yay!!!!! lieve baps, bapsman en XL gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje thomas! leuke naam!!!!
Lieve Baps, daar is ie dan eindelijk! Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje! Lekker genieten nu!!!!
Nope... nog even ge-dubbel-checkt, maar niks gehad . Super gefeliciteerd met jullie zoontje Thomas!!!! Fijn dat hij er eindelijk is, geniet ervan!
@Bapsie, bapsieman en XL : Bekijk bijlage 172496 HARTELIJK GEFELICITEEEEEERD!!! @All: Liefs! Lees wel mee, maar stikdruk met het klusgebeuren in huis. Maaahaaar na 5 laaange weken, morgen nog 1 muurtje schilderen en dan alleen nog plinten terugzetten, trapleuning terugplaatsen ennn álles weer een plekje geven ...en dan...en DAN...nog een paar daagjes niksen (en dan is de schoolvakantie al weer afgelopen hier ) Liefs! Tezzz
WOW! Babs eindelijk bevallen!! GEFELICITEERD!!! (Thomas hadden wij ook hoog op onze lijst staan. Errug leuke naam ) Hoe is je bevalling gegaan?
He fijn, eindelijk goed nieuws van bapsie!! *rent naar de kast voor een beschuitje * Van harte proficiat met jullie zoontje Thomas! Zo leuk 2 jongens Geniet van je kraamtijd dat heb je nu echt dik verdient! En idd leuke naar Thomas! Arme, Tezzz, vakantie hoort een tijd te zijn om een beetje bij te komen maar volgens mij gaat dat bij jou niet echt gebeuren
Morguh! Bapsie, hoe zijn de afgelopen dagen geweest? Ik ben wel benieuwd naar wat SPAM. Miepie, ik had op fb ook wat foto's gezien, echt mooi. Hoe gaat het met R en zijn voeding?
@ tezzz ik hoop dat het mooi geworden is allemaal! en geniet nog maar een paar dagen van de schoolvakantie dan @ miep prachtige spam! @ lool mogge! zonet naar het zkh geweest voor de eerste fm.....wel grappig.. arts: heeft u al pregnyl in huis? ik: ja. ... arts: u had pregnyl in huis he? ik: ja. ..... arts: (bekijkt de situatie op de echo) zo, die is al groot (gaat ei opmeten)....nou ik denk dat je al te laat bent voor de pregnyl. u heeft de komende uren uw eisprong. nou, dat scheelt weer een nare spuit. en gisteren&eergisteren gesmept, dus wie weet hebben we mazzel
morgen! aaah miep wat een prachtige spam!!! miele jeetje dus dat gaat bij jou ook zo hard.. puregon werkt bij mij ook snel.. hoeveel spoot jij? ik zou de komende dagen klussen hoor.. want ze maken nog wel eens fouten met die echo's.. ervaring .. hoe groot was je ei? of heeft ie dat neit gezegd. wel super hoor spannend! baps ik ben ook benieuwd naar spam! en hoe gaat het? en hoe vind xl het? hier gister eens ouderwets de kroeg in gedoken. veel lol gehad. half 3 thuis haha nu mn hubbie ff wakker maken en wat eten en dan richting stephanie denk dat ik mn zwembandjes maar om moet doen want t giet hier..
@ mariek hij was 23mm. en ja, ik mag (op doktersadvies) niet te lang op mijn werk blijven vandaag lekker hoor, ouderwets de kroeg in. WIj hebben deze week het rijk alleen dus morgenavond gaan we lekker met z'n tweetjes sushi eten in TB. Onbeperkt voor 24,90 voor z'n tweetjes dankzij dimple
@ Miele, ooooeeee spannend!! Ik ga in de duim stand! @ Marieke: Veel plezier bij Stephanie! @ Baps, ben ook erg benieuwd. @ Miep, mooi hoor je spam! Zag al het een en ander voorbij komen op FB.
Ten eerste wil ik babsie, babsieman en XL feliciteren met Thomas. Ik hoop dat alles goed is gegaan. @ miepie: Wat een mooie spam zeg. @mielen: Wat een super ei zeg. Nou klus ze zou ik zeggen. @Tezzz: de vakantie daar alweer bijna voorbij. Wat gaat dat snel zeg. Hier vandaag ook een echo gehad. Zit op cd 11. Mn bmslijm was al ruim 8 mm en er zat een mooi ei van ongeveer 12.5. Nu de gonal 4 dagen ophogen en vrijdag weer een echo.
ooo miele das idd een groot ei! ze zeiden altijd tegen mij dat met een gewone cyclus een eitje springt rond de 20 mm en bij medicatie rond de 18 a 19 al.. dus dan is 23 idd wel erg groot hihi mooi aan de klusser de klus dus heerlijk sushi, heb t 1 keer op bij de wok en dan maar 1 soort, ben namelijk niet zo van de rare vissoorten haha maar dat vond ik heerlijk! krijg er bijna zin in! nyncke spannend meid duimpjes draaien op een goede afloop! baps moet je zeker doen, lekker genieten. wacht met spanning de spam af
Jaaaaaah, eieren rapen hiero.... hupsiepups de kast in hihihi.... Sushi mmmmmm lekker lekker ... nog ff wachten samen met het broodje filet American en een lekker glas bubbels. Miep; megalief... rest *knuf* -> nog 6,5 dag warken!