Het grote SMEP-topic (Deel 6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lola1982, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @Daan, klote....klote dat je voor iets intiems al hulp nodig hebt ...en dan nu ook nog mogelijk de hulp wordt gestaakt. Hoop voor jullie nog heel veel moois in alle mogelijke vormen nog gaan komen...weetje in principe is alles mogelijk in het leven, en als je liefde hebt in je leven ben je al half onderweg. x

2. huh steef andere naam genomen?

kwam nog even een dikke knuffel geven aan daan..

3. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Beast, wat een mooie woorden zeg! Het enige lichtpuntje van al deze ellende is dat al deze behandelingen ons huwelijk sterker heeft gemaakt.
    Maar zou graag zo graag al onze liefde aan een klein beebje willen geven, ben er zo klaar voor. En vind het zo oneerlijk dat dit ons niet gegund wordt, maar goed wat is er niet oneerlijk in dit leven. Daar kan jij nog veel beter over meepraten.

Marieke, thanks! Alle badkamerproblemen opgelost?

Hoedje, had idd niet door dat jij dat was Steef! Hoe gaat het met je en met e. En s.?

Miepie, thanks voor je pb, je hebt er 1 terug.

Zag ergens staan dat iemand meds te koop aanbood, weet alleen niet of ik hier op in moet gaan.. Ben zo bang dat iemand ze bijvoorbeeld niet altijd n de koelkast heeft gehad etc. Manlief vind het ook een beetje creepy, gewoon omdat je iemand niet kent..
    Hoe zouden jullie hiermee omgaan? Het scheelt natuurlijk wel een hoop geld, ook al weet ik niet wat ze ervoor wil hebben.

Weten jullie nog iemand in je omgeving die ze nog heeft liggen in de koelkast en die er niets meer mee doet?

Allemaal een fijn weekend!

4. Daan wat voor meds heb je nodig?
    ik zou het ook eng vinden, zeker als je iemand niet kent..
    ik heb nog pregnyl bij C liggen in de koelkast.. maar ik weet niet of dat nog goed is. ik kan wel eens kijken of heb je dat niet nodig??

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Daan, zou even voorzichtig zijn dat soort berichtjes te plaatsen - het mag nl niet :(. Was je al op ivfmoeders.nl geweest? Ik zou nooit kopen....maar evt bij iemand die aanbiedt ophalen? Zie je ook hoe het bewaard is ;) (al kunnen de meeste meds prima tegen een tijd buiten de koelkast -> de meesten moeten op minder dan 25 graden bewaard worden.

Steef, hoi! Hier voor de zomaar, of toch weer kriebels?

Beast, gezellig dat je ook weer even langs komt waaien ;)

6. hoedje

hoedje Lid

19 okt 2012
    93
    0
    0
    Kwam gewoon even langs.
    Geen kriebels meer en manlief heeft zelfs al een afspraak staan.. knip knip.

Wie zijn er momenteel eigenlijk zwanger of bezig?

Ik ga mijn relschoppers even (tegen beter weten in) naar bed brengen. Hopen op een paar minuten rust...

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Even langskomen is ook prima hoor, Steef ;) - heel definitief compleet dus ;).
    MelMel en Tijgertje zwanger voor zover ik weet - Daan heeft net een helaas mislukte terugplaatsing achter de rug......en verder een beetje oude groep die hier nog wat rondhangt :D. Of vergeet ik nu iemand?

en hier wordt voorlopig niks geknipt (zou ook weinig uitmaken :D) - hopelijk ergens in 2013 weer een poging voor een broertje/zusje!

8. middag!

Tis ineens weer zo stil hier... Daan hoe gaat het met je?

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Middag!

Kom ff spammen :)

brilsmurfje.jpg

Ons brilsmurfje :D

10. ooo het staat hem goed!!! net of het gewoon zo hoort!! leuk hoor!!! hopen dat ie nu goed kan zien

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Staat m goed, Tezzz! (En wat lijkt hij op z'n grote zus!!)

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Enige lichtpuntje? Mega gloei lamp hoor...er zijn er vele die zo'n ''test'' niet eens doorkomen. Dat de relatie dus eigenlijk toch niet goed was dan ze dachten anders kom je de grootste storm wel door.
    Het is prachtig dat jullie dichter bij mekaar zijn gekomen.

Bij Mark duurde het best lang voordat hij een kinderwens had en om het leuk te houden en beetje iets om naar uit te kijken zijn we gaan reizen. En vind ik het fantastisch dat we dat hebben gedaan..echt mooie momenten.

en het is onwijs oneerlijk dat is ook zo...als je hulp nodig heb is het beperkt, voor adoptie wordt je binnenstebuiten gekeerd (geestelijk en financieel) en een dronken stel kan tijdens de kermis dronken achter de bosjes mekaar ouders laten maken terwijl ze de wens helemaal niet hebben... Verschrikkelijk oneerlijk en daar mag je best een tijd boos over zijn! x

13. ben ik t niet helemaal mee eens hoor beast.. het hele kinder verhaal is bij ons toch echt wel de reden geweest dat onze relatie verpest is.. dus hoe goed je relatie ook is, het hoeft echt niet elke storm aan te kunnen.

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    We hoeven het ook niet met elkaar eens te zijn... het gebeurt heel vaak dat een relatie aan een heftige zaak (verlies van een kind, geen kind kunnen krijgen en ander groot verlies) kapot gaat...
    Het is dus daarom des te mooier als het niet gebeurt.

Ik heb veel ''goeie vrienden'' verloren door het verlies van Mark maar ik heb er zeker wel een aantal spontaan bij gekregen en aantal vriendschappen zijn geheel vernieuwd.

Vandaag wel afscheid genomen van een ''vriend'' ...ik moet verder hij moet verder en we bleven mekaar aantrekken als magneten...maar het mocht niet zo zijn....dit is de derde poging om te stoppen de tweede vanaf mijn kant...deze keer gaat het lukken...ik kan niet door als die magneet aan me kont kleeft (stiekum toch verdrietig)

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Had gisteren een heel verhaal getypt en toen liep internet vast... Dus...
    Kwam er op neer dat ik denk dat het in de MMM twee kanten op kan gaan, je groeit naar elkaar toe of uit elkaar. Blijven waar je was kan niet, er komen zoveel emoties (waarvan je zelf niet wist dt je ze had) bij kijken en het laat litteken achter... Als dat uiteindelijk niet met elkaar 'matcht' dan kan je relatie nog zo goed zijn geweest, maar dat houdt het op. Of die littekens gaan wél samen en je draagt het samen. Is geen keuze, is geen verschil tussen wel of niet goed zitten op het moment dat je de MMM in ging, is wel of niet goed zitten als je een MMM geschiedenis achter de rug hebt (of welk ander ingrijpende periode die je leven verder bepaalt dan ook). Je bent niet meer de persoon die je was toen je erin ging en de ander ook niet.

Beast, klote. Maar inderdaad; een goede vriend die meer wil en jouw 'meer' daardoor in de weg staat werkt niet... maar maakt het niet gemakkelijk; ook al is het niet wat je 'zoekt', het is wel iemand die fijn was om als vriend te hebben. Dapper van je.

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    heel mooi gezegd mieps

punt 2...is een ander dan waar ik je live over vertelde. Maar niet minder een vriend.
    Die ander heeft gisteren akkoord gekregen voor de koop van een huis voor hem en z''n jongens (gescheiden en heeft elke weekend z''n jongens en ex werkt lekker mee...not) hij is zo lief voor me maarja geen vonk he (emoties gaan nog wel alle kanten op...wordt er dol van)

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    O, sorry, dacht dat je t over M had :) - hoogste tijd om eens bij te kletsen merk ik al! :)
    En als de vonk er niet is... zelfs niet een klein waaklampje... houdt het op.

18. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Mooi gezegd Beast. Denk idd dat het je dichtbij elkaar kan brengen of juist een breuk kan betekenen. In onze omgeving zijn ook al twee stellen uit elkaar door het 'kinder' verhaal.

Tezz, wat staat dat goed zeg!! Hoe vind hij hetzelf?

Even heel ego,
    Hier gaat het niet zo goed. Afgelopen donderdag is mijn schoonvader overleden. Hij was de laatste drie weken al volledig bedlegerig en we zagen hem langzaam aan slechter worden. Het was een zeer zware periode maar aan de andere kant ook mooi. We hebben op een goede manier afscheid van hem kunnen nemen en hem kunnen verzorgen. Maar dat maakt het gemis niets minder. Vanavond is de avondwake en morgen de uitvaart en in de kerk en daarna de crematie. Het zijn de hele heftige en hectische dagen. Wat komt er een hoop bij kijken..

19. hoedje

hoedje Lid

19 okt 2012
    93
    0
    0
    Och Daan wat verschrikkelijk!
    Gecondoleerd met het verlies van je schoonvader.
    Heel veel sterkte! Ook voor de rest vsn de familie.

20. daan sterkte meis! gecondoleerd!

Deel Deze Pagina