@ Miepie, hoe is het met jullie? @ Daan, wat fijn dat je beter in je vel zit... Hopelijk blijven je cyclussen zo kort! Wanneer ga je op vakantie? En voor hoelang? N. kan er niet goed aan wennen, maar N. is momenteel is een hele lastige fase. Denk dat ze echt toe is aan school. Maar ze blijft stik jaloers. Al kreeg hij zondag een spontane knuffel toen hij wegging. Wel scheelt het dat zijn dochter en N. het goed kunnen vinden. Ik vind het wel lastig allemaal een nieuwe vlam en een kind! hahahaha! Al is het soms wel een discussiepunt tussen ons. Hij is van mening dat N. hem niet leuk vind, maar ik zie dat het gewoon jaloezie is... Vermoeiend af en toe! hihi!
Lool, ach gossie die N. Is natuurlijk ook niet raar gezien ze natuurlijk altijd alle aandacht kreeg en deze nu in 1 x moet delen.. Maar goed, moet goedkomen toch? Is die foto op FB van N met dat meisje bij dolfinarium zijn dochter? Ziet er namelijk super schattig uit die twee!! Duurt toch nog wel even voordat ze mag beginnen op school?? Wij gaan heerlijk 9 dagen naar de Cinque Terre in Italie, heb er zo'n mega zin in!! Lekker even genieten met z'n 2-en. Fijne avond nog!
Ja 3 1/2 jaar alleen haar aandacht van mij. Misschien is dat het ook wel hoor, want als ik er over na denk is ze sinds een paar maanden zo en dat kan er ook wel mee te maken hebben. We zien elkaar vaak en zij ziet hem ook steeds regelmatiger! Ach, ooit komt het goed. Hij laat zich (nog) niet wegjagen door N. haha! En idd dat meisje is zijn dochtertje... Schattig he?! Heerlijk meis, geniet er lekker vann!!!! Fijne avond!!
Ik ook . Lool, wat fijn dat het tussen jullie zo leuk is - en N zal vast wel wennen op den duur... even doorkrijgen dat het een blijvende verandering is. Denk ik ook niet verkeerd dat ze jou niet altijd 100% voor zichzelf heeft, toch? Tezzz, wat worden die van jou groot zeg! Zelfs kleine K is al zo'n hele vent... Hoe gaat het nu met jullie, met de winkel, etc? Mariek, nog gelukt met iets vinden op vakantieveilingen? Met wie ga je? Daan, hopeijk blijven ze zo kort. Jij hebt ook het schema met progynova, bmslijmvliesmeting en als dat OK is starten met utrogestan en een paar dagen later de TP? Spannend om zo weer een echte kans te maken! Hier is alles goed hoor. R kan inmiddels zelf zitten/zelf gaan zitten en hij kruipt. Hij is terug naar 1x per week fysio, en we hebben besloten hem volgend jaar NIET naar een speciaal KDV te doen - ik blijf thuis en we zien als hij 2.5 is wel verder, hopelijk kan hij dan naar een regulier kdv. A en N gaan goed, ze stappen aan 1 handje en A zet af en toe wat stapjes los. N babbelt flink en zegt ook steeds meer woordjes die op echte woorden lijken (Kijk, dicht, bal, hondje, Rutger, drinken, eten, klaar, etc). Anna zegt alleen mama, dicht en klaar ('dih' en 'kaaa!'). Ze spelen heel lief samen alledrie, maar vooral de meiden hebben soms ook slaande ruzie en ze proberen mij erg uit - vooral Noor. Heel heel voorzichtig hebben we het weer over wanneer we weer de stap naar het ziekenhuis gaan zetten - we hebben besloten dat dat ná hun 2e verjaardag wordt, maar nog niet hoe snel daarna .
haihai hihi ja heb 2 keer over 2 kaarten voor 7 voor een happy hardcore party.. helemaal lachen! hihi oke je moet er van houden ik ga met die vriend waar ik in huis zit momenteel... je weet wel die ene en met mn vriendin. zij heeft nog 1 kaartje over dus ff kijken wie ze meeneemt. wat doen de kiddies t goed joh! dus jullie willen er nog 1 bij?? oooeee spannend. en dan gelijk beginnen met icsi? of eerst gesprek hoe en wat..
@ Miepie, ja dat is zeker goed dat ze mij niet altijd voor zich zelf heeft. Jammer alleen dat ze nu wat onhandelbaar is, maar ja dat trekt hopelijk weer bij! En wat doen die kinderen het goed joh! Echt helemaal te gek... En misschien een kleintje erbij over een tijdje! Gaaf!! @ Marieke, hihi, leuk hoor! (althans, ik hou er niet van) Hier bezig met woningruil, dame is vanmorgen bij mij geweest nu ga ik van de week bij haar kijken. Wil weg uit dit kippenhok!
Spannend, Lool! En ja, t is vervelend dat N nu zo moeilijk is. Zo vervelend als je weet dat ze er doorheen moet, maar het erdoorheen gaan zo lastg gaat Mariek, ik hou er niet van , maar veel plezier. Wel goed om er even lekker uit te gaan! Voorlopig geen 4e hoor, maar de wens is er zeker wel. We hebben nog 4 cryootjes, dus hoeven eerst niet weer een hele behandeling. We laten ze nu wel per stuk terugplaatsen ipv per 2 . Eerst dit stel maar een beetje in het gareel krijgen
hihi maar toch een leuke gedachte miep. doe je er niet eens 2 terugplaatsen?? een drieling erbij moet kunnen toch lola mja wacht nog altijd tot die huizenmarkt gesloten word en dan zie ik waar ik sta. normaal staan ze er 1 week op, maar denk vanwege vakantie dat ze ze langer open laten ofzo.. grrrr..
Oh irritant Marieke dat ie niet sluit dan! Grr! Staat er niet op de site tot wanneer deze woningen erop blijven staan? Nou ik ben weer vrijgezel! N. zal een vreugde dansje doen, ik niet. hihi! Meneer heeft niet meer zo de drang bij mij te zijn als eerst. Tot vorige week (zijn dochter is er sinds vorige week vrijdag tot vandaag) was hij hier niet weg te slaan, heb daar nog geslapen vorig weekend en hij hier de hele dag op verjaardag geweest en het leek allemaal alsof hij nog helemaal gek op mijn was (ook de berichtjes die het stuurt) en opeens vanaf donderdag (woensdag nog met die meiden weg geweest) is er opeens een kille afstandelijkheid en meneer zei dat hij opeens niet meer die drang heeft om bij mij te zijn! Pfff! Nou ja, we hebben in korte tijd een boel meegemaakt, ik wil er niet over uitwijden om niemand tegen het hoofd te stoten en ivm privacy, maar blijkbaar ging het te snel! Nou ja, jammer... 1 ding stond mij toch tegen en dat is dat hij zich volgende maand laat steriliseren, dus eigenlijk voor mij een no go, dus misschien is het maar beter zo. Ik zit al sinds eind mei slecht in mijn vel en dat zal ook wel een reden zijn dat hij dat gevoel niet meer heeft...
he getsie lola das ook niet leuk!!! zou hij zich laten helpen ja? dat is weer minder, dus jij zou wel graag een kindje willen nog? komt t door alles dat je slecht in je vel zit? of door je ex? krijg je daar wel hulp bij meid? weet zelf nu hoe belangrijk hulp is... knufff
Ja zeker niet leuk, maar helaas! Nee heb keuzes moeten maken waar ik had gedacht zelfs over te hoeven nadenken. Dat heeft mij achteraf ontzettend pijn gedaan en met zo´n ongelovelijk schuldgevoel achtergelaten. Zijn begrip was er wel, maar uiteindelijk merkte ik het ook dat hij mij niet meer snapte. Afijn, klinkt allemaal heel vaag, maar wil niemand tegen het hoofd stoten! En idd, ik zou nog wel kindjes willen. Al zou het alleen bij N. blijven kan ik daar ook meeleven, maar ik wil niet alle deuren al dichtgooien op dat gebied! Ik ga trouwens vandaag bellen voor gesprekken met iemand, want ik merk dat ik er alleen niet uitkom met datgene. Die drempel is wel hoog, maar waarschijnlijk weet jij daar alles vanaf Marieke! Ik ga het toch doen, niet alleen voor mezelf maar ook voor N. en mijn omgeving. 1 ding scheelt, door de stress van afgelopen 3 maanden ben ik wel 3 kilo afgevallen zonder iets te doen en ben ik vandaag officieel op mijn streefgewicht beland! (al maakt het mij niet eens zo blij, hahahaha!) Kortom, ik zit ook ontzettend met mezelf in de knoop.
klote meid! herken de moeilijke stap zeker, maar je kan trots zijn dat je erkend dat je een probleem hebt en er hulp voor zoekt! dat siert je meis. je bent sterk ook al denk je nu van niet! respect dat je nu voor jezelf kiest en dus hulp zoekt! knufff
Thanks Marieke! Straks even bellen, wachten tot mijn collega's de hort op zijn! hihi! Hoe is het met jou? Trek je het allemaal een beetje?
Woningruil gaat niet door. Die dame in kwestie kan het financieel niet bolwerken! Helaas. Komt vast iets mooiers op mijn pad!
Lool, 't zit alleaal wel erg tegen zeg . Balen van de woningruil en nog harder balen dat je vriend het ineens niet meer ziet zitten . Goed dat je hulp zoekt!! Mariek, hoe is het daar? Bevalt het zo even bij je moeder? Inmiddels al wel meer duidleijkheid over hoe hoog je op de lijst staat?
haai lola balen meid! hopen dat je snel iets moois vind! miep helaas stond ik op de ene op nr 32 en de ander nr 12 hahaha. dus ben weer druk aan t kijken naar nieuwe woningen. heb er wel weer op 1 gereageerd maar twijfel erover. te klein eigelijk.. dus denk dat ik alleen kijk op welke plaats ik kom maar ik m niet neem mocht ik op 1 komen. bij moeders slapen is erg wennen weer, weet nu ook weer waarom ik snel uit huis ging. mn ma gaat om 22u naar bed, dan begint mijn avond pas. ma zit hele avond stilletjes te lezen ofzo.. geen tv aan geen radio.. gek word ik daarvan. plus t feit dat ze werkelijk over alles wat te zeggen heeft, vind het super lief dat ik hier mag "wonen " maar 2 nachten achter mekaar vind ik nu wel even best. morgenochtend nog even werken en dan heb ik vakantie. dus morgenmiddag na bezoekje aan woningbouw stap ik lekker in mn auto opweg naar deventer hihi