Hallo allemaal, @ Marieke, hoe is het met je? @ Daan, Lekkere vakantie gehad? @ Ikdus, gefeliciteerd! Ben ook benieuwd naar zijn naam! @ Tezzz, hoe gaat het met de pup? @ All: alles ok?
oo heerlijk lola! jaloers!! wij gaan aankomend weekend dan lekker een weekendje met zn 2e weg. naar een park in biddinghuizen. is een hollands weekend met artiesten enzo. altijd leuk vakantieveilinge hahaha.. sta op nr 3 voor een huisje.. duimen jullie mee?? Daan hoe is het met je meis? tijdje niet gezien hier..
thx meid ben benieuwd! ik sta voor een andere woning op nr 9 en mag ik maandag komen kijken.. is een systeem daar dat ze de eerste 10 uitnodigen tegelijk omdat er toch vaak veel niet komen opdagen.. dus ben benieuwd
Hey meiden, @marieke, nog iets van de huisjes gehoord? Hoop dat je snel iets moois hebt!! @daan, hoe was je vakantie en hoe gaat het nu met je? @lola, dagen al aan het aftellen? zou ik wel doen haha Wat heftig idd met jouw vriendin. Zo'n vernauwing lijkt me echt heel erg vervelend zeg, gelukkig nog nooit gehad. Moet ze geopereerd worden? @tijgertje... zwanger?? Wauw gefeliciteerd meid!! Ik zag al op FB dat je je niet zo lekker voelt. @Tezzz, hoe gaat het met Rex? En natuurlijk de rest van de familie? En voor iedereen een dikke knuffel!!
@ Wieffie, ja heftig he, in dec. is ze bevallen van een zoontje die met 29 weken kwam, volgens arts heeft haar lichaam ook de zwangerschap afgestoten, althans grote kans omdat hij op de vernauwing zat... Maar nog geen operatie, ze heeft hele dure medicijnen die niet worden vergoed, maar door het ziekenhuis wordt. betaald. 1 injectie is 1200 euro, ze krijgt nu elke 2 weken... Ze proberen zolang mogelijk uit te stellen! En idd lekker aan het aftellen, mrogen is het zover! Lekker 2 weken weg!
Heyy dames....jeetje wat is er veel veranderd als je sinds 12 maart niet ingelogd hebt en lekker onder je eigen steen leeft.... x
Ja ik weet dat de remicade ook niet wordt vergoed maar door het zh betaalt wordt. Tja, als er weinig andere opties zijn dan maakt het voor je gevoel natuurlijk geen bal uit hoe duur een medicijn is als het maar werkt. Hopelijk blijft een operatie haar zo bespaard! En lekker gaan genieten van je vakantie!! Heel veel plezier de komende 2 weken!! Hey beastie, fijn dat je ff onder je steen weg bent Hoe gaat het met je? Ben je al een beetje opgeknapt?
Heyy wieff jah een 1 dags griepje. In het weekend snotver...komt zo niet uit dan he...moeders mogen nooit ziek zijn maar weekend is extra lastig. Zag ook dat er een liefde over is maar dat ze al een nieuwe aan de haak heeft geslagen....ook een hekel aan gras zeker? verder moeilijk terug te lezen...oja zag ff snel dat ikdus een kindje heeft. Tijgertje zwanger van nieuwe vlam en ik> ik heb iemand achter me aan waar ik nix fout bij kan doen...die onwijs aardig is die lief is...die mark heet....en ik heb niet dezelfde gevoelens. Ik mis iets...ja me eigen Mark...nog steeds met vlagen heel veel. Maar ook een bep. interactie. Hij vind alles goed...makkelijk... maar geen diepe discussie over van alles kunnen hebben ...want meneer vind toch alles oke. Hij heeft geen passie geen power, moeilijk uit te leggen. Baal er ook wel van want wil graag iemand om alles mee te delen. Een goeie vriend is ie wel....maar meer kan ik er niet van maken want ik kan niet toneel spelen met me gevoel. En verliefd worden ik kan het wel....maar dat is een ander verhaal. Maar goed...mensen die me facebook volgen...gezeik op me werk bereikt een hoogte punt...bijna 2 jaar ziekte wet. werk wel hele dagen maar me baas vind niet dat ik 100% productie draai en houd me dus voor de boeken een aantal procenten ziek per dag... 18Sept begint me opleiding heb er zin in. Om dingen leren en om nieuwe mensen te ontmoeten want dat hoort er ook bij. Jasmijn gaat naar school en dat gaat super goed en gesmeert! super trots op haar en Siem gaat ook heel goed zo zonder zus op het kdv..echt dames dat is zo''n lekker ventje...maar te jong voor jullie...en wil alleen mama ik heb me voorgenomen om wat vaker van onder me steen bij jullie te kijken x
sorry late reaktie, ben erg druk bezig met het huisje in didam, wat een gedoe om alleen nog maar te mogen kijken joh! vandaag te horen gekregen dat ik bij een andere woning ook mag kijken, daar sta ik alleen 4e. en bij die in didam nu 1e. dus denk dat dat m zeker wel word.. maar eerst maar eens afwachten tot ik mag kijken. lola fijne vakantie meid! heftig verhaal joh brrr beast welkom terug! fijn dat de kids t zo goed doen. erg begrijpelijk dat je wat mist, je mist jouw mark. die kan niemand dan evenaren.. kan me er wel iets bij voorstellen.. wat bedoelde je eigelijk met: ook een hekel aan gras zeker?
@beastie, logisch hoor dat je snel iets mist bij een mogelijke nieuwe man. Je weet wat je met jouw eigen mark had en een nieuwe relatie moet dan minstens net zo "leuk" zijn zoal niet leuker! Je weet wat je had en hoe goed een relatie kan zijn en dat je met minder geen genoegen hoeft te nemen. En wat fijn om verliefd te zijn op je zoon, ik ken dat gevoel maar al te goed, wel 2x Kl*te trouwens dat je op je werk nog zo'n gezeur hebt. Dikke knuffel! @marieke, Fijn dat je bijna een huisje hebt!! Hoe gaat het nu met je nieuwe vriend?
Kom ook weer eens snel langswaaien . Mariek, spannend, fijn om straks je eigen plekje te hebben. Hoe was je weekendje weg met W? Niet raar, om gelijk weer in een volgende relatie te stappen? En C is ook met hem bevriend toch? Lool, hoest daar? Heftig van je vriendin zeg! Beast, hai! Valt niet te forceren joh, en als het gevoel er neit is, dan is het er niet. Jouw Mark was ook wel een wereldvent - iemand die jou zo gelukkig kan maken moet van goede huize komen! Maar moeilijk om te weten dat je 'maatje' verliefd op jou is en jij niet op hem... goed dat je naar hem toe duidelijk bent! En wie weet wie je op/via je opleiding tegenkomt . Spannend, aan iets nieuws beginnen, maar ook zó fijn dat je een stap richting weggaan bij die eikel van een baas van je zet! Wat zegt het UWV ervan dat hij je deels ziekgemeld laat staan terwijl je weer volledig werkt? Wat een zak hooi zeg! Enne... Siem mag dan te jong zijn voor de dames hier; voor mijn meidjes heeft hij precies de goede leeftijd hoor.... over een jaar of 16 . Wieffie, wat worden jouw mannen al groot! Lekker stel. Hier alles OK - voor het eerst oorontstekingen gehad (A en N) en bij A bleek het daarbovenop de 6e ziekte te zijn. Inmiddels zijn ze helemaal opgeknapt, al blijft het nog even afwachten of R en N niet ook de 6e ziekte erachteraan krijgen nu. A en N stappen rond, maar nog niet los (ja, 10 stapjes). N kruipt ook overal bovenop - nieuwste is dat ze ontdekt heeft hoe ze via de stoelen op de tafel komt . Ze weet mijn 'Noor, nee!' leuk te verdraaien door te reageren met 'nnnnja!' A klimt niet, maar blijft alles in haar mond stoppen. Niet handig met een zus die dol is op boekjes. R is een heel lang verhaal, maar komt erop neer dat hij door het WKZ is doorgestuurd naar een centrum in het WKZ waar hij helemala door de molen gehaald gaat worden (bloed, MRI, klinisch geneticus, fysio, etc) om te proberen erachter te komen wat er 'mis' is met hem. Hij ontwikkelt zich erg langzaam, in alle opzichten (is zo groot en 'ver' als een kindje van net 1). Ben benieuwd of/wat er uit gaat komen. T is hoe dan ook een heel lekker, vrolijk ventje en ik ben supertrots op hoe hij inmiddels gewoon helemaal met de pot mee-eet en steeds meer met zijn zusjes gaat spelen!
Heyyy lieve meiden...dat is ook zo kan ook nix forceren daar in...je weet wat ze zeggen, Love is like a fart...if you have to force it it is probely shit... Vind het wel sneu voor hem, maar meer kan ik er ook niet van maken...hij zei wel dat ie het erg vervelend zou vinden als ik met iemand anders iets serieus zou beginnen. Wat krijgen we nu? Hij denk dus ...voor mij...dat ik er niet klaar voor ben nog. Ik denk dat ik er nooit klaar voor ben met hem.... Mensen moeten niet voor mij gaan denken..denk ik. Ik denk dat ik het al wel kan..verliefd zijn is me intussen ookal gelukt...alleen was dat niet de goeie. Zondag kermis, nieuwe kansen... en morgen auto naar de garage...daar zitten ook leuke mannen ;-p (jah ik hou ze allemaal in de gaten) Nou goed stemrecht volbracht op een vrouw natuurlijk en marieke...hekel aan gras....als in dat je er geen gras over laat groeien dacht dat je dat wel oppikte.
Hello! Wat een nieuws weer allemaal. Ik ben ontzettend benieuwd hoe het met Daan is. DAAN WAAR BEN JE! X