Oh Daan wat vreselijk! Gecondoleerd met dit grote verlies. Ik wens jullie alle kracht toe om dit verlies een plaats te kunnen geven. Dikke knuffel meid! Ik ben het ook met beastie eens! Onze relatie is er destijds ook veel sterker door geworden ondanks wij na 3 jaar toch zwanger waren. Beastie, ik hoop dat je niet weer zo afscheid van een vriend hoeft te nemen. Kan me voorstellen dat dat emotioneel toch een flinke belasting is. Dikke knuffel!
Bedankt voor de reacties! Vandaag het laatste afscheid genomen, gisteren was de avondwake. Er was een enorme opkomst, hij was erg geliefd en dat was te zien. We hebben op een hele mooie manier afscheid kunnen nemen, ook al was het erg intens. Nu zijn alle regel dingen geweest en kan het echte verwerkingsproces/ rouwproces beginnen. Afgelopen vier weken zijn zo intens geweest, hij was al drie weken bedlegerig en we hebben hem met z'n allen verzorgd dit waren mooie momenten om op terug te kijken. Nogmaals allemaal bedankt!
Daan, gecondoleerd...was een slecht nieuws. Jah komt veel bij kijken he...echt waanzinnig maar ook weer zaken die je niet wil/kan laten liggen of door anderen wil laten doen... Geeft ook genoegdoening om daar mee bezig te zijn...zo werk je echt naar het afscheid toe (hoe bizar ook ...je hebt het nodig voor de verwerking ) @jenny ...nou zoals het nu gaat lijkt mij wel dat ik hem een stuk minder moet gaan zien. Hij ziet me echt als vriendinnetje ...ik heb hem nogmaals uitgelegd dat ik het zo niet voel....maar hij dacht dat vrouwen altijd wat moesten voelen om...sex te kunnen hebben. Eerlijk is eerlijk ik voel ook wat maar geen liefde Denk echt dat het contact een stuk minder wordt ander gaat het heeeeel erg fout. Waarom kan ik niet gewoon verliefd worden...en hij terug dan...lijkt me handig/leuk. Nou...wordt op z''n vroegst voorjaar 2013...ik heb er nu ff geen zin meer in.. x oja...moet van me werk weer naar een psychoterapeut....eentje uitgezocht (ff google) en nu een jonge getrouwde vader die qua denk wijze een beetje op de lijn van mij ligt...stukken beter...donderdag geweest, maandag alweer!
Hallo luitjes, @Daan, hoe gaat het met je? Ik denk vaak aan je en wil je ff een knuffel geven! @beastie, lastig is dat met gevoelens. Helaas kan je die niet (altijd) met je verstand sturen Fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij je nieuwe psychotherapeut! Ik heb vorige week 3 dagen hier in DL in het ziekenhuis doorgebracht. Afgelopen dinsdagavond zat ik lekker op de bank en ineens ging mijn hartslag als een razende. Mijn bloeddruk was weer heel hoog en aangezien mijn hart niet rustiger werd heeft mijn man 112 gebeld. Vervolgens door de ambu hier naar het zh gegaan waar ze in 3 dagen allerlei testen hebben gedaan. Gelukkig zijn er geen rare dingen gevonden en mocht ik met een aanpassing van mijn meds weer naar huis. Verder hebben wij afgelopen zaterdag de 2e verjaardag van E gevierd! Wat vliegt de tijd toch... Ik zal straks ff een foto spammen
hey wieffie.. ik zag zoiets voorbij komen ja! jeetje dat is dan schrikken ja! is nu alles weer rustig? gefeliciteerd met de kleine man! wat gaat de tijd toch hard
Hey! Wieffie, wat schrikken zeg! Maar voel je je nu beter met het aanpassen van de meds? En nog gefeliciteerd met E! Dank voor je knuffel, kan jou er ook wel een teruggeven als ik het zo lees! Beast, dank voor je lieve bericht. Denk de laatste tijd weer vaak aan je, nu de datum zo dichtbij komt! Fijn dat je nu iemand hebt waarmee je zo goed kan praten! Hoe gaat het nu op je werk? Is er al wat meer begrip voor jou? Mariek, hoe gaat het met je? Heb je inmiddels al helemaal je draai gevonden in je nieuwe stulpje en met je nieuwe vlam? Hier vorige week een afspraak gehad in het ziekenhuis. Ze willen met ons verder voor een vierde poging, ze hebben er echt heel veel vertrouwen in! Dat was zo'n opluchting!! We gaan dus verder in Nijmegen. We wachten nu eerst even nog een paar maanden, eerst maar even weer de rust vinden na deze hele heftige periode. We gaan er vanuit dat we met de volgende poging in ieder geval heel veel steun van boven! Dan moet het toch goed komen.... Hoe is het met de rest van de meiden??
heyy Daan... Ja nou het werk ...ze zijn onmogelijk. Vorige week donderdag is tijdens het snorkelen in egypte de peet oom van Mark zomaar overleden. (waarschijnlijk ook hart) Dus ik maak het nu allemaal nog een keer mee maar dan van een afstandje...Ik vermoed dat ik volgende week weer in het crematorium zit 3de keer in 4 jaar....het is de 6de binnen 4 jaar...hoe is het mogelijk? Maar zo loopt het leven.... Ik belde me werk vorige week om ze in te informeren...krijg je te horen ''alweer'' nou daar mag je het mee doen dus. Maar wat een super super nieuws voor jullie..heel wijs om eerst even een pauze in te lassen. Heel goed hoor. super hoor
Jeetje wat heftig Beast. Wat een verschrikkelijk nieuws zeg van die oom! Kan me voorstellen dat dan alles sowieso weer boven komt. Ook al denk je er natuurlijk nog dagelijks aan. Onvoorstelbaar dat het werk dan zo reageert, hebben die mensen zelf nog nooit wat meegemaakt?? Het voelt idd goed om even tot rust te komen en dan in het nieuwe jaar er weer volop tegen aan te gaan. Liefs
nee gaat niet om of je wat mee gemaakt hebt...gaat er om dat je een contract hebt ondertekend dat je daar werkt en moet je er dus ook op je werk 100% geven...liefst 110% of meer... Met een beetje begrip ga je al anders naar je werk dan zo...hun loss als ik straks ergens anders heen ga
Tuurlijk uit zakelijk oogpunt gaat het om een contract, maar hebben ze dan niet in de gaten dat een beetje empathisch vermogen op zijn tijd niet erg is en dat je daarmee alleen maar meer werk uit je medewerker haalt? Als hun jou beter zouden behandelen ben jij denk ik meer geneigd om alles te doen wat op dit moment n jou mogelijkheden ligt, toch? Idd hun loss!
Is niet gezellig zo..... Nee mariek wij doen aan kerst. Gaan jullie het vieren met de kinderen van w? Heb je trouwens nog contact met c? Ben wel benieuwd hoe het met hem gaat. En hoe is het met Senna? Tezz, hoe gaat het met jullie hondje? Nog steeds alles aan het kapot bijten of is ie klaar met wisselen?
Wij doen wel aan sinterklaas hoor! Mooiste feest van het jaar! We missen geen sinterklaasjournaaltvuitzending-of internetuitzending! (mooi woord voor galgje trouwens ) Hier gewoon erg druk met van alles en nog wat. Hondje spendeert helaas een groot deel van zijn tijd in de bench, omdat hij het heerlijk vindt om ons (en dan vooral K) steeds te bijten. Sinds gisteren zijn we erachter dat het nog niet eens zo zeer met dominantie te maken heeft, als wel gewoon-niet-doorhebben-dat-mensen-niet-gebeten-willen-worden-als-ze-willen-spelen. Straffen helpt niet, want hij vindt dus gewoon ALLES leuk! Kent geen angst of zo. Ziet alles als een spelletje. Volgens de juffen van de puppy-cursus is het een kwestie van uitzingen dus. Heel kort houden, zeer streng zijn en verwijderen uit de kamer bij ongewenst gedrag. Niet leuk dus Maar hopelijk krijgt ie snel door dat hij met meer gewenst gedrag veel meer te doen heeft en krijgen we dan uiteindelijk de lieve, leuk-speelse hond die we graag willen. 't Is een poepie hoor, als ie even rustig is....maar helaas is dat meestal maar van korte duur. Komt wel goed...de aanhouder wint! ga weer ff verder...laterrrrr
Daan, wij vieren het niet echt, gister had ik dan wel een brief op de deur gehangen en kadootjes verstopt in huis.. mochten ze zoeken. elk een letter en 1 kadootje. en mn ma had kadootjes in de berging gezet.. zo lief. dus ze zijn alsnog verwend. dit weekend zijn de kids er dus vandaar nu al de kadootjes. met chris gaat het goed, hij is druk bezig met een online radio studio. heb verder goed contact met hem. met senna gaat het goed.. al denkt hij wel dat hij een leeuw is en heeft nogal moeite met andere honden op straat. maar dat komt wel goed. jeetje tess dat is minder.. maar voor straf nooit een hond in de bench doen hoor.. dat is zijn veilige haven, zijn slaap plek.. moet hij niet als straf plek gaan zien. misschien heeft hij last van zn tandjes dat ie zoveel bijt? is heel veel werk maar je kan beter elke keer als hij bijt hem afleiden met een kouwbot/speeltje dan hem straffen of dus verwijderen uit de kamer. negatieve aandacht is ook aandacht. en afleiden zal een hond dan sneller begrijpen dan verwijdering. het is even werk.. wel vervelend.. senna heeft het in het begin heel moeilijk gehad om stil te zijn in zn bench. heeft heel lang geduurd. maar de aanhouder wint.
Hallo dames, Ben er ook nog. Beetje kapot, heb een nieuwe liefde! hihi... Bleek ook nog eens ongepland zwanger ondanks AC van hem en toen we goed en wel gewend waren en hij al bezig was met zoektocht naar ander huis kreeg ik een miskraam, dat was even een rit in een achtbaan, maar goed, sindsdien is het voor ons wel duidelijk. We zijn verliefd en willen met elkaar kijken waar het schip strand! Dus hij is hier dagelijks. Soms een nachtje in zijn eigen huis, maar dat is hooguit 1 keer in de week! Nena vind hem wel leuk, heb haar voorgesteld, al had ik het liever uitgesteld, maar het was even onvermijdelijk! @ Tezzz, wat vervelend, maar Marieke haar verhaal klinkt wel aannemelijk idd! @ Marieke, jij weer helemaal aan het werk? @ Daan, hoe gaat ie bij jou?