@ Daan, balen dat het zo duur is allemaal! @ Marieke, nou ja, het is al allemaal moeilijk genoeg denk ik toch zonder sigaret! Vind het knap dat je het op deze manier volhoudt! Tsja, die maaltijd vervangers zijn idd niet alles. Maar daarom eet ik wel s´avonds warm en eet ik gewone tussendoortjes. Anders trek ik het niet. Ik ben 2 jaar terug dmv geen koolhydraten meer te eten 18 a 19 kilo afgevallen. nadat ik normaal ging eten kwam ik maar een kilo of 2 weer aan! Je moet altijd zo´n marge in gedachte houden! Och, ik kom toch nog tussen de 1100 en 1300 kcal per dag uit! Ik snoepte me de laatste tijd echt suf en at echt veel! Mijn maag moet inkrimpen, hahaha! En daarna voorzichtig aan weer normaal ontbijten en/of lunchen! Nu even N. bespieden want die breekt haar hele slaapkamer weer eens af geloof ik! Ze slaapt gewoon niet voor 10 uur s´avonds.... Grrrr!
Ik heb even een vraagje dames. Wie heeft er ook wel eens zeer pijnlijke borsten in het begin en midden van de cyclus? Ik heb echt zulke pijnlijke borsten. Meestal voel ik mijn eisprong en dat zal nu ergens moeten zijn, dus zou logisch zijn dat het bij mijn eisprong hoort, maar ik kan er gewoon niet op liggen! Zulke zere borsten heb ik nooit gehad (behalve mijn zwangerschappen, maar zwanger zijn kan ECHT NIET! want EN seks met een gestelliriseerde man plus condoom plus al ongesteld geworden)! Is dit normaal? Of is dit herkenbaar?
baps doe niet zo gek! ik kan me voorstellen dat die laatste loodjes erg zwaar zijn.. dus petje af! mn collega moet nog 3 weken maar die heeft vanaf t moment dat ze wist dat ze zwanger was steen en been geklaagd over van alles en nog wat terwijl ze wist dat een ander collegaatje en ik zolang bezig zijn. mn andere collegaatje zei al een keer: ruilen??? ik heb jou nog nooit horen klagen dus van mij mag je hoor lola super joh hopen dat je t weer mooi vol kan houden! jij rookte toch ook zo af en toe? of ben je weer geheel begonnen hihi ik hoop echt dat ik na de vakantie nog altijd dezelfde zin in t lijnen heb als ik nu heb haha. heb mezelf en sportbroek besteld, een sport bh en shirt had ik nog van de vorige keer toen ik me voornam te gaan zumba-en... nooit mee begonnen haha nu wil en ga ik t echt doen, niet zumba-en maar hardlopen en zelf thuis wat sporten.. en had kleine n de boel afgebroken? kleine van vrienden van ons slaapt ook zo slecht laatste tijd.. zal wel in de lucht hangen ofzo.. ik heb wel eens hele pijnlijke boobs gehad aan t eind van mn cyclus als ik wel ongesteld werd. maar nooit tijdens de eisprong. maar je kan tijdens je eisprong alle zwangerschaps kwaaltjes hebben begreep ik laatst dus het kan maar zo!
Baps wat mij betreft hoef je je echt niet in te houden hoor! Als ik me rottig voel dan heeft dat niets met jou te maken. Sterkte met de laatste loodjes! Marieke vasthouden die motivatie! Hier ook al een week of 7 bezig, intussen weer 5 kilo kwijt, nu de rest nog hahaha Lool vaag zeg! Pfff vandaag precies een jaar geleden testte ik positief...
@ Marieke, ik rook weer volop! echt erg. Ik wil wel stoppen, maar die kilo´s erbij houden mij tegen! En ik ken mezelf ik gaan snaaien... Nou ja, first things first en nu even die laatste kilo´s eraf! Hopelijk blijft die motivatie er voor jou! Mijn ervaring is dat ik meteen maar moet doorpakken als ik eenmaal weer ´het licht´ zie! haha! Ohja, nee het viel mee, toen ik keek sliep ze net denk ik, haar pop was uit d´r bed gevallen dat maakte die klap denk ik! haha! Het zit echt in de lucht geloof ik, ik hoor wel meer kindjes die moeilijk in slaap komen! N. die heeft er gewoon echt geen zin meer in om te slapen. Terwijl ze tot februari in de nacht (als ik vri was) zo´n 13 a 14 uur sliep en tussen de middag nog eens 2 a 3 uur! hahaha! Zoveel hoeft nu ook weer niet hoor, maar gewoon even iets eerder slapen zou al fijn zijn! @ Miele, keurig die 5 kilo eraf!
Miele ik snap het helemaal. Ik heb dat met de kermis hier (was dit weekend en vandaag) Tis wat mij betreft al weer 4 jaar geleden maar toch denk je er weer aan. Toen moest ik me in alle bochten wringen omdat ik positief testte..... Goede berichten over al geslaagde en hernieuwde pogingen tot afvallen! Goed zo! Ik leef met jullie mee. En weer een junk d'r bij dus volgende maand....Heel goed. Nou iedereen een dikke knuf. De foto komt nog
morgen! ooeee baps dus t word spannend! wie is eigelijk je buddy hier? miele dikke knuff voor jou.. enn zeker netjes 5 kilo! ik ben jaloers! lola, waarschijnlijk heeft ze toen zoveel geslapen dat ze nu uitgeslapen is hihi
He meiden, Miele, natuurlijk is dit weer een rot dag. Ik kan je alleen maar een dikke knuffel geven! En ik denk dat je de goede beslissing hebt genomen. Als je gevoel bij Clomid niet meer goed is zal de werking waarschijnlijk ook niet goed zijn! En het is natuurlijk wel een drempel om te gaan spuiten maar hopelijk zijn je kansen dan veel groter! Bapsie, Wat rot dat je zoveel last hebt nu maar hopelijk zijn je laatste loodjes snel voorbij! Ik heb helaas bij E ook echt heel lang iedere avond voorweeën gehad en zeker een keer of 5 gehad dat ik echt dacht dat het echt begonnen was dus helaas weet ik hoe vervelend dat kan zijn. Dikke knuffel meid, en klagen hier mag altijd! Lola, ik ken last van mijn borsten ook alleen van na de eisprong. Sterkte vandaag, hoop dat het allemaal mee gaat vallen en dat jullie wat wijzer worden! Daan, natuurlijk krijg je een harde klap als het na zo'n tijd eindelijk raak is en je dan toch niet zwanger mag blijven. Ik hoop dat je een mooie betaalbare vakantie kunt vinden en ff kunt ontspannen zodat het de volgende keer helemaal raak mag zijn en blijven!!Dikke knuffel! Marieke, wat kl*te dat je nog zo'n last van je arm hebt Voorzichtige knuffel voor jou! Diaantje bedankt voor de tip! Heb ff op de site rond gekeken en ziet er gaaf uit! Denk dat ik daar wel leuke kleren voor de beide heren kan vinden. ik had vorige week al een heel verhaal gemaakt maar per ongeluk het scherm dicht geklikt... lekker handig dus en nadien niet echt de tijd meer gevonden om het opnieuw te doen. Hier hebben we afgelopen zaterdag een 25-jarige huwelijksfeest van onze buren gehad... pff... dat was nogal een avond zeg Gevolg, gisteren allebei zwaar de griep (lees kater) en we hebben de hele bruiloft om gegooid Toen we onze buren vertelden waar we onze bruiloft wilden houden hadden ze echt zoiets van, daar??? Dat was duidelijk niet zo goed als waar we deze avond feest hadden, dus gelijk overlegd met de eigenaren en bleek dat ze daar nog plaats hebben en dat we van de week daar gaan overleggen om ons feest daar te houden Verder hebben we een drukke tijd voor de boeg, straks moet ik voor C naar de Kindergarten en die mag vanaf a.s. donderdag voor het eerst komen proef-spelen. Deze week een afspraak staan voor een uitstrijkje en volgende week heb ik mijn colo dus dat wordt ook geen pretje. Ach, met een week of 2 hebben we de meeste narigheid gehad en op 02-08 krijg ik alle uitslagen en kunnen we ons weer met leuke dingen bezig gaan houden
@ lola wat vervelend dat N zo aan het spoken is! ik las op fb dat je een tip had gekregen over een bepaalde soort thee? Helpt dat ook niet, of nog niet geprobeerd? Had je nou vandaag provocatietest met N? Suc6! @ ellenK ik denk dat het anders was geweest als ik alweer zwanger was geweest. Juli is gewoon wat zwanger worden betreft nogal een beladen maand. Maar het vooruitzicht van de nieuwe meds maakt een hele hoop goed @ mariek ik had afgelopen week een beetje gezondigd, dus 1 kilo erbij ten opzichte van vorige week, helaas. Maar nu weer met frisse moed doorgaan, want ik wil nu ECHT eens mijn pre-zwangerschaps-gewicht halen @ bapsie balen die slechte nachten.....hopelijk deze nacht weer een goeie! @ wief gelukkig dat jullie alles nog konden omzetten! wanneer is de grote dag ook alweer?
Je kunt wel merken dat de zomer (en dus bikinitijd) er aan komt haha, ik ben nu 8 kilo lichter dan toen ik zwanger werd van Saar (volgens mij was ik ook zo zwaar toen ik zwanger werd van Ninthe), voor die eerste zwangerschap had ik er in een paar maanden best wat kilo's aangegeten. Nu wil ik noh anderhalve kilo kwijt en dan is het goed. Moet allemaal wel wat strakker dus ik ga naar de sportschool en sinds een week sport ik achter de computer. Ik heb een programma gedownload (en nu niet lachen, maar de naam is.....Brazil butt lift hahahahaha), maar an heb je allemaal oefeningen voor je buik, billen en heupen. Best pittig en je moet het 4 weken lang bijna elke dag doen maar ik ben benieuwd of het resultaat ook goed is. Nu nog even van die eetbuien afkomen die ik al weer een paar daagjes heb haha. Komt goed. Is er eigenlijk al een Bapsie-poll, want ik denk dat de tweede zoon op 30 juli wordt geboren om 13.05 uur.
jeetje wieff idd vervelend zon onderzoek.. hopen dat de tijd snel voorbij is! wel fijn dat je t feest nog kan omzetten naar daar.. spannend allemaal hoor miele, ach te streng zijn is ook niet goed he. dus een keer zondigen mag best baps oke dan dan zullen we miep goed in de gaten houden miep, hoe is het nu met rutger? gaat t al beter? heb weer jullie mooie dagboek gelezen hoor hmm we waren ergens toch al een poll begonnen? ik zei 2 aug geloof ik? kweet t niet meer sorry leentje ooooo ben wel nieuwsgierig naar dat programma. heb je een linkje ofzo voor me ? ja lola hoe was t in t ziekenhuis?
middag! ff dikke knuf voor Bapsie omdat die nachten (en dagen) zo pijnlijk verlopen. Weet precies hoe je je voelt helaas. Hoe geweldig een zwangerschap ook is, op een gegeven moment heb je het gewoon gehad met de pijn die het kan geven. Nog even doorzetten, meid! Dikke knuf! En ook een dikke knuf voor Mielenl omdat het wachten veel te lang duurt en je vandaag gewoon een extra knuf kan gebruiken. Ik vind het wel superstoer van je dat je gaat spuiten! Fijn ook dat het zh mee blijft denken. Wordt het nu dan ook iui of wel gewoon 'zelluf doen' ? En dan natuurlijk nog een dikke knuf voor Marieke. Balen dat je schouder nog steeds zo'n pijn doet. Misschien dan toch maar die spuit erin dus? Schijnt altijd wel goed te helpen volgens mij. (heb veel 'spuit'-verhalen gehoord toendertijd toen ik het had...meer dan me lief was...brrrr...) En wieffie ook een dikke knuf! Al die onderzoeken en dat stomme wachten op de uitslagen zijn ook niet leuk Hopelijk zijn de uitslagen wel positief (of negatief..ehm..nou ja, wat voor jou het beste is natuurlijk! ) Ben benieuwd hoe C het gaat vinden op kindergarten. K vindt het geweldig om met andere kinderen te spelen. Helaas is er hier waarschijnlijk pas per 1 november een plekje vrij. Maar da's ook omdat ik hem persé in 1 specifieke groep wil hebben.. Wie wil er nog meer een dikke knuf? Heb over De oudste twee zijn 2 nachtjes logeren, dus heb gespaard vanavond komen ze weer thuis. Is het weer gedaan met de rust wat zijn jullie goed bezig met lijnen zeg! Ik snoep niet en eet nauwelijks tussendoortjes, maar ja...die cola he...da's bij mij DE reden voor mijn overgewicht. Wil niet zo erg opschieten met dat water drinken ipv cola..ach ja...komt wel weer goed als ik weer iets meer regelmaat heb in de dag Hier dus erg druk (nog steeds) met kasten leeg/opruimen en uitzoeken van al mijn troep. L zei van de week al 'het lijkt wel of we gaan verhuizen! ' Het staat hier vol met dozen en losse spullen waar ik geen plek voor heb nu. Ben inmiddels al wel 4 kasten armer in de kamer, dus we beginnen wat plekken te krijgen waar we daadwerkelijk het behang kunnen zíen wat er af moet. pfff..puinzooi dus. Vandaag op zolder bezig geweest om op het halletje zodanig op te ruimen dat alle zooi weer netjes op de schappen kan en L haar bed weer kan bereiken Die mag vanaaf dus weer fijn bij haar broertje slapen Is ook veeeeeeel te warm op haar kamer trouwens! Vandaag trouwens ook nog onze geliefde pruimenboom te lijf gegaan met een takkenschaar (kon nauwelijks bij het hek achter in de tuin komen) en vanmorgen nog uitstrijkje gehad. Tja...bijna jarig he... Morgenochtend komen m'n ouders weer hier na 7 weken vakantie in Griekenland. Zullen wel vreselijk bruin zijn. En morgenmiddag mag K weer naar het cb. Benieuwd wat ze te vertellen hebben. K praat nog niet helemaal volgens de regels geloof ik...maar we lachen ons helemaal te pletter om zijn manier van praten! (Iemand zich ooit afgevraagd wat 'DOEM!!!' betekent? Da's dus 'schoen' in K-taal ). Hij houdt echt hele verhalen, maar het bijna allemaal 'klinkt als...'. De buurman zei laatst al "Hij spreekt perfect nederlands...hij moet alleen de letters nog in de goede volgorde zetten". ga er weer vandoor. Nog ff een uurtje zweten op zolder (jaha..in alleen m'n ondergoed dus ..hihi..K was er daarstraks vast van overtuigd dat ik ging douchen..'duus?' ) kussssss Tezzz
@Lola: alles goed gegaan in het zh? Werkte N een beetje mee? Pfff...zal ze vanaaf vast wel op tijd slapen, toch? Ik kan de kids ook niet op tijd aan het slapen krijgen de laatste tijd hoor. Combinatie lang licht en verzette tijd hier volgens mij. En ook wel dat ze gewoon te druk zijn op het eind van de dag door sport en laat eten helpt ook niet. Gelukkig hebben ze nu vakantie, dus kan het allemaal wat kalmer aan.
Ola! @ Bapspoll, ik denk 5 augustus! (Sorry Baps, heb liever dat je eerder bevalt dan dat, maar vind 5 augustus wel mooi, is op mijn verjaardag!) @ Wieffie, hmmm dus ook alleen NA eisprong, nou mogelik heb ik ongemerkt mijn eisprong al gehad dus! Enne, hihi, die ´griep´ ik las het al op je FB! Vreselijk he een kater als je kindjes hebt rondlopen! Enne, nieuwe locatie dus! Heel goed! @ Miele, nog niet geprobeerd. Het was trouwens een homeopatisch drankje en N. krijgt al zoveel troepjes dat ik het liever zonder iets probeer Denk dat het komt door het lange licht, ondanks verduisterend gordijn! En dat middagslaapje moet weg, maar ze valt eind van de middag gewoon in slaap. Gister trouwens van 1 tot kwart voor 2 geslapen, maar ook dan pas slaapt ze om 9 uur! Heb goede hoop dat het in de winter goed komt! hahaha! @ Leentje, whahahaha, geweldig die naam! Laat ons weten of het helpt, dan ga ik dat ook doen! hihi! En wat goed dat je al zo goed bent afgevallen! @ Tezzz, hier nu ook vakantie dus dan vind ik het niet zo heel erg dat ze later slaapt. Maar volgende week gaat ze een paar dagdelen naar het nieuwe kdv om te wennen dus dan moet ze toch iets vroeger slapen! Enne, herkenbaar cola ed. Ik had dat met energiedrankjes en cola. Energiedrankjes was wel suikervrij, maar denk toch dat er veel troep in zit waar je van aankomt, die zoetigheid moet toch ergens vandaan komen. Sinds 3 dagen drink ik thee, water, thee en water. Nou ja vandaag in het ziekenhuis ook een cola light was na 3 bouillonnetjes nog niet opgekikkerd! hahaha! En 7 weken vakantie! Wauw, je ouders hadden er zin in! Nou vandaag dus provocatietest. ze begonne met miniscule stukjes, bij het 4e stukje kreeg ze al last van zuur. Het 5e stukje was een stuk groter en ze kreeg galbulten, uitslag over haar hele gezicht en weer veel zuur, tot bijna overgeven. Arts gekeken naar N. en het nam al iets af dus afgesproken dat als alle symptomen weg waren of sterk verminderd weer dezelfde dosis te geven als de 5e keer ipv de dosis die eigenlijk voor de 6e gepland stond (ws. een half ei). Maar ze had hem amper op en eczeem, galbulten, oedeem (bij ogen) sprongen in haar gezicht en ze heeft de boel flink onder gekotst. Dus medicijnen voor de allergische reactie en daar viel ze van inslaap. Om 5 uur mochten we weg. Morgen wordt ik nagebeld en donderdag is er beleid gemaakt. En voor het ruisje op N. haar hart (had ik dat vorige keer verteld?) wordt ze toch wel doorverwezen voor een echo. Dus dat was me een dag. Zelf was ik echt niet lekker. Overal spierpijn, weeeig gevoel in mijn maag en vanmorgen echt knap beroerd dus dat is dan wel afzien in een snikheet ziekenhuis!
getver lool.. das zielig om te lezen! arme n... ruisje om t hart?? heb ik iets gemist? maar jeetje das allemaal heftig dan dus.. knufff