Het grote SMEP-topic (Deel 6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lola1982, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke, kan me voorstellen dat het enorm wennen is. Hopelijk snel een plekje voor jezelf! Hopelijk sluit de huidigewoonaanbod sneller dan vorige keer.

Duidelijk wat er was waarom hij niet meer wil. Hij heeft onlangs een chatgesprek van mij gelezen met een scharrel van vorig jaar. Gewoon puur hoe gaat het etc. Ik moest werken, gesprek niet afgesloten laptop open laten staan, hij schreef nog iets over fijne seks oid (toen ik al weg was naar het werk). s'middags komt mijn niet meer verkering bij mij thuis ik was aan het werk en hij dacht even internetten en zag dat gesprek. Hij denkt dat het iets is van kort geleden of in ieder geval dat ik al met hem omging, terwijl het iets is van ruim een jaar terug. Maar ja, ik snap zijn reactie. Voel me nu wel rot eronder. Ik ben niet eens zo. En buiten dat waar zou ik praktisch gezien de tijd vandaan halen, hij was 5 dagen in de week bij mij. Alsof ik die overige 2 dagen nog met andere het bed deel... Bizar. Toch kan ik het begrijpen, we hebben nu echt flinke ruzie en er zijn dingen gezegd die niet leuk zijn, kwetsend zelfs van zijn kant. Nou ja, hoofd omhoog en maar is werken aan mijn andere gedoetjes... Dit kon er ook nog wel bij!
    Blijven lachen! ;) Ik wordt ook pas volgende week terug gebeld door die psychologe!

2. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hey meiden,

Wat een gedoe allemaal lola. Zo niet leuk!! Ik hoop dat je snel bij de psycholoog terecht kunt en je je snel weer wat lekkerder in je vel gaat voelen. Dikke knuffel!

Marieke, wat vervelend voor jou ook dat je nu weer bij je moeder woont. Hoop dat je snel een huisje toegewezen krijgt! En eerst maar lekker vakantie vieren hoor! Kan begrijpen dat je daar zeker aan toe bent na alles wat je de afgelopen maanden voor je kiezen hebt gekregen.

Miepie, wat spannend zeg dat jullie misschien voor een 4e gaan straks! En ook petje af hoor!! Vind die 2 donderstralen van mij al een hele opgave.... ;)

Tezzz, Wat leuk zeg die gezinsuitbreiding!!!

Daan, Lekker genieten van je vakantie!! Hopelijk kan je goed tot rust komen en hopelijk dat je volgende poging de laatste gaat zijn!!

Hier ook een boel gezeur aan het hoofd (gehad). De beste vriend van wieffieman gaat trouwen, echter zijn vriendin heeft serieuze issues. Zij beperkt hem in van alles maar ze vinden dat ze het samen wel kunnen oplossen... tja... we hebben wel een beetje vertelt hoe wij er tegenaan kijken maar dan zijn ze ook gelijk aangevallen, kortom dikke drama's gehad van de week.
    Oh ja, toch nog wat nieuws ook van het zh. De uitslag van mijn camerapil onderzoek was redelijk goed. Wel een extra ontsteking nog ontdekt in mijn dunne darm wat dus betekend dat ik wel degelijk de ziekte van Crohn heb. Ach eigenlijk maakt het niet zo heel veel uit maar klopt wel een beetje beter bij het plaatje zoals ik dat 8 jaar geleden al aan mijn arts vroeg;)

3. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hello ladies....:)

Wat leuk om te zien dat dezelfde dames na al die tijd nog steeds komen beppen! Even een stukje teruggelezen en er is veel gebeurd zo te lezen en tot mijn spijt niet allemaal even leuk en gezellig, maar ik geloof dat het over het algemeen genomen vrij goed gaat met iedereen en daar ben ik heel blij om!

Met ons gaat het ook goed. We zijn inmiddels een paar maanden verhuisd naar Rotterdam en we wonen nu met z'n drietjes en dat is heel gezellig. L. heeft nu echt een vaderfiguur in huis, en nog wel eentje die haar op handen draagt en ze heeft hem helemaal om haar kleine vingertje gewonden; fantastisch om te zien! Ik las dat Lola iets zei over aandacht moeten delen na zo'n lange tijd samen, en daar hebben wij ook wel het een en ander mee te stellen gehad, maar het gaat steeds beter. Heerlijk aan het genieten dus!

4. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo!

Heeej Cynthia, wat super dat het zo goed met je gaat. Ik zag de foto's van L op fb, wat een ontzettend mooi meisje zeg!

Lool, wat een nieuws zeg. Goed dat je de stap hebt genomen om te gaan praten met iemand, op een gegeven moment is het gewoon fijn als je e.e.a. kwijt kan bij iemand die je niet persoonlijk kent en van te voren al een mening vormt, nu krijg je onafhankelijk advies en een luisterend oor. Ik ben benieuwd, ben je al terug gebeld?

Mariek, hoe gaat het met je verliefdheid, nog steeds vlindertjes?

Tezz, is de naam van jullie pup al bekend?

Miepie, wat maakt R. stappen vooruit zeg. Hij kijkt ook altijd zo trots op de foto's!

Hier gaat het erg goed. Lichtelijke pre-verjaardagsstress, Ninthe wordt over anderhalve week 4 en ik moet dus 1001 afscheidstraktaties maken en een sneeuwwitje taart. Daarnaast wordt er maandag een dakkapel geplaatst dus we hoeven niet stil te zitten.
    Mijn jongste zusje heeft eergisteren verteld dat ze zwanger is van de eerste. Ik had het niet verwacht en ben zo ontzettend blij. Hoe mooi en bijzonder is het als je kleine zusje (nou ja klein, ze is 30 haha maar het blijft mijn kleine zusje) zelf een kindje krijgt. Ik had niet gedacht dat het zo bijzonder zou voelen, echt helemaal geweldig. Telkens als ik er aan denk dan word ik een beetje emotioneel haha.

Ik moet opschieten, vandaag gaat Ninthe voor het eerst oefenen op school, ik ben benieuwd!

5. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Wieffie, heb je nu wel goede medicijnen of nog steeds op zoek naar de best werkende met minste bijwerkingen?

6. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Cynthia, leuk dat je er weer bent!! En fijn dat het zo goed gaat! En idd wat kan er toch veel gebeuren in een paar jaar tijd. Van ons forum kan makkelijk een langdurige soap gemaakt worden:$

Leentje, wat spannend dat N mag gaan oefenen op de grote school!!! Ben wel benieuwd hoe je sneeuwwitje taart eruit komt te zien, foto?

En wat mijn medicatie is het eigenlijk heel raar gegaan, toen ik stopte met de "zwaardere" medicatie ging het eigenlijk zo goed dat ik nu weer op het minimale zit. Zolang het nu goed gaat mag dat zo blijven en anders kom ik aan de remicade. Dit is een middel dat je via een infuus krijgt toegediend. Maar voorlopig gaat het goed en daar geniet ik van ;)

Vanmiddag begint de kermis bij ons op de hoek van de straat, kortom een heerlijk weekend met de jongens zwemmen en ronddraaien in de draaimolen in het vooruitzicht!

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Wieffie, fijn dat de juiste diagnose nu gesteld is. Helemaal prettig als je op een mindere dosering zit. Een vriendin van mij heeft ook Crohn, ik heb echt hele heftige tijden meegekregen bij haar en nu heeft ze een behoorlijke vernauwing. Afijn, ze krijgt nu een of andere dure injecties. Dat wordt niet vergoed, kost veel geld per keer maar het ziekenhuis betaald dat dus. Het was dat of Remicade en ze had liever wekelijks injecties ipv 1 keer in de 2 weken aan het infuus. Ze heeft het overigens in het verleden ook gehad die Remicade. Hopelijk hoeft het bij jou niet zo te lopen.

@ Cynthia: Wat super om te horen dat het zo goed gaat! Go Girl! En die kleine meisjes moeten ons in 1 keer delen, is ook lastig natuurlijk!

@ Leentje, Zo alweer bijna 4, gaat snel! Heeft ze zin in school? N. kan niet wachten! haha!
    Enne succes met alles.
    Ik vond het ook zo bijzonder dat ik tante werd! Voelt echt speciaal ook het moment dat mijn nichtje geboren werd... Fantastisch... Ik pas nu ook elke week op mijn nichtje! Ik geniet daar echt van!

Hier alles onder controle. Net van de huisarts. Zit al 2 weken onder de rode uitslag. Blijkt weer een allergische reactie voor de anti biotica te zijn voor mijn nierbekkenontsteking paar weken terug! Weer nieuwe pillen! Ach ik blijf bezig momenteel!

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ff heeeeel ego: Hij is er!!!!!

Rex 18-8-2012.jpg

En hij heet Rex!

Alles gaat tot nu toe best goed. Vanmorgen om 5.15 begon hij te janken en heeft hij een poos in de tuin gespeeld. Wat met deze temperaturen overigens geen grote straf is ;) 't Is een snoepie. Gisteren 'intiem' kennis gemaakt met onze jongste kater, dus de plek in de roedel is wat hun 2 betreft al wel bepaald. Rex staat veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer onder Tommy ;) . Al wel een paar plasjes in de kamer gedaan, maar hij begint al aardig door te hebben, dat als ie moet plassen dat ie 'ergens anders' heen moet. We genieten dus! En dat ondanks de warmte...

Zo hebben we een barbeque met ongeveer 80 man...dat wordt wat ;)

laterrrrr

liefs Tezzz

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Sjeetje meiden wat een nare dingen allemaal hier zeg :(
    Lool en Mariek dikke knuf voor jullie !! Respect voor jullie dames.
    Gelukkig gaat het met de andere dames wel goed.

Vind het jammer dat t clubje hier niet meer zo actief is. Ik heb altijd met plezier emedeleven mee gelezen.

10. aaah tess wat een schatje!!!

verder wat oude bekende hier gezien hihi leuk!! sorry niet alles terug gelezen met deze hitte...

ikdus is de kleine er al? aan je banner te zien wel??

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ja mn kleine is alweer ruim 2,5 maandjes

12. oo kijk aan! wat super! gefeliciteerd gaat het goed? hoe heet hij of zij?

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Jaa gaat meestal wel goed gelukkig :) ze is bijna altijd heeel lief en vrolijk.
    Zal de naam ff pben want wil die niet zo op inet zetten.

Ik was echt in shock toen ik las dat jij en C. Uit elkaar waren. Ik kwam elke keer spieken of je zwanger was. Als ik t iemand gun dan ben jij dat zeker wel !
    Hoe doen jullie dat btw met jullie hondje ? En hoe gaat t bij je nieuwe "lover" is hij wel lief voor je met dit weer haha :p

14. mja zelf ook nog wel lichtelijk in shock.. erg onwerkelijk allemaal.
    ik neem senna mee. die is nu ook al bij me.
    mn nieuwe lover is wel lief voor me hihi al kan hij ook lekker chaggie worden met dit weer, maar ja wie niet.. vond het wel schattig..gister waren zn kids er weer. wel even wennen aan al die drukte maar ook erg gezellig. had nieuwe kleren gekocht voor ze, vonden ze helemaal leuk.

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ja het is ook wel snel gegaan allemaal zeg.
    Fijn dat Senna met jou mee is.
    En de kinderen vinden jou dus ook wel leuk ? Dat is altijd goed ! Hoe oud zijn hun ? En zou je lover nog evt kinderen met jou willen, want hij weet je wens natuurlijk he. Ik hoop en duim dat dit je nieuwe geluk is en bijna al je wensjes uit mogen komen. Je verdiend het echt !

16. de kids vinden mij gelukkig wel leuk ja! hadden zelfs al tekeningen gemaakt van papa en mij in trouwkleding hahaha

hij heeft 4 kids, dochter van 15 (incl schoonzoon van 18 haha), zoon van 12, en 2 dochtertjes van 7 en 4.
    Hij zou nog graag een kindje erbij willen hoor, maar zover zijn we nog lang niet. we doen het rustig aan. gaan ook niet samen wonen ofzo he. eerst eigen huisje en zien hoe alles loopt. maar thx meid

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hihi lekker drukke boel ja, wel gezellig !
    Inderdaad eerst rustig aan ja. Maar het is fijn te weten dat als t straks echt serieus wordt dat de komt van nog een lieverd welkom is. Geniet lekker ervan, heerlijk altijd die prille liefde :D

18. hihi ja is ook wel lekker idd! lang geleden dat ik vlinders had. en dat je echt uitkijkt naar de tijd dat hij thuis komt.. gewoon heerlijk! :D

19. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Sorry dat ik ook niet eerder ben langs gekomen
    Heb ontzettend veel aan me hoofd

Met thijmen en kyano gaat het heel goed
    Ze wonen nu 24/7 bij mij en mijn vriend
    dus geen co-ouderschap meer

Ik dacht ik post ff hier wat
    Hebben jullie al vakantie gehad

Liefs Tijgertje23

20. hey tijgertje, leuk dat je ook weer eens komt loeren :)

al het contact verbroken dus met je ex? zelfs geen co ouderschap meer? watskeburt??

ik heb nu net vakantie, bijna 4 weken. opzich lekker alleen had ik het me anders voorgesteld. iedereen is nu werken en dat is wel balen..

Deel Deze Pagina