Het grote SMEP-topic (Deel 6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lola1982, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Daan, wat een onzekerheid blegh.... Je wist niet precies wanneer je ei geweest is toch? Ik zou ook even overleggen wat te doen. Op welke dag zit je nu? Zou je de afspraak dan niet een week kunnen verzetten (misschien een stomme vraag, ik weet niet of ze zo soepel zijn in het zh).

Marieke, irritant dat je het telkens weer uit moet leggen blegh. Ben benieuwd morgen!

Nyncke, daar kun je idd niet omheen. Wat worden ze snel duidelijker zeg!

Mielenl, je hebt wel een leuke banner. Heb je last van opgeblazen gevoel :). Hopelijk is het deze keer niet voor niks geweest. Test je nog of de pregnyl uit je lijf is of wacht je gewoon een tijd met testen? Heb je normaal altijd vanaf 9dpo spotting of heb ik dat verkeerd in mijn hoofd?

Bapsie, hoe gaat het met jou? Nog flinke last van de borstontsteking of wordt het al minder? Ik vind het wel weer tijd voor Spam.

De rest: zwaai

Oh ja Lool, hoe is het met je date?

2. mooie testen nycnke!

thx allemaal. ben ook benieuwd morgen.. hoop dat ze een groeispurt hebben gehad haha we zullen zien. half 3 moet ik er wezen!
    kweet niet meer wie t vroeg, maar t liefste ga ik naar een ander ziekenhuis, maar ook daar zal ik weer mn verhaal moeten doen. en dit is zo lekker dichtbij. dat is t geen wat me tegenhoud. gratis parkeren en dichtbij.. verder is t dichtsbijzijnde ziekenhuis zon 20 min rijden hiervandaan en betaald parkeren.. ben je dus een vermogen kwijt als ik alle keren dat ik al ben geweest op moet tellen...

3. en dat was een aardbeving

4. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Hier ook mariek. Was wel raar

5. ja was het ook, ik dacht dat mn vriend tegen de virtine aan t beuken was haha terwijl die in de keuken stond maar goed, en toen begon ineens mn tafel en alles te trillen. wel wazig om mee te maken zo ... maar ach als t hier maar bij blijft he!

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ leen ja normaal vanaf 9 dpo. nu loopt die banner een beetje voor want ik zit vandaag op 9 dpo.
    een pregnyl-testje had ik misschien wel gedaan als ik ze nog in huis had gehad, maar ik wacht wel tot volgende week met tests in huis halen. dat hele gedoe van een paar weken terug heeft me zo in verwarring gebracht, ik weet gewoon niet meer waar ik van uit moet gaan

@ mariek en nyncke lijkt me best schrikken. hier was niets te merken.

hier een spook-boschje gehad vanmorgen. tussen 2 en 4 om de haverklap brullen. omdat hij moest plassen, omdat het licht aan moest, omdat hij weer moest plassen, omdat ik niet in zijn kamer mocht (die begreep ik niet helemaal, maar goed) en omdat het te donker was....gelukkig hebben we nog maar weinig van dat soort nachten, maar dan hakt het er wel extra in....

7. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @mielenl: weet niet wat er daarmee is. Kyanaa heeft vanacht ook zo liggen spoken. Alleen had die het over buippijn (buikpijn). Dus ga straks maar ff de ha bellen, maar nu nog ff misbruik maken van het feit dat ze nog slaapt.

@marieke: succes vandaag

8. miele das wel vervelend ja! miss strax allemaal even bijslapen?

nyncke ook al zon gebroken nacht, hopen dat de buikpijn strax weg is!
    en dankjewel :D

9. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ben aan het wachten op de tnt. Meestal is die hier al om 12:00. Zometeen Kyana naar bed doen en dan kan ik mss er ook nog ff in. Ga toch ff met dr naar de HA. Moeten daar om 14:50 zijn.

10. en hoe was het bij de dokter nyncke?

hier net terug van het ziekenhuis

Mijn lichaam doet raar, of doet mijn lichaam eindelijk eens normaal na 5 jaar?
    de eitjes die toen 11mm waren zijn blijven steken, aan de andere kant die toen 8mm was is nu 13 mm, dus dat is mooi, in 2 dagen tijd 5 mm gegroeid. Dat eitje gaat hem dus worden..
    zit nu op dag 10, normaal zou ik vandaag al zijn geinsemineerd. Nu moet ik zondag, op dag 12, weer terugkomen voor een nieuwe meeting, morgen was te vroeg vond de gyn en maandag te laat. Dus zondag it is. Als ik het zo doortel dan zou het eitje dan rond de 18mm zitten dus dat is mooi voor de pregnyl, kan ze die gelijk zetten en dan maandagochtend de inseminatie. opzich komt dat mooi uit want ik wilde niet weer een dag ertussen laten zitten tussen de pregnyl en de inseminatie. Maaaaar ik heb dan wel weeeeeer een andere gyn, dus zal mn verhaal wel weer moeten doen en moeten smeken of ik dan dus dan de pregnyl mag hebben en maandag de inseminatie.
    Eigelijk is alles dus goed, ziet er mooi uit ook mn baarmoederslijmvlies was mooi dik.. en toch voel ik me een beetje down. Slaat nergens op want het is toch goed? Maar word gewoon een beetje moe van steeds dat heen en weer gerij en steeds weer toch die teleurstelling en weer moeten wachten. Zal wel door de spuiten komen ofzo ik weet het ook niet.
    Maar goed.. we wachten het dus maar weer af..

11. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey!

Nou Nyncke daar kunnen we niet meer omheen ;)! Gefeliciteerd!!En hoe is het vanmiddag bij de huisarts afgelopen met de buikpijn?

Mariek, hmmm zondag gaan we gewoon voor een heeel mooi eitje!! Ik snap wel dat er veel nadelen kleven aan het opnieuw zoeken naar een ander ziekenhuis. Mijn eerdere ziekenhuis was 2 min van mijn huis en nu moet ik anderhalf uur rijden, maar mijn gevoel is zoveel beter, heb het gevoel vele malen meer kans te maken! Je moet doen wat jou gevoel geeft!! Dat is het allerbelangrijkste! Maar meis dit moet hem gewoon worden!

Miele, en al iets gespot? Op zich zou de pregnyl nu al echt uit je lichaam moeten zijn hoor! Wanneer ga je testen? Hoop op een goede nacht voor je!

Leentje, en hoe is het met je job hunt?

Lool, en dit weekend nog een date?

Hier nog steeds niets.. Ga maandag maar eens bellen met het ziekenhuis en stiekum nog maar een test er tegenaan gooien :cool:.

Vandaag is mijn dinnetje voor de eerste echo geweest en er was 1 kloppend hartje te zien. Eindelijk na 5 jaar! Ben echt blij voor haar! Dus er is nog hoop!!

Allemaal een fijne avond!

12. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @marieke dat is zeker beter nieuws. Ik heb trouwens ook de overstap gemaakt ergens anders na toe. Weet niet precies waar je woont? Maar ik vond het de moeite zeker waard.

vanmiddag is de urine van Ky na gekeken op een blaasontsteking. Dit heeft ze gelukkig niet. Nu gaan we maandag nog bloedprikken om diverse alergieen uit te sluiten. Ben benieuwd. Ze heeft trouwens de hele dag niets meer gezegd over buikpijn, dus mss valt het mee

13. nycnke hopelijk valt t mee! maar aan de andere kant, laten ze maar iets simpels vinden, dan kunnen ze t misschien verhelpen..

mja ik zie wel over t overstappen.. tis hier weer eens dikke gezelligheid.. ik heb afgelopen week weer alles alleen gedaan, logisch dat hij daar geen vrij voor neemt hoor.. vorige behandeling zelfs de inseminatie alleen gedaan.. prima.. tis ook niet zoveel bijzonders.. maar nu komt t op zondag goed uit dacht ik, de meeting en die verrekte pregnyl.. is t raar dat ik hem daar eens een keer bij wil hebben? dat ik er niet steeds alleen voor sta met mn verhaal?? is dat raar? blijkbaar wel want er word een partij moeilijk over gedaan, hij gaat met zn ouders richting limburg om t bed van zn broertje te halen wat wij hebben overgekocht.. snap ik best.. maar t is erin en eruit.. kan dat niet iets later?
    de eerste opmerking die hij en zn moeder maakte toen ze hoorde dat ik zondag voor meeting moest was: oooh dan kan die mooi gewoon mee naar limburg.. misschien ligt t aan de hormonen hoor.. dat ik zo reageer :S
    dus nu is hij zn ouders boos aan t opbellen dat ie niet meegaat. dus heb ik t strax weer gedaan.... zucht.. gezeik altijd... :(

14. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Gezeik, GEZEIK?!?! Wat is dat nou voor iets. Heeft hij wel door waar jij/ jullie mee bezig zijn!!! Ongelooflijk, weet niet wat ik moet zeggen. Alleen dat het helemaal niet gek is wat jij denkt/zegt. Het is niet zomaar iets en het zou fijn zijn als je dit samen kan doen! X

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ mariek joepie, een mooi ei! op naar een succesvolle inseminatie! ik vind het helemaal niet raar hoor, dat je C er bij wilt hebben, dit is toch iets van jullie samen, niet van jou alleen. Vervelend dat ze allemaal zo reageren...

@ daan jee dat duurt wel lang zeg. hopelijk een prachtige verrassing,, of anders maar gauw ongi zodat de afspraak woensdag gewoon door kan gaan!
    Wat geweldig voor je vriendin! dat geeft een mens weer moed he!

@ nyncke gelukkig geen blaasontsteking! en gelukkig lijkt de buikpijn ook weg...

hier nog niets gespot. maar ik verwacht er niets van hoor, ik hou er maar gewoon rekening mee dat ik de komende dagen gewoon ongi word. Wel jammer, want dan zal ik ws een ronde moeten overslaan vanwege onze vakantie.....

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge!

Wat een spanning hier... Daan met haar uitblijvende menstruatie! (sowieso spannend EN voor een evt. zwangerschap en anders wel voor de komende operatie of die gewoon volgens planning door kan gaan!)
    Miele en haar naderende NOD, Marieke en de IUI (en belachelijk hoor van C. als ik het zo mag zeggen, logisch dat je het samen wil doen)!
    Nycnke, mooie tests hoor! Welke allergieen gaan ze testen? Heeft ze vaker buikpijnklachten?
    Daan, nee Mr.Date dit weekend niet. Hij heeft zijn kinderen!
    Ellen, hoe is het met jou nu meis? Ik gok op 25 sept!

17. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @lola: ze is wel een dramaqueen hoor. Als ze 6 weken geleden op haar knie is gevallen dan kan ze daar morgen nog pijn aan hebben volgens haar. Ze gaan onder andere een gluten allergie uitsluiten en nog een aantal zaken. Ik denk zelf dat het niets is hoor. Hebben donderdag bloemkool gegeten en ik ben ook aan de dia.... en ons mam ligt ook ziek op de bank. Dus er heerst hier wel vanalles.

Word trouwens wel nieuwsgierig naar mr date??? Heb je geen foto??

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    helaas, ben vanmorgen ongesteld geworden......

19. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Das jammer mielenl. Ach nu heeft je lichaam een rondje aan het spuiten kunnen wennen, dus dan gaat het deze ronde helemaal goedkomen

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    Ik hoop alleen dat ik geen ronde over hoef te slaan nu. We gaan over anderhalve week op vakantie...we zien wel.eerst maandag bellen voor eenecho

Deel Deze Pagina