Mogge! @ Dimple, balen dat het wat tegenviel, maar gelukkig hadden de kinderen het naar hun zin! Het is hier zeker rustig!
Soms wel soms niet maar heb geen andere keuze dan afwachten! Hopen dat mijn bloeddruk mooi laag blijft! Vanmiddag vk controle
Morgen! Beast, bijgekomen van het drukke weekend? Vandaag een druk (thuis)werkdagje. En dan vanavond naar...... TAKE THAT!!! Ja, ik schaam me er niet voor om te zeggen dat ik hier heen ga hahahaha. Via vakantieveilingen punt nl heb ik goedkoop twee kaartjes op de kop kunnen tikken en ik ga vanavond met mijn tweelingzus (die het trouwens wel stiekem voor schut vindt en tegen iedereen zegt dat ze meegaat omdat ik zo graag wilde haha). Dimple, ging jij ook niet of zit ik er echt helemaal langs? Dus straks even een stringetje zoeken om te gooien (mmmm...zit wel te ver van het podium af), de traanbuisjes goed invetten, wat keeltabletten meenemen zodat ik lekker kan schreeuwen en dan genieten. Oh ja, als ik tijd heb even een shirtje maken voor mijn zus met I LOVE TAKE THAT but I'm nog showing it ofzoiets (heeft iemand nog een origineel idee?). Groetjes!
He meiden, Helemaal vergeten Beastie, alsnog van harte proficiat met je grote kleine meid! 3 jaar alweer! Hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad al zal dat ook wel weer zo'n moeilijk moment zijn geweest! Dikke knuffel! Kwam ff kijken of er al bapsie-nieuws was maar nog geen tijd voor beschuit met muisjes zie ik Heb je nog steeds zoveel voorweeën? Hopelijk wordt je vanmiddag weer APK-goedgekeurd! En als je graag wilt bevallen zou ik gewoon vragen of ze je kan strippen, wie weet helpt het net zoals bij mij Dimple, jammer dat Kalkar zo tegen viel. Is dat grotendeels indoor? Gelukkig heeft Wup zich wel vermaakt! Marieke, leuk een ADHD-avond bij Bert Visscher Heb je daarna wel een paar dagen vrij dat je weer kan bijkomen want volgens mij ben je na zo'n avond wel aan vakantie toe! FF een vraagje... E wil nog steeds niet doorslapen... Hij gaat rond 19.00 uur naar bed, komt iedere avond nog voor een late fles en slaapt dan tot 03.00 -04.00 uur om zich vervolgens ieder half uur te melden voor een speen. heeft iemand nog tips want we zijn het na bijna 8,5 maand meer dan zat? Hier beginnen de zenuwen nu wel flink te komen. Vandaag en morgen mag ik s middags weer met C naar de kindergarten. Donderdag mag ik gaan beginnen met laxeren en vrijdag heb ik dan de colo. Kortom heftig weekje en kan dan ook niet wachten tot die voorbij is
Hihi leentje.... Ach, met jeugdsentiment kan je een heel eind komen toch En volgens mij zien ze er nog steeds wel lekker uit toch Ellen, hoe gaat het met je?
wieffie ze strippen hier pas na de 40 weken alleen eerder als je er echt doorheen zit en tja ik kan niet zo goed "liegen" daarover/ben hard voor mezelf en zeg dan dat t wel gaat en wil niet vervelend zijn/zeurpiet... geef wel aan dat ik veel voorweeën heb dus misschien doet ze daar wat mee, want vermoeiend is t wel! maar ach een weekje trek ik ook nog wel...
Ik ken dat hoor, wilde ook geen zeurpiet zijn maar ben wel gestript met 37.1 Ik had wat hogere bloeddruk en ook al veel weken last van flinke voorweeën. Misschien zijn ze daar hier op het zh ook wat makkelijker in. Ze hebben eigenlijk ook gekeken of ik al iets ontsluiting had om mij te kunnen inleiden. Ik bleek toen "al" 2 cm te hebben en daarom hebben ze mij toen gestript bij E. Tja, vragen kan je het altijd toch?
morgen! haha leentje helemaal geweldig! veel plezier bij take that! ik ben vroegah naar een aantal concerten van de backstreetboys geweest.. oke ik was toen wel zon puber maar toch hihi blijft leuk hoor! maarree ik dacht dat ze de concerten hadden afgelast omdat robbie een voedselvergifteging had??? wieffie hele dikke knuffel voor deze week! hoop voor je dat die snel voorbij gaat! baps spannend meid suc6 bij de vk!
zo dan... zit even naar mn eigen status te kijken.. anders heb je al even 11.000 berichten geplaatst! hahaa
Oh nee he Marieke, dat hoop ik niet. Even gaan googlen... En backstreetboys, ik ken ook alle hits. Als ze in Nederland zijn, ga je dan met me mee .
Ff gecheckt, ze hebben zaterdag een concert afgelast omdat hij idd ziek was. Vooralsnog gaat het vandaag door, we moeten van te voren wel nog even nakijken of het echt doorgaat. Bapsie, succes met de laatste loodjes. Wieffie, jij succes deze week. Oh ja Marieke, hoe gaat het nu met je schouder?
leentje jaaaa als de bsb weer komt ga ik wel mee hoor haha voor wie gil jij? ik gilde toen voor nick hahahahaha samen met stephanie overigens het gaat met vlagen met mn schouder.. zo is er nix aan de hand.. en zo verga ik weer van de pijn.... maar ach.. woensdag ga ik weer de wijk in.. voor t eerst gelijk een dubbele dienst. maar dan wel aangepaste rijtjes hoor...