Het grote SMEP-topic (Deel 6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lola1982, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

2. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Baps, wat een scheetje, goed gedaan hoor. Enne...zeker leuk hoor een heel mannenhuishouden om je heen:D

@Miele, hup aan de smep of is ie al gesprongen? Veel plezier met sushi eten.

Morgen weer werken, maar gelukkig volgende week alweer een weekje vrij:D Het weekend weer eindelijk eens naar Zandvoort, caravan staat al voor de deur.

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ohhh Babs, wat is ie mooi!!! Hij lijkt op zijn grote broer of niet? Hoe voel jij je? En ik ben nog steeds wel benieuwd naar je bevallingsverhaal. Of heb ik die gemist?

4. heeey steef lang niet gesproken :p
    heb nu al zin in die film! jammer voor ons dat roij voorlopig nog geen avond heeft hahaha
    maar als die binnenkomt zal ik m netjes wegleggen tot we m kunnen kijken ;)
    boek vond ik iig erg komisch.. vooral in t begin.
    was weer gezellie, ondanks de nuilende kindjes en moeders die niet helemaal fit was :D snel maar weer overdoen :D

5. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Babs wat hebben jullie weer mooi werk geleverd.

@marieke: wanneer kunnen jullie nou weer door?

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ bapsie wat een prachtig mannetje zeg! kan me voorstellen dat jullie beretrots zijn!

7. Ellenk

Ellenk VIP lid

Wauw wat een gaaf kindje Baps.... goed gedaan ;)

8. goeiemorgen!

nyncke hopelijk kunnen wij over 2 weekjes weer beginnen. als t goed is zit ik nu rond mn eisprong...

9. bapsie

bapsie Niet meer actief

bevalling:

om 12.30 gestript hele middag en avond pijnlijke harde buiken om de 5 minuten maar goed te doen. om 21.30 onder de douche op aanraden vk en daar barts de weeënstorm los. 23 uur vk op de hoogte gebracht maar kan het nog hebben... 0.00 uur ik kan niet meer en laat bapsman de vk bellen deze komt.
    om 0.30 komt ze 9cm ontsluiting kraamzorg word gebeld en ze breekt de vliezen, masseerd het laatste randje weg.
    Om 0.55 mag ik meepersen en om 1.09 is TM geboren! klein scheurtje wat gehecht is verder geen schade!
    Placenta volgt na 5 min en kraamzorg komt tijdens het hechten binnen.

Zo dat was t, kort maar heftig/krachtig! BV loopt goed (au stuwing)

*gaat weer verder genieten*

10. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Nou Baps, dat klinkt als een voorspoedige bevalling voor zover je een bevalling zo kan noemen. De bevalling van XL was toch een stuk heftiger of herinner ik me dag verkeerd? Het resultaat is in ieder geval erg mooi! Hoe zijn de nachten?

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Babs, kort en heftig als ik het goed heb gelezen.
    Wat heerlijk dat je thuis kon bevallen!

Hoe is het met de rest?
    Hier alles oke.

Stijn werd pas om 7:30 wakker. Erg laat voor zijn doen dus voel me best uitgeslapen!

Kindjes doen het goed.
    *oh Stijn eet papier, ik ga snel verder*

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Baps, Jeetje wat een snelle bevalling! Ik meen te herinneren dat je een KS had bij XL, maar daar vergis ik mij denk ik in, want anders kon je niet thuisbevallen, maar weet nog wel dat je toen dagenlang werd ingeleid!

@ Nyncke, ooo bij jou ook spannend dus!

@ Steph, lekker joh... N. sliep van het weekend tot 10 uur en een dag tot half 10, maar vanmorgen en gister werd ze kwart over 6 wakker! Baaaah....

13. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hallo,

Baps als eerste jij van harte gefeliciteerd met je mannetje. En wat een knapperd zeg!! Lees wel een vrij korte maar heftige bevalling! Jij nu lekker genieten op je blauwe wolk!

Miep, wat een mooi stel is het toch! Wel zielig voor R maar heb je een beetje gevoel dat het wel de goede kant op gaat? En jij ook een poliep gehad, volgens Miele zijn we hip :D. Waarom moest jij 2 maanden wachten?

Beast, idd we zijn vriendinnetjes op F :D! Hoe gaat het met je?

Lool, hier ook nog een keer van harte gefeliciteerd! Heb je een leuke dag gehad?

Wieffie,mooie kaart zeg? Voor de rest alles geregeld?

Mariek, kan me voorstellen dat je schrok van C's werk, maar lees dat het toch allemaal wel mee blijkt te vallen, gelukkig maar. En jij al weer snel aan een nieuwe poging, joehoe!

Miele, graag spam van de kamer! Is hij er nu al een beetje aan gewend of wil hij nog steeds paars? En wat goed dat je follie al zo ver was, scheelt het zetten van die k*t spuit. Die hoofdpijn is trouwens wel erg herkenbaar, hoort er een beetje bij zeg maar. Goed gesmept? Hoop zo dat het deze keer raak voor jullie is!

Nyncke, en jij gaat ook al goed zeg! Mooie dikte al van het bmsvl! Wanneer moet je voor de volgende meting!

Tezz, jeetje wat zijn jullie toch aan het klussen. Ben je nu helemaal niet weg geweest met vakantie of heb ik dat gemist?

Steef, wat leuk dat jij ook weer mee schrijft! Heb je nog mooie spam van de kids?

Ellen, voor jou komt het ook steeds dichter bij!

Hoop dat ik niemand vergeten ben, en anders sorry :).

Hier sinds gisteren vakantie! JOEHOE!!

Allemaal een fijne dag!

14. bapsie

bapsie Niet meer actief

Vorige bevalling was idd vreselijk met 6 dagen inleiden 8 dagen opname etc!
    Ben helemaal happy nu! voel me goed, TM groeit alweer goed! Kraamzorg is een leuke meid! en TM is een heerlijke rustig helder mannetje!

*gaat verder met genieten!*

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

Lekker hoor Bapsie geniet er maar van. Fijn dat het zo goed is gegaan. Ik houd wel van dit soort verhalen. ;)

Ja Daan hier nog 5 en een halve dag werken en dan zit het er ff voor een week of 16 op! Ook wel raar hoor.
    Dinsdagmorgen heb ik de overdracht van mijn huis. Dan is het echt weg. Nu is het al helamaal leeg hoor. Zaterdag nog een afscheidsfeestje voor buren, dan ff de WC schoonmaken en dan moet het klaar zijn :)

Mariek... kijk dat schiet al weer op.

16. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @ babs: das nog eens een bevalling zeg. Geniet lekker van je gezinnetje.

@marieke: op naar een goed reasultaat voor jullie. Jullie hebben nu al lang genoeg gewacht. Wat stom dat het zh trouwens vakantie heeft.

@ellenk: weer een hoofdstuk afgesloten. Wat vliegt de tijd zeg.

@daan: ik mag morgenmiddag weer komen voor een echo. Ben erg benieuwd.

17. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    Daan, op mijn fb staan een paar foto's. Bosch is deze week uit logeren dus hij heeft het nog niet gezien. ik hoop dat hij dat paars op slag vergeten is als hij zijn kamer ziet!
    Ennuh ja, heel goed gesmept alleen sinds maandag alweer aan het bloeden (dacht eerst ovu bloeding maar 4 dagen is wel lang hè) dus ik verwacht er niet veel van.

Fijne vakantie meid! Gaan jullie ook nog weg of blijven jullie thuis?

Bapsie heerlijk dat je zo aan het genieten bent. Lekker knulletje is het hoor!

Nyncke ik duim voor een mooi ei morgen!

Ellen Fijn hoor, dat je volgende week de deur achter je dicht kunt trekken en geen zorgen meer hebt daarover. En wat een vooruitzicht, 16 weken verlof! Nou neem van mij aan, die weken VLIEGEN voorbij (met uitzondering van de eerste paar weken, misschien)

@ all * zwaai * gauw weer aan het werk, en vanmiddag (hopelijk) Bosch z'n kamer afmaken! Dan heb ik morgen nog wat tijd over om een hele zooi speelgoed uit te zoeken en weg te gooien.....

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge!

@ Miele, ik heb de foto's gezien, echt mooi hoor!!! Bosch zal het vast fantastisch vinden!

@ Daan, verjaardag was erg gezellig, 2 dagen lang! hahaha! Volgend jaar 30 dus dan een groot feestje!

19. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    hey lieverds

hier ff een berichtje van mij
    op dit moment gaat het goed

ismael en ik zijn idd uit mekaar
    ik heb definitief een stap gezet om niet meer verder te gaan

de liefde tussen ons was al eigenlijk niet meer goed
    communicatie tussen ons ging het ook al niet meer goed

eigenlijk om kort verhaal te geven

Er is veelste veel gebeurd
    heb een ander man ontmoet en hij heeft inmiddels ook al een vriendin

als je meer wilt weten kun je me gerust een email sturen of bellen mag ook wel

mijn nieuwe nummer is

0648348186 of die van mijn vriend 0655872699

ik mis jullie echt enorm maar ik heb verders geen internet dus daarom zit ik ff bij iemands ander internet

jullie horen gauw van mij
    alleen ik heb ook geen nummers meer van jullie
    en ben ook heel erg benieuwd hoe het met jullie gaat

mis jullie xxx xxx

20. middag!
    hoop gelezen, hoop kwijt sorry!

tijgertje wat fijn om je weer eens te lezen.
    heftige toestand geweest dus! ben blij voor je dat je inmiddels een andere man hebt ontmoet. en hoe is het met de jongens?

ik zag daan weer voorbij komen, hoe is het met je meid?

miele al spannend? :D

en t bevallingsverhaal van baps, toppie meid! en mooie spam joh!

ehm..
    geen idee verder sorry!

ik ben echt aan vakantie toe.. ik merk t aan alles.. tegen clienten ga ik snauwen enzo..
    morgen nog een weekje doorbikkelen en dan vakantie!

Deel Deze Pagina