Het grote SMEP-topic (Deel 6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lola1982, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Ha, nou hier is Daan hoor dan... My god meis je bent gewoon zwanger!!!! Lees dat het nog niet echt tot je doordringt, kan me voorstellen ben je zo lang bezig geweest met je ex, ben je nu ongepland zwanger..
    Kan me wel voorstellen dat het voor c. Wel even schrikken is.

Fijn dat de echo's goed zijn!! Ennuh je bent toch wel aan het piesen voor mij???

Beast, Tjeetje wat moeilijk zeg. Hoe voel je je nu? En hoe reageerde m?

Tezz, ieuw een vlooienplaag, krijg er spontaan jeuk van. Succes met de bestrijding!

Lool, wat een mooie foto's op fb van Parijs! Het gaat dus nog helemaal goed in de liefde! Super zeg! En nog gecondoleerd, hoe gaat het nu?

Miepie, hoe gaat het en r? En is de behandeling al gestart op het revalidatiecentrum?

Nou hier aan het wachten op de menstruatie, zit nu op dag 26, en dan gaan we weer beginnen. Besef me nu dat ik de laatste ben op dit forum die nog steeds zit te wachten op het eerste kindje.. Nou mariek ben van plan je voorbeeld te volgen hoor!!

2. het dringt idd nog niet tot me door.. vind het nog altijd erg vreemd en apart.. dit kan toch niet bij mij!? en dan zie ik de banner en dat ik al bijna 12,5e week ben en dan nog dringt t niet tot me door.

voor jou is het idd ook weer moeilijk denk ik, ik heb ook een tijdje gehad dat ik de enige was nog in het groepje van toen die nog geen kleintje had en de rest was al zwanger van de 2e.. dan voel je je toch echt stil staan op die snelweg.. iedereen raast langs je heen en jij wacht nog altijd op die anwb..
    moeilijk.. ik hoop dan ook dat je snel ongesteld word en kan beginnen.. jij moet gewoon de eerst volgende zijn!
    ik gun het je zo!

voor c is het idd moeilijk. al gaat hij er erg goed mee om.

gisteren hebben we het zowel de moeder van W verteld, die reageerde erg nuchter en ging weer door op een ander onderwerp (schijnt normaal te zijn voor haar.. haha) en de kids...
    de jongste 2 vinden het helemaal geweldig, zn zoon vond het eerst jammer omdat ie ver weg woont en bang voor drukte (bij zn moeder thuis hebben ze ook 2 half broertjes en zusje dus erg druk) en het huis vind hij te klein. laatste heeft hij gelijk in maar word aan gewerkt en tot die tijd is het gewoon roeien met de riemen die we hebben.later vond ook hij het erg leuk.

de oudste is een ander verhaal. die feliciteerde wel maar meer uit een beetje beleefdheid als dat t oprecht was. ze eindigde dan ook met dat ze een erg naar gevoel erover heeft..
    maar waarom zegt ze niet en verder ook niks meer gehoord.
    hopen dat ze bij draait.
    het is ook allemaal niet niks.. dus zal ook best schrikken voor ze zijn. dus gaat vast goed komen..

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ daan: ja in de liefde gaat het goed! ♥ we zijn helemaal happy met elkaar! En dank je voor de condeolance.. ik had maar weinig met mijn oma door omstandigheden. Dus met mij gaat het verder wel!
    Meis... ik ga zoooo hard voor je duimen! Een kaarsjes branden.. het moet gewoon lukken!!

@ marieke: stuurde je net een pb lees ik het antwoord hier al! Hahaha!!

@ Tezzz: hoe is het met de vlooien??

4. hihi zag t lola..

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ehm...springerig? ;)

...snap alleen niet waarom ze nog springen, want bijna hun hele familie is inmiddels vermoord of naar de eeuwige stofzuigervelden verbannen... ;)

Vandaag hebben de kids lekker bij opa en oma gespeeld en konden we dus ein-de-lijk efficiënt aan de slag. Eerst de hond maar eens uitgebreid gesprayd en de bench/gang gepoetst. Daarna heeft manlief onze slaapkamer helemaal gepoetst en ik ben verder gegaan op de zolder. De 'bron van het kwaad' is inmiddels wel schoon...nou de rest nog...
    Morgen gaan de kids bij de andere opa en oma spelen, dus hopelijk kunnen we dan (een groot deel van) de zolder schoon maken. Wat een werk! Heb spierpijn in m'n armen van het uitzuigen van dozen en boeken en knuffels en plinten en kasten en...noem maar op...

en we hebben inmiddels zo'n 12 zakken vuile en schone was staan in vuilniszakken wat ik allemaal nog (opnieuw) moet wassen omdat er beesten in kunnen zitten...

't is net het gedoe van verhuizen maar dan zónder dat je naar een ander huis vertrekt...

Het grappige is wel dat, terwijl we bezig waren, we allebei (los van elkaar) steeds zaten te bedenken hoe we de ruimtes anders zouden kunnen indelen :D Ondanks het pokkewerk dus toch wel een gezellig daggie met manlief gehad :)

@Mammarieke: jammer dat niet iedereen even enthousiast is en dat terwijl het voor jou zooooooo lang heeft geduurd. Maar ik denk dat ik het wel een beetje begrijp misschien dat de oudste niet zo enthousiast is. Tenslotte heeft ze al best veel broers/zussen geboren zien worden en dan gaat het enthousiasme er vanzelf wel een beetje af denk ik. Misschien vindt ze wel dat ze er nou wel genoeg heeft? Zou kunnen toch?
    Ach...uiteindelijk maakt het op de lange duur niks uit. Baby's zijn tóch leuk :D

@Daan: Alvast heel veel succes met jullie nieuwe poging! Tja, als je de laatste bent die over is, weet je in elk geval zeker dat je nu ECHT aan de beurt bent. Toch? ;) Duimpjes zijn al warm dus kunnen zo weer aan het duimen hoor!

@Lool: mooie foto's gezien! Wat leuk dat jullie zo lekker verliefd zijn! Het lijkt écht wel of het gewoon al voorjaar is! :):):)

@Nyncke: balen van je baan :( Het gaat zo slecht overal... Hier in L. gaat op het moment ook de ene na de andere zaak over de kop. Het ergste nog dat hier de bso/peuterspeelzaal ook failliet is verklaard! Gelukkig is inmiddels bekend dat het wordt overgenomen, maar of de leidster van de psz waar alle drie onze kids zaten/ zitten mag blijven is nog niet duidelijk...bah...
    Hopelijk vind je snel wat anders.
    Wat is er met Yaro? Gewoon het winterse kwakkelen of meer specifiek? Nooit leuk als ze ziek zijn. Bij ons waren we vorig jaar elkaar constant aan het aansteken. Gelukkig gaat het dit jaar beter. L en Y zijn vorige week wel ziek geweest, maar gelukkig niet met overgeven en zo (zoals 2/3 van de rest van hun klassen). *klopt dus heel hard af*

Zo. Nou ga ik ff heel hard relaxen want mijn lijf is heeeeeeeeel erg op!

Later Ladiezzzzz

Liefs TezzzzzzzzzSNURKzzzzzzzzzz

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ marieke, hahahaha! Echt toevallig. Kids van W. al wat opgeknapt? En jij jeukvrij?

@ Tezzz, aaargh wat een ellende, wel fijn dat jullie het toch gezellig hadden ondanks het pokkenwerk!!

Hier een meisje met waterpokken, sneu hoor vandaag is ze er echt ziek van! (dag 3) gisteravond kreeg ze al koorts... Ben benieuwd wanneer er overal korsten op komen!

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @marieke...wauuuwww gefeliciteerd zeg.
    Over kindjes die het moeilijk vinden...misschien had ze ooit gehoopt dat haar ouders....en nu ziet ze dat in het water vallen...voor haar misschien ook afscheid nemen van een droom terwijl de jouwe uitkomt.

@...nou jah bertreft m....we zien mekaar nog wel hoor. Maar relatie zit er gewoon niet in. Moeilijke kinderen en hij heeft ook zo z''n nukken ik kan daar nu zeker niet mee omgaan en ga alleen maar meer van me eigen Mark houden. Zo verwarrend en vermoeiend.... Maar ook qua gevoelens lig ik dichter bij Joost...een weduwenaar met zoon uit eindhoven...waarom wonen sommige zo ver weg? irritant zeg
    maar goed we rommelen gewoon verder...op zoek naar geluk

oja @ lool...havermout in een oude sok...knoop er in...en badderen ermee...drogen ze snel uit...is de jeuk snel weg en is ze sneller klaar ;) x

8. tess mijn god je bent er druk mee met zon plaag. zo had senna laatst vlooien. alles aan gedaan, gekamt pipetjes en nog bleef hij ze houden. nu weer alles gedaan en hopen dat hij er nu echt vanaf is. scheelt dat een hondenvlo niet buiten een hond overleeft.. maar toch.

ik begrijp ze enigzins ook zeker wel hoor. moet even bezinken. alleen de oudste van hem heeft het een beetje achter de ellenbogen.. die denkt dat ze alles mag en kan en de baas is. bij haar moeder word ook werkelijk alles voor haar gedaan en word ze op handen gedragen.. tja.. dan is ze bij mij verkeerd hahaha. maar die zal ook wel bij draaien.

lola, kids zijn gistermiddag vast naar huis gebracht.. de ene was spierwit en de ander klaagde alweer over oorpijn. ik werd gek van de jeuk en had enorme steken in mn buik. dus was erg gezellig hier.. nu is de rust wedergekeerd.. straks maar even naar de dokter.. die vlekken zien er echt raar uit en komen en gaan..

beast dankjewel! :D dat zou kunnen maar denk het eerlijk gezegd niet, zij is van w zijn eerste ex. daar is hij al ruim 11 jaar bij weg. zij heeft hem toen verlaten omdat ze vreemd ging, toen leerde w zijn laatste ex kennen en is daar 10 jaar mee samen geweest. daar zijn de jongste 2 meiden van. tot voor 2 jaar terug zij ineens alleen verder wilde met de meiden dus ook bij w weg ging. zit dus vrij lang tussen ex 1 en mij dus vraag me af of dat het zou zijn. denk eerder idd dat het nog vrij kort is en snel gaat. wat ook begrijpelijk is.

kan me voorstellen dat het erg moeilijk is de situatie waar je nu in zit joh. hopelijk voel je je snel beter en wie weet wat er dan op je pad komt.

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @marieke...jah joh had er geen idee van dat er 2 exen zijn.
    Zorg wel dat het goed geregeld straks is qua pensioen...de andere dames en kinderen hebben daar ook recht op...als hem iets overkomt..dat je dan niet alleen staat...en geen vergoeding krijgt van het pensioen fonds...want hoe dan ook...je bent voor altijd wij...jij en je kind. (geld voor iedereen trouwens hoor ;) een gratis tip)

10. Thx voor de tip!! Had ik niet eens over nagedacht nog!!!

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    hoort er allemaal bij Mariek...pensioen klinkt ver weg...en als het goed is is dat ook zo...echter overkomt hem iets..dan kan je meteen recht hebben op zijn pensioen tot jou dood.

Je heb een hoop dingen te doen ;)

12. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Wauw marieke

Kom ik weer ff spieken en kijken hoe het met iedereen gaat
    Hoe voel je je marieke

Hier gaat het goed de kleine is volop druk bezig
    net zoals de vorige keer begin ik het nu wel spannend te vinden en ben enorm nieuwsgierig hoe onze kleine eruit zie maar ja nog een paar weekjes afwachten

13. gaat goed hoor tijgertje :D af en toe wat last van de rug.. en nog altijd wel eens per dag flink misselijk en knuffelen met de wc maar vind het niet erg.. verder gaat het super.. woensdag weer naar de vk :D
    spannend he.. jij nog maar 11 weekjes..

14. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Ik vind het nog steeds onwerkelijk hoor en ook heel dubbel

In feb was ik gestopt met de pil en begon ik met ovu testen maar merkte al snel dat het averechts begon te werken

Dus toen hadden we tegen mekaar gezegt van nou geen testen meer halen als er nog een kindje mag komen dan is het van harte welkom
    dus was er niet meer mee bezig in die tussentijd overleed mijn stiefvader gevolg van non-hodgkin aggressieve vorm en we hadden een heleboel dingen te regelen en hebben we m weg gebracht 1 dag voor mijn verjaardag wat ook heel zwaar was en in juli 24ste was ik zwanger geworden en mijn schoonzusje is nu 10 weken minder ver

Maar heb je nu dan een relatie op dit moment
    Sorry dat ik het vraag maar kom niet zoveel meer hier

15. leuk hoor. en wist je nou ook al wat t is dan? een jongen of een meisje?

ja ik heb een relatie :)

16. onze kleine duimelot hihi

17. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Wat ontzettend mooi Marieke!!! Zit gewoon met een big smile ernaar te kijken!! Wat moet dat mooi zijn al die jaren strijden en dan nu eindelijk dat kleine frommeltje in je buik!!

18. is nog altijd heel raar en geloof het nog altijd niet.. heel gek. als ik dan die foto zie dan denk ik aaaah lief van wie is het? haha
    zo lang idd moeten vechten.. en nu gebeurd t eigelijk wanneer ik het niet verwachtte .. ik hoop ook zo dat jij nu aan de beurt mag zijn meid

19. wat een rust hier..

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    druk met de vlooienbusiness ;) keet is nu een complete puinhoop, maar het goede nieuws is dat L vannacht voor het eerst weer op haar kamer heeft kunnen slapen!!!! :) :) :)

Mooie foto, mammarieke. Geniet er lekker van!

Deel Deze Pagina