Het grote SMEP-topic (Deel 6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lola1982, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. middag!

lola ja de tijd vlieg! heb je goed dat je dan van t lekkertje af ziet hihi hij moet natuurlijk nog wel kindjes willen!! ;) veel plezier met je blubber festival hihi

miep meid echt bewondering van hoe jullie t allemaal doen.. en ik weet wel t is geen kwestie van of je wil of niet je doet t gewoon :D kijk geregeld op jullie site. leuk om te lezen. idd flink schrikken van R.. hopelijk gaat t nu wat beter!
    zn zussen zullen m wel missen!

wieffie spannend hoor die bruiloft perikelen.. had je je jurk nog geshowd? of heb ik dat gemist haha pb mag altijd hoor ;)

was benieuwd hoe t met baps was.. en met ellenk.. ik wil buikfotos!!! :p

en natuurlijk daan, meid hoe voel je je? ik denk veel aan je. zoo spannend. wanneer mag je eigen testen??
    mijn duimen zijn rood en zitten vol met blaren van t duimen voor jullie :)

hier gaat het wel goed.. heel lang rustig geweest.. maar nu begint t wel weer te kriebelen.. volgende week zall ik ergens ongesteld worden en zullen we ook weer beginnen met spuiten denk ik.
    ik kijk elke week babyboom terug.. moet op woensdag altijd werken, elke week zit ik te janken maar t doet ook heel goed.. zo "fijn" om te zien dat er zoveel mensen zijn die precies het zelfde denken en voelen.. en toch weet je dat die mensen er zijn, maar t voelt dan zo goed als je mensen om dezelfde woorden met tranen in de ogen ziet... je weet dan precies wat ze voelen en denken...

2. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Halloooo,

Heb niet echt veel teruggelezen, wil mezelf een beetje van het internet afhouden anders ga ik alleen maar weer zoeken naar symtomen etc.. Maak mezelf dan alleen maar gek!

Wel even gelezen dat Lool nu lekker in de modder ligt te spetteren en dat ze haar spetter heeft weggedaan. Kan natuurlijk ook niet we hebben een brusje voor N nodig!!

Mariek, spannend! Gaat het bijna weer beginnen!!! Stoer dat je naar babyboom kijkt, heb het 1 x geprobeerd maar zag toen een punctie waarbij die vrouw zat te huilen, waardoor ik zelf ook zat te snotteren voor de tv... Doe het mezelf nu maar niet meer aan..

Miep, wat schrikken zeg van R, met zijn refluxperikelen. Gaat het nu helemaal goed? En jeetje wat groeien ze allemaal goed zeg!

Tja en hier, nu 5 dagen na de terugplaatsing. Heb niet zoveel klachten als vorige keer. Vorige keer was ik erg misselijk (nu helemaal nog geen last van gehad). Heb wel krampjes en wat van die ongesteldheidskrampjes. Het enige wat dit keer wel opvalt is dat mijn (.)(.) erg gevoelig zijn en dat de ene beduidend groter is geworden :$. Niet zo'n mooi gezicht....
    Verder ben ik tot nu toe wel erg rustig. Heb de hele week vrij gehad en kreeg veel afleiding van vriendinnetjes die langskwamen en goed voor mij zorgden. Vrijdag kwam er een vriendin bij mij thuis met een grote lunch met alleen maar gezonde dingetjes en een doosje vol geluk (kan je iedere dag een geluksspreuk uithalen) echt zo lief!!
    Verder is manlief ook nog superlief en zijn we net lekker met z'n 2-en uit eten geweest..

Nou meiden graag nog even door duimen voor me, we hebben het hard nodig!! Vorige poging ging het op dag 8 mis, dat zou dus a.s. dinsdag zijn please laat het dit x niet zo zijn......

Liefs

3. daan super meid! ik duim zo hard voor je!

mja ik vind het eigelijk ook wel stoer dat ik ernaar kijk.. ik kijk ook echt als ik alleen ben hoor haha chris wil het absoluut niet zien. ik zag ook dat stuk van die ivf punctie en dacht meteen arme daan. doet dat echt zon zeer???? och hemel...
    hopelijk hoef je t iig niet meer mee te maken!

4. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Daan, duimerdeduim, hopelijk is het snel dinsdag en is die dag snel weer voorbij

@Marieke, spannend hoor en volgens mij is het ook even lekker om zo voor de tv te zitten janken, is dat er ook weer uit, zou ik zo zeggen. En je bent zeker niet de enige.

@Lola, eczeem van Digger is nu behoorlijk onder controle, ik smeer nu de lichtste hormoonzalf (5 dagen wel en 2 dagen niet) en mij is ook uitgelegd dat de witte plekken komen door de eczeem die de huis kapot maken en niet de zalf, in ieder geval kwam het daar op neer. Alleen in zijn ene knieholte blijft het zitten en dat jeukt ook volgens mij.
    En Wup vindt het wel leuk op school volgens mij, in ieder geval de bso vindt hij geweldig, ziet hij al zijn vriendjes van het kdv weer.

Zo nu weer laat, naar bedje toe.
    Truste all.

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge!

@ Marieke, kan me voorstellen dat het fijn is om die herkenning te horen en te zien! Ondanks dat het onwijs moeilijk is...
    Hopelijk wordt je snel ongesteld, want je geduld wordt met alle maanden van niet echt op de proef gesteld he? Dikke knuffel!

@ Daan, ik blijf duimen hoor! Wat fijn dat je zo in de watten bent gelegd! Dikke knuffel!

@ Dimple, Oh je smeert het zelfde schema als ik doe. Al moet ik zeggen dat ik nu het onder controle is weer minder ga smeren, maar dat is dus fout, want dan komt het meteen weer op! Mij is alleen verteld omdat het eczeem zo diep geworteld in de 2e laag van N. haar huid zit ik geen dagen rust mag nemen met de zalf, maar dat doe ik dus mooi wel! En het is zo te doen, met 2 dagen niet.
    En idd die witte vlekken, dat vertelde ze mij ook. Ze vertelde ook dat het ene kindje het wel heeft en het andere kindje niet en dat het over het algemeen wel weer wegtrekt. Nou ik hoop het want N. haar armen en benen zitten onder!
    Hihi, die Wup! Leuk dat ie dan zijn vriendjes weer ziet!

Zo, blubber viel echt mee en het zonnetje scheen!

6. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Lola, was het leuk??? Fijn dat de blubber meeviel.
    Er is mij verteld dat als je juist 7 dagen smeert dat dat juist niet goed is, de huis heeft die 2 dagen rust nodig, dus als je het onder controle houdt met 2 dagen rust, lekker zo blijven doen. Wel fijn hoor dat je het onder controle hebt enne.....voorlopig even niet minderen he....

7. alle papa's natuurlijk gefeliciteerd met hun vaderdag!!!

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Dimple, tegen mij zeiden ze dat ook, maar omdat N. d´r eczeem (voornamelijk de plekken op polsen en duimen) zo hardnekkig zijn ik het wel moest doen. Maar ja wat je al zegt, als het op deze manier onder controle te houden is dan liever met pauze!
    En het was idd een geslaagde dag! Was heerlijk weer uiteindelijk. Wel wat wind, maar het zonnetje scheen ook heerlijk!
    Alleen nu hele zere voeten van die regenlaarzen! hahahaha!

@ Beastie, ook hier een dikke knuffel voor jou!

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Middag!

@Steef: Hartelijk gefeliciteerd met de kleine grote meid! :) Tjonge...ook alweer 2 jaar...gaat die tijd toch snel....

@All: ff druk...llllllllllaterrr!

Liefs Tezzz

10. steef gefeliciteerd met de kleine meid!
    jammer dat ik er niet bij kon zijn.. vertel het je later allemaal wel een keer..
    spreken snel af dikkke kusss

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ola!

Steph, gefeliciteerd met jullie meisje!! 2 jaar alweer, waar blijft de tijd!

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ steeph ook hier gefeliciteerd met E!

@ dimple (had ik toch bijna je echte naam getiept) gefeliciteerd met jullie trouwdag!!

@ daan * duim, duim *

hier alles prima, alleen op zwangerschapsgebied trek ik het even niet meer. Het duurt allemaal zo lang (sorry daan en marieke), dat had ik gewoon niet verwacht. En pas geleden het gesprek gevoerd over stoppen. Ik moest gewoon zo ontzettend janken toen Siemens zei dat ik op een gegeven moment gewoon te oud ben. Het rottige is, dat ik vond dat hij helemaal gelijk had, maar ik dacht dat het ons voor die tijd nog wel zou lukken. Nu heb ik nog voor een paar maandjes clomid, en als die op zijn, houden we het echt voor gezien. * slik * en ik moet op de een of andere manier de knop om zien te krijgen dat ik daar vrede mee heb. Ik weet het hoor, ik ben een grote geluksvogel met een super lieve man en een gezond (en lief en schattig en nog veel meer) kind. Maar het doet nu gewoon even zeer.
    Want ja, met een beetje pech is mijn NOD dit keer precies op de dag dat ik vorig jaar positief testte.....en dan een paar dagen later de uitgerekende datum van mk nummer 2. Zul je net zien dat ik dan hartstikke ongesteld ben. Blergh.
    Nouja, hopen dat dat wondertje toch nog gaat komen op de valreep....

13. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Stephanie, nog gefeliciteerd met jullie meid. Leuke dag gehad??

@Miele, jeetje nu komt het wel erg dichtbij, maar wij (Wili en ik) blijven voor jullie hopen hoor, die 2e MOET er gewoon komen. Dikke knuf.
    Snel weer eens bijkletsen.

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Steef, nog gefeliciteerd met je meidje!

Miele, heftig hoor, zo'n besluit moeten nemen....hoop heel hard dat Bosch toch nog een brusje gaat krijgen - en dat de deuk nu niet te hoog wordt. Dikke knuffel!

Daan, hoe voel je je?

En Marieke, weer bijna starten, spannend!

@all: dikke knuffel! Lees mee, maar voornamelijk tijdens het kolven en dat reageert moeilijk ;).
    Hier alles weer goed, Rutger sinds dinsdag gelukkig weer thuis en het gaat nu redelijk goed - wel drie kwartier tot een uur met zijn fles bezig en hij blijft wel spugen, maar minder krachtig. Noor heeft nu echt een grote grijns, af en toe met geluid.ze groeit enorm, is ook Rutger nu denk ik voorbij. Anna blijft graatmager, heeft veel krampjes en kan enorm krijsen. Ze heeft dagen dat ze als ze wakker is alleen maar huilt, tenzij ze door mij wordt rondgedragen - erg lastig als je er nog twee hebt ;). Nou ja, zal ook wel weer over gaan. Morgen update op de site met nieuwe foto's. Alvast tweeleuke nieuwtjes: zowel mijn broer zijn vriendin als Miepmans zus is zwanger! 14 en 8 weken. Blijft toch wel weer slikken dat het bij beide nog voor ze bezig waren al raak was, al heb ik nu zelf mijn wonderstelletje.....

15. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Miepie, wat een gave foto op fb, gefeliciteerd met het goede nieuws (maar zal idd wel even slikken zijn).

Mielenl, heb je geen afspraken meer staan bij de gyn?

Steef, een dagje te laat maar nog gefeliciteerd met je grote kleine meid!

Daan, vandaag een spannende dag, we duimen dat deze dag (en de komende dagen) hetzelfde zal zijn zoals gisteren.

Ik ben er weer vandoor.

Beast hoe gaat het met je?

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge!

@ Miele, dikke knuffel! Ik kan me voorstellen dat je je zo voelt hoor. Ik bedoel, volgens mij kan een kinderwens voor een 2e, 3e of 4e etc etc net zo diep zitten als een eerste. Nou ja en dan heb je een kind, maar als jij er graag nog eentje bij zou willen kan ik het mij voorstellen dat het verdomd pijn doet!
    Hopelijk dat het nog raak mag zijn de komende ronde(s).

@ Miepie, wat een gaaf nieuws zeg, maar kan me voorstellen dat het nog wel steekt! Al die jaren hebben vast wel zijn littekens na gelaten. Dat is niet niks.

@ Daan, hoe is het meis? Ik duim dat je vandaag en wat Leentje al zegt de komende dagen gewoon door kan komen met als eind resultaat een prachtige tweede streep, een prachtige echo en uiteindelijk een prachtig wonder! Het is je gegund! Je wacht al zo lang!

Hier de laatste dag weekend. Het is zo lekker om minder te werken heb nu echt het idee dat ik mijn werk ernaast doe. Al is het met mijn werk best lastig dat ik vaker afwezig ben dan aanwezig, aangezien ik morgen een training heb en dus alleen maar donderdag en vrijdag heb voor mijn werkzaamheden.
    Ik heb N. naar het kdv gebracht, huis is aan kant en straks komt Beastie mij halen om even te lunchen! Gezellig!

17. miele lieverd geen sorry zeggen! nogmaals de wens naar een 2e kan net zo groot zijn als naar een 1e. zon besluit is heel heftig! hopelijk raak je ervoor snel zwanger.. of ben jij misschien 1 van DE, die na zon besluit zomaar ineens spontaan zwanger word....
    dikke knuffel voor jou!

18. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He meiden,

Kom weer ff buurten ;)

Miele, wat een lastige situatie! Ik hoop net als de anderen heel hard dat er idd op de valreep nog een brusje komt. En ik denk dat het niet zwanger raken net zo'n gemis kan zijn, ook al heb je al zo'n geweldig mannetje rondlopen. (en juist dat laat zien wat je dan mist)Ik wil je alleen maar een hele dikke knuffel geven en ik duim iig de komende maanden nog wel heel hard door hoor!

Miepie, Gefeliciteerd met het goede nieuws! En omdat je nu je mooie kindjes hebt ben je dat gevoel van daarvoor nog niet vergeten lijkt me en ik kan me best voorstellen hoor dat je dan nog ff moet slikken.

Daan, duim heel hard door, ben erg benieuwd hoe het nu met je gaat! Hoop op super nieuws!

Stephanie, ook jij nog van harte proficiat! 2 jaar alweer! :D

Dimple, nog een leuke avond gehad? Van harte proficiat nogmaals!

Hier hebben we gisteren C van het politiebureau opgehaald. Meneer was achter uit de tuin ontsnapt en liep gezellig rond in de buurt. Een buurvrouw eindje verderop heeft toen naar de politie gebracht (zit hier om de hoek) Wij de hele buurt door op zoek natuurlijk (had mijn pyama nog aan. zal een "raar" gezicht zijn geweest ;))
    C vond het heel gezellig bij de politie, zei hele tijd tuta tuta! Was zich van geen kwaad bewust en miste ons ook totaal niet:D

Ga ff E de fles geven en naar bed doen, is een beetje ziekjes. Huilt weer uren achtereen en heeft 39 graden koorts... :(

19. wiefie jeetje zal me ene commotie geweest zijn. wel super dat die buuf hem naar de politie heeft gebracht. ze had hem ook kunnen laten lopen.
    hihi en wat wil hij later worden?? zeker politie ;)

arme kleine e! dikke knuff voor hem

20. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Kwam even spieken voor Daan...geen nieuws is goed nieuws.

Wieffie, wat een verhaal zeg. Dan schrik je wel.

En zoef..... ik ben er weer vandoor.

Mariekske, ik las op H dat alles weer in de koelkast ligt, spannend hoor. x

Deel Deze Pagina