Marieke, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ga je nog wat leuks doen vandaag? Ik heb niet getest vandaag, durfde niet.. Nog steeds geen bruin/rood verlies. Vorige pogingen Was het nu al begonnen. Ik hoop gewoon zo dat jullie gelijk hebben en dat ik gewoon een late tester ben.. En ik denk dat ik idd zoals tezz voorsteld ga voor een roze donderdag..
heb je goed daan, ik blijf gewoon doorduimen! dankjewel! ga niks bijzonders doen, vier t niet officieel maar krijg wel hele dag visite haha, vanmorgen mn moeder geweest en net mn vriendin met angela geweest. vanavond wat vrienden dus alsnog gezellig
Thanks Lool! Heb alle duimpjes nog nodig!!! Nog geen bruin of rood gespot.. Morgen maar testen. Miepie, nog even een vraagje aan jou. De vorige 3 pogingen ben ik gewoon door de utrogestan heen ongesteld geworden. Kan het zo zijn dat dit keer wel de utrogestan het aan het tegen houden is? Heb jij dit ook gehad met jou pogingen? Ik heb de vraag ook al op het forum gesteld maar ben even benieuwd of jij ook misschien een antwoord weet... Allemaal een fijne dag vandaag!
Marieke, nog gefeliciteerd! Leuke dag gehad? Daan, Wat super spannend zeg!!! Hopelijk heb je morgen een hele mooie duidelijke test
Lool, ik voel me verder wel goed. Geen hoofdpijn, af en toe steekjes in mijn borsten, niet super pijnlijk borsten dus dat maakt me een beetje onzeker. Heel veel krampen in mijn buik, net of ik ongesteld moet worden maar die zijn dan ook zo weer weg. Nog steeds geen bruin/ roodverlies. Word er gewoon gek van... Melmel, hoe gaat het met jou dan? Hoe voel je je? Schiet al aardig op!
Oh Daan, je maakt het nu toch wel spannend hoor! Je zou nu omgerekend toch ongeveer op 14 dpo zitten? Maar geen bruin of rood is iig wel erg positief. Hopelijk morgen een mooie positieve test!! Vandaag is E voor het eerst een paar uurtjes alleen naar school geweest en hij vond het geweldig! Helemaal geen probleem dat ik naar huis ging en hij heeft heel leuk gespeeld volgens de leidsters. Ik ben best trots
Die krampen kunnen wel een goed teken zijn hoor, ik had bij beide jongens enorme krampen! *Duimt als een gek door*
Wieffie, daar mag je ook trots op zijn hoor!! Wat super dat ik hij het zo leuk heeft gehad! Stelt me weer een beetje gerust dat jij ook van die enorme krampen had. Bij ieder toiletbezoek verwacht ik gewoon spotting te zien...zenuwslopend dit.
Daan, hier had ik ook met alle zwangerschappen onwijze krampen! Hoort erbij! En bij N. had ik niet zulke zere borsten... Maakte mij ook erg onzeker, maar ze zit naast me hoor en heb amper last gehad, terwijl ik met andere zwangerschappen echt pijn had, als iemand er al naar keek deed het zeer! haha!
Daan, Ja voel me tot nu toe nog wel redelijk fit, wel last van mijn rug aan het eind van de dag maar verder niets te klagen. Morgen ochtend ga je testen toch??? Mijn duimen draaien! Is toch wel heel positief dat je nu nog steeds niets verliest terwijl dat de andere keren wel het geval was. Hopelijk kun je morgen ochtend een hele mooie foto uploaden!
Thanks voor alle draaiende duimen. Morgen ga ik niet testen, want bij de kruidvat waren alle 2 voor 5 euro testen op, grrrr Ga niet met een andere test testen omdat ik alleen blindelings vertrouw op die ene van de kruidvat. Balen, dan maar vrijdag testen... Nog steeds geen spotting......
Oooh Daan wat balen!!!!!! Maar geen spotting is echt positief!!!!!! MelMel, schiet al weer op bij je!
oooh daan spannend! maar als ze morgen de testen hebben kan je ook smiddags testen toch hihi ben niet nieuwsgierig ofzo hahaha
Daan, sorry, lees je vraag nu pas... Ik heb bij de eerste 4 terugplaatsingen utro gebruikt. Eerste twee keer was ik zwanger . Derde keer werd ik niet door de utro heen ongesteld, ben ik gestopt toen de test met 16dpo nog negatief was en werd de dag erna (of daarna) ongesteld. Vierde tp werd ik wel door de utro heen ongesteld geloof ik. Of in elk geval al spotting (en dat + negatieve test zorgden ervoor dat ik gestopt ben met de bolletjes). Het vervelende met utro is dat alle dingen die je voelt ook daardoor kunnen komen . Zou proberen vanmiddag of morgen nog een testje te doen en als die negatief is gewoon stoppen met de utrobollen - als het váls negatief is, word je toch niet ongesteld dan! Wat zenuwslopend dit, sterkte....