lola als ik t zo zou lezen van een ander zou ik ook denken klinkt goed.. maar niet te vergeten dat ik pas op dag 28 zit. vorige cyclus was 30 dagen en die daarvoor 31.... mn temp is nu nog hoog.. maar volgens de gyn is tempen klinkklare onzin, de een zegt dat je moet tempen en de ander vind t onzin.. snap jij t dan nog? verder heb ik de normale kwaaltjes die voor beide kunnen gelden. dus ik maak me niet meer gek. ik heb alleen gezegd als ik woensdag nog niet ongi ben ik even een testje doe omdat we van de week een bruiloft hebben hahaha dus meer uit voorzorg zeg maar... als ik er in had geloofd had ik nu al minstes 2 dozen testen er doorheen gejast hahaha
@ mariek ik duim voor je meis! het zou zo ontzettend mooi zijn! hier vanmorgen niet getest. zoals gezegd, ik heb nog 1 kv testje liggen en ik was bang voor weer een witte test of zo'n streepje dat je alleen kunt zien als je hem precies 42 graden gedraaid, op 1m34 hoogte, om 10:21 in de richting N-NO houdt (dat is natuurlijk wel afhankelijk van je exacte positie op de aarde ). Bij wijze van spreken dan. Ik wacht gewoon even een paar dagen met testen.
Morgen! Mielenl, spannend hoor. Snap goed dat je even niet test, morgen kan ook altijd nog . En dat van dat schraal vegen herken ik hahaha. Telkens met hartkloppingen naar het toilet blegh.... Wist je nou zeker wanneer je ei gesprongen was? Nyncke, wat een goed nieuws van het eitje. Er komt dus weer een spannende tijd aan! Baps, nieuwe spam? Ellen, alles netjes en met een goed gevoel af kunnen ronden? Wanneer komt de buikspam? Hier alles goed. Afgelopen weekend hebben we alvast N. haar verjaardag gevierd omdat dat beter uitkwam dan volgende week. We hebben afgelopen zaterdag supermooi weer gehad dus dat was echt erg leuk en gezellig. Lekker lang buiten, iedereen buiten en dus ook alle troep buiten dus dat was erg fijn. Ze was ook echt helemaal jarig. Als ik een mooi fotootje heb zal ik die ook even posten. Met Saar gaat het ook supergoed, die is zo aan het veranderen. Binnen 3 weken kan ze zich optrekken, staan en sinds kort uit zichzelf zitten. Zo grappig om te zien, ze is echt geen babietje meer. Mijn moeder had mooie foto's gemaakt dus als ik die heb dan zal ik ze ook even posten. Hier alles verder nog hetzelfde, ik hoor vandaag of ik ergens op gesprek mag. Verwacht er niet veel van want was voor 36 uur en ik kan max. 27 uur maar ge wit oit noit. Hoop wel dat ik snel wat vind dus ga vandaag weer flink op zoek. Iedereen een fijne dag!
@ leen leuk dat ze zo genoten heeft op d'r feestje! Gelukkig goed weer idd, je weet het maar nooit deze zomer! ik had precies 2 weken geleden een ei van 23mm, volgens de gyn zou ik binnen een paar uur mijn ei hebben. Ik heb die dag ook flink wat bloedverlies en eipijn gehad, dus ben daar de hele tijd vanuit gegaan. We hebben die dag (en zaterdag+zondag) gesmept, daarna een paar dagen niet vanwege flink bloedverlies. maarja, de vorige keren testte ik duidelijk positief op 12 of uiterlijk 13DPO, dus ik weet het even niet meer nu.
leentjeee oo spannend dus voor je gesprek.. ben benieuwd naar de spam van jullie kleine dametjes! miele heb je ook goed.. zou zo zonde zijn he als je nu weer een bijna niet te zien streep zou krijgen. afwachten dus.. wel spannend
Een eitje dat zo groot is springt toch altijd of niet? Ik weet dat je er geen %$#% aan hebt, maar bij mij was het bij beide zwangerschappen heel anders bij het testen. Bij Saar kon het op een gegeven moment niet meer dat ik nog pos zou testen, zo lang geleden was het, de testen werden ook echt heeeeuuul langzaam donkerder.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je ei pas dinsdags is gesprongen. Jammer dat je toch geen pregnyl gekregen hebt. Ik had een paar cyclussen terug ook een groot ei en toe toch pregnyl gekregen. Wisten we zeker dat ie goed zou springen. Zo zie je maar weer elke gyn is anders. Leen: spannend dat gesprek en je weet maar nooit
ik heb die maandagmiddag nog een ovu testje gedaan en die was negatief (misschien een heeeel licht streepje meer niet), vandaar ook dat ik ervan uit ging dat mijn piek al was geweest en mijn eisprong op maandag was. We wachten gewoon nog even af, in de pupo-stand
@ Miele, snap wel dat je nog niet getest hebt idd, maar het is een feit dat je nog geen roze/bruin verlies! Dat is toch al een plus punt. Met N. haar zwangerschap werd mijn positieve streep m aar heel langzaam donkerder, terwijl mijn andere zwangerschappen al voor NOD een spetterende test gaf! @ Leentje, klinkt goed de verjaardag van N. wat gaat het hard, alweer bijna 3 jaar! En wat knap van S. zeg! Ben benieuwd naar spam!
spannend dus nog miele.. wanneer wil je nu wel weer gaan testen dan? ik wil een heilige birmaan!!! oo die zijn zooo mooi.. we hebben gezegd dat als onze kat overlijd en we dan nog altijd geen kindjes hebben een birmaantje kopen.. tis best een hoop geld.. heb al contact gehad met een fokker.. maar oo ik ben zooo verliefd haha
Naaavond! @Mielenl: duimpjes staan aan hoor! Ik hoop zoooo dat het geluk nou eindelijk eens jullie kant op straalt.... @Marieke: wat zou het toch fijn zijn als...die vakantiestop in het zh precies die vakantie zou zijn die jullie nodig hadden Birmaan ziet er echt wel superschattig uit he... Maar dan heb je wel echt overal haren he... (mijn ouders hebben 4 noorse boskatten..zo veeeeeel haaaaaar!! ). Wij willen al jaren een hond, maar dan wel eentje met niet al te lange haren. Manlief heeft helemaal een 'lange haren-fobie' overgehouden aan de hond die ik vroeger had (we hadden toen een kruising tussen een schapedoes en husky...lange blonde haren dus ). Nou zitten we steeds te twijfelen over een puppy, omdat we twee oude katten hebben en K is natuurlijk nog maar 2. Volgens mij heeft manlief een beetje de kriebels. Komt vast door de kraamvisite die we vorige week hebben gedaan Maar aangezien hij vindt dat we geen beeb meer zouden moeten krijgen (geld- /ruimtegebrek en hij vindt zichzelf te oud ), stort hij zich maar op de puppy's ...ghegheghe @ Leentje: hopelijk kan je snel iets geschikts vinden. Alvast gefeliciteerd met N's verjaardag. Gaat die tijd toch verschrikkelijk snel he! @All: ehm...beetje kwijt...nogal poepiedruk geweest de laatste tijd, dus wel steeds gelezen maar niet alles in me opgenomen geloof ik... Hier alles verder goed. De 'nieuwe' meubels staan eindelijk weer op hun plekkie en het meeste van de spullen die de kast weer in moesten hebben weer een plek. Er is nog 1 klein muurtje waar de randjes nog van moeten worden bijgewerkt, maar ik kan ff geen verf meer zien! Volgens mij wou m'n vader dat morgenochtend nog ff doen...gelukkig Kids alweer vollop aan het werk op school en Y begint weer een klein beetje te kalmeren. De driftbuien vlogen ons weer om de oren de laatste week thuis. Donderdag hebben we een kennismakingsgesprek met een mevrouw die L misschien een beetje op weg kan helpen met haar communicatieproblemen. Erg benieuwd hoe dat gaat lopen. Ze is trouwens superblij dat ze weer naar school mag Hoewel ze het rekenen en spelling erg moeilijk vindt. Ze ging trouwens op de eerste schooldag tegenover de juf zitten aan tafel, toen ze hun eigen plekje mochten kiezen. Ze had er (bleek) al over nagedacht dat dat handig zou zijn als ze hulp nodig zou hebben.... Met K alles prima. Die kletst je de oren van de kop en hoewel hij nog steeds erg weinig woorden correct uitspreekt kan hij zich wel aardig duidelijk maken. Manlief is op het moment errug druk. De voltijdkracht is inmiddels ontslagen en weg, dus hij draait nu heel wat uren meer. En helaas heeft onze weekendhulp een aantal zaterdagen stage gelopen, zodat manlief dus al 2 weken elke dag heeft moeten werken en dat ook deze en volgende week nog moet. En dan heeft ie nog alleen maar de zaterdagmiddag vrij volgende week. Gelukkig is hij 's avonds door de week nou wel wat eerder thuis. Hopelijk kunnen we over een paar maanden in elk geval op de zondag dicht gaan. Zou wel heel fijn zijn om weer eens een dag echt vrij te zijn... En ik...ik ben volgende week jarig! Ja...ik word 35......EN ...TOCH vind ik het nog steeds leuk om jarig te zijn Hopelijk volgende week zaterdag mooi weer. Kunnen we lekker in de tuin zitten... moet ik die alleen nog ff gruwelijk opruimen... Zo. Hopelijk gaat het plaatsen van dit bericht lukken, want we blijven maar problemen houden met de verbinding. Ook een reden om die pc niet al te vaak op te zoeken de laatste tijd Laterr ladiezzz! Luv joe allllll! Tezzz
een birmaan is een kat hihi zie fb voor een foto.. zooo mooi en lief.. tezzz ik zou ook dolgraag een hond willen, maar daar wonen we nu gewoon echt te klein voor helaas. ik wil dan wel een tuin hebben. een birmaan schijnt niet zoveel haarverlies te hebbenm aldus een aantal fokkers die ik al gemaild heb. als je ze 1 keer per week goed kamt valt het reuze mee.. fijn he dat de kids weer naar school mogen hihi en 35... toe maar mooie leeftijd hihi oudje (grapje hoor)
@ tezzz wat ben je toch een lekker jong ding! hier ook een honden-mens (al heb ik vroeger wel katten gehad), maar ALS we al een hond zouden nemen, dan is de keuze vrij beperkt vanwege de allergie van Siemens (en Bosch ws ook). @ mariek mooie kat is het hoor, ik zag een foto op je fb! maar ik hoop echt dat je zwanger raakt hoor meissie.....en die kat kun je dan later misschien nog nemen hier vanmorgen weer zo'n super-licht-je-kunt-hem-nauwelijks-zien-streepje op mijn laatste kv test. ik snap er niets meer van. Dus vanmorgen gebeld met het zkh, en ik mocht gelijk komen om bloed te laten prikken. Tussen 12 en 2 de uitslag, maar ik verwacht er niet veel van.
jeetje miele dat is klote van dat lichte streepje, maar hopelijk word ie gewoon heel langzaam duidelijker en ben je gewoon toch zwanger... hoe staat t met jou temp dan? hier weer eens slecht geslapen word er gek van de laatste dagen,maar goed. hoop wel dat ik een beetje op tijd ongesteld word.. zit nu op dag 30 met een temp van 37.3..dus dat gaat m vandaag nog niet worden
bloedtest was negatief, blijkbaar geen eisprong gehad dus. dan moet er toch zo langzamerhand een voetbal in mijn buik zitten, k*tzooi. mariek, geen idee, ik temp niet.
@Mielenl: shhhhh..ampot! Wanneer mag je komen voor een echo? Dan moet er nu toch waarschijnlijk een cyste zitten lijkt me? Komende ronde dan toch maar wel die pregnyl lijkt me... Knuffel! (trouwens wel heel flauw dat je dan een licht streepje krijgt... ) enneh..bedankt voor je compliment hihi...K heeft z'n broek al uitgetrokken...hij gaat z'n middagtukje op de bank doen zegt ie...dacht het dus niet overigens een kleine nieuwsflits: sinds vandaag kan hij de tussendeur open krijgen (ondanks dat de deurkruk omhoog staat). Dat betekent dus dat we nu altijd de voordeur op slot moeten draaien..