Het grote SMEP-topic (Deel 6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lola1982, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoedje

hoedje Lid

19 okt 2012
    93
    0
    0
    Jeetje lool! Wat heftig zeg.
    Maareh... domme vraag waarschijnlijk. Wat is AC?

Beast, hoe is het nu met je? En met de kids.

En met de rest?

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hoedje, ja was even heftig enzo. Je verwacht het niet, je bent er blij mee en dan is het weer weg! Hij wilde geen kinderen (meer), maar nu wil hij het wel. Pluspuntje! Maar AC= Anti Conceptie!

3. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Jeetje Lola! Wat een schok om opeens ongepland zwanger te zijn!
    Wanneer is het mis gegaan? :(
    Fijn dat jullie het saampjes goed kunnen vinden, heeft hij al meer kids?

4. hoedje

hoedje Lid

19 okt 2012
    93
    0
    0
    Gunst ja, logisch ook. :)
    Maar wel fijn te weten dat hij toch in de toekomst nog een kindje ziet. Waar ken je hem eigenlijk van?

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Hoedje: Hihi, geeft niet! Via internet, hij woont bij mij in de buurt. Bedoeling was dat we alleen samen zouden hardlopen.. Dat werd meer, maar hardlopen doen we nog steeds samen. Haha!

@ MelMel, is nu alweer 2 weken terug. Ik was ruim 5 weken. Niet lang! Hij heeft al 2 kids idd!

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Haha...alleen hardlopen...het hoge gras in! (wilde een berichtje hierzo van je liken....maar dat gaat dus niet stom hoor :p )

@hoedje: het gaat weer...vrijdag crematie en het hoopte allemaal een beetje op. Verdrietige mensen, Mark werd nog een keertje aangekaart...en toen werd er ook nog liefelings muziek gedraaid van me moeder...dus aan het eind daar ging ik...grote snikken en zakte zo door me benen...
    En wie was daar voor mij? me zus!

kids, ze waren van het weekend uit logeren bij me zus dus kon ik wat op adem komen. Fijn naar een metal ding geweest. Metal interesseert me niet maar wel heel veel lol gehad was heel fijn..en genoeg bier!

7. jeetje lola! heftig!!! was je lang zwanger! ook al was het schrikken als het dan mis gaat is het toch weer een heel gemis.. wel fijn dat hij wel kinderen wilt.. leuk meis!!!

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    5 weken dus....

me verloskundige had ook met 11 nov. een mk met 5 weken...brrrr

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Beastie, heftig hoor en zeer confronterend, naast het verlies van degene van de crematie ook weer zo geconfronteerd worden met het gemis van Mark en je moeder natuurlijk! Dikke knuf!
    Hihihihi, het hoge gras in, brrrr! Moest er gister in de storm tijdens het lopen niet aan denken! ;) Maar het lopen houdt ons fit! haha!

@ Marieke, idd iets meer dan 5 weekjes! Was even een emotionele achtbaan, in shock, blij, verdrietig en toch gemis idd!
    Hij ervaarde het ook zo, we stonden samen onder de douche toen ik ging bloeden dus dat was wel naar!

10. sorry hoor beast had eroverheen gelezen.

jeetje lola dat is dan idd wel heftig. hopelijk kan je het een beetje een plekje geven. hoe gaat het met n verder en hem? vorige keer was ze toch vrij jaloers? valt dat nu mee?
    wel top voor je dat je een nieuwe lover heb joh! hoe oud zijn zijn kids?

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ja gaat nu weer goed, was even heftig allemaal! Ging up en down, maar nu geniet ik volop van het verliefd zijn. N. heeft hem nu 2 keer gezien en ze doet echt aardig tegen hem. Bij die ander heeft ze dat nooit gedaan eigenlijk! Dus ben benieuwd hoe dit gaat lopen! haha.. Ze zal wel jaloers zijn hoor ze vroeg laatst waarom hij hier dan slaapt, heeft hij geen eigen bed? Dus ja.. Tijd zal het leren!

12. hihi leuk aan de ene kant he die kinder logica. zo zeiden die meiden van W hier van t weekend, je bent pas man en vrouw als je aan kinderen begint hahaha.. dus w zo: nee als je gaat trouwen word je man en vrouw, neeeej papa dat zag hij verkeerd.. als wij een kind krijgen zijn wij man en vrouw... okejjj hahaha

leuk hoor helemaal verliefd zijn :D

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hihi, wat schattig zijn kinderen dan ook he?! N. zei vandaag tegen mijn schoonzus dat zij verkering heeft met D. en dat mama verkering heeft met C. Maar toen ik er later naar vroeg had ik opeens helemaal niets met niemand! haha...
    Maar het is heerlijk om zo verliefd te zijn. Nogmaals ik dacht eerder dit jaar verliefd te zijn, maar dat voelde bij lange na niet wat ik nu voel! Gelukkig komt ie straks weer!
    Hoe is het met jou en W.?

14. hihi heerlijk he! en kids zijn dan zoo leuk! je ziet ze soms denken.. en dan komt er soms een moeilijke vraag. maar als je alles gewoon goed uitlegt dan komt het allemaal wel goed.. de kids worden steeds losser en willen al geregeld met me knuffelen

met w en mij gaat het super! alleen alsof het allemaal niet genoeg is, raakt w per eind jan. zijn baan kwijt (of had ik dat al gezegd?) recessie.. hij mag nog gaan werken maar zn baas verwacht eigelijk niet dat de mensen die zijn ontslagen nog komen.. hij word wel gewoon door betaald tot eind jan en krijgt een oprot premie mee.. hij is dus druk op zoek naar werk. ook bij mij in de buurt. hopelijk kunnen we over een jaartje of wat een eensgezins woning huren.. hier heb ik maar 1 slaapkamer.. wel groot dus je kan m in 2e splitsen maar toch niet echt ideaal haha.

15. hoedje

hoedje Lid

19 okt 2012
    93
    0
    0
    Moeten we de naam niet veranderen in "de smepachtbaan?"

Ik zit op de bank net te doen of ik de kinderen boven niet hoor...

Gaan zo hier naar de deka. Sintmiddag. Schoentje ophalen en er is vanalles te doen. Maar dan moeten de saggerijntjes wel even een vrolijkheidsslaapje doen

16. hihi zijn de kids gezellig ja? was t leuk bij de deka?
    zag al dat S ook een hele grote meid is hahaha geweldig!

ik heb net even lekker op de bank geslapen.. had t zooo koud.. lang leven de fleece dekens haha

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke, ik zag het op FB, wat ontzettend rot zeg... Vreselijk! Bij mij is het ook spannend, ik hoor het uiterlijk de tweede week van januari! Ik duim nog steeds heel hard voor mezelf.. Steeds meer mensen raken hun baan kwijt. Bah!
    Wij hebben het ook gehad over samenwonen, we willen eigenlijk geen dag zonder elkaar, maar ja met kids doe je niet halsoverkop, dus als het leuk en goed blijft gaan dan wordt het ongeveer rond de zomer. Voor nu plannen we weekendjes voor elkaar. Aankomend week lekker relaxen thuis... 2 dagen (en 3 nachten) niets hoeven, geen wekker, geen kind, geen afspraak. En eind januari hebben we al weekendje parijs geboekt!

@ Hoedjes, hier ook een vreselijk meisje vandaag. Zal de spanning van de Sint wel zijn. N. had ook nog sint viering op het kdv.

18. ooo lola lekker! weekendjes is ook heerlijk! zeker naar parijs!
    W zit momenteel veel hier omdat hij toch geen werk heeft. het ligt ook allemaal beetje lastiger dan zou moeten en horen.. ik kies ze wel weer uit zeg maar hahaha

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oh wel fijn om vaak samen te zijn. Ik sliep vannacht voor het eerst in een week ook weer alleen... Balen is dat! Hihi! Maar ja.. vanavond ook moet ik zeggen!
    Oh balen dat het allemaal een beetje lastiger ligt.. Hopelijk niet al te gecompliceerd??

20. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Love is in the aiiiiiir tralalalalaaa hihi!!

Hartstikke leuk om te lezen :D

Ik hoop dat jullie kanjers van mannen aan de haak hebben geslagen en dat na regen zonneschijn komt en blijft!!

Deel Deze Pagina