Jeetje wieffie dat is schrikken! Gaat t nu wel weer goed? 5e verjaardag alweer.. Gaat hard! Leuk!! Sterkte met je eigen gezondheid! Ben ook benieuwd hoe t met daan is.. Lang niks gelezen..
pfff...ik schrok me ook al een hoedje toen je dat schreef, Wieffie! Betablokker was dus niet zo'n goed idee? Heeft hij er nog iets aan overgehouden? hihi K inmiddels ook al weer even 5, maar z'n eerste feestje laat nog op zich wachten. Hij vraagt er niet naar en ik...vind dat eigenlijk wel prima Ik heb hem een paar weken ervoor gevraagd wie er op z'n verjaardag zouden moeten komen en hij kwam maar op 3 vriendjes. Tja...en die vriendjes kan ie zó ook mee spelen. Om daar nou een heel feestje omheen te bouwen... . Hij weet hoe feestjes gaan van z'n broer en zus, maar volgens mij vond hij z'n verjaardag met de opa's en oma's ook al helemaal geweldig. Volgend jaar nieuwe poging en nou even iets heel schattigs: Gisteren waren we in de speeltuin met een paar meisjes uit z'n klas, komt K opeens naar me toe: mamma, ik moet je een geheimpje vertellen. .... Sara heeft mij een echt kusje gegeven! Dus ik: oww? Vindt ze jou zeker heel lief? K: jaha...en ik vind haar ook heel lief! Dus nou hebben ze 'verkering' hihi...vandaag vond hij het al wat minder hoor. Hij vindt haar nog steeds heel lief, maar ze 'geeft de hele tijd kusjes en dat vind ik stom'...zooooo schattig!!! Kleuterliefde
Jeetje wief! Betablokkers...hier ook geenfan....nieuwe lief is 2.08 en heeft een hoge bloeddruk...krijgt een verlager maar laatst was ie nniet laag genoeg (had ook griep) en ha wilde meteen over op die blokker...maar dat andere middel had al wat bijwerkingen....laat staan wat die doen bovenop die verlagers....dus moest ie naar een dietist....en daar aangekomen 2 weken later....lage bloeddruk gewicht is goed ...alleen meer bewegen...en ja daar valt sex ook onder Heel veel sterkte voor je man...ik zou totaal in de stress schieten en zelf blokkeren als ik dat mee maak...brrr Oja...nog een spruit? Nee we doen het niet....alle twee 2 gezonde kinders...net uit de luiers....en dan weer....ja zwanger worden leuk, zwanger zijn...gaaf, bevallen , prima...eerste jaar incl bv...kom maar op...maar erna....nee. We zijn ook te oud. Nee hoor we doen het niet. Dus jullie hoeven daar niet op te verheugen Truste dames x
Oh Tezzz, wat lief!! Beastie, ik snap de overweging maar al te goed hoor. Heb na E ook nog een poosje nagedacht maar na ongeveer 1 jaar waren de hormoontjes weg en ook de kriebels om het hele circus nog een keer te doen. Daarbij net wat je zegt; 2 gezonde kindjes, prachtig! Jouw reactie is ook logisch beastie na wat jij meegemaakt hebt. En ja ik schrijf het nu misschien een beetje rustig maar was ook echt wel ff in paniek hoor. Hij zag er echt uit als een lijk, had geen kleur meer. Ik sloeg hem met 1 hand in zijn gezicht dat ie bij moest blijven en met de ander was ik aan het sturen en toeteren na de rijders voor me dat ze door moesten rijden (echt geen gezicht volgens mij). Nog een geluk dat ik echt dichtbij het zh was. Daarna kon ik alleen maar denken; wat fijn dat ik reed en niet hij.
Gelukkig gaat het nu wel wat beter hoor. Hij heeft gewoon belachelijk veel gewerkt aan ons nieuwe product en was daardoor ook erg gestrest. Nu moet ie van mij meer rust houden en is ons nieuwe product gelanceerd en daarom is het nu ook rustiger. Hij heeft nog wel wat last van zijn hoofd maar gelukkig weet ie doordat er een scan is gemaakt dat daar niets aan de hand is. Daarbij was idd de betablokker geen goed idee. Hij heeft hetzelfde als dat C had met zijn hart. En we weten nog precies wat dat voor een ellende heeft veroorzaakt.
@Wieffie's man: Heanig an en rap wat! @Beast: aw? hihi..jammer hoor. Ik zou het zo nog een keer doen hoor. Ookal zijn we nu (grotendeels) uit de luiers. Helaas helaas... Maar kan over een paar maand weer wel weer genieten van een baby in de familie. Mijn jongste nichtje is zwanger. Is al een paar jaar aan het kl*ten met school en stages die niet lukken ...ernstige puberteit zeg maar...en nou dus ook nog zwanger geraakt. Ze is 17 en net 18 als de baby komt. Gemengde gevoelens alom in de familie natuurlijk, maar ze wil er voor gaan dus we doen ons best haar te helpen. De vader is gelukkig wel betrokken. Ik heb wel het idee dat ze d'r 'wake-up call' heeft gehad. Dussss...ik was op mijn 15de voor het eerst tante...en word op m'n 37ste oudtante. Valt nog mee als je bedenkt dat haar halfzusjes van 1 en 4 dus nu al tante worden...
Nou wieff....wat een verhaal. Met een hand slaan en andere sturen...pffff. Maar de uitkomst is er ook naar, held hoor ben je. Neeeejh tezzz, echt niet eentje toe. (Of het moet echt perongeluk gebeuren...dan laat ik het zitten) ik wordt woensdag 39.... Zijn in een heeel vroeg stadium bezig om een huis te bouwen...en hij wilde het dan pas als dat staat...dan zijn we zeker 1,5 jaar verder. Neee dus. Het is gewoon te laat. En ik neem ook geen hond😜
Wieffie pittig verhaal, hopelijk gauw wat beter nu! hier vliegt de tijd bezig met de babykamer en kan nog niet echt een passende naam verzinnen... ooh en nu ik t er over heb moet ook achter geboorte kaartjes aan...
Babs ziet er gaaf uit! Vond jongens namen sowieso moeilijk.. Had er ook geen een haha al Wist ik al snel dat t een meisje was.. Maar zou t ook exht niet weten
Baps, moeten we meedenken ? Hier hadden we 3 meisjes namen en 3 jongensnamen...tot 25w wist Miepman niet wat we kregen (hij wilde het niet weten - tot het bijna fout leek te gaan) Kamertje ziet er goed uit! Leuk, die sterren - stoer. Wieffie, hoe is t met jou en Wieffieman? En Mariek, wat groeit E hard zeg!
Hallo allemaal, Wat een verhalen ineens! Miepie, geweldig nieuws! Op naar herstel! Hoppaaa! Wieffie, jeetje mina wat een verhaal! Wat een schrik... Nu weer alles goed? Bapsie, wat een gave kamer! Beastie, wat heerlijk om te lezen allemaal! Heeft je liefde kinderen? Hoe zijn J. En S. Met hem? SC, hoe is het met de babywens? Al raak? Daan, hoe gaat ie daar? Marieke, wat een knapperd is E. ! Tezzz, Oook alweer 5! En niet stil staan bij zijn feestje.. hihi! Hier alles lekker.. Begonnen met nieuwe baan, niet stom, maar wel wat minder verantwoordelijkheid dan ik gewend ben en die onregelmatige tijden vind ik best pittig... Gelukkig heb ik mijn moeder en C. Om het een en ander op te vangen.. Ook gister besloten om voor een kindje van ons samen te gaan. Dinsdag gaat spiraal eruit en dan vanaf mei is het hopen, wachten etc. We zouden pas in augustus ervoor gaan, maar ik wist niet meer waarom dan pas. Blijkt dat ik zei ivm werk gunstiger, maar volgens mij krijg je tegenwoordig nergens meer vaste aanstelling dus nu kan het gewoon.. Heb iig een baan tot half maart 2015. En ergens denk ik dat een christelijke instelling je er niet uitgooit ivm zwangerschap! Dus nou ja.. we gaan ervoor.. ergens wel twijfel. Leven is prima zo toch? Lekker sporten, eindelijk tijd voor mezelf etc. Maar aan de andere kant ik wil zo graag een kindje van ons samen en het ervaren hoe het is om het samen te doem (zwangerschap, bevalling, baby periode).
Jippie voor Lola en C! Hoop dat het snel mag lukken en ook lekker blijven plakken natuurlijk! *blij voor jullie*
Wow lola, das ook best heftig maar super leuk nieuws Ik hoop dat het snel raak mag zijn en dat het mooi 9 maandjes blijft plakken! Bapsie, mooie kamer hoor! Met manlief gaat het gelukkig wat beter, komt weer een beetje tot rust dus ik dacht dat ik wel weer kon gaan kl*ten... Zijn er afgelopen week achter gekomen dat ik een lage rughernia heb. Heel fijn. Gelukkig kan ik me wel redelijk bewegen maar is best pijnlijk bij sommige bewegingen. Door de Crohn mag ik ook niet de "betere" pijnstillers gebruiken en ben ik beperkt tot de paracetamol dus dat maakt het wel lastig. Hopelijk dat ik met fysiotherapie er weer vanaf kom anders moet ik alsnog doorgestuurd worden... En zo knoeien we hier maar een beetje verder...
Ohnee Wieffie! Ben je klaar mee!! Pffff... En nu? 3 maanden aankijken en dan besluiten ze wel of niet operatie?? Gelukkig dat het met je man wat beter gaat!
Heb nog niet bijgelezen, maar mijn spiraal is eruit! Volgende week verwacht ik mijn menstruatie en dan kunnen wij aan de bak!
Lola, spannend! We gaan natuurlijk weer lekker mee duimen Wat mijn hernia betreft, ze opereren pas als je echt uitval hebt en dat heb ik gelukkig niet dus ik ben de komende maanden met de fysio in de weer. Mocht dat niets uithalen kan ik altijd doorgestuurd worden. Ben nu blij dat ik me niet voor mijn eerste wedstrijd heb ingeschreven met hardlopen want dat gaat hem voorlopig niet worden
Tezzz, even een stekende pijn... Maar viel mee! Wieffie, Ja klopt idd, mijn moeder heeft ook een (2e) hernia... Ook druk met fysio in de weer.. Gelukkig maar idd, maar wel balen, je ging zo lekker! Bapsie, thanks!