Het grote SMEP-topic (Deel 6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lola1982, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @ daan...ik had rood bloed....en een gezond ventje nu...duim duim duim!;)

2. duimpjes draaien op volle toeren daan! (voor zover me dat lukt met mn arm)

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Daan, hoe is het nu?

4. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Lijkt helemaal gestopt te zijn, geen bruin ook meer.

Veel positieve verhalen dus....:D. Hoop dat ik ook alsnog een succesverhaal wordt....

Ik houd jullie op de hoogte!

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    pfff...spannend hoor Daan...

@Marieke: hoest met je arm? Helpen de pijnstillers een beetje? Krijg je eigenlijk ook nog ab?

@All: knuf!

6. spannend daan :D wanneer mag je nou testen??

arm is erg pijnlijk.. hele nacht weer niet geslapen. pijnstillers werken matig. maar ja zwaardere mogen niet ivm 3e trimester van mn cyclus. had allang ongi moeten zijn geloof ik.. zal ik vandaag wel worden dan ofzo.. zucht...

vanmorgen even bij steef geweest met kindjes geknuffeld en natuurlijk kadootje voor esmee dr verjaardag gegeven :D lekker stel blagen! heerlijk bijgekletst en nu nog meer auwa arm omdat ik t niet kon laten om mn kleine vriendje op te tillen.. fout!!!

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Daan, wanneer kun je testen? En wanneer ga je testen?

@ Marieke, auch, die arm! Arme jij!

Mijn logeetje nu maar duidelijk gemaakt dat ik niet meer wil dat ie komt logeren. Nou ja ik wil wel, maar rationeel gaat het niet. En hij wil geen kinderen en er zit een knip in. En volgens mij ging het toch al niet iets worden, want hij reageert zo lauw erop!
    En ik baal er stiekem wel van, want hij was wel leuk en buiten dat ik kick ook wel op wat aandacht natuurlijk! Nja... Volgende 'slachtoffer' staat al klaar. Volgende week een date met iemand anders, hij is alleen iets korter dan mij! Fout!

8. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Daan wat spannend zeg! Je zit nu 11 dagen na de terugplaatsing of niet? Ongesteldheidskrampen had ik als ik ongi werd maar ook bij beide zwangerschappen. Wat is dat eigenlijk wat je gisterenavond in moest brengen (ben het woord even kwijt, met een u).

Lool wat vervelend, ook dat hij zo reageerde. Was hij veel ouder omdat er al een knoop in zat. Dikke kus, hij verdient je gewoon niet!

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

Daan... dus gewoon nog pupo ;)

Lool, nieuwe date ... spannend!

Hier weer APK gehad. Alles ok. Nogmaals buikje, hoofdje en bovenbeentje opgemeten. Nu moet ik Almelo bellen voor een afspraak en heb ik afscheid genomen van mijn lieve gyn :( Ze vroeg nog wel of ik de afloop wilde laten weten.
    Natuurlijk sturen we een geboorte kaartje....

En geslaagd voor kleding voor 1 juli helemaal blij, meteen maar 2 jurkjes gekocht incl. hempjes, leggings en vestjes....

helemaal happy de peppie dus....

10. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey,

Nog steeds alleen maar een heel klein beetje bruinverlies zo nu en dan!

Lool, heel goed dat je hem je bed uit hebt gebonjourd! Als hij er zo lauw op reageert dan is hij jou toch niet waard! Op naar date 2!

Mariek, las dat je de meds alweer had opgehaald! Spannend meid!
    En helpen de pijnstillers een beetje voor je arm? Bah lijkt me echt pijnlijk!

Ellen, waar moet je je melden in Almelo? Bij de gyn in het ziekenhuis? Daar ken ik ze namelijk bijna allemaal. En gefeliciteerd met een succesvolle APK!

Leentje, de meds zijn utrogestan, deze moet ik 3 x daags 2 stuks van inbrengen met zo'n giga inbrenghuls. Deze meds zorgen voor een goed baarmoederslijmvlies (tenminste zo heb ik het begrepen).
    Zit nu idd 11 dagen na de tp.
    Mag officiel dinsdag testen zit erg te twijfelen of ik morgen er al geen test tegenaan zal gooien, of is dat nog veel te vroeg?

Liefs

11. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He meiden,

Oh Daan wat klinkt dat spannend zeg!! Ik heb geen innestelingsbloeding gehad maar wel beide keren vreselijke ongikrampen! Duim natuurlijk gewoon gezellig met de rest mee en ik vind het eigenlijk al heel knap dat je nog steeds niet getest hebt!:D (ik testte bij C op 9dpo positief en bij E op 11)

Marieke, al weer klaar voor de volgende ronde (maar stiekum ga ik een beetje hopen dat die er het komende jaar nog niet komt:D) Heb je al een datum dat je wil gaan testen als je niet ongi wordt? Btw, wat kl*te van je arm! Hopelijk gaat het snel weer over want lijkt me geen pretje zeker als je ook nog geen goede pijnstilling kunt nemen.

Lool, jammer zeg dat die leukerd en jij niet op een lijn liggen :( Maar beter nu erachter dan dat je er veel in investeert en het blijkt dan pas niet te kloppen! Hopen dat je date volgende week het helemaal is ;) Zou het wel gaaf voor je vinden!

Ellen, fijn dat je weer APK-goedgekeurd bent:D Succes met vinden van een fijne gyn.

ff iets anders; mogen we al een poll voor bapsie maken ;)
    Ik ga voor 19 juli om 15.30 ;)

Verder is het hier een heftige week geweest. E is de hele week ziek geweest, hoge koorts en huilde ongeveer 23 uur per dag. Gelukkig was vandaag de koorts gezakt maar helaas blijft het huilen. Heb de ha al bezocht gisteren maar hij heeft verder geen ontsteking in oor of keel en ook de longetjes waren prima. Waarschijnlijk dus een "gewoon" virusje icm tandjes die er waarschijnlijk voor het eerst door gaan komen... :(

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Leentje, hij wordt van de week 39 en heeft 2 kinderen bij 2 verschillende vrouwen. Hij wil niet meer kinderen bij verschillende vrouwen! Dat is opzich wel een goede instelling, als ik kijk naar mijn ex die blijkbaar maar gewoon door ´fokt´!
    En idd, ik verdien beter dan dat! Ha! Hihi!

@ Ellen, lijkt me wel jammer idd afscheid namen van je lieve gyn. En fijn dat Ty weer APK gekeurd is!

@ Daan, pfff, spannend dat bruinverlies, maar ik heb goede hoop hoor!!!
    Ik zou er wel een testje tegen aan gooien denk ik, maar ik kan zo slecht wachten!

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Leentje, Hij had het wel bij de eerste date verteld dat dan wel weer... Maar dacht och, leuk voor even (al ben ik helemaal niet zo van dat, maar ja... Je bent jong en je wilt wat!), maar vind hem toch leuker dan de bedoeling was!
    En idd, ik ga gewoon verder daten en ik zie wel waar het schip strand. 2 jaar lang stil gezeten dus als ik niet achter de geraniums wil belanden moet ik maar even actie maken! hahahaha!
    En dikke knuffel voor jou! Volgde het al op FB dat E. zo ziekjes is! Heftig hoor!!!! Hopelijk knapt ie snel op!
    Ohja en wat een verhaal van C. zeg bij de politie! Wat zullen jullie je rot geschrokken zijn dat ie opeens weg was!

14. wieffie dat klinkt idd niet leuk. .arme E en arme jullie! gelukkig geen ontsteking.. knuff

lola spannend hoor.. maar weet hij dan ook van jou kinderwens af? :D gewoon go for it meid.. wie weet... ;)

daan je kan best al testen denk ik hoor.. al weet ik niet welke medicijnen wat nu bij jou doen. maar toen met mijn eerste iui teste ik op 11 dagen na pregnyl, dus 10 dagen na inseminatie positief. en als ik t goed zie zit jij al 11 dagen na inplaatsing toch?

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke, nee niet over gehad, maar is nu ook niet iets wat ik binnen nu en 2 jaar zou willen, maar als iemand het niet meer kan en wil dan houd het voor mij op. Degene met wie ik ga daten wil ooit wel kinderen zei hij toevallig, maar het is niet dat ik meteen denk ik aan kinderen! hihihi!
    Maar goed, ik vind het wel jammer van die andere, want het was wel erg gezellig en leuk, maar ja... Nou zijn lauwe reactie ben ik ook wel blij dat ik het gezegd heb!

16. :) goed zo meid!!!!

ik moet even stephanie bedanken grrrr :p
    tot vanmorgen maakte ik me nergens druk om. zat ik braaf te wachten tot mn ongi zou komen. zit alweer op dag 31!! zat nog zo leuk te vertellen dat die maand rust ons goed had gedaan.. we niet meer sex hadden gehad omdat t "moest" maar voor de fun.. steef zei me meteen wanneer ga je testen dan... ik heeel stoer: niet!!! ik word gewoon ongesteld klaar...
    en dan ga je eens opletten.. dat je opboert, dat je pijn in je boobs hebt en doodmoe bent en nog altijd niet ongi. mn vriend zei dat ik voor de zekerheid maar een testje moest doen vanwege alle rotzooi die ik nu op mn arm smeer en inneem.. al zouden de pillen die k nu heb niet zon kwaad kunnen volgens meneer de apotheker.. maar toch.. dus ik gewoon een testje gedaan.. ervanuit gaande dat ie net als de laatste keren spierwit zou blijven.. maar neeeeee
    verschijnt er weer zon scheitlijntje hahaha net zo breed maar heeeel licht.. denk op de foto amper te zien maar dacht ach doe m dr maar bij..
    maar nu ga ik me dus weer gek maken.. want stel dat??? stel dat wij weer zon stel zijn dat in die ene rust maand ineens spontaan zwanger zouden zijn...
    spontaan krijg ik menstruatie krampjes dus zullen al die fratsen wel voor niets zijn geweest haha maar bedankt steef :p:p:p

17. bapsie

bapsie Niet meer actief

marieke ik zie hem volgens mij wel maar is een erg donkere foto, misschien fe negatief probern...

poll zou leuk zijn :) ben benieuwd :)

18. heb m express in t donker gezet omdat ie zo t duidelijkst op de foto te zien is omdat je m moet verkleinen.. hij is in t echt net zo breed als de andere maar heeel licht.. maar ach ben daarmee bekent he.. dus moet me eigelijk niet druk maken..

19. oke bapsie poll:

ik zeg 2 augustus en t word een jongen (of wisten we bij jou al wat t werd?? bloos! )

20. bapsie

bapsie Niet meer actief

nopes niet bekent :)

Deel Deze Pagina