Het grote SMEP-topic (Deel 6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lola1982, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thx dames!
    morgenmiddag echo.. weer eens bij mn vaste gyn die ik in maaaaanden niet heb gezien ..

ikdus, thx voor pb..

2. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hai,

Mariek, balen meid. Had het jullie zoooooooo gegund! Je hebt trouwens ook een PB.

Ikdus, gefeliciteerd!

Met de rest alles oké???

3. thx daan, heb je terug gepbt!
    heb ook met chris afgesproken dat ik hoe dan ook morgen een afspraak maak voor volgende week maandag ofzo, ik vind eigelijk dat ze vanuit t ziekenhuis een gesprek moet hebben eens in de zoveel tijd, als evaluatie (stond ook in die enquete of we die wel eens kregen.. ehm nee?) want ik vind gewoon dat er tot nu toe eigelijk geen 1 iui normaal is gegaan. iig vergeleken met de aller eerste keer toen ik zwanger was. toen had ik t idee dat ik veel beter in de gaten werd gehouden en dat ze er meer aan deden.
    dus dat gesprek komt er wel..

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ola!

@ Marieke, shit shit shit... Nu dus echt game over deze ronde? Ik had stiekem nog wat hoop... Dikke knuffel!!!! En goed dat je op je strepen staat. Miep beschreef laatst ook al zo mooi dat je je eigen gevoel goed moet volgen tijdens behandelingen en bij jou lijken ze niet echt goed naar je te luisteren! Dus heel goed dat je een gesprek wil! You go Girl, ze hebben maar te luisteren en te evalueren!

@ Ikdus, leuk hoor!

@ Daan, joheoe.... Hier alles ok. Was vandaag voor de 2e keer bij vriendin haar baby wezen kijken. Zonder N. ik was vrij en N. vandaag naar het kdv gebracht. even wat quality time voor mezelf dus voel me weer helemaal als herboren en N. slaapt al! Hihi! Bij jou ook alles goed?

5. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

Marieke, wat een kl*tezooi zeg :( Bah, hoop dat je vanmiddag wat meer duidelijkheid krijgt met de echo! En ga heel hard duimen dat de volgende IUI de laatste mag zijn!!

Ikdus, gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap!

Nou ben weer een beetje boven jan ;) Had afgelopen zaterdag mijn vrijgezellenfeestje! Was echt heel leuk, we hadden een glamour-fotoshoot en daarna hebben we gezellig tapas gegeten om vervolgens heerlijk te stappen! Beetje domper op het feestje was dat ik mijn Iphone ben "kwijt geraakt":( Dus nu zwaar aan het afkicken;)
    Tja, het komt nu wel snel dichterbij... vrijdag over 3 weken:$

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmiddag

ff Marieke een heule dikke knuf geven hoor...DIKKE KNUFFFFF!!!
    zucht...wat duurt het toch ontzettend lang...
    heel goed dat je een evaluatiegesprek aan vraagt hoor. Ik vind het geen stijl zoals ze met jullie omgaan eigenlijk. Het duurt al zooo lang onderhand en volgens mij was dit pas de 2e of 3e iui die is gegaan zoals het moest (muv het eendebekavontuur dan ;) ). Had je nou inmiddels al eens je bloed laten nakijken op schildklier en vit B12 trouwens? Ik ben heel benieuwd hoe de uitgangsecho eruit ziet vanmiddag.
    Nogmaals DIKKE KNUF!

@Wieffie: nog maar een paar weekjes...spannend! Hopelijk heb je dan ook nog van dat mooie nazomerweer. Alhoewel...die pakjes van de jongens zullen wel knap warm zijn denk ik? :D

...hier erg druk met de voorbereidingen van L's Halloweenfeest. Heb de Xenos ongeveer leeggekocht :D Nou aan het bedenken wat voor gore dingen we in dozen kunnen stoppen voor een leuk voelspelletje :D Moet ook nog een pompoen uithollen om te kijken hoe veel tijd we daar voor nodig hebben. En kaartjes maken voor een spelletje. Iemand nog een ander leuk griezelig idee toevallig? Heb al een hele waslijst aan spelideëen hoor, maar als jullie toevallig nog iets leuks weten, hoor ik het graag!
    Nou gauw was ophangen en dan zien of ze bij de Hema toevallig nog oranje papier hebben. K is vandaag weer op de psz, dus heb ff een uurtje de tijd. ;)

Laterr ladiezzz!

Liefs Tezzz

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Middag!

@ Wieffie, wauw, komt nu wel heel dichtbij! En ik zag wat foto's op FB voorbij komen, mooi!

@ Marieke, hoe was de echo?

@ Tezzz, jij bent zo creatief, leuk! Ik heb geen suggesties!

Hier alles ok. Weer aan het werk. Wordt wel spannend allemaal met die bezuinigingen... De een na de ander wordt wegbezuinigd, alleen binnen onze team(s) nog niet, dus ben benieuwd wanneer bij ons de eerste gaat vallen! (Samen met nog 2 andere ben ik een kans hebber ivm tijdelijke contracten!)

8. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @mariek: wat balen zeg. Ben erg benieuwd naar je echo?

@lola: die bezuinigingen ken ik. Mijn contract wordt in januari ook niet verlengd.

@all: een dikke knuff

9. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Mariek, hoe was het???? Heb je een goed gesprek gehad?

Tezz, hier ABSOLUUT niet crea... Kan je dus niet helpen..

Nyncke, hoe gaat het met jou zwangerschap dan?

Lool, die bezuinigingen ken ik... Hier ook onzekerheid over behoud van baan..

Wieffie, ga je die glamoursshoot nog even spammen.. Balen zeg dat je je aaifoon ben kwijt geraakt. Kan je dat nog opgeven aan de verzekering?

Hier een hele dag scholing gehad, ben kapot....

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Nyncke, shit bij jou is het al bekend. Welke sector werk jij?
    @ Daan, wanneer loop jouw contract af? En welke sector werk jij?

hier hoop ik toch wel komende maand te horen of ik wel of niet kan blijven. als het goed is wordt dan het plan bekend gemaakt. Al zijn er binnen onze organisatie al een heleboel mensen weg bezuinigd en afdelingen gesloten, helaas...

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    getver, wat naar om te lezen dat jullie allemaal je baan (misschien) kwijtraken :( Maar da's ook de reden waarom wij onze fulltimer hebben moeten ontslaan.
    ...heb dochterlief al proberen uit te leggen dat IEDEREEN moet bezuinigen....ZELFS sinterklaas ;) Tja...als hij wél genoeg geld had gehad, had ie het ook wel aan de grote mensen kunnen lenen toch? ;)

balen ....hopelijk kunnen jullie wat nieuws vinden!

@Marieke: en? Ik ga ff je site checken, duurt me te lang dit... ;)

12. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Mariek...... waar ben je nou??????

13. sorry dames!!!
    was ik dan!

een lang en goed gesprek gehad met mn eigen gyn! was erg fijn. zij was de eerste die toegaf dat ze 2 keer over te laat hebben geinsemineerd. omdat ik ook dit keer met 75 maar 1 ei had zat ze te twijfelen of ik nu meer moest spuiten. maar ze was een beetje bang voor overstimulatie dus toch maar weer 75 eenheden spuiten, ga ik zo doen.
    omdat ze wel vond dat mn menstruatie raar was en die positieve test had, naja zon beetje haha, wilde ze perse nog wel een test doen, nou je lacht je kapot! ik kreeg een potje zo groot als een tandenstoker houdertje.. daar moest ik in piesen. dat ging dus over mn klauwen heen, toen ik dacht ja nu gaat t erin laat ik dat hele potje in de wc vallen. ik dacht stik erin dus heb de deksel erop gedraaid en t zo gegeven haha ik had de echo gezien en was stolsels verloren dus wist toch wel dat die negatief was. en jawel de test was negatief haha joh? :p
    nu dus weer vol goede moed door naar de volgende ronde. zaterdag mag ik weer bij mn vaste gyn komen voor de 1e meeting.

toen ik naar de apotheek reed pingde mn vriendin, haar moeder was vanmorgen uit t ziekenhuis ontslagen (had bloedarmoede en dus bloedtransfusie gehad en heeft in 2008 een cva gehad dus best hulpbehoevend) ze was nog geen 5 min bij de buurvrouw van dr moeder geweest of ze vond dr ma alweer op de grond. helemaal overstuur want wat moest ze nou. ik gezegd de dokter te bellen en ik dus die kant op.. en daarvan ben ik dus serieus net pas thuis. hele middag bezig geweest om een topkamer te zorgen of ziekenhuis opnamen. geeist dat ze een neurologisch onderzoek krijgt vanwege haar verleden. dit kon morgen allemaal pas.. dus moest mn vriendin daar blijven slapen. maaaar moeders kon echt niet alleen zijn of iets doen dus heb de hele dag verder voor haar gezorfd: naar de wc gebracht naar bed gebracht enz.. nu ben ik helemaal kapot!

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @marieke: blij van je te lezen. Je verhaal klinkt positief vind ik! Hopelijk gaat deze ronde nou eindelijk eens alles zoals het zou moeten en met je eigen gyn. Klinkt trouwens als een heftig dagje vandaag.
    Ik zou zeggen: welterusten! :)

@All: weltrusten toe joe toe! ;)

15. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Marieke, klinkt zeker wel positief en wat een avond zeg, jij zal ff lekker slapen.

@Bezuinigingen, balen voor iedereen in onzekerheid, weet er alles van, hopelijk hoeven jullie het niet mee te maken.

Hier net terug van een startersbijeenkomst van de Rabobank, avondje flink netwerken en hopelijk komen er wat klanten uit, want de tijd begint nu toch wel te dringen (vind ik, ben een beetje ongeduldig), in ieder geval een hoop visitekaartjes uitgedeeld.
    Morgen naar een open huis voor ondernemers bij de Gemeente, nog meer netwerken...stom gedoe.

Slaap lekker allemaal.

16. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @lola: ik werk in de kinderopvang. En wat het ergste is: is weten dat ze wel mensen te kort komen. Maar zou dan naar een andere locatie moeten

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Jee Nyncke... ik dacht altijd.. als er ergens werk in is dan is het de kinderopvang. Hier toevallig geen wachtlijst maar in de rest van Nederland wel...

Dimple ik hoop dat het wat oplevert. Is ook allemaal wel spannend lijkt me. Je wilt niet als ZZP'er een verborgen werkloos worden natuurlijk.

Mariek, goed bezig zeg! Je verdient echt een pluim.
    Ik hoop dat je gesprek nu een voorbode is voor een betere poging dit keer.

hahaha Tezz... dat Sinterklaas verhaal moet ik onthouden ;) handig!

18. thx dames!

lola wat klote die onzekerheid wat betreft je werk! arme jij!

hier staan we sinds van de week op nr 3 voor een huisje :D spannend... met een beetje mazzel mogen we gaan kijken .. en als de eerste 2 m afketsen dan gaan we misschien volgende maand wel verhuizen!
    waar we nu zitten stonden we toen der tijd ook op nr 3.. wel gek en eng idee om te verhuizen hoor haha.. maar goed we zien t wel. .eerst maar hopen dat we mogen komen kijken

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Avond!

@ Dimple druk bezig met netwerken dus! You go girl, hopelijk snel wat klanten!
    @ Nycnke, maar je moet dus als je uit jouw locatie wegbezuinigd wordt naar een andere? of begrijp ik het verkeerd? Hoe voel jij je eigenlijk nu je zwanger bent? Ziek of valt het mee?
    @ Marieke, jeetje wat een verhaal, maar wel goed dat je een goed gesprek hebt gehad! Spannend meis...
    Hoe is het nu met die vriendin haar meoder? En wat zal dat gaaf zijn als jullie dat huis krijgen en willen!!!
    Klote met die baan, vooral omdat ik niet tegen die onzekerheid kan... Ben me wel aan het orienteren wat ik wil doen en dat is ook wel leuk, misschien krijg ik dan toch eens de kans om met een andere doelgroep te werken of iets te doen! maar ja, leuk is het niet,w ant als ik geen andere baan vind dan zit ik toch met een kleine uitkering, want 70 procent van mijn huidige salaris is echt rot... Vooral omdat ik dan nog steeds buiten de boot val mbt toeslagen, maar wel zeer weinig geld overhoudt om DAN van te leven! Grrrr... Maar ja... Wie dan leeft, wie dan zorgt...

20. lola dat is klote ja die onzekerheid.. hier ook nog altijd niet 100% zeker hoe t met t werk van C zal verlopen dus ik ken t. en dan zijn wij nog met zn 2e en jij moet t alleen verdienen. klote dus! maar aan de andere kant heb je t volgens mij niet echt super naar je zin daar toch? dus hopelijk dan snel een nieuwe baan waar je wel uitdaging in ziet :D (mja moet t positieve er maar van in zin toch)
    de moeder van mn vriendin zit nu op een topkamer.. in t elisabeth steef ;) en ze krijgt volgende week een mri scan om te zien of ze toch weer een hersenbloeding heeft gehad. dus niet toppie maar ze krijg nu iig wel de zorg die ze nodig heeft en kan mn vriendin ook weer een beetje normaal slapen. en wij ook. C kent haar namelijk ook heel goed, heeft er zon 5 jaar bij in huis gewoond.. tja dat krijg je als je vriendin de ex van je vriend is haha. wel grappig, hij zei gisteravond: staat mn vriendin gewoon mn exschoonmoeder te verzorgen haha

hier alweer giga koppijn.. ben weer aan de puregon hoor haha kan me t van de vorige keren toen ik 50 spoot heel niet herrinneren. zou t dan toch door de verhoging komen? kunnen we de lol op als ik strax nog meer moet gaan spuiten haha.. o nee ik mag niet klagen.. sorry ;)

Deel Deze Pagina