Het grote SMEP-topic (Deel 6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lola1982, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    jah dames ik ben er weinig...lees wel redelijk vaak...maarwat heb ik hier nog te zoeken??

2. beast je hebt hier net zoveel te zoeken als iedereen toch :D
    bedoel we zijn begonnen als smep topic en volgens mij smept er niemand meer.. er zijn er nog maar een paar echt met kindjes krijgen bezig.. verder zijn veel gezinnetjes die hier zijn begonnen compleet.. (denk ik) dus gewoon lekker mee blijven kletsen, je hart luchten.. de ditjes en datjes.. net als iedereen...
    heb t stuk ook terug geluisterd.. kippenvel hoor. wel knap hoe je erover praat meid! knuff

daan dikke knuff voor jou!

steef waren de kindjes nog heel gister? hihi
    heb mn best gedaan om ze heel te houden iig ;)

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

Meld zich maar weer eens...

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

jee Bapsie... ik wil je nu echt ff niet meer zien hier hoor. Dit wordt te gek. Ben je al weer op controle geweest??

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

morgen thuis controle +strippen voor de 3de keer, maandag of dinsdag controle ziekenhuis en dan volgende week zaterdag inleiden als uk eigenwijs blijft zitten...

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ baps jullie worden in elk geval goed in de gaten gehouden! Hopelijk zijn al die controles niet meer nodig... * knuffie *

@ beest ik kan me goed voorstellen dat je het zo voelt....wat mij betreft blijf je ook altijd van harte welkom hoor! En anders is er nog altijd fb (of 3fm ;) )

@ daan hahaha ja je bent wel helemaal hip met je poliep. wanneer ga je op vakantie? En waar gaat de reis naartoe? Goed hoor, dat je zo positief tegen de rustmaanden aankijkt.

Hier gisteren - ondanks een knallende koppijn - Bosch z'n kamer overhoop gehaald. Bed en kasten verplaatst, waarop Bosch vrolijk riep ohhhhhh! een grote-jongens-kamer!!! Kom ik er lekker makkelijk vanaf, niks schilderen of nieuwe meubels kopen hahaha!

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ola,

Even snel uit mijn hoofd!

@ daan, jeetje meid, het zit ook echt niet mee en dan weer zolang wachten! hopelijk is het dan de volgende poging weer raak en zit die stomme poliep niet in de weg! Dikke knuffel!

@ Miele, lukt het spuiten een beetje? Leuk dat je bezig bent met een grote jongens kamer!

@ Beastie, was echt een kippenvel fragment hoor!

@ Baps, UKKIE kom er maar uit! Misschien is mijn voorspelling toch nog juist? Ik had ingezet op 5 augustus! (Mijn B-day)
    Dikke knuffel!

@ Dimple: is de pijn al minder?

8. morgen!

baps t word gewoon lola dr kadootje! kleine uk word morgen geboren.. of uiterlijk de 6e.. bedoel grote broer is van 6/12 dus dan mag kleine uk wel van 6/8 zijn toch...

lola hoest daar? drukjes?

miele hihi zo kan t idd ook. als de kleine man er maar blij mee is.
    enneh koppijn kan ook bijwerking zijn van de spuiten hoor.. had ik ook.. knufff

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke, zeer rustig. Dramatisch rustig, heb een halve dag opgenomen dus ga zo naar huis, omdat het zo rustig is! Blugh...
    Ben ik niet gewend, zo niets doen en die dingen die ik dan moet doen laat ik liggen.. Echt heel irritant!

10. even een ego moment
    moet het even van me afschrijven...

zoals elke zomer gaat t erg slecht bij het bedrijf waar mn vriend werkt. ze werken er met zn 3e, waaronder de baas zelf.
    er waren al geruchten dat t slecht ging en of ze t zouden redden, maar omdat dit elk jaar wel werd gezegd hechte ik er niet zo heel veel waarde aan...
    maar vandaag kregen ze een mailtje van de baas, (wie doet dat nu per mail!!) dat het dak is bereikt en de baas nu om uitstel van betalingen aan t vragen is maar het waarschijnlijk einde verhaal is.. dat betekend dus dat de boel failliet gaat en mn vriend thuis komt te zitten. ik zei tegen mn vriend wat er nu de bedoeling precies is omdat ik wel wil weten waar ook ik aan toe ben, is dat zo egoistisch van mij?? dat ik wil weten of ik een behandeling kan starten?? want als mn vriend thuis komt te zitten dan kunnen we niet gaan behandelen, dan moeten we eerst eens ons eigen hoofd boven water zien te houden.
    dus mn vriend werd erg boos en emotioneel en heeft zn baas gebeld. die werd op zijn beurt weer emotioneel aan de telefoon en komt nu dus naar de zaak om te praten...
    ik zit met knikkende knietjes.. we hebben het al niet mega breed, sommige zeggen dan, waarom begin je dan aan kinderen, maar ik ben van mening dat je een kindje zo duur kan maken als je zelf wilt, als er maar geld is voor voeding luiers en dat soort belangrijke dingen. en dat is er.. althans.. dat WAS er ..
    maar nu komt dit om de hoek kijken en ben ik even heel erg bang voor de toekomst.... ik zie het allemaal even niet meer zo zitten... :(

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

marieke wat mega balen zeg... hoop dat t meevalt of dat hij gauw iets anders vind, heeft hij een beroep/diploma in goede sector? waar wat werk te vinden is? denk aan je meid, hoop dat t met een sisser afloopt... (toen ik net zwanger was van buibbeeb is manlief ook ontslagen ivm resessie en heeft nu een super lopend eigen bedrijf , had hij al partime maar nu fulltime, of het moment dat je ontslagen word niet leuk, maar voor ons achteraf de beste wending die we hadden kunnen hebben!!!)

zelf een beetje dipje, één na laatste juli mama is aan t bevallen, nou ben ik echt de laatste...

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @marieke....wie zegt dat ie thuis gaat zitten??
    Hij kan toch gewoon werk gaan zoeken...en vinden. Echt hoor het kan heus wel....er is nog best wel werk te vinden en zeker voor een jonge gozert als C! kop op...die kindjes komen er wel...enne tis maar geld.

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    dat is het hem nou...ik wil fun smeppen!:cool:

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke, oooh nee meissie toch! Dikke knuffel voor jou! In welke sector werkt C.? Ik weet niet hoe de werkgelegenheid is in het Oosten van het land, maar wie weet vind hij wel een nieuwe baan!
    En in 9 maanden tijd (plus nog de tijd van behandeling) kan er veel gebeuren. ik snap wel dat je het niet ziet zitten om met een financiele onzekerheid te beginnen met een zwangerschap, maar als jullie je orienteren naar de werkgelegenheid en het blijkt dat er in die sector toch nog wel wat banen zijn hoeven jullie per definitie toch niet jullie droom on hold te zetten. Misschien wel heel naief van mij...
    Ik ken verder jullie financiele situatie natuurlijk niet, dus misschien slaat het wel helemaal nergens op wat ik zeg, maar ik hoop zo dat het goed komt met het inkomen van C. En hopelijk hebben jullie net zoveel gel uk als Baps toendertijd met haar man!

@ Baps, oooh dat is echt klote zeg... Dikke knuffel voor jou! Kan me voorstellen dat over de datum lopen niet echt bepaald leuk is!!! Grrrr!

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ daan, jij vroeg trouwens naar die ene date, maar dat was een flop! hahaha!

16. bapsie

bapsie Niet meer actief

*meldplicht na een mega brakke zweterige nacht*

vandaag weer controle vk...

17. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Babs, succes bij de vk. Hopelijk is drie keer scheepsrecht en helpt het strippen nu wel!

Lool, date was niks nee?? Vertel!

Beast, kan me voorstellen dat je wel eens zin hebt in een fun smepje.
    Wilde trouwens nog zeggen dat ik je echt een stoer wijf vind. Hoe je jullie leventje zo goed op pakt en hoe de kids ermee om lijken te gaan.

Marieke, hoe is het gesprek gister gegaan???

Hier alweer 2 uur op. Zo maar even de bmw van boven halen. Stijn had ineens door wat je met 't ding moet. Dussss keukentje naar boven, bmw naar beneden.

18. Ellenk

Ellenk VIP lid

Bapsie... ik hoop ook op 3x scheepsrecht met dat strippen vanmiddag.

Mariek... Ik hoop dat het een beetje goed gesprek was gister? Tja dan vallen ineens je zekerheden weg. Maar idd wat lola ook al zegt. Om nu af te zien van je kinderwens (tijdelijk) er kan in een jaar heel veel gebeuren. Ik kan natuurlijk niet in jullie portemonee kijken maar voor C is er vast wel wat anders te vinden. Ik weet dat het nu voelt alsof de aarde ff wegzakt onder je voeten maar echt, het komt goed! Hele dikke knuffel schat.

Miele... da's wel fijn... dat scheelt heel veel werk en geld als ie nu al zo blij is met zijn kamertje ;)

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge!

@ Baps, och arme jij. Hopelijk kan de VK je strippen en helpt het!

@ Steph, oh was wel een gezellige date, maar niet mijn type, laat ik het daar maar op houden!
    En jeetje zo vroeg wakker!!

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mogguh!

Mariek, wat kl*te zeg, die onzekerheid. Kan me voorstellen dat je in elk geval toch wel de zekerheid wilt van luiers kunnen kopen, maar zal het - zoals anderen al zeiden - dan inderdaad zo moeilijk zijn voor C om iets anders te vinden? Wat doet hij nu?

Beast, kan ik me voorstellen... ik heb er ook wel weer eens zin in, hahaha (te moe afgelopen... ehm... jaar??) Fijn je weer even te zien afgelopen week!

Daan, ik heb ook een poliep gehad, bij ons werd de 1e poging er 2 maanden door uitgesteld. Hoop dat het scheelt als ie weg is en je van het najaar een mooie test in handen zult hebben!

Miele, stoere junk! Hoe is het met je VR? Hier ook flinke blauwe plekken in de MVR gehad ;).

Ja, en dan ben ik de rest alweer kwijt... sorry... lees trouw mee, maar vaak weinig tijd te reageren of dan wil ik zoveel schrijven dat ik denk 'doe ik zo wel'.
    Hier met de meiden alles super, Rutger blijft aanmodderen - veel spugen, kokhalzen enheel zielig. Volgende week onderzoeken en dan eigenlijk weer twee weken waachten tot de bespreking van de uitslagen met de kinderarts, maar we zijn hard bezig te proberen dat te vervroegen. Ga het mannetje nu even in bad doen en daarna is het weer tijd voor de flessen van de dames!

Deel Deze Pagina