Ik dacht even rust te hebben. Wil Stijn wéér niet slapen. Huilen huilen huilen, maar weet dat ie moe is dus laat 'm maar even. (word ik soms zóóó saggerijnig van) Nu even pruttelen en straks weer werken.
Zo lekker mijn vrije dag. Begin af en toe lekkere dikke voeten te krijgen. Kinderkamer is bijna af. We wachten nog op het ledikantje. Die komt eind van de week. Dus nu wordt er een muur in de kamer geschilderd. Verder heb ik weinig te melden eigenlijk. Tot snel maar weer....
Ik vroeg me af hoe het met daan gegaan is gister. Ze moest de 19e toch terug naar het zh? En mielenl: hoe waren de prikinstructies? Wanneer kan je nu beginnen??? @marieke: hoe hield je arm het? Niet teveel hooi op je vork nemen hoor.
@ steeph welkom terug meis! @ nyncke prik instructie ging prima. ik kreeg het echt benauwd toen ik die spuiten zag, maar ik heb er eentje in mijn vetrolletje gezet (gelukkig heb ik er nog eentje, ben zo lekker aan het afvallen ). De gyn heeft ook nog even gekeken ivm het bloedverlies, en ik heb een receptje voor provera meegekregen. Ik moet eerst een zw test doen, dus hierbij roep ik morgen uit tot WITTE DONDERDAG, hahaha! Hoe is het bij jou? ellen wat schiet het bij jou ook op zeg! nog een paar weekjes dan ga je al met verlof!
avond! haha steef ja goed he! ging dus idd voor geen meter! heb me een pijn nu.. maar ja.. moet maar eens zien hoe ik dat morgen op mn werk ga brengen. tijdens het werken gaat t wel goed.. maar nu ik thuis ben en rust heb begint ie me te steken en te doen blerg! heb al helemaal zin in 2 aug! hihi baps hoe is het? ellenk helemaal gewend aan de vrouw van te zijn? miele stoer wijf!! knap hoor.. hopen dat er een wonder gebeurd is en er morgen ineens een streepje staat
Hahaha mariek, reken er maar niet op, vorige maand geen ei en flink ongesteld geweest.bestaan er ook witte koeken?
ja die bestaan! met wit glazuur en jam vanbinnen! ook erg lekker miele! eet ik helaas ook nog steeds geregeld hahaha
Mielenl lekker witte koeken jullie apotheek is wel vroeg open zeg Marieke weer een goede nacht gehad voor de afwisseling
@Miele, toch een beetje jammer, kom je ff een witte koek langsbrengen, ook voor mijn (2 andere geloof ik) collega's ook, anders zit ik weer alleen te eten @Baps, lekker hoor een goede nacht, heb je hard nodig de komende tijd. @Steeph, hoi, druk met de kleintjes? S alweer bijna een jaar zeg, wat vliegt de tijd.
Mag het inplaats van een witte koek ook een wit soesje zijn? Die ligt nu hier voor me mijn naam te roepen.... Nee ik ben nog niet gewent om mevr. G te zijn Zeg nog steeds K. bij telefoon opnemen. Mijn email op werk is nu ook aangepast dus wellicht helpt dat??
hahaha ik moest wel even wennen hoor op fb @ dimple nee natuurlijk kom ik geen witte koeken langsbrengen, is heel slecht voor je (en voor mij ook). Heeft D. zijn appeltaartje nog opgegeten trouwens?
middag! heb t warm en ben kapot moe dus ga even lekker languit op de bank de drama jank film van gisteravond terugkijken en dan kom ik later wel weer buurten
mmiddag dames! Hier tezzz vanuit een ongelooflijke behangtroep. L en Y zijn deze hele week kamperen met mijn ouders en ik heb me volledig op de benedenverdieping gestort, dus ben misschien 10 minuten per dag op 't net te vinden. Maar ben nu toe aan de laatste muur en dan is alles kaal! nou ja...de muren dan @Mielenl: wat fijn dat ze goed naar je luisteren in het zh en dat je gewoon provera krijgt. Geen gedoe, gewoon lekker door! @Steef: hooooooooooooi! Wauw, Stijn alweer bijna 1! mèn wat gaat dat hard. Zag dat je vader weg is? Hopelijk komt ie veilig weer thuis. @Marieke: tsk...op jouw werk weten ze niet wat het is om pijn te hebben geloof ik, he? Pas op met je schouder hoor! Pfff...heb al last van m'n schouder van een paar daagjes behang afbikken... @All: zo..pauze zit er weer op. Gauw verder, want ik ben er al wel behoorlijk klaar mee. Ik wil schilderen! later ladiezzzz liefs Tezzz