....kan t me nog goed herinneren!!! Bijzonder dat we met elkaar al zo lang terug gaan....wat een rare 6 jaren!
Goed hoor, ik lijk deze ronde chemo door te gaan komen zónder ziekenhuisbezoek tussendoor . Wel een ziek meidje thuis nu, hopelijk blijft het bij 1... A heeft koorts en is aan het spugen. Hoe gaat t met E? Wordt het al beter?
Aaah sneu! Beterschap.. Ik heb geen idee. De ene keer lijkt t beter en de andere keer is t weer niks. Maar ja ze doen en zeggen daar ook elke dag wat anders.. Zo maar weer een lange dag erheen
heeeeeeeej dames, had tijd forum rust maar ben er weer... en ik ben 5 wk zwanger mag ik weer meedoen? liefs
Bapsie, gefeliciteerd! T is hier wat minder druk dan rond de zwangerschap van je twee mannetjes . Hoe is het met jou en je mannen?
ja dat zag ik, verbaasde me dat jullie er nog als groep waren Schrik van jou berichten lees ik het goed dat je chemo krijgt ivm borstkanker? meid wat heftig heb een brok in m,n keel... En je meiden gaat alles goed?en je kleine mannetje?
Bapsie, van harte meis! Wat leuk! Beastie, hoest met de liefde? Miepie, hoe gaat het met jou? Daan, trek jij het allemaal nog?
Helemaal goed. Knetter verliefd! Krijg z'n auto al mee... Vandaag ook ff serieus gehad over een stapelbed bij hem voor me kids...ff kamertje schilderen en ikea stapelbedje en ze kunnen blijven logeren...hoe lief is dat? Ik smelt...we kunnen steeds minder lang zonder mekaar...
Wauw Beast, wat gaaf!! En wat ontzetten lekker en leuk voor je!! Woont ie een beetje in de buurt? Ben ook wel hartstikke nieuwsgierig nu!
Hij woont in Grootschermer...dat is bij mij vandaan 20 min rijden...vanaf jou nieuwe huis zelfs 10 min ofzo...echt wel redelijk in de buurt. Fototje hebben jullie gezien op instagram... Tja wat is er nog meer te vertellen....misschien dat hij nog gekker van mij is dan ik van hem? of dat ie 2mtr 8 is of dat ie gewoon vreselijk lief is en minstens zo lief en gek is met Siem en Jasmijn??
Oh haha, heel dichtbij mij! Grappig! Enne, lekkerding hoor... En wat een lang eind zeg! hihi! Geniet er lekker van meis...
tjeemig...de nieuwe vlam van Beast is gewoon DRIE EN VEERTIG cm. groter dan ik! Wat leuk dat het zo goed klikt, Beast! Geniet van alle leuke momenten met volle teugen! En hopelijk zijn er dat heeeeeel veeeeeeel en nog heeeeeeeeel lang! Ik schrijf niet veel, maar kijk hier dagelijks. Wil weten hoe het met Daan gaat. Wil weten hoe het met de liefde van Beast en Lola gaat ( Toppie! ). Vindt het geweldig om te lezen dat Baps weer in verwachting is! Heel rot dat de kleine van Mamarieke zo veel moet huilen Maar bovenal wil ik heel graag van Miep horen hoe het gaat. Denk ontzettend veel aan je Miep! Wat jij door maakt, zie ik bijna elke dag hier (tegenover ons huis) ook gebeuren. De chemo's van mijn buuf, haar kleine meid die steeds naar de opa's, oma's of tante gaat. En vooral hoe sterk en vol moed ze door die hele periode heen is gegaan. De vlag ging uit toen haar laatste chemo erop zat! En het taartje volgde 2 dagen later (want toen was ze niet meer zo misselijk ). Ik heb getwijfeld of ik dit hier moest neerzetten, nu Miep zelf chemo's ondergaat. Maar ik moet het kwijt... Ik ben heel erg verdrietig. Mijn buuf heeft afgelopen donderdag te horen gekregen dat ze niet meer beter wordt. De chemo's hebben niks gedaan en bij de borstbesparende operatie bleken een heleboel lymfen aangetast. Ze hebben alles wel kunnen weg halen, maar helaas was het toen al te laat. Uitzaaiingen in heup, bekken, lever, longen en rug. Ze gaan nu bestralen voor pijnverlichting en chemo geven om zo lang mogelijk tijd te rekken. Ons lieve kleine buurmeisje van net 2 zal haar moeder kwijt gaan raken. Haar man de liefde van zijn leven. Het is niet te bevatten... Miep...ALSJEBLIEFT...geef de moed niet op! Ik weet niet of het een indicatie geeft, maar bij m'n buuf waren de bloedwaarden na de chemo's steeds heel goed en erg beroerd is ze er ook niet van geweest. Achteraf heeft het haar ook niks gedaan. Jij voelt je ontzettend beroerd. Maar dan doet het in elk geval wel wat in je lijf! Ik wou dat we dichterbij woonden. Mijn buuf kan ik tenminste nog knuffelen. je voelt je gewoon zoooo ontzettend machteloos! Hele dikke (slechts virtuele, maar daarom niet minder gemeende) knuffel voor jullie allemaal! Tes