Ik denk trouwens dat ik wel op meer berichten te vinden ben, als het maar niet meteen op de 1e pagina is. Wieffie, een zwager ..... dat is heftig. Ik denk eerlijk gezegd niet dat er nog veel aan te doen is met mijn neefje. Vroeger heeft hij in de weekenden bij ons gewoond totdat zijn moeder het er niet meer mee eens was (doordeweeks in internaten). Zo'n 5 jaar geleden heeft hij ook een tijdje bij mijn ouders gewoond en toen zag je al een beetje dat hij de weg kwijt aan het raken was. Zij hebben toen een baantje en een kamer voor hem geregeld en later is het weer helemaal fout gegaan. Nu is het best extreem en ik geloof niet dat hij zich vrijwillig zou laten helpen want ik denk niet dat hij inziet dat hij niet in orde is. Ik weet uit ervaring dat het geen zin heeft me er mee te bemoeien dus dat doe ik ook niet. Maar het doet me wel wat dat hij al zo'n klote jeugd/ leven heeft gehad, nu bijna 30 is en er nu zo aan toe is. Ik geloof niet dat hij de 40 haalt en dat vind ik best erg. Of hij haalt het wel maar dan zit hij ergens opgesloten.... Ellen, hoe zijn de eerste nachten gegaan? Marieke, hoe voel je je?
kan me voorstellen hoe je je voelt over je neefje.. hier in de fam van chris komt er ook zo een voor. aan de ene kant kan je m wel wat voor wat ie allemaal doet.. maar aan de andere kant als je ziet wat voor jeugd die heeft gehad.. moeilijk hoor! sterkte ermee! ik voel me wel aardig, zit nog altijd met mn hoofd bij die vriend. heb wat last van mn buik maar ach.. we wachten t af. lief van je!
@ Leentje, heftig hoor. Hier zo´n broer, die dan niet zo psychotisch is, maar wel zo nu en dan geweest, maar dan drugsgerelateerd... Nu is ie halverwege 30 en na jaren ellende lijkt ie er wel weer wat bovenop de krabbelen, al bekende hij laatst aan mij pas sinds enkele weken gestopt is met de drugs. Misschien dat je neefje nog tot het besluit komt om zich vrijwillig te laten helpen, vaak gebeurd het ook niet. Ik zie dat natuurlijk dagelijks in mijn werk. ik wil je wel adviseren om contact op te nemen met Vangnet en Advies (is van de GGD) in jouw regio. Je verhaal doen en kijken of ze dmv wat bemoeizorg tot iets met je neefje kunnen bereiken. Baat het niet dan schaad het niet. Ook je instelling om er niet veel mee te bemoeien is ok. Al die bemoeienis en druk helpt toch geen zier... Ook kun je als familie zijnde een RM proberen aan te vragen, maar dan moet hij wel aan een aantal ´voorwaarden´ voldoen. wil je meer weten dan hoor ik het wel van je! Sterkte!
@ Leentje, ik wil trouwens ook nog toevoegen dat mijn broer ook een lange tijd in een internaat heeft gezeten en nog een heleboel ellende wat ik hier niet openbaar wil posten.
Goede middag allemaal, Sorry dat ik de afgelopen week niet zo actief ben geweest. Heb de hele week met buikgriep ziek op bed gelegen. Nu begin ik er weer een beetje bovenop te krabbelen. Allereerst wil ik ellen en vriend feliciteren met hun zoon G.ijs Ik hoop dat alles goed is gegaan en ben erg benieuwd naar de spam. Marieke ik duim voor je dat het deze keer raak is. Las dat de omstandigheden wel goed waren. De rest, sorry alweer vergeten. Hier is vanmorgen MvM geweest. Had mooi ochtend urine opgevangen wil ik het meepakken stoot ik het om in de badkuip. Dus toen het op de test aankwam maar ff geplast en daarmee getest. Maar hij was overduidelijk. Kijk maar: Bekijk bijlage 183183 Nou ga maar weer op de bank liggen. Heb het alweer gehad voor vandaag
wow nycnke das een super test! bij mij was die mvm test lang niet zo duidelijk! zie m eigelijk nooit zo super mooi top meid! hopelijk voel je je snel wat fitter! beterschap! hier maar even geshopt... na mn winterjas die ik in aug al gekocht had, nu maar winterschoenen gekocht.. heerlijk voor de winter om door de wijk te banjeren.. wit, verstandig? nee, maar vond ze in t wit gewoon leuker haha
@Nyncke, wat is ie duidelijk, nu kan je er niet meer omheen, begin je het al een beetje te geloven. Bij mij was die van mvm ook zo duidelijk hoor. @Marieke, leuke schoenen, waar komen die vandaan? Moet ook nog wat leuks hebben
dimple bij de otto besteld.. ze hebben ze ook in t zwart.. en je kan dat bontje ook omhoog doen zodat je een kuit laarsje hebt zef maar.. maar vond ze wel leuk en lekker warm voor de winter. zeker omdat ik dan veel buiten loop. zijn mustang laarsjes.
ow jee.. heb t van je overgenomen denk ik nyncke.. heb sinds een uur al om de haverklap mega krampen en diaree.. gelukkig morgen nog een dagje thuis.. maar zaterdag zou ik weer aan t werk gaan.. hopen dat t verder weg blijft!
Cola drinken helpt. Sterkte ermee marieke. Ik hoop dat het verder wegblijft bij je, anders ben je er zo een week zoet mee
cola ja?? heb alleen cola zero in huis vanwege de lijn haha nou dat hoop ik ook nyncke kan me niet nog meer vrije/zieke dagen veroorloven
Avond! Lool, pittig hoor van je broer, wel knap dat het nu aan de beterende hand is. Ik onderneem nu nog geen actie, pas als ik echt denk dat zijn verhalen serieuze vormen aan beginnen te nemen ofzo. Ik heb al sinds dat het verkeerd is gegaan nadat hij bij mijn ouders had gewoond geen contact meer met hem en heb dus ook geen idee of iemand hem in de gaten houdt. Hij woont volgens mij nu bij zijn moeder maar daar heeft hij ook niet veel aan. We wachten maar af, maar alvast bedankt voor de tips. Marieke en Nyncke, het heerst echt he. Om mij heen wordt de een na de ander ziek, mijn vader had het vandaag ook te pakken. Hopelijk wordt het niet erger. Wow Nyncke, dat is echt een superduidelijke test! Ze zeggen altijd dat de mvm test best gevoelig is, maar ik had beide keren een wat lichter streepje. Ziet er goed uit! Ik ga weer verder met wordfeuden met Mielenl en Miepie haha. Toedeledoki!
je gaat wat doen??? wordfreuden?? what the piieeep is dat? haha mja t schijnt idd te heersen, zal ik t wel van chris hebben meegekregen want afgelopen dagen ben ik de deur niet uitgeweest. maar t is alweer over geloof ik.. ben een uur lang om de 5 min naar de wc geweest.. en nu valt t wel weer mee.. voor zolang t duurt
geen cola zero drinken...de nep suikers maken je dik door je meer te laten drinken. En nep suikers...zorgen voor diaree......dusss En bij diaree...ja gewoon echte cola drinken...cola maakt alles schoon (zo'n vergif is het )
Vandaag heeft me personal trainer verteld dat hij en z'n meisje in de mmm zitten... Ze proberen een kindje te krijgen maar ze heeft geen cyclus....probleempje. Dus ze rijden wat al naar het amc....leef met ze mee. Ze had van de week overstimulatie...53 eitjes a 2cm......ik zeg Auw!
beast, ah ik dacht al wel dat er een addertje onder t gras zat met die cola zero! ik drink t ook bijna niet hoor mn vriend drinkt t ipv echte cola. heb nog wel wat blikjes staan.. gewone cola dan. maar tot nu toe is t alweer een uurtje rustig dus hopelijk was t maar eenmalig. naja 1 uurig haha en jeetje dat is idd wel heftig ja zoveel eitjes zo groot. arme hun!!
Idd, auw! Klote voor ze zeg....en giedbezig jij met een pt!! Nyncke, gefeliciteerd!!!! Hoop dat Mieke en marieke en Daan je snel volgen. Mariek, op je buikgriep na een goed gevoel over? Leen, lool, heftig zeg.... Nijmegen vandaag voor R: ernstige reflux icm een heel trage maaglediging. Geen fijne combi, maar hij zal er gewoon overheen moeten groeien. Kan in een paar maanden zijn, kan ook nog twee jaar duren. Onze logopediste krijgt instructies hoe ons te begeleiden en er wordt een diëtist ingeschakeld. Daarnaast nog een antibiotica proberen die soms helpt de maaglediging sneller te maken. Verder weinig aan te doen dus... Krijgen wel extra kinderzorg, vandaag gehoord dat het CIZ ons 20(!!!!) uur per week toewijst! We hebben afgelopen weken vooruit lopend op die indicatie al regelmatig hulp gehad van 1 vrouw, en die komt nu straks dus nog meer, volgende week 3 (halve) dagen. Ze neemt in principe de voedingen/verzorging van r over (maar helpt ook met de meiden, de was, stofzuigen als dat zo uitkomt).
miep dat is idd geen fijne combi dan, arm jong! hopelijk groeit hij er snel overheen! wel fijn dat je zoveel uur hulp krijgt!! ik heb er verder eigelijk geen gevoel over, heb steken in de liezen en ben echt kapot moe, maar dat doet die pregnyl.. denk dat ik volgende week pas een beetje kan zeggen hoe en wat als de pregnyl wat uitgewerkt is. heb 10.000 gehad dus dat duurt nog wel ff.. hier gelukkig nog steeds rustig met de buik.. duimen dat t hierbij is gebleven! zometeen lekker mn bedje in..
@Marieke, en?? heeft de cola geholpen? @Leentje, wordfeuden, moet ik ook al met Miele doen , ben helemaal geen scabble type @Miep, heftig hoor, maar fijn dat je zoveel hulp krijgt. @Beast, sinds ik hier op het forum ben en ik hoor iemand die zoveel moeite heeft met kindjes krijgen, leef ik een stuk meer mee. Straks met Digger naar de ha, eigenlijk is het ws niet ernstig, maar het zit me niet lekker. Hij heeft hoge koorts gehad maandag en op zijn piemeltje zit om de haverklap een vuurrood plekje (ontstoken??) en uit het niks begint hij soms heel hard te huilen (pijn bij het plassen??) en zijn drollen zijn knoerhard. Verder mag ik eindelijk van het uwv echt beginnen met mn bedrijfje. Een mooie brief van Siemens (ja, hij is echt geweldig) snel naar potentiele klanten gaan sturen. En na het weekend seminar bij de kvk en daar veel kaartjes gaan uitdelen.