ben je er helemaal vanaf tezzz? rotbeesten zijn t..hopen dat er niet nog stiekum ergens wat eitjes liggen ofzo
Hoiii! Hoe is het hier met iedereen? @ Tezzz: jij al van de vlooien af? @ Daan, ben benieuwd hoe het met jou gaat nu! Hier alles lekker. Nog verliefd..
He meiden, Ik dacht ik kom ook maar weer eens aanwaaien Daan, ik ben ook erg benieuwd hoe het met je gaat?? Update?? Marieke, mooie echo hoor. Je gaat al op de 16 weken aan... wat vliegt de tijd zeg. Lola, heerlijk verliefd zijn!! Lekker van genieten joh, voor je het weet zit je er net als ik deze week alweer 16 jaar aan vast Tezzz, hopelijk klaar met de vlooienbusiness?? Wat een werk zal dat geweest zijn zeg Beastie, alles goed met J en S? Ik zie iedere keer zulke mooie bloemstukken van je voorbij komen, word er gewoon steeds vrolijk van! Volgens mij is dat echt een super leuke opleiding die jij doet! Hier alles redelijk goed. C loopt alleen te kwakkelen. Op dit moment zit ie aan de AB ivm bronchitis, oorontstekingen in beide oren en een beginnende keelontsteking. Daarbij moet ik een afspraak maken bij de KNO-arts voor laseren van zijn amandelen die enorm zijn. Met E gaat alles gelukkig prima. Altijd even vrolijk
Hey, Mariek, jeetje wat vliegt de tijd zeg bij jou... Je banner gaat hard... Super!! Tezz, en alle kriebelende beestjes weg?? Lool, wat goed zeg dat je nog steeds zo verliefd bent!! En hoe gaat het op het werk en met N. Wieffie, wat sneu zeg voor C. En hoe gaat het met jou gezondheid. De update.... Ben afgelopen vrijdag weer begonnen met de pil, aangemeld voor behandeling en ze hadden gelukkig nog een plekje, jeej!! De verpleegkundige die ik vrijdag aan de telefoon had gaf aan dat ze dacht dat ik rond 21 maart de eerste injectie weer mag zetten. Ik krijg deze week de planning dus spannend weer!!
Ola! @ Marieke, jeetje meid, bijna 16 weken! @ Wieffie, waaauuuw 16 jaar wat een eind!! Wat sneu voor C. Beterschap en sterkte voor hem! @ Daan, super, komt alweer dichterbij, spannend!! Hier alles goed met werk ook, contract is een jaar verlengd dus kan weer even voort. Met N. ook alles goed, al heb ik weer een rits met nieuwe voedselallergieen. De eindstand tot nu toe is: Kippenei (met stipt), kiwi (ook heel ziek wordt ze hier van), walnoten, pijnboompitten, cashewnoten en amandelen. Ws nog wel meer nootsoorten maar op deze is ze geprikt! Schiet lekker op dus! En verder is het genienten, leuke uitstapjes, vakantie gepland voor augustus en N. doet het goed op school! Al met al gaat alles lekker!
Heyy, @weffie..ja het is zeker super leuk...leerzaam en het prikkelt onwijs je creativiteit. Ik ben nog wel even bezig...duurt 2 jaar en vervolg (die ik ook wil doen) ook 2 jaar maar da''s dan 1x in de 2 weken. Waar waren we blijven hangen? Oja M uit A....zo boos op hem. Ik heb de knoop doorgehakt..het wordt niets. Het loopt niet en ik ergerde me steeds meer. Nu vertoont hij stalk gedrag vind ik...via fb en me foon...niet heel heavy hoor maar wel irritant. Nu kreeg ik spontaan zaterdag de valentijn bloemen stuurder over de vloer... (jah hij woont in eindhoven dus was wel een verassing) en zou m eigenlijk film komen kijken dus hem moeten afbellen...2 mannen in me huis..gekke werk. Mag ik op zondag via de whats app me verantwoorden...de kniert belt niet eens..en was zondag heel druk met belastingen en kids,..ik had er geen zin in...werd hij ineens pissig op mij...zo klaar mee. Vanavond een excuses via de what''s app...heb ballen en bel! grrrr Maar goed...ineens is daar dus een man die me bloemen stuurt...en het meent. (wat een gedoe zeg....kan me eigen vent niet gewoon ff terug komen??)
@lool...bah wat een lijst weer....maar nog geen gekke dingen als echt alles overhoop gooiend...zoals tarwe gluten..enzo Maar leuk is anders x @daan...hoop zo op iets moois? @mariek...aan het uitbuiken?
@ Beastie, daar zit je helemaal naast. Juist alles overhoop gooiend die kippenei! Kippenei zit in de meest simpele dingen, maar geeft niet, je wordt behoorlijk creatief! hihi! Maar jeetje wat een gedoe zeg! Maar wat leuk die vent uit E. beetje aandacht kan nooit kwaad natuurlijk! Wel een man zonder ballen idd die M. uit A. Dikke knuf... x
Wieffie gefeliciteerd met jullie 16 jaar samen zijn hihi Wat jammer dat het mannetje zo aan t kwakkelen is joh! Beterschap ermee! Daan wat spannend weer! Helemaal Top! We gaan dit jaar gewoon samen zwanger zijn!!! Dat Moet gewoon! Lola jeetje heftig dat ze zo allergies is.. Dat word nog een hele strijd met de allergie van je vriend zn kids! Arme N!! Beast hahaha ja zoiets! Verwarrend kunnen mannen toch zijn! Bah! En dan via whatsapp je excusses geven.. Schandalig! Benieuwd hoe t verder Loopt met de bloemenman hihi Hier gaat het idd heel hard, beetje te hard soms. Roep de hele tijd ooo dat komt met of na de 20 weken wel een keer Maar dat komt nu wel heel dichtbij. Kinderdagopvang voor 3 ochtenden schijnt ook een probleem Te worden.. Dus moet ik ook eens goed achterna. Verder moet het hierboven nog verbouwd worden om van 1 kamer 2 te maken.. Maar dat komt allemaal na de 20 weken wel
@ Marieke, hahaha dat wordt improviceren... Zijn kids koemelk allergie en N. die hele rits.. hahaha.. Lekkere taarten en pannekoeken worden dan en dan nog niet over de andere maaltijden te spreken! haha! 16 weken! Whoeiii! Voor mij heeft 16 weken altijd iets magisch, maar dat is door mijn eigen ervaring! Wanneer heb je de 20 weken echo? Willen jullie het geslacht weten?
hihi ja dat word een hele kluif! maar lijkt me ook wel echt een leuke uitdaging.. al denk ik dat je er ook wel moe van kan worden als je er elke dag naar moet kijken hahaha. wat gebeurd er met de kids als ze wel koemelk binnen krijgen?? ja ik vind het nog altijd dood eng stom he? elke dag denk ik: zou het nog leven? hoelang blijf ik dat in godsnaam houden hahaha ik heb 26/3 de 20 weken echo.. zooo spannend, maar over 2 weken dan mag ik nog een keer naar de vk en als het goed is gaat hij dan ook weer kijken of hij kan zien wat het word... ik wil het graag weten, W wilde het in eerste instantie niet.. maar nadat ik uit legde waarom het mij leuk lijkt ging hij toch overstag. niet van harte maar hij vind het prima hahahaha.
Oh lola, wat lastig zeg al die allergieën. Ei zit inderdaad in bijna alles en dat dan in combinatie met de andere dingen... pff bestaan er geen websites of forum voor speciale recepten. Er zijn toch meer mensen die met dat bijltje moeten hakken?? Of lukt het je al aardig? Wat fijn dat je iig weer een jaar zekerheid hebt wat betreft je werk! Geniet lekker van je goede vooruitzichten, klinkt allemaal heel leuk Marieke, die ongerustheid gaat nooit meer weg Maar het wordt gewoon straks anders als je de kleine alle dagen voelt. Het wordt vast nog kermis genoeg in je buik Daan, gelukkig komt jullie start ook weer in de buurt! Wat spannend! Lief dat je naar me vraagt. Het gaat eigenlijk heel goed met mij Ik sport op het moment veel (4x per week bijna 2 uur) en eet gezond. Ik merk dat mijn lichaam eindelijk weer sterker wordt, kan zelfs alweer 25 minuten achterheen hardlopen. Hopelijk blijft de Crohn nu rustig en blijft het mooi een hele poos zo Beastie, he bah stalkgedrag... zo niet oke!! Maar een bloemenstuurder... dat klinkt wel veelbelovend En ja natuurlijk zou je het allemaal voor jouw eigen M aan de kant gooien. Maar ik hoop echt dat je toch een beetje van de fijne aandacht kunt gaan genieten. Tezzz, van de vlooienbusiness in de ziekenboeg beland... volens mij wordt het echt zo tijd voor de lente!! Gelukkig schijnt ie wat het weer betreft eindelijk komende week te beginnen!!
wieffie ja ik wou dat ik het al kon voelen, dan was ik wat minder bezorgd haha. maar dat zal nog wel even duren, mijn placenta ligt ook nog eens voor.. dus duur nog wel een maandje of anderhalf denk ik? hoe is het daar dan?
morgen met z''n 5en (!) naar het spoorweg museum... @ marek..het blijft eng...ook als ze er zijn. Nog ff en je kan het voelen schoppen en draaien dat werk een beetje geruststellend.
Mja denk dat ik me dan ook nog altijd zorgen maak haha maar blij te horen dat ik niet de enige ben hierin haha Fijne dag morgen.. Ga je met de bloemenman?
@ Marieke, hier tot 39w5d (bevallen) hahaha, enne daarna blijf je nog bezorgd Pfff! hihihi! Maar idd als je het voelt schoppen is het alweer anders, dan kan je de baby ook nog wakker porren! hihi... Mijn placenta lag ook voor maar met een week of 18 voelde ik haar al... Zijn kids voornamelijk huiduitslag! @ Wieffie, op websites voor veganisten vind je heel wat recepten en straks ook handig icm met koemelk. Nu vervang ik de soja die de websites aangeven voor gewone melk. Ik heb ook een goed recect voor koemelk vrije en kippeneivrije pannekoeken! haha... En als we samen wonen bak ik een taart zonder ei en melk om het te vieren! hahahaha... Dat is de eerste uitdaging! Heb er nu al zin in! Wat ben je lekker bezig zeg! Hopelijk blijft je Crohn rustig... Nu dat je de juiste medicatie hebt. Mijn vriendin heeft nu (peperdure) injecties en haar Crohn is eindelijk rustig.. Ze heeft ook een behoorlijke vernauwing namelijk en ze willen opereren uitstellen! @ Beast, met bloemenman? Have fun!
Oo toch al wel zo vroeg ja met voorliggende placenta? Ben heel benieuwd hihi. Bah huiduitslag word je ook niet vrolijk van..
Ja met de bloemen man... OMG wat een klik ...tussen ons ...tussen de kinderen je zou er bijna bang van worden
Beast, super!! En dan ook nog U als prachtige plek tussen jullie woonplaatsen - gezellig Mariek, bij mij lag R zijn placenta voor. Voelde hem bij ongeveer 18 weken pas, meiden een week of twee eerder al (maar het was in mijjn buik dan ook wel wat voller ) Lool, wat spannend allemaal! Mijn neefje is allergisch voor ei en koemelk - cakejes die ik voor de verjaardag van de kinderen had gemaakt voor hem waren best te eten (maar zakten wel erg in). Maar onhandig is het wel ja... Hier op kamfer (dus Luuf enzo) na gelukkig geen allergiën, al slaat een verkoudheid oid bij N wel altijd direct op haar bronchieen en hebben ze alledrie snel uitslag - maar niet duidelijk van een bepaald ingredient ofzo. (Wel bij koorts, zon, wollen truitjes direct op de huid, etc) Lastig hoor, er altijd zo'n rekening mee moeten houden! @all: hier vd week al de tweede verjaardag gevierd vd kids.... wat is dat snel gegaan zeg! Dames banjeren rond, spelen druk met hun keukentje, lego, boekjes, verkleden zich en zijn vooral druk taal aan het ontdekken. Bij N zijn dat steeds vaker hele zinnen; A heeft net ontdekt dat alles een naam heeft en wil dus nu ook alles weten en zegt het dan heel netjes gearticuleerd na. Ze zingt heel de dag - zelfs in haar slaap. R kan met een klein beetje hulp staan, kruipt retesnel rond en is dol op alles met wielen, en al helemaal als er knopjes met geluid op zitten. Maar legoblokkn rondgooien of rustig op de grond liggen en door een boekje bladeren doet hij ook graag. Favoriete woordje is 'mama' en hij wil op het moment ook alleen mama... af en toe onhandig met 3 kinderen, maar fijn om te zien dat ook hij nu de eenkennige fase doorgaat. Weer een stapje vooruit. Tezzz, gefeliciteerd met K!! (sorry, ben de precieze datum kwijt, maar is ergens deze week toch?) Raar, of niet, alle kinderen op school? Hoe is het met L en Y? Daan, spannend, weer beginnen! Ik hoop zo dat deze poging voor jullie eindelijk een doorgaande zwangerschap zal opleveren.... heel veel succes, ik duim voor jullie!