Hoi Allemaal! Sorry dat ik niet zo vaak reageer. Ben een beetje druk de laatste tijd. Allereerst natuurlijk @Daan: duimpjes draaien stevig door! En hoewel ik niet kan wachten om van jou 2 streepjes te zien, zou ik je aanraden tóch pas na het weekend te testen. Hoe langer je wacht, hoe zekerder je kan zijn van het resultaat, toch? Niet testen is killing, maar onzekerheid ook toch? Heeeeeel veeeeeeel succes met wachten!!! @lool en mariek: tja...dat roken hè?...schiet hier ook nog steeds niet op hoor. Maar heb me voorgenomen eerst wat kilo's kwijt te raken voor ik aan dat stoppen begin. En dat gaat erg langzaam, maar er gaat wél wat af. De buikgriep die wij vorige week allemaal hebben gehad heeft leuk mee geholpen om over zo'n 'dood' punt te komen, trouwens (ik blijf altijd steken op 76 kg en daarna op 73 en daarna op 70 enz...). Dode punt 76 inmiddels gepasseerd!!! En de GROTE 75 imiddels ook!!! Jippie!!!! @Marieke: kan me voorstellen dat dat best een gat is waar je nu opeens in valt. Zou ik ook hebben zeg. Ik kreeg op m'n 15de verkering en ben het huis uit gegaan om met G te gaan samenwonen. Heb daarna wel eens een nachtje bij m'n ouders gelogeerd, maar dat is raar als je al jaren het huis uit bent zeg! En ik ben helemaal niet meer gewend alleen te slapen. Is koud! Gelukkig heb je tenminste Senna nog om je warm te houden. En gelukkig heb je een nieuw lief vriendje om je lief toe te spreken als hij er niet is @Miep: dus met R gaat het nog niet zo hard? Houden ze er wel rekening mee dat jongens wel vaker wat trager zijn dan hun zus(sen) ? Hopelijk heeft hij inderdaad niks aan z'n hart. Wat leuk dat jullie die kriebels zo hebben! Kan er over meepraten...kan er hier helaas niks aan doen alleen...beetje jammer... (zeker als je ziet hoe ontzettend sterk K reageert op baby's ...smelt...) @All: zoals gezegd een beetje boel druk met dingen doen voor de stichting van onze nieuw te bouwen speeltuin, L 's verjaardag van afgelopen week en alweer bezig met de uitnodigingen voor de 65ste verjaardag van mijn schoonmoeder. En dan hebben we daarbovenop het volgende geleerd: 1. L wordt erg moe als ze eerst ziek is, daarna op zaterdag haar kinderfeestje heeft van 14.30 - 20.00 uur, aansluitend haar vriendinnetje te logeren heeft en zondags nog de rest op visite krijgt. En dan op maandag en woensdag nog een halve dag intelligentie- en persoonlijkheidstesten krijgt......Die topo-toets van morgen gaat 'r echt niet lukken hoor... 2. Y alleen maar tienen haalt op school, maar zijn best niet doet....ehm...dat klinkt een beetje raar he? Hij is zo'n slome duikelaar dat hij de helft nog niet doet van wat hij zou kunnen en mógen doen. Dus vindt hij alles heel saai, omdat hij aan de leuke dingen niet toe komt. 3. K tóch een goede reden blijkt te hebben waarom hij zijn ogentesten elke keer niet wou doen. Het was geen verlegenheid of de woorden niet goed kennen....het was simpeler dan dat: Hij ziet ze gewoon niet!!!! Vandaag naar het zh geweest en ....hij heeft dus (incl. forse cylinder) rond de -3! Vanaf volgende week hebben we dus een brilsmurfje in huis! en tenslotte 4: ....dat we heeeeeel blij zijn dat we volgende week eindelijk kunnen beginnen met de puppycursus, want onze Rex heeft een grote voorliefde voor het bijten in mouwen van jassen en truien (het liefst die waar nog een arm in zit)... en over Rexiepexie gesproken...zo maar eens gaan uitlaten... Trusten en tot laterrrrrrrr
hihi leuk he jonge hondjes hihi.. suc6 met de cursus! hoe is het met L de cito gegaan?? en y is dus een inteligent manneke hihi allemaal tienen halen en je best niet doen.. doet ie goed aaah wat sneu voor k dat ie niet goed kan zien, nu weet je idd wel de oorzaak. ben benieuwd naar t brilletje was benieuwd naar Daan, nog niet stiekum getest?? hier word het een drukke bedoeling straks. 3 van de 4 kids van W komen hier en blijven nog slapen ook haha.. dus ik sta mijn slaapkamer af aan de kids en slapen zelf in de woonkamer op een luchtbed. ach jaaa voor een nachtje vind ik dat niet zo erg.. je moet er wat voor over hebben he
Hey! Tezz, altijd leuk he zo'n kleine pup... Hier is er door Luna ook erg veel vernield, maar zodra ze de wisseling van het melkgebit hebben gehad wordt het stukken minder. Succes op de cursus straks. En hoe waren de uitslagen van L. De toetsen? En hoe staat de bril van k? En hoe vindt hij het zelf? Mariek, idd een drukke bedoening zeg...hoe oud zijn de kinderen? En hoe bevalt je nieuwe huis? Hier nog geen test gedaan, wilde het doen vanochtend alleen toen bleek dat ik alleen een lege verpakking testen in de kast had staan... Dus vanmiddag even bij kruidvat testen gekocht. Wordt wel erg spannend hier hoor..... Vandaag al heel de dag hoofdpijn, maakt me wat onzeker ook al weet ik dat is gisteravond op de tocht heb gezeten en mijn nek giga zeer doet, dus waarschijnlijk is dat de boosdoener van de hoofdpijn... Vandaag dag 9 na de terugplaatsing.... En wordt langzamerhand gillend gek van het niet weten....
spannend daan, wanneer ga je nu testen dan? de kids zijn 15, en die heeft al aanhang, 12, 7 en 4. en die laatste 3 zijn nu hier. best gezellige drukke bedoeling hahaha.
Mariek, succes met de drukte Tezzz, hoe is het gegaan met L vd week? En K, hoe vindt hij het dat hij een brilletje moet? R moet overmorgen weer naar de oogarts, maar verwachting is dat hij over een jaar of 2 een brilletje moet. Daan, wat spannend. Knap dat je met je nieuwe testen nog niet getest hebt! Ik testte met ochtendurine trouwens mínder duidelijk dan met middagtesten. . Op zich ene goed teken dat je op wd9 (dus 14/15dpo?) nog niet ongesteld bent - aan de andere kant kan de utrogestan daar natuurlijk ook de oorzaak van zijn... Ik blijf duimen!!
Helaas had een negatieve test... Baal er zo giga van. Nog geen rood of bruin te bekennen. Zit nu dus op dag 10 na de tp. Ik heb ook nog nooit zo vroeg getest. Kan het zijn dat de test in de loop van de week nog positief kan worden of kan ik de hoop nu opgeven? Ik weet dat utrogestan de menstruatie kan uitstellen, alleen is dan in de voorgaan de behandelingen nog nooit gebeurt.. Kan het dit keer dan wel zo zijn?
@ Daan, oooh nee! Maar weet je, ik testte bij N. 1 dag voor NOD (lf van ongeveer 14 dagen) en het was echt een heel vaag streepje, ik dacht een indroger, dus 1 dag NA NOD weer getest en toen was ie al iets duidelijker... Dus het kan nog gewoon positief worden!
he bah daan dat is balen! is hij echt helemaal negatief? Maar volgens mij kan het nog gewoon positief worden hoor! elke behandeling is anders en je lichaam kan ook elke keer anders reageren, dus misschien dat de med het nu wel uitstellen, maar we blijven hoop houden dat de test gewoon positief word!
Ik hoop zo dat jullie gelijk hebben... Doet me wel goed om te lezen Lool dat jij pas laat echt positief testte. Dinsdag pas maar weer een test, of woensdag..... Ik had zooooo gehoopt en ook echt gedacht dat er een tweede streep zou komen... Bah waarom nu weer deze onzekerheid??
Ja echt balen Daan. Ja bij N. testte ik echt laat overtuigend positief... En bij die zwangerschap ervoor weer heel vroeg, geen pijl op te trekken dus houd moed! Ik blijf gewoon door duimen!
Heel graag Lool, kan alle duimpjes en brandende Kaatjes gebruiken. Vind het zelf allemaal zo raar. Normaal gesproken was het bruinverlies nu al wel begonnen. Het vroegste wat ik normaal gesproken testte was dag 12 na tp, dat zou dus morgen zijn. Gelukkig nog geen bruinverlies te bekennen, hopen dat dat zo blijft. Ik weet niet of ik morgen weer durf te testen. Ben zo bang dat het dan weer negatief is en ik echt de hoop ga verliezen.. Wat te doen??
weet wat t is daan, het is ook eng. ik teste soms express niet om dus maar hoop te houden, bang voor een negatieve test, maar daarintegen dacht ik altijd wel. tja als ik dan een negatieve test zie dan weet ik ook weer waar ik aan toe ben. Meestal was ik er dan wel rustiger onder.. deze dagen zijn gewoon klote! misschien heb je wel t zelfde als miep en ik ook hadden, ben je meer een positieve middag tester dan sochtends.. dus ik zou zeggen probeer er anders 1 smiddags..
Hé bah Daan, wat balen zeg dat je een vervelende negatieve test hebt Hopelijk hebben miepie en marieke gelijk!! Ik blijf gewoon stug door duimen!! Hopelijk over een paar daagjes wel een mooie 2e streep!
Ik zou het er morgen(ohtend) gewoon op wagen. Mocht hij negatief zijn dat je weet je waar je aan toe bent, maar kan mij voorstellen dat het ontzettend klote is deze dagen en dan die onzekerheid hebben, maar zoalang je niet bloed proberen positief bllijven!!
Lool, ben zo bang dat als hij negatief is ik alsnog denk dat hij wel positiefkan worden omdat ik eigenlijk van het ziekenhuis pas zaterdag mag testen... Misschien moet ik die dag gewoon afwachten... Maar dar duurt nog zoooooo lang...
Hmm, heb even iets fout gedaan. Ik telde de dag van de terugplaatsing als dag 1, bij het zoeken op internet blijkt dat wachtdag 1, 1 dag na de terugplaatsing is. Ik heb dus getest op dag 9, terwijl ik dacht dat het dag 10 was... Hmm hoe kan een mens zichzelf gek maken... Is er dan toch nog wat meer hoop?? Sorry hoor voor al mijn gezeur!
Och Daan...je bent gewoon nog te vroeg hoor. Mag ik aanraden..donderdag? Het is de hoogste tijd voor een superroze donderdag!!! En zoals al zo vaak gezegd: geen bloed geeft moed! @hier: bril K komt pas eind volgende week. schijnt tegenwoordig gewoon een levertijd van 2 weken op te zitten! en verder...kids deze week vakantie, dus weer lekker druk hier nou gauw verder Greys anatomy kijken liefs en laterzzzzz!
Daan, wat kl*te zeg... Ik weet dat het per persoon erg kan wisselen (en per zwangerschap) wanneer je duidelijk positief test - en ik hoop ook echt dat dat nog gebeurt en jij gewoon een late-positief-tester bent. Je cryo was 5/6 dagen oud toch? Dus op wd 9 zit je op 14/15 dpo? Hier wéér een snotverkouden meidje. A is al een week of 7/8 aan het kwakkelen; verkouden, oorontsteking, zesde ziekte, buikgriep en nu dus weer verkouden. Elke keer dat ze net een beetje opgeknapt lijkt, is er weer iets nieuws. Heb haar maar aan de extra vitamientjes gezet, maar als het over 2 weken bij de KA nog steeds zo is, toch maar even haar hb laten checken (ze is ook erg snel moe, hangerig en heel bleek). Zo zielig voor het meidje....
En MARIEKE, GEFELICITEERD!!!!! Hiep hiep hoeraaaaaaaaa! Ik weet dat je er weinig aan doet en niet in de feest-sfeer bent, maar ik wil je toch even een heel mooi 30e levensjaar toewensen... hopelijk een stuk mooier dan het afgelopen jaar!
hih dankjewel miep!!!! jij beterschap met je meis! arme drommel! Daan mijn duimpjes blijven draaien, geen bloed geeft moed... toch stiekum benieuwd of je nog getest hebt..