Een beetje laat, maar ook vanuit hier een heeeel gelukkig nieuwjaar met leuke liefdes, nieuwe babietjes, zwangerschappen en hopelijk alleen verdriet uit vreugde! x!
Ik wens jullie natuurlijk niets minder!! Kom snel weer eens even bijlezen ben hier namelijk al een tijdje niet meer geweest... Schaam schaam schaam....hoop dat alles goed gaat met jullie!!
Hey meiden, Ik wens jullie ook allemaal een heel goed 2013! Dat al jullie wensen maar uit mogen komen! Liefs voor jullie allemaal!
ah er is weer leven hier haha ook namens hier natuurlijk de beste wensen voor iedereen! ben blij dat alles weer normaal is! hier een flinke griep te pakken.. afgelopen 2 dagen met 40 graden koorts gelegen.. maar de dokter wilde me niet zien.. dan niet! hahaha gelukkig nu wat minder koorts.. maar zooo slap..
Kunnen we niet als goede voornemen hier weer wat vaker gaan schrijven?? Is hier wel erg stil de laatste tijd. Ik heb weer zin in ouderwetse testje turen, smep-plannen, roze donderdag, smep-squat etc.... Iemand nog spannende plannen?????
Ja, wij gaan bijna weer beginnen, even de volgende menstruatie afwachten en dan starten... Hoe gaat het met de bijdrage pup tezz?
Haha, Daan, zal mijn best doen - maar internetten doe ik vooral op mijn mobiel en dan zijn dit van die priegellettertjes . Spannend, weer bijna starten met een nieuwe poging! Hoe sta je er nu zelf in? Welke medicijnen ga je nu gebruiken? Ik hoop dat jullie eind 2013 een kleintje in jullie armen mogen houden.... Marieke, jij bent aan het reageren op eensgezinswoningen? Ook met de bedoeling dat jij en W samen gaan wonen? Hoe is t nu verder met je? Tezzz, hoe is t met jouw drietal? Krijgt L nu extra begeleiding op school, heb je een PGB kunnen aanvragen? Of eerst kijken hoe het zo gaat? Hier even geen actie mbt een 4e; we moeten eerst nog onderzoeken afwachten die ons gaan vertellen of Rutger zijn chromosomenfoutje 'de novo' is (dus bij hem gestart) of dat één van ons ook een foutje heeft wat bij R. wat groter geworden is - dan is er natuurlijk een (kleine) kans op herhaling. Er is bij ons beide wel eerder chromosomenonderzoek gedaan, maar schijnbaar hebben ze nu betere, uitgebreidere methodes die pas net gebruikt worden en ze kunnen nu gericht zoeken. R heeft gisteren nog weer een bezoekje gebracht aan de oogarts, dan volgende week weer naar zijn eigen KA en die gaan afspraken maken voor een hartfilmpje en nierecho. Daarnaast gaat hij als het goed is binnenkort twee ochtenden per week naar het revalidatiecentrum, naar een peutergroep. Hij krijgt dan daar zijn fysio, logopedie, etc. Druk met t ventje dus... De meiden gaan hard, beginnen nu echt te kletsen.N rent hard rond en klimt overal op ; A is motorisch erg onhandig en krijgt nu fysio. Ze heeft moeite met haar evenwicht en daardoor met vertrouwen op haar eigen lichaam/bewegingen. Paar maandjes fysio zou genoeg moeten zijn om haar dat vertrouwen te geven en dan doen we dat liever gelijk maar.. Komend weekend gaan Miepman en ik voor het eerst een weekend weg zonder kinderen! Spannend.... Hoe is het met de rest??
spannend dus weer daan!!! ik ga vast weer in de duim modus! miep, klopt.. maar dan dus officieel.. hier zit hij eigelijk ook al elke dag bij mij hoor haha... maar het is hier vrij klein en zeker als zijn kids er ook zijn haha. ik zie geregeld geweldige foto's en filmpjes voorbij komen van de 3ling. zo geweldig om te zien.. en dan worden ze alweer bijna 2! hopelijk is het niet een "fout" wat bij jullie vandaan komt, zou je dan toch alsnog voor een 4e gaan? spannend dus allemaal! hopelijk heeft R geen last van al die onderzoeken!? lekker hoor even een weekendje samen weg! even met zn 2e.. geniet ervan!
He meiden, Daan, spannend hoor dat jullie er weer voor gaan! Ik ga weer kaarsen inslaan en mijn duimen weer losmaken Marieke, spannende tijd ook voor jou dus. Hopelijk vinden jullie snel een droomhuisje Miepie, wat een scheetjes heb je toch zeg! Geweldig die foto's in de sneeuw! Maar wel vervelend natuurlijk dat jullie weer zoveel met R naar het zh en dergelijke moeten. Kan me voorstellen dat dat best zwaar is. Hopelijk krijgen jullie snel meer duidelijkheid en ik duim natuurlijk ook voor jullie! Hier leuk nieuws gehoord, ik wordt weer tante! Mijn kleine zusje is zwanger van haar 2e. Verder voornemen dit jaar is om samen met wieffie-man 50 kilo kwijt te raken Nee, weet niet of dat gaat lukken hoor maar we zijn wel weer flink aan het sporten en we willen allebei weer fit worden om de jongens straks bij te kunnen benen. Ik was zo ontmoedigd toen ik vorig jaar, nadat ik 11 kilo kwijt was, weer langdurig aan de pret kwam zodat ik nu weer opnieuw mag beginnen. Maar gaat vast goed komen. Eerst maandag maar eens een midweekje met de mannen naar de Huttenheugte en Plopsa Indoor.
Hai, Miepie, jeetje wat een hoop onrust kan ik me voorstellen omtrent r. Wel goed dat hij zometeen naar volop therapie gaat krijgen geconcentreerd in 1 centrum. Naar welke gaat hij? En wanneer krijgen jullie de uitslagen van het chromosomenonderzoek? Kunnen ze nu ook al iets zeggen over de toekomst? Kan me voorstellen dat je een volgende poging even gaat uitstellen. Sterkte meid! Wieffie, ik doe met je mee met de afvalrace!! Kan zelf heeeel wat kilo's kwijt. Volgende week maandag ga ik weer beginnen met sporten. Hoe gaat het verder met de jongens en jou gezondheid? Heel veel plezier in de huttenheugte! Mariek, jeetje ben je net gesetteld ga je alweer op zoek.. Fijn dat het zo goed gaat tussen jou en w.!! Hebben jullie het ook al over je kinderwens? Of is dat nog een stapje te ver? Lool, en hoe gaat het met jou nieuwe liefde. Wat schrikken zeg, ongepland zwanger dan de blijdschap en dat het dan alsnog mis gaat. Denk je dat dat komt vanwege die stollingsproblemen die je had? Ik ga weer dezelfde medicatie gebruiken. Gesprek in Nijmegen gehad die zijn nog steeds erg positief, gelukkig maar. Dit omdat ik natuurlijk twee keer zwanger ben geweest en omdat we iedere keer topembryo's maken. Aan de ene kant vind ik het heel spannend en heb ik er zin in maar aan de andere kant weer heel bang dat het weer misgaat. Ook bang dat het misschien nooit gaat lukken en dan??? Steeds vaker bekruipt me dat gevoel en daar wordt ik dan weer erg verdrietig van. Snap gewoon niet waarom het niet mag lukken we hebben zoveel liefde te geven aan een kleintje. Maar goed genoeg gezeur van mijn kant. Leuk dat er weer wat meiden komen kletsen!!
wieffie stoer hoor dat sporten en fit worden!!! en gefeliciteerd dat je tante word leuk! veel plezier bij plopsa daan lukt t jou om af te vallen met al die med 's steeds? stoer hoor! mij lukte dat niet.. ik viel veeel langzamer af..en daar werd ik zoo moedeloos van toen.. echt respect! haha denk ook wel dat ik hier nog even zit hoor, maar was sowieso niet de planning hier lang te zitten. is erg klein hier. 1 slaapkamer, is opzich te splitsen in 2 kamers, maar verder vrij klein. met zn 2e hooguit 3e is het te doen, maar als zijn kids er zijn, dus we met zn 5e zijn dan word ik echt gillend gek. dit was eigelijk even een nood oplossing omdat ik bij mn ma ook gek werd. maar eerst maar eens rond kijken en zien hoe en wat hoor.. en verder gaan we zien hoe dit jaar voor ons verloopt! enneh dat is zeker geen gezeur van jou! ik snap je zo goed meid.. t is gewoon oneerlijk.. moet je al zo vechten om zwanger te worden.. gaat t mis.. snap ik echt niet. knuff
Hoii allemaal! @ marieke: spannend hoor jullie zoektocht naar een grotere woning! @ Daan, wat goed dat jullie weer gaan beginnen! Ik ga heel hard duimen. Ik kan mij voorstellen dat soms het gevoel van angst/onzekerheid/wanhoop je bekruipt als je denkt aan 'wat als'... Ik ga gewoon heel hard duimen en kaarsjes branden! Ik heb wel een grote kans op miskraam door de afwijking in mijn bloed! Het was allemaal een beetje heftig, maar op zich heeft het ons wel dichter bij elkaar gebracht en heeft wel duidelijkheid geschept in wat wij voelen voor elkaar en wat wij willen in de toekomst. @ Wieffie, You Go, succes met het afvallen. Hoe gaat het met je nieuwe medicatie? @ Miepie, heftig hoor die onderzoeken etc. Ik hoop snel op meer duidelijkheid voor jullie. @ Tezzz, hoe is het met je kids en met L. lukt het een beetje? Hier alles goed. Helemaal verliefd. N. ook! (op dezelfde man, hij is haar koning en ik ben de heks.. ja ja..) Samen druk op zoek naar een huis, veel leuke tripjes op de planning. Volgende week Parijs! 2013 wordt een goed jaar! Die grote dip van een half jaar terug lijkt alweer zolang terug... Voor mezelf zijn de afgelopen maanden een hoop stukjes op zijn plek gevallen. Ook met N. haar pa probeer ik een beetje tot een goede frequentie te komen van afspreken. Tot nu toe 1 keer in de 3 maanden, heel weinig, maar hiermee krijg ik wel wat ik wil. Dat N. weet wie haar vader is. N. heeft gister weer bloedgeprikt voor allergieen. Met name op verschillende noten en op kiwi en natuurlijk ei weer geprikt kijken of dat al iets beter gaat! Al met al voel ik mij super!