Het grote SMEP-topic (Deel 6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lola1982, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. morgen!

2. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Morgen! Hoeist met de hoofdpijn Mariekske, heb je een beetje kunnen slapen?

3. ja hoor ik sliep gelijk. was kapot moe
    hoofdpijn is nu weg, maar heb ook nog niet gespoten.. dus denk dat dat daarna wel weer komt haha.. iig was de vorige keren zo.

wat een weertje he! we hadden herfst in de zomervakantie!
    en strax hebben we zomer in de herfstvakantie hihi

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Middag!

@ Marieke, ja precies, alleenverdiener... Grrr! Maar ik heb inmiddels mijn plekje gevonden binnen het team. Die clienten zijn idd niet echt een uitdaging, maar ik begin het wel wat leuker te vinden. Ik ga igg niet met tegenzin, maar dat heb ik ook nog niet gehad gelukkig! Ik had alleen gehoopt een post HBO te kunnen doen hier vanaf volgend jaar jan of sept. Maar dat zit er niet in... Hier willen ze in mijn investeren, elders is het dan weer de vraag en ik wil graag die post HBO omdat ik enkel mijn HBO heb zonder aanvulling en ik meer wil gaan verdienen! hahahaa! Maar ja nu eerst maar de zekerheid van een baan! En wat je zegt, wie weet komt er iets anders op mijn pad!
    Oh hahahaha, gekke situatie, maar gleukkig nu de zorg die ze nodig heeft!

5. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @lola: bij ons op locatie moeten ze 200 uur formatie hebben en ze hebben er op dit moment 225. Er moet dus 25 uur gekort worden. Een collega levert 5 uur in en mijn contract is 20 uur. en loopt in januari af. Maar in de praktijk blijkt dat ze vaak toch nog mensen nodig hebben. Daarbij komt ook nog dat er bij ons dus mensen zijn die absoluut geen BSO willen draaien. Dus dat wordt gezellig dan. Snap je het nu een beetje?

En qua zwangerschap: ik voel eigenlijk niet erg veel. Maar dat had ik Bij Ky ook niet. Ben er wel blij mee hoor dat ik niet misselijk ben enzo.

Heeft iemand mielen eigenlijk nog gesproken??/

6. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Morgen....

@Nyncke, Miele is vannacht thuisgekomen van vakantie

7. avond

8. morgen! wat een rust hier!
    zometeen naar t zh.. ben benieuwd hoever mn eitjes ervoor staan!

9. bapsie

bapsie Niet meer actief

Zie onderschrift :) stemmen jullie mee :D

10. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Marieke, suc6 en Baps ik heb gestemd hoor

11. ik had vanmorgen voor ik ging ook al gestemd :D

nou hier zag t er netjes uit. beide kantjes liggen er eitjes op de groei. de grootste was nu rond de 10 mm, er zitten er ook een paar van 9mm dus maandagmiddag terug komen voor een volgende meeting. hopelijk groeien er nu 2 door

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    avond!

@ Baps, gestemd! Mooie foto!
    @ Miele, hoe is het met je? Lekkere vakantie gehad?
    @ Marieke, goed zo! Ik duim voor 2 mooie eitjes!

Hier een heerlijke (uitslaap) dag en N. wou met mijn moeder mee ´centjes verdienen´, dus heerlijk in het zonnetje gezeten! Morgen laatste keer dt jaar naar het stranD!

13. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hoi meiden! hier weer thuis van vakantie. we hebben het heerlijk gehad, al zijn onze (van siemens en ik, bosch gelukkig niet) darmen nog niet helemaal hersteld, om het maar netjes te zeggen. En dan morgen - nagenoeg ongetraind - 5 km lopen.....heb ik me met mijn stomme kop voor opgegeven. nouja, ik sla me er wel doorheen maar het zal geen beste tijd worden, hahaha!

Met de meds is alles goed gegaan. Ik heb alles in mijn handbagage meegenomen, helemaal in alu folie met een icepack. ik had voor de zekerheid de recepten meegenomen, want ik dacht dat wordt helemaal binnenstebuiten gekeerd. Mooi niet dus. Ik heb het aangegeven bij de douane en ze hoefden het helemaal niet te zien. Tijdens de vlucht heeft het spul op een ijsblok gelegen, de puregon heb ik zelfs tijdens de landing gezet, hahaha! Nu maar afwachten of we het niet voor niks hebben gedaan....

Bosch vond het vliegen helemaal geweldig. Hij mocht zelfs ook in de cockpit kijken! Ik wist niet dat ze dat deden (het was overigens niet tijdens het vliegen hoor, maar we hadden een tussenlanding in luxor).

Het hotel was heel mooi, met een stuk of 7 zwembaden en we stapten zo de kamer uit het zwembad in :) Bosch vond dat helemaal geweldig....de eerste dag was het brullen als je hem een beetje nat spetterde, en de laatste dag plonsde hij helemaal zelf in het diepe en spartelde het hele bad rond!
    het eten was verschrikkelijk (lekker en veel) en er was iedere avond een minidisco waar bosch de hele dag naar uitkeek.
    Wel een beetje saai weer, elke dag rond 35 graden
    De terugvlucht was wel super vermoeiend, we vlogen pas om 22u 's avonds, dus ik heb 5 uur lang met een slapende Bosch op schoot gezeten dus zelf nauwelijks geslapen dus ik ben blij dat ik nog effe weekend had!

mariek, ik was wel een beetje teleurgesteld hoor, dat ik geen sms-je van je kreeg. hoe is het met je? alweer druk aan het spuit?

daan hoe is je operatie gegaan? wanneer mag je je eskimo's gaan ophalen?

miep hoe is het met de kids? ik las dat ze wat ziekig waren? pfoeh op zulke momenten heb ik het wel met jullie te doen....ik vond dat met 1 al zwaar!

hoe is het met de andere dames????

14. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Marieke, ze gaan gewoon groeien hoor, worden een paar mooie eitjes

@Miele, wat heerlijk dat jullie het leuk vonden, lekker uitgerust nu (tot de terugreis dan;)) Wij hadden vorig jaar vanuit amerika een slapende wup op onze schoot bijna de hele reis, dus ik weet hoe vermoeiend dat is. Maar wij waren al blij dat Wup sliep, was even het belangrijkste.
    We wilden dit weekend nog even aanwippen, maar Digger heeft koorts en is absoluut niet lekker, nu wel lekker aan het spelen, maar wel 38.5. Misschien van de week nog even. Jij moet gewoon zeker weer werken.

15. Welkom thuis miele!! Fijn dat t zo leuk was! Hopen dat de meds zijn werk hebben gedaan :)

Hier bij mn schoonouders geslapen. Was wel gezellige verjaardag. Nu zo naar huis even spuiten en bijslapen haha en dan vanavond werken

16. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey!

Mariek, gaat dus goed! Hopelijk zijn ze morgen goed gegroeid!!

Mielen, heeeey welkom terug! Hoe is het met je? Klopt je banner, dat je morgen mag gaan testen? Nog geen kwaaltjes of iets? Fijn dat je het zo goed hebt gehad, hopelijk gaan de darmen snel herstellen ;)! Ik mag de volgende rond gaan starten voor de eskimo's, verwacht over twee weken ofzo. Wel komt woensdag nog eerst de uitslag van de poliep.

Hier een heerlijk weekend gehad met mijn vriendinnetjes. Lekker wezen slapen bij een dinnetje in Rotterdam (kom ik oorspronkelijkvandaan) en dag erna met een ander dinnetje op terras gezeten... Heerlijk...

17. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ dimple geeft niet hoor, het is hier nog steeds een beetje een bende ;) hopelijk is digger gauw weer opgeknapt! En ja, ik was ook wel blij dat Bosch sliep hoor! Op de heenweg de hele tijd spelletjes met hem zitten spelen, dat was ook gezellig!
    Ja ik moet morgen gewoon weer werken. We spreken elkaar sowieso vrijdag he :)

@ daan nee mijn banner klopt niet hoor! ik zit nu op 7 dpo, officieel mag ik pas volgende week zondag testen. Vorige maand werd ik op 10dpo ongesteld, dus eerder ga ik ook zeker niet testen.
    Wat moeten ze nog testen aan die poliep eigenlijk? En hangt het af van de uitslag of jullie wel of net door kunnen?
    Gezellig een weekend met je vriendinnen!

Zo, net de 5km gelopen, geen beste tijd helaas maar dat zat er ook niet echt in natuurlijk, na zo'n luie vakantie en de afgelopen weken niet getraind.....maar goed, ik heb hem uitgelopen en er kwamen er na mij nog heeeeeeeeeeeeel veel binnen dus ik hoef me niet te schamen ;)

18. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Mielenl, goed bezig hoor om na de vakantie meteen zo'n afstand te rennen!

Marieke, succes vandaag.

Vandaag weer thuis achter de computer aan het werk...saai... To do: werk bij een opdrachtgever zoeken! Maar dan moet het eerst even wat aantrekken.

19. middag!
    dank je leentje!
    hier blijkbaar erg moe geweest want werd om 10 over 12 wakker gemaakt door C. haha beetje zonde van de ochtend maar goed.. had ik het denk ik nodig.
    over een uurtje in t zh zijn.. dus ff snel wat eten en onder de douche en aankleden..

20. zo..
    heb iig meer eiblaasjes nu :D
    veel kleintjes.. maar er zitten 2 eiblaasjes tegen/door mekaar heen. de ene is nu 13 de ander 14.. dus morgen moet ik terug komen. ze groeien bij mij zon 2 mm per dag. en springen rond de 18mm. dus denk dat ze morgen pregnyl zetten en woensdag insemineren. aangezien ze dan woensdag op 17 en 18 zitten.. en ga niet weer wachten tot donderdag NA de eisprong.. afwachten dus wat ze morgen zegt, heb gelukkig wel weer mn eigen gyn morgen.

Deel Deze Pagina