Het grote SMEP-topic (Deel 6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lola1982, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

*meldplicht*

2. morgen

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
  4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    middag

hier midden in de plafond-witten-maar-het-blijft-zachtgeel-perikelen. Nou wel wat gevonden om de waterschadeplekken in 1 keer te dekken, maar ja...dat blijf je zien natuurlijk aangezien de rest niet lekker dekt. Nou zijn de vlekken de enige plekken die mooi wit zijn! Ben bang dat we dus maar een heleboel van die speciale (stikdure!) verf moeten gaan kopen... :( Schiet niet op zo en mijn schouder heeft er geen zin meer in. Bah.

Maar genoeg geklaagd ;)

@Marieke: zoals ik al op H zei: gloeiende gloeiende!!! Moet je weeeeeer wachten! zomerstop..hoe bedenken ze het...
    @Bapsie: zo gaat ie goed, zo gaat ie beter...hopelijk snel een centimeter! (Of liever 10 natuurlijk ;) )

@Dimple: hoe was het in het ziekenhuis? Mag je nou ijsjes eten? :D

Hier trouwens ook weer babytijd. De buurvrouw tegenover is vorige week van hun eerste spruit bevallen. En een goeie vriendin van ons is eergisteren bevallen van hun eerste. Allebei een dochter. Binnenkort dus lekker kraambezoekjes :) Neem K echt wel mee, die is helemaal gek op baby's! (Lijkt op z'n moeder :D )

Over K gesproken..zei een paar dagen geleden nog tegen manlief dat we wel een speciaal potje mogen beginnen voor alle dingen die hij sloopt. De dag erop hadden we alweer iets wat we kunnen vervangen. Meneer heeft een watervast ZWARTE stift te pakken gekregen en daarmee de wc-bril versierd ;) 't Is een ontzettend lekker ding, maar hij weet het wel te verzinnen hoor. 3 keer per week poep aan de muur, al z'n behang van de muur gesloopt, inmiddels 4 boeken gesloopt, de wc-bril 'versierd', z'n bed uit elkaar gehaald...en mamma alles maar weer maken/plakken/schroeven/wassen etc.

Ga nog maar eens een stukje plafond schilderen. Keus zat ;)

Liefs Tezzz!

5. hahaha die K.. lekker ding dus tezzz ben je druk mee :) enneh wat is er mis met een mooie zelf versierde wc bril? hihi als t maar niet afgeeft.. anders lopen jullie strax allemaal met zwarte billen rond hihi

6. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Vanmorgen al thuis gekomen, maar wow wat doet dat verrekes veel pijn zeg. En Tezzz, ja ik mag ijsjes eten, maar die smaken me niet, veel te slijmerig, heb verder nog bijna niks gegeten, leef op ijswater. Net wel wat gewone ijsklontjes geprobeerd, dat gaat ook redelijk goed.

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    uh oh...:$ *loopt verschrikt rondjes om haar eigen as in de hoop d'r eigen billen te zien*

:D:D:D

@Dimple: hihi...daarom vroeg ik het ook ;) Kan me nog herinneren hoe het voelde bij mijzelf..dat je absoluut geen zin meer had om wat dan ook door te moeten slikken! :$ L had trouwens precies hetzelfde een paar jaar geleden...maar met zo'n beetje 1,5 dag ging het een stuk beter gelukkig! Sterkte!

8. hihi tezzz en en en??? ;)

dimple, beterschap meis.. ze hebben niet alleen je amandelen maar ook je huig weggehaald toch? hoorde van de week een eng verhaal dat iemand dat ook had gehad en dat diegene toen niet meer kon slikken.. neem aan dat dat bij jou gewoon nog wel kan toch!!! knuff

9. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    :( Auwa dimple, Beterschap daar! Helaas weet ik ook nog hoe het voelt! Hoop dat het snel geneest!

Marieke, lees dat ze bij jullie op het zh aan vakanties doen... pff niet normaal toch :(:(:( Wat balen zeg dat je nu zo lang weer moet wachten :(

Tezzz, hihi moest er stiekem wel heel hard om lachen maar zou ook minder blij zijn als C dat soort dingen zou doen. Misschien een idee om er een paar andere kleuren watervaste stiften bij te halen?? Heb je wel een unieke bril:p (en billen:p)

Miele, hoop dat de provera goed zijn werk heeft gedaan en dat jullie snel weer door kunnen!!

Bapsie, alles nog rustig??

Nou de kids liggen erin, mannetje is naar voetbal (twente in Geldredome) dus ik heb het rijk alleen! Mooi de tijd om te gaan schoonmaken maar laat ik daar nu net ff de puf niet voor hebben :(
    Ik ga het toch maar ff proberen:p

10. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Marieke, nou mijn hele huig is niet weg hoor, zou wat zijn, maar hij is een stukkie ingekort. Slikken lukt gelukkig wel, alleen niet leuk:(

@Tezzz, het schijnt toch dat het bij kinderen een stuk sneller geneest, hopelijk niet en dat het morgen gewoon een stuk beter gaat.

Zijn er mensen die denken dat ze mij een plezier doen om te bellen, maar ik wil niet praten!!!!! Maar ja, is goed bedoeld.

BTW, heeft iemand nog een mooi speelhuisje (kunststof) over? Zoek iets voor Digger zijn verjaardag en die dingen zijn nieuw zo verschrikkelijk duur.

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

Moggel;

dimple ik hoop dat je de nacht een beetje goed doorgekomen bent. Hoest nu?

Mensen mensen wat een puinhoop in mijn huis. Overal dozen. Gisteren oude boeken uitgezocht en LP's en oude spellen.
    Veel kan toch wel weg. De boeken die ik van mijn jeugd heb bewaard zijn op Jip en Janneke na ook wel echt gedateerd en natuurlijk veel meisjes boeken waar je dan weer niets aan hebt.
    Hoewel.... je weet maar nooit natuurlijk hoe onze Ty zich ontwikkeld :) :) ;)

Als het goed is komt er vandaag een mannetje die alle elektrische apparaten en de zonnebank meeneemt.
    Onder het motto weg = weg!

Ben blij dat ik gewoon op mijn werk zit. ...

12. Ellenk

Ellenk VIP lid

Speelhuisje zat niet tussen mijn pruttel helaas...

13. bapsie

bapsie Niet meer actief

*meldplicht*

14. morgen

15. bapsie

bapsie Niet meer actief

bijna middag!

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

Bapsie... bijna aan je due-date...

gaan ze nog wat ondernemen of is het een kwestie van wachten *zucht* ?

17. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    #417 mielenl, 28 jul 2011
    Laatst bewerkt: 28 jul 2011
    @ dimple gaat het al iets beter?

@ baps hoe issie bij jou? wanneer mag je weer naar de vk? of hopelijk haal je die afspraak niet, haha!

@ ellen jeetje jij bent heel stiekum ook ineens al bijna 31w zwanger. tjees......wanneer testte je nou positief? eergisteren?

@ tezz sterkte met plafonds witten. (misschien kun je je billen ook gelijk meenemen :p) Lekker hoor, zo'n kleine sloper in huis. Hier had meneer een tijdje geleden onze leren bankstellen met balpen bewerkt.

hier nog niet ongi.....maar aan mijn humeur te merken kan dat nooit lang meer duren!

18. bapsie

bapsie Niet meer actief

gister gestript maar tot nu toe geen resultaat, had al wel 1cm ontsluiting dus die is binnen ;) baal wel een beetje had toch gehoopt dat t vannacht zou beginnen, vk was ook positief...helaas...

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    oh meissie.....kan me zo voorstellen dat je het zat bent, en dat je lekker wilt knuffelen met de nieuwe spruit. Heb je wel een beetje kunnen slapen vannacht?

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

weinig, eerst zwete ik mijn bed uit, vervolgens gaan liggen wachten/hopen op de eerste wee is ook niet erg bevordelijk ;)

Deel Deze Pagina