Het grote SMEP-topic (Deel 6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lola1982, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beast wat super joh!
    leuke dag gehad dus!

miep hihi ja t was bij jou wel wat drukker in je buik.. maar lees idd meer mensen die met een voorliggende placenta toch met 18 weken de baby al kunnen voelen.. sommige ook pas met 22 weken. dus ach, wacht het wel af. Begin nu toch echt te groeien, stond vandaag op t balkon en zag mijn eigen schaduw..prompt ging ik mijn buik inhouden maar er gebeurde niks aan mn schaduw hahaha moest er gewoon van lachen.

jeetje de drieling alweer 2.. wat vliegt die tijd!!!
    wat geweldig om te lezen dat ze het alle 3 zo goed doen! en dat R zo mooi ging staan op zijn verjaardag! toppie!
    Hoe gaat het nu met hem verder? al meer gehoord over zijn, hoe moet ik dat zeggen? afwijking? klinkt zo lomp... of is het nu gewoon echt kijken hoe hij zich ontwikkeld.

hier vandaag heerlijk genoten van t eerste "lente" weer. balkon lekker aangekleed, al een paar plantjes gehaald. kon het niet laten haha. helemaal happy met dit weer!

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Verliefd...zucht :-D

3. woeiii love is in the air!! en dat met dit weer!! :D

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hihihi, goed zo, Beast! Aan t bellen/appen/etc, of ook nog weer live gezien na t weekend?

Mariek, raar he, ineens een buik die je níet in kan houden :). Heerlijk... eindelijk...

Hier ook heerlijk genoten van de zon vandaag - hadden via MP al wat Quadro (van die buizen en koppelstukken waar je klimtorens van kan bouwen) en vandaag een glijbaantje opgehaald, dus de meiden kunnen helemaal los gaan in de tuin.
    Mariek, er loopt allerlei onderzoek bij R (net nierecho gehad, volgende week nog een hartfilmpje en dan nog een hele rits onderzoeken bij orthopeed, logopedist, fysio, etc bij het revalidatiecentrum waar hij ergens komend halfjaar gaat starten), maar het is vooral afwachten hoe hij zich ontwikkelt - zelfs al zouden er meer kindjes zijn met precies dezelfde afwijking op hun chromosomen, dan is het nog niet te zeggen hoe ver zo'n kindje komt (kijk maar naar kindjes met Down; ze hebben allemaal dezelfde chromosoomafwijking, maar de één kan regulier onderwijs volgen met begeleiding en een redelijk zelfstandig bestaan opbouwen en de ander is helemaal zorgafhankelijk. Het is bij R geen Down, heel ander soort afwijking, maar wel hetzelfde in dat zo'n foutje op een chromosoom nog geen 'blauwdruk' is voor de ontwikkeling). Hij is op het moment heel heel eenkennig, wil alleen maar mij - lief, goed, maar ook wel eens heel onhandig, haha. Hij kruipt heel snel, kan met een klein beetje hulp gaan staan en dan een paar minuten blijven staan, klimt met een beetje hulp de trap op en heeft nu vooral enorm veel last van 4 hoektanden en 1 kies die tegelijk doorkomen... arm ventje. Al het eten dus maar weer even aan het pureren, want doordat het zo'n pijn deed met kauwen werd hij weer heel gefrustreerd van eten. Blijft toch een gevoelig punt, dat eten...

5. aaaah dat vind ik altijd zo zielig he als die tanden doorkomen
    maar heftig dus als je eigelijk maar moet afwachten hoe hij zich ontwikkeld. maar als ik zo die foto's en filmpjes zie is het een schat van een mannetje! kunnen jullie er samen goed mee omgaan? lijkt me best zwaar om EN en 3ling te hebben en ook nog een kindje die een beperking of afwijking heeft..

Daan hoe is het bij jou nu meid?

hier vandaag even voor een tussen controle geweest bij de vk. maakte me alweer druk om niks haha. hartje luid en duidelijk aanwezig en was mooi aan het bewegen weer. zo mooi en blijft onwerkelijk!

6. stilte hier

7. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey,

Mariek, wat fijn om te lezen dat alles goed was bij de vk. Is het eindelijk al een beetje tot je doorgedrongen?

Beast, verliefd.... Wat leuk!! Hebben j en s hem al ontmoet?

Miep, jeetje wat een onderzoeken allemaal voor zo'n klein mannetje.. Wel goed om te zien dat hij telkens wel weer een stapje verder komt in zijn ontwikkeling. En wanneer start het revalidatietraject?

Hier alles goed, ben aan de pil. Heb vorige week alle meds gehaald, dus kwam weer met zakken vol het ziekenhuis uit lopen ;)
    22 maart gaat de eerste injectie er weer in, 4 april komt de tweede spuit erbij en dan 13 april eerste echo. Morgen ga ik wel even bellen of het twee dagen eerder kan gezien ik op dag 10 zoals het nu gepland staat altijd al heel ver ben. Vorige keer ben ik om die reden ook al op dag 8 gezien. Dus daar maar even achteraan... Ben blij als de eerste injectie er weer in kan!!

Hoe is het met de rest?

8. oooo daan spannend weer! ga zo hard voor je duimen! :D

hiet dringt t beetje bij beetje tot me door. zeker ook omdat ik wel veel last heb van mn bekken.. dan word je er wel aan herrinnert haha. maar mag de pret niet drukken. ben druk bezig met een kaartje te ontwerpen zelf.. al was ik heel druk geweest met 1, zie ik zo ongeveer t zelfde kaartje bij de vk hangen gister.. pff hahaha. na de 20 weken echo de kamer op orde maken en dan t kamertje bij stephanie ophalen .. nog druk zat dus..

9. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Ikzelf en manlief bloed geprikt om te testen op HIV en hepatitis: check
    Medicatie in huis: check
    Radboud gebeld dat ik op dag 8 wil komen en akkoord gekregen: check
    Ik zeg laat de eerste injectie maar komen!!!!

10. woeiiii spannend!!! :):) op naar een heel mooi klein wondertje in jou buik

11. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Dat zou toch wel het allermooiste zijn, samen zwangeren.. Ik ga gewoon jou goede voorbeeld volgen!!!

12. goedzo daan! daar gaan we voor!!

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Ik ga de duimpjes alvast opwarmen, Daan!

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Daan, alvast succes met de eerste spuit weer!

later terug...nu drukk...

15. zwaait even...

16. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Zwaait terug..

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ken je dat...
    dat je iemand heeeeel leuk vind...verliefd bent en dan zoen je eindelijk...en dat valt zo tegen dat de verliefdheid-zeepbel knapt...poefff weg...?

nou dat heb ik dus nu.

Hup daan hup!! go go gooo!

18. ow jee beast.. kon die niet zoenen nee? dat is zoooon domper!
    ik kon ook helemaal verliefd op iemand zijn, maar als die dan niet kon zoenen dan knapte ik meteen af..
    en nu? het gevoel echt helemaal weg??

19. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Tezz, duimpjes nog even sparen hoor. Ik heb ze over twee weekjes hard nodig!!!

Beast, wat een afknapper, tja kan je zoiets aanleren?? Gevoel nu echt helemaal weg??

Mariek, thanks voor je aanmoedigingen!!!

Nou de eerste spuit is er dus vanavond ingegaan!! Spannend!!

20. jippieeeee het is weer begonnen daan :D
    al is een spuit totaal geen jippie, maar ik zag altijd als weer een stapje dichterbij een humpie..

Deel Deze Pagina