Het grote SMEP-topic (Deel 6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lola1982, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ah, Daan.... :(... wat verdrietig. Alles zag er inderdaad zo goed uit, wat k** dat het dan toch weer niet blijft plakken. Hoop dat jullie snel in Gent terecht kunnen.

Tezzz, klinkt heftig zeg! Jullie weten niet waar de driftbuien door komen? Was van t weekend bij je in de buurt, maar met een groep vriendinnen en zonder eigen vervoer :(.

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Nou, we zien ze tegenwoordig aardig aankomen, dat scheelt een beetje ;)
    Bij L komt het door te veel onverwachtse dingen en helaas heeft ze daar de volle mep van gekregen laatst (juf was ziek en elke dag van de week kreeg ze toen steeds een andere invaller...ging al opvallend lang goed eigenlijk, maar na wederom een invaller te krijgen op de daarop volgende maandag flipte ze toch echt de pan uit :$ ) En afgelopen week had ze de hele week entreetoets, waar ze heel moe van werd natuurlijk. En dan gaat het om de combinatie van de 3 hè. Alle drie erg moe en toe aan vakantie. Vorige week hadden we een klein dieptepuntje. Met L ging het net weer wat beter (juf was eindelijk weer beter! ;) ), ging ik K ophalen van school maandagmiddag, stond hij heel hard te huilen...zonder bril op. Had een jongetje uit zijn klas toch zijn bril finaal doormidden gebroken! :$ K helemaal in tranen dus en hield stellig vol dat hij nooit meer naar school wou. En dat terwijl hij net sinds een weekje met zin naar school ging. Op dat moment moest ik eigenlijk ook nog naar Y's juf omdat we nu elke 6 weken even bij elkaar gaan zitten met de ib'er om te bespreken hoe het met hem gaat in de klas. Ik had eigenlijk met L afgesproken dat zij K mee naar huis zou nemen op mijn fiets (ze zit op een dependance dit jaar omdat de school te klein is), maar dat hebben we toen maar niet gedaan. Gelukkig konden de kids lekker op school spelen, zodat ze weer vrolijk waren toen m'n gesprek klaar was. Gesprek was superpositief gelukkig. Y doet erg z'n best er wat van te maken en zelf uit te zoeken hoe hij zichzelf kan motiveren z'n minder leuke taken ook te maken. We gingen dus redelijk happy naar huis, K wel met een kapotte bril.
    Volgende ochtend kostte het wat moeite K naar school te krijgen, omdat hij heeeeeel bang was dat het jongetje zijn reserve bril ook kapot zou maken, maar gelukkig wisten we hem te overtuigen dat het jongetje het heus niet meer zou doen.
    Dinsdag tussen de middag komt Y uit school...en ik zag aan z'n gezicht al dat het niet goed zat....'juf belt zo wel om te vertellen, want ik weet niet hoe ik het moet uitleggen'...
    Affijn...jongen in z'n klas had hem dus zitten uitdagen, opmerkingen over en weer en resultaat: Y vliegt 'm aan. Juf wist gelukkig tot 'm door te dringen en hem voor afkoeling naar buiten te sturen. Gelukkig wel weer een duidelijk teken dat het echt wel goed met hem gaat, want eerder werd hij echt blind van woede en nu koos hij in z'n boosheid tóch een goede oplossing. Maar Y wou dus 's middags niet meer naar school...
    Van mij moest hij natuurlijk wel. Ik zei "je laat je toch niet door 1 persoon op je kop zitten???". Waarop hij zei: "1??? Maar heel groep 6 pest mij ook en ook een paar uit groep 8!"

:(

EN WAAROM HOOR IK DIT NU PAS???

Affijn, heb het door gegeven aan de juf en toevallig zou hij woensdagochtend weer 1-op-1 even aan de slag gaan met z'n meester (dit ivm de strategie die ze dus al een aantal weken gebruiken om hem te laten zien hoe hij zichzelf kan motiveren). Nu gaat het weer goed. De kinderen waar het om ging, werd al mee gewerkt ivm pestgedrag.
    K heeft inmiddels een nieuw montuur en de ouders hebben de schade vergoed. EN inmiddels is hij beste maatjes met het jongetje! LOL Blijkt dat de meisjes in de klas allemaal met K weglopen en dat dat jochie heerlijk rustig wordt van hem. Juf is dus erg blij met K in de klas ;)

Heel verhaal. Je hebt soms van die dagen ;)

Dit weekend heerlijk rustig gehad. L mocht de laptop mee naar haar kamer en heeft make-up-filmpjes ontdekt op you-tube. :D Die is helemaal in haar sas! Y en K hebben heerlijk buiten kunnen spelen en ik ben met Y gisteren nog even de plaatselijke vrijmarkt over geweest. ff alleen met z'n 2. 's morgens was ie al lekker met manlief op stap geweest, dus hij is ook alweer aardig tot rust gekomen. En k heeft een vriendje in de klas die hier vlak om de hoek woont. Dus die 2 lopen nu constant bij elkaar de deur plat :D

Hopelijk zet deze trend door deze vakantie... ;)

FOEI! :p

sorry...erg egoverhaal allemaal...

oja: @ Lool: wat erg dat dat kleintje die spierziekte heeft! En wat super dat je gaat lopen!

Hier gaan de kids binnenkort een sponsorloop doen om de meester van Y te helpen. Die gaat volgende maand de Alpe d'Huez op voor het goede doel. En helaas komt dat doel weer even erg dichtbij. Onze overbuurvrouw (pas 35) heeft borstkanker :( 2 weken geleden ontdekt en vorige week vrijdag al haar eerste chemokuur gehad. Zo vreselijk! Hun kleine meid is 1,5. We hopen met z'n allen heel hard dat het allemaal goed komt...

ben er weer vandoor..

Laterrr Ladiezzzzzz

3. jeeetje tesss daar ben je mooi druk mee dan.. en wat ontzettend sneu dat ze zo gepest worden dan!
    hopelijk houd dat snel op..wel goed dat er vooruitgang in zit en hij voor de goede oplossing koos.

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Snelle knuff voor Daan....je idee is goed denk ik van Gent. X

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Van hier uit ook een dikke knuffel voor Daan!

6. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hè Daan, wat klote zeg! Het is je zo gegund...

@Tezz: dat lijkt me nou zo lastig om daarmee om te gaan, dat nare pesten! Ben vroeger op de basisschool zelf gepest en ik weet hoeveel indruk het kan maken. En als ouders wil je natuurlijk niets liever voor je kind dan dat 'ie het naar z'n zin heeft. Hoop dat er nu iets aan gedaan wordt en dat hij een lekker happy knulletje blijft en kan zijn!

@Lola: jij bent echt als een malle aan het trainen! Super knap hoor!

7. hoe is het hier dames!?

cynthia hoe verloopt het daar? al een beetje rust rondom je vriend of is hij nog zo gestresst? moeilijk he.. hier ook een vriend die erg beroerd in zn vel zit.. soms zou ik willen dat er geen exen bestaan ;)

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Problemen met zijn ex, of om de kinderen, Mariek? Hoe is het verder met jou, scheelt het nu je je rolstoel hebt?

Lool, wat ben jij goed bezig!!!

Tezzz, wat ontzettend naar dat Y zo gepest wordt :(. Zo wordt het hem wel heel moeilijk gemaakt niet te fel te reageren als er iets is... arm ventje. Sterkte ermee.

Hier weinig nieuws, alleen heeeeeeel hard aan het hopen dat de weersverwachting voor dit weekend nog iets bijdraait - we gaan voor het eerst kamperen en juist dit weekend wordt er e-norm veel regen verwacht.... Beetje regen met kamperen is niet erg, maar er zijn grenzen ;).

Beast, leuk gehad in ED? De kids in elk geval wel, aan je foto's te zien? Moeilijke dag gisteren, had een groot feest moeten zijn :( - dikke zoen!

9. ogh al vanaf t begin problemen met exen.. is t niet met de een dan wel met de ander en andersom haha en t gaat dan altijd wel om de kids .. met mijn ex totaal geen problemen hoor.. daar gaan we gewoon bij op de koffie of samen op stap enzo.. dus misschien achteraf heel fijn dat wij geen kids hebben gekregen...zodat we nu dus normaal met mekaar om kunnen gaan.

ooow jeeee dan ga ik duimen voor droog weer voor jullie! lekker hoor kamperen!! wil ik ook!

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Hey miep...ja groot feest had ik wel willen doen...hij had een hekel aan ouder worden dus dan juist een feest. maar hij heeft z''n zin..altijd 37.

Liefde lijkt wel heel leuk te gaan nog 7 nachtjes en dan met z''n 2 voor 2 nachtjes naar vlieland. heb schoonmoeders ook verteld van de liefde...hele stap hoor.

we komen net terug van Jasmijn ophalen van een play date....de vader zegt ineens ...jasmijn vertelde over haar vader...tja en en mag je het nog eens gaan uitleggen...het hoort erbij..

oja, gister van me werk naar huis gestuurd. Ze zijn klaar met me..ik schijn aan werk weigering te doen..maar jeetje zit gewoon in een dikke dip en er komt niets uit me handen...dat is alles. dus problems maar we hebben nog onze gezondheid...en de zon?

11. beast hoe waren je nachtjes vlieland? kan me voorstellen dat t een hele stap is om het schoonmoeder te vertellen.. hoe reageerde ze?

hoe gaat t nu met je dip? niet leuk :( en t weer werkt ook totaal niet mee! bah!

hier gaat t ook niet helemaal super.. heb tekenen van zwangerschaps vergiftiging dus loop onder strenge controle bij de gyn. bloeddruk is ineens veel te hoog, afgelopen week ook weer even in t ziekenhuis aan de meeting gelegen. ook wat eiwit in urine gevonden dus die staat nu op kweek. alweer half lek geprikt qua bloedprikken.. maar goed heb t er allemaal voor over..
    heb nu bloeddrukverlagende medicijnen. maandag weer terugkomen en dan ga ik weer aan de meeting en dan krijg ik uitslag van de rest van de onderzoeken.
    kindje lag ook wat achter op groei.. dus afwachten maar weer..

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Joehoe!

Hoe is het hier?

Daan, hoe gaat ie nu met jou meis? Dikke knuffel!

Beastie hoe was het?

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    haaaai

alles goed hier? Ben zo benieuwd hoe het vlielandfeestje van beast was?

En Marieke nu onder controle gyn?

Daan?

Later ladiezzzzzzzzzzz!

TezzzzzzzzzzzzSNURKzzzzzzzz

14. Hihi rustig hier laatste tijd..

Ja nu bij de gyn.. Erg jammer maar t is niet anders..

Hoe is t verder met iedereen!?
    Daan? Cynthia?
    Beastie met je lover?

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    owww dames zitten jullie op mij te wachten??
    heb me hoofd zo veel met veel dingen dat ik het ff vergeten was...ik heb last van een gemeen gevalletje wegpesterij op me werk. Maar jullie weten dat ik door blijf gaan..ik laat me niet plagen.

Vlieland is mooi...hij stond voor me deur en tadaaa...daar waren me twijfels weer...grrr...waarom nu en waarom weer?
    Maar goed wij op pad...hij is lief ik kan bij hem me tranen laten lopen als je in een cafetje zit net als 3 jaar geleden en de tranen rollen over je wangen van plotseling gemis. Hij vind het niet erg...hij snapt het...en ik ben nog zo me weg weer in het leven aan het vinden dat ik aan alles twijfel. Hij zegt dat voor mij Mark er gewoon nog is (zo zie ik het niet) en dat dat allemaal tijd nodig heeft (eens!). Ik spreek ook me twijfels uit hoor...dat is soms vervelend maar jah als ik zit te mokken heeft ie toch wel door dat er iets mis is.
    Dus gestaag geniet ik gewoon van het gezelschap...en gaan ik door met dit maffe leven, vanavond uiteten.
    Ondertussen druk stage aan het zoeken...want ik mag stage lopen van me werkgever dat is dan wel weer heel fijn. en alleen nog donderdag ochtend werken en dan ben ik 5 weken vrij, hiep hoi! en dan nog een weekje en dan 2 weken ''la douch France!"

@lool...wat ga jij lekker met lopen...WAUW
    Ik ben op z''n zwaarst...zonder zwanger te zijn dan he..echt erg

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Beast, ik zag jullie fietsen, op weg naar het etentje? Bedacht me opeens te laat dat ik mijn oordopjes uit moest doen! haha! Ik ben idd wel lekker aan het lopen, alleen groei en groei ik! Ben 5 kilo zwaarder dan vorig jaar!
    Maar wat lijkt het mij moeilijk zeg, alles waar jij doorheen moet... Het gemis wordt ws steeds groter, en dan eern nieuwe man in je leven.. Pfff! Dikke kus, je bent een topper en die eikels op je werk.. Grrrrr! Misschien weer eens kopje thee doen na je trip?
    Lekker dat je 2 weken weggaat. Net als vorig jaar?

Hoe gaat het met de rest?

Hier gaat alles zijn gangentje.. Mijn lieve vriendje is nu 9 dagen intern in cursus, balen... Afgelopen zaterdag gegaan en ik zie hem pas maandag weer! (zondagavond heeft ie zijn kids).. En mijn beste vriendin die ik dagelijks spreek is op vakantie.. haha, zo saai! ;)
    Verder alles goed, met N. ook!

17. lola ben je 5 kilo zwaarder dan vorig jaar? denk dat je inmiddels wel weet ik t wat moet afgevallen zijn joh met dat hardlopen van jou!!! ;)

beast opzich logisch van je twijfels. wel heel fijn dat hij er begrip voor heeft.
    werkgevers word je gewoon niet goed van! heb je al een stage gevonden?
    fijne vakantie!!

18. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Trots op mijn lieve schatten van mannen

Mijn vriend heeft een mooie shirt gekregen van liam en thijmen en kyano

Nummer 1 papa

En in de middag lekker gebarbequed

Bijgevoegde bestanden:

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ja lool, na vakantie eens een bakkie doen. Ja het zelfde als vorig jaar...ben benieuwd of het net zo leuk is...vast wel want ik Ben er. Hahaha.
    Goed...
    Ja we waren opweg naar het etentje...zit nu ook weer meer tegen nee aan...nee van geen relatie..zucht

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik volg het niet meer...hij is toch niet de vader van liam en thijmen?

Deel Deze Pagina