Hihihi! Ik gilde voor AJ. (volgens mij is hij best lelijk als ik nu terug denk, maar goed....) Ben benieuwd hoe Miep en Leentje het hebben gehad! @ Baps, you go!
haha ik was eigelijk voor iedereen behalve howie die vond ik lelijk hahaha of was t houwie? haha geen idee meer..
@ leen en miep hoe was het? dimple en willi waren er ook. @ wief sterkte voor de komende week met alle onderzoeken. Wat vervelend dat E nog steeds elke nacht wakker wordt. Als hij van de honger wakker wordt, zou ik zeggen, zo laat mogelijk voeden, eventueel avondpapje ofzo. Maar dat zul je vast zelf al geprobeerd hebben. @ lool Bosch zit nog niet op zijn echte onderhoudsdosis. Nu krijgt hij nog 2x per dag een puf met 50mg flixotide, dat moeten we nog afbouwen naar 1x per dag. Maar tot nu toe gaat het prima! hier weer aardig moedeloos van mijn cyclus (of ik weet niet of je het een cyclus kunt noemen). Ben nu al 2,5 week aan het bloeden; eerst ongi, daarna stopte het een dag of twee en nu alweer een week onafgebroken. Ik hoop maar dat dat eindelijk ophoudt als ik start met de puregon.
meldplicht na een nacht vol voorweeën... 4 uur in slaap gevallen en nu weer helemaal weg... mielenl wat een gedoe met je cyclus zeg, niet leuk! wanneer mag je beginnen met spuiten?
Gatver Mielenl ik hoop dat het bloeden zo eens stopt. Wanneer ga je starten? Mariek doe je nog wel rust aan met je schouder? En wanneer begin jij weer? Dames hoe was Robbie en consorten?
Mogge! @ Baps, vervelend meis, hopelijk dat die voorweeen wel wat opgeleverd hebben! (als in ontsluiting) @ Miele, ok, ik had vroeger ook die flixotide (oranje toch?) N. heeft het gelukkig na vorige week niet meer benauwd gehad! En wat vreemd jouw cyclus zeg! Hopelijk met die spuit wel beter... Ik heb ook een vreemde cyclus elke keer. Maar goed, ik ben niet bezig voor baby dus dat scheelt dan weer... Nu werd ik al na 21 dagen ongesteld, soms pas na 40... Geen touw aan vast te knopen! @ Marieke, morgen weer de wijk in? Sterkte! @ Ellen, lukt he tnog een beetje met al die drukte? N. is vandaag voor de tweede keer een (halve) dag nieuwe kdv. Vandaag ging ze gelukkig niet huilen, maar op de fiets zei ze wel dat ze niet wou, omdat ze geen melk wil drinken! hihi!
@ baps vervelend hoor, al dat voorwerk. hopelijk nu gauw voor het echie! @ ellenk hoe is het bij jou? @ lool ja, die oranje. hopelijk blijft het nu bij Bosch ook weg. Maar ik juich pas als hij de winter doorkomt op zijn onderhoudsdosis ik mag de volgende cyclus beginnen met spuiten, maar als het zo doorgaat dan weet ik niet eens wanneer die gaat beginnen. Misschien morgen gelijk maar even een kuurtje vragen. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
morgen! ellenk die schouder gaat gelukkig aardig goed. ben benieuwd hoe die blijft met t werken.. enneh waar blijft nou die foto!!!!! miele das wel irritant en raar ja! hopelijk gaat t met t spuiten en stuk beter... baps spannend hopelijk kan je nu nog wat slaap inhalen.. lola vind ze t verder wel leuk daar? behalve dat ze geen melk wil drinken dan hihi Hier droom ik de laatste dagen zooo wazig.. we zijn heel niet bezig met het zwanger worden op t moment.. maar ik blijkbaar in mn hoofd toch wel.. van de week droomde ik al dat ik een meisje had gekregen.. en baby met heeeeeeeel lang haar... en mn vriend die was werken en ik belde hem op om te vragen of hij zn moeder al eens had gebeld dat onze dochter een week geleden geboren was... dussssssss en vannacht droomde ik helemaal stom.. ik was zwanger van een jochie.. en toen dat geboren was kregen mn vriend en ik toch ruzie om de naam. een vriend van ons ging zich ermee bemoeien want die vond onze jongens namen niet leuk. en toen wilde mn vriend perse dat het kind katootje ging heten.. ik zei ik vind dat vreselijk en t is een meisjes naam.. nee t moest en zou katootje heten.. en door al ons geruzie waren we helemaal vergeten waar t kind was en dat we iedereen moesten bellen dat ik bevallen was enzo.. eerlijk waar... gaat toch nergens over hahaha
@ Miele, idd een kuurtje vragen! Wel vaag zeg allemaal wat je cyclus doet! Heeft Bosch in de winter meer last? Ik had dat ook idd vroeger. Door de CV. Heel irritant. Maar ook wel in de zomer en als het echt vochtig warm was! Maar ja deze zomer hebben we nog geen vochtige warme dagen gehad geloof ik! hahaha! @ Marieke, whahahaha! Vet vaag die dromen, lijkt wel een beetje op mijn zwangere dromen! Waar zit je in je cyclus? Ik geloof dat N. het wel ok vind, wel wat huilmomenten, maar ze had gister ook gewoon gespeeld. Ik ga haar straks weer halen, ben benieuwd hoe ze het vond! Een vriendin van mij werkt er ook (andere groep) en die kijkt zo nu en dan. Dus ga er vanuit dat het goed gaat anders had ze wel wat laten horen... Gister moest N. wel heel hard huilen, want die vriendin kwam op de groep om N. een knuffel te geven en toen ze weer naar haar eigen groep ging moest N. heel hard huilen!
aaaah zielig is dat dan he! hopelijk heeft ze een hele leuke dag gehad! haha nou dat zei ik van de week ook.. als ik niet beter wist dan.... t waren echt hele echte dromen haha ik zit nu op dag 25, vorige cyclus had 32 dagen dus dat betekend ei op dag 19 ofzo en we hebben toen niet geklust.. ook niet een dag of wat ervoor (fijn zon arm waardoor je niet kan liggen van de pijn laat staan sexen haha) dus zwanger ben ik sowieso niet.. zie net wel dat ik dan met een cyclus van 32 dagen volgende week dinsdag ongesteld moet worden dus ook weer kan bellen yay!
kijken jullie niet naar nieuwe berichten door op "gebruikersinstellingen" te klikken? ik wel, vind t wel handig zie je zo of er iets nieuws is gepost
@Wieffie, Kalkar is gewoon buiten, rondom die kerncentrale gebouwd, zijn wel een paar dingen binnenin dat ding, maar verder niet. En wat betreft E, misschien iets later naar bed, wij gaven Digger om ca. 20 uur pas de laatste fles en om 20.30 naar bed ongeveer. Maar ja hij is ook wel erg makkelijk, inmiddels krijgt hij die fles ook al een week niet meer en slaapt gewoon lekker tot een uur of 7 in de ochtend, soms wordt hij wakker en is hij zijn tutje kwijt, ding erin en hij slaapt weer. Iets anders weet ik ook niet. @Marieke/Leen, ga ook mee naar Backstreet Boys hoor, allemaal wel net na mijn tijd, maar ik vind het wel erg leuke muziek. @Leentje, welk vak zaten jullie nou, aan de beelden te zien zaten wij een stukje boven jullie. @Marieke, zeker vage dromen en je rust er ook nog eens niet van uit meestal. TAKE THAT, was geen super fan vroeger (was ik iets te oud voor), maar vond de liedjes wel erg leuk. Robbie daarintegen, beste artiest (op veel vlakken) van het moment. 8 jaar geleden naar zijn concert geweest, was geweldig. En dit hele concert (incl het begin met de 4 TT-mannen) vond ik echt zoooo goed. Zingen konden ze allemaal, dansen nog wel wat. En dat men zegt dat TT op RW teert, klopt, weten we allemaal, maar het is super goed in elkaar gezet. Juiste verhoudingen tussen oud, nieuw en RW. En wat waren we supersnel weg na het concert, had gerekend om om 2 uur thuis te zijn, we waren er al om 00.15 uur. Al met al een super geslaagde avond en Money Well Spend
baps nee dat doe ik eigelijk nooit. kan ik best wel eens gaan doen hihi... maar haal soms de pagina naar voren omdat als je op pagina zoveel komt t topic automatisch gesloten word.. dimple hihi super dat t nog zo leuk was! ik had een klasgenootje op t mbo die ook gek was van bsb.. nu vond ik haar laatst op hyves en guess what? ze volgt die lui nog steeds.. ze gaat zelfs naar t buitenland voor ze en wacht ze op bij het vliegveld enzo.. een echte fan.. of noemen ze dat tegenwoordig stalken hihi nou ik vind het wel leuk maar zooo leuk? nee dank je haha
Marieke, wat erg dat je zo lang op een jeugd-iets doorgaat. Dan ga ik denk ik eerder denken aan stalken ja. Wil wel eens weten wat die kerels zelf denken als ze vrouwen van ca. 30 zo zien. Ik zou ze gewoon gaan uitlachen Als tiener, tja dat kan nog wel een beetje, maar als volwassene.
Hallo meisjes!! Jaja, ik kom weer even om het hoekje spieken. Of zijn jullie mij inmiddels vergeten? Heb al heul lang niks gelezen, maar was toch benieuwd hoe het met jullie ging. Dusssss bij deze!
middag! dimple ja idd ik vind het gewoon een gevalletje van triest zijn haha stephanie welcome back hihi had nog een mailtje van je papa terug vanmorgen zo hier vanmorgen gewerkt! ging wel goed.. was ook bijna alleen maar med's enzo. nu vanavond nog.. en dan morgen weer en vrijdag weer een dubbele en zaterdag ochtend en zondag weer een dubbele.. dus kan niet op haha