Hey, Miele, he bah! Had zo gehoopt dat het was gelukt! Dikke knuffel! Mariek, snap dat je daar erg boos om bent!! Ik ga ook wel altijd alleen naar de follikelmetingen (anders moet hij gewoon te vaak vrij nemen) en dat vind ik ook helemaal prima om alleen te doen, maar bij het moment zelf wil ik hem er natuurlijk wel bij hebben. Je staat volledig in je recht hoor! Het is allemaal al zo wat, het spuiten, de hormonen, de metingen, de behandeling, je moet het echt samen doen anders trek je het niet! Hoop dat zijn ogen ook een keer daarvoor open gaan. Een vrouw moet al zoveel doorstaan! Dikke knuffel meid! En heel veel succes morgen! Nyncke, gelukkig dat het geen blaasontsteking was. En goed dat de husiarts wel gelijk gaat zoeken naar andere mogelijke oorzaken. Er heerst trouwens idd wat. We hadden gisteren vrienden op bezoek die ook net ziek waren geweest en hoor het van meer mensen om me heen. Lool, maar gaat het goed met mnr Date? Hoeveel kinderen heeft hij en hoe oud zijn die? Hoe gaat het met N? Miepie, al heeeel lang niets meer van jou gelezen. Hoe gaat het met de triplets? Allemaal nog een fijne avond!
@ Miele, shit zeg.. Dat is echt balen en hopelijk lukt het allemaal nog VOOR de vakantie! @ Nyncke, hihi een kleine drama queen! Het is idd goed om het een en ander uit te sluiten! Ik heb geen foto van Mr. Date!! Haha! Zodra ik er eentje heb (had er een paar op mijn tel maar die zijn gek genoeg kwijt) @ Daan, Jawel we hebben leuk contact! Ben benieuwd. Zie hem na het weekend weer! Het is jammer dat mijn moeder met vakantie is en ik dus een stuk beperkter ben qua oppas (ik wil N. ook niet overal te logeren brengen haha) dus leuke dingen doen zit er niet in... Hij heeft N. nog niet gezien. Zijn kinderen zijn 13 en 10. Met N. gaat het goed. Eczeem en kippeneiwitallergie redelijk onder controle. Al maak ik soms grote foute met grote gevolgen. (kaas broodje uit de oven bij de bakker bijv. sta ik niet bij stil dat ze die insmeren met ei voordat die de oven in gaat). Maar over het algemeen gaat het goed. En ze kletst lekker het is een bijdehandje hoor! hihi! Ben alleen benieuwd naar vannacht. Net een verjaardag gehad en ik weet niet wat ze allemaal binnen heeft gekregen. Heb er wel voor gewaakt dat ze alle hapjes met ei niet heeft gehad, maar ja... Sommige producten reageert ze ook heftig op! Afwachten dus! Jeetje, bij de kust gaat het volgens mij aardig te keer. Ik zie de ene flits na de andere (bliksem) in de lucht. Ik kijk zeg maar vanaf mijn bank richting zee, al zit ik er wel een km of 7 vanaf!
Miele, jeetje toch balen hoor. Hoopte nog zo mee voor je. Morgen dagje Zandvoort??? Oude autootjes kijken....
jeetje... kijk je ook even op je hyves... zie je ineens dat een oude vriend, de broer van je toenmalige beste vriendin, je ex voor een tijdje, tijdens zijn werk vanmiddag als politieagent is overleden.. heel apart... zijn vrouw is net 8 weken zwanger van de 2e..
na het vreselijke bericht van gisteren nu toch happy!!! gynaecoloog was toppie! kan niets anders zeggen, ze had zich goed ingelezen en vroeg zowaar hoe het met mij ging en met het spuiten. eitje was goed gegroeid, was nu 16 dus gaat als een speer. ze heeft me gelijk de pregnyl gegeven en morgenochtend half 10 de inseminatie dus ik ben happy!
Zo Marieke, wat een heftig bericht zeg. Moet er niet aan denken... Maar verder goed nieuws, de duimen gaan alvast voor mirgr. Draaien. Mielenl, wat klote zeg. Heb er geen woorden voor.
@ Marieke, Wow, wat een heftig nieuws! Maar wel weer blij nieuws vandaag in het z´huis! Ik ga duimen!!
thx dames.. hier een erg dubbel gevoel.. kan t nog altijd niet bevatten.. zo jong.. probeer je andere te helpen en dan rijden ze je te pletter..
Ola, Lool, en hoe is N. de nacht doorgekomen? Leuk dat het zo goed gaat tussen jou en mnr Date! Is hij zelf ook wat ouder (omdat hij oudere kinderen heeft)? Mariek, tja wat een verschrikkelijk nieuws zeg. Zag het gisteren op tv voorbij komen. Wat een drama! Kan je dubbele gevoel voorstellen. Fijn dat de pregnyl er weer in zit. Prikken ze ook nog bloed bij jou om te kijken hoe de hormoonwaarden zijn? Heel veel succes morgen bij de inseminatie!! Hoe gaat het nu met C? Hier goed nieuws... de duivels zijn gearriveerd!!!!!! Helemaal blij. Dat betekent dat het woensdag dus door kan gaan, tenminste dat denk ik toch? Zal voor de zekerheid dinsdag nog even bellen, maar neem aan dat het nu toch echt allemaal goed gaat komen!! Allemaal nog een fijne dag!
@ marieke, ja echt heftig, ik las ook in de lounge dat zijn vrouw hier op het forum zit! Geen woorden voor... @ Daan, Hij is 36. Enne, nacht ging goed. N. was zelfs voor het eerst in weken niet al om kwart over 6 wakker, maar om kwart voor 8. N. heeft s´nachts nog een luier om en die heb ik vannacht verschoond, heb het idee dat ze zo vroeg wakker wordt van die volle luier. En N. komt minstens 2x per nacht komt helpt wel, want dan ga ik dus voortaan een schone luier om doen! haha! Ze plast enorm veel s´nachts!
klopt idd lola.. idd beast moest meteen ook aan jou denken... daan, nee ze prikken bij mij nooit bloed voor waardes.. is dat vanwege de eisprong dan ofzo?
@Marieke, wat triest zeg, zo treurig wordt je daarvan en daar tegenover je eigen geluk, zeker dubbel. Good luck morgen..... @Daan, eindelijk is het dan daar, fijn hoor, je hebt alweer zo lang moeten wachten. @Lool, klinkt leuk hoor, die mr date van jou. En toch ook fijn dat je het allemaal onder controle hebt bij N. Hoe is het vannacht gegaan na het feestje? Vandaag lekker een dagje op zandvoort gehad, kindjes gister bij oma gebracht en die heeft ze vanavond al hier thuis in hun eigen bedje gelegd.
@ mariek ik had het gelezen op teletekst......bah wat een nachtmerrie zeg! is C gisteren nog meegegaan? en succes vanmorgen! @ lool wat spannend zeg die Mr. Date van jou! @ daan oh wat fijn dat de ongi er nu toch is! hier zo even bellen naar het zkh, moest komen voor een echo op CD2 of 3 en dat is dus.....gisteren of vandaag, hahaha! Ik zat trouwens te denken, die aangebroken capsule puregon ligt nu al 5 weken in de kk, die mag ik dan niet meer gebruiken toch?
miele jaja chris was gisteren mee ik zou die puregon weg doen idd! niet meer gebruiken. thx leentje ze zeggen dat je alles een keer geprobeerd/meegemaakt moet hebben, maar een opgengesperde eendebek die uit je valt is toch wel een van de laatste dingen die ik kan aanraden. vanmorgen half 9, na heel wat gesjees, want jaja het is weer maandagochtend, en schijnbaar moet iedereen ineens de hort op, chris zijn zaad ingeleverd. Beneden bij de bloedprikpoli zoals er op het formulier stond omcirkelt door de gyn van gister. En dan maar wachten.. even tijd voor wat nieuwsberichten doorlezen en t nodige surfwerk. Lang leven de mobiele telefoon met internet! Om half tien naar boven gegaan, ehm meneer heeft u uw zaad wel ingeleverd want ik heb u vanmorgen helemaal niet gezien! nee mw dat hebben we beneden ingeleverd bij de bloedprikpoli zoals op het formulier stond. O maar dat moest hier.. zucht.. tis ook elke keer weer anders daar. Tegen 5 voor tien was gelukkig het zaad terecht en klaar en mochten we mee naar binnen. opbrengst: 11 miljoen zaadjes. ik dacht even of ik het niet goed hoorde, de vorige keer waren het er namelijk 21 miljoen. Maar gelukkig bleek al gauw dat dit keer alleen de a en b kwaliteit meegenomen zijn en de vorige keer zat er ook de c kwaliteit nog bij. Gyn was erg tevreden met deze opbrengst dus wij dan ook! De procedure is t zelfde als de voorgaande keren, uitkleden liggen eendebek erin, slangetje erin... niet dus.. eendebek ging erin. hij schroefde hem op en ging zich bezig houden met het zaad. Hij keek nog even naar binnen en zei dat het baarmoederslijmvlies er erg mooi uit zag (schitterend!!!!! ) en dat mn baarmoedermond wat open stond, dat is mooi want dan komt mn eisprong eraan en zijn we dus eindelijk een keer op tijd! En toen voelde ik iets glijden, op het moment dat ik dat wilde zeggen was het al te laat, daar ging de eendebek.. heb de gyn nog nooit zo zien schrikken hihi. Op dat moment moest ik wel lachen, de volgende eendebek kwam eraan te pas en werd nog wat hoger opgeschroeft (ik hoef niet uitelkaar hoor!!!) heb hem zelf maar vast gehouden. Toen hij het slangetje inbracht voelde ik enorme krampen die doorschoten tot in mn rug. gelukkig werkte hij een beetje door en mocht ik dus 10 min blijven liggen. Ik bloedde wel wat zei hij maar dat zou wel door de 1e eendebek komen, ja duh!!! 10 min lang met vlagen kramp gehad en toen opgestaan en mocht ik gaan. Normaal heb ik alleen na die tijd wat last van de vloeistof waarmee t zaad is gewassen. maar loop er nu helemaal bij als een old wief haha en ik maar roepen dat een iui zo'n makkie is.. ook daarbij kan t dus soms anders gaan dan anders.. maar goed je moet alles een keer hebben meegemaakt he
Wat een verhaal Mariekske! En vandaag met de beentjes omhoog op de bank of moet je later nog werken? Maar deze keer dus mooi op tijd, joepie!!! En nu weer lekker op het wachtbankje, blegh..... Fijn dat Chris gisteren mee was trouwens, komt het bed dan volgende week?
@ mariek jeetje kan me voorstellen dat je schrikt als dat ding op de grond klettert......al voelde jij het misschien wel aankomen, hahaah! en jah, eendebek=niet fijn en dat is zacht uitgedrukt. sterkte en doe rustig aan vandaag. hopelijk vindt één van die 11 mln. de weg naar je eitje hier vanmorgen voor een uitgangsecho geweest (er zat nog een "iets" van 11mm (ha, toevallig, ook iets met 11), maar mocht vandaag beginnen met spuiten), en vrijdag weer terug voor de eerste fm. ik mag gelukkig gewoon beginnen, ik mag alleen niet doorspuiten als ik op vakantie ben, maar hopelijk hebben we tegen die tijd de pregnyl alweer achter de kiezen ohja en de aangebroken puregon gaat de vuilnisbak in, dat adviseerde de gyn ook.