lola, hopelijk vind je een leuke baan waar je een open vacature kan sturen en ze gewoon lekker reageren! mja tis echt balen dat ze zover weg wonen anders waren we er gewoon heen gegaan. wel sneu als je hoort dat ze in paniek raken zodra de kraamzorg weg is (ze hebben beide amper een baby vast gehad in hun leven, laat staan gevoed of verschoont) borstvoeding gaat overdag goed, maar zodra de kraamzorg weg is raakt mn schoonzus in paniek en dan lukt t niet. dus vanavond maar een flesje gegeven, ze hebben geen kolfapparaat dus was andere voeding. hopen dat de bv snel lukt ook als de kraamzorg er niet is.
Ellenk, hoe gaat het met kleine G? Ik zou graag weer wat SPAM willen zien. Lool, kijk je rond voor andere banen omdat je toch wat meer uitdaging wilt of omdat het onzeker is of je je baan kan behouden? Hoe gaat het met N? Daan, hopelijk komt die ongi snel eraan, dan kunnen jullie lekker aan de slag, joepie!!! Mielenl, en.....je zit nu op 11 dpo (of volgens je eigen telling op 10 dpo toch?) vandaag is dus een spannende dag. Fingers crossed! Marieke, wat vervelend dat je schoonzus zo in paniek raakt. Het is inderdaad nieuw, druk en spannend en ook al heb je veel ervaring met kindjes dan nog weet je echt helemaal niet wat je moet doen, maar als je samen overlegd en samen beslist wat te doen dan geeft dat erg veel rust. Wij hebben met N ook veel nachten in het begin wakker gelegen omdat ze niet wilde drinken maar we hadden ook ontzettende fijne kraamhulp die ons een beetje voorbereidde op de nacht en ook tips gaf wat te doen en zo kwamen we met zijn tweetjes (en met weinig slaap haha) toch wel de nachten door. Heeeeeeeeeel veel succes vandaag!!! Ben benieuwd naar de echo.
@Marieke, ja het is niet leuk als je in paniek raakt, hopelijk is het nu beter gegaan, maar ik moet eerlijk zeggen dat het niks met weinig baby's vastgehouden heeft te maken, ik heb ook nooit wat met baby's gehad en de luiers die ik had verschoond??? 1x of 2x misschien. Het zit in de aard van het beesie denk ik. @Miele, spannend hoor, gewoon vrijdag pas testen, indien nodig.. Zometeen een sollicitatie voor 8 uur in de week bij een klein softwarebedrijf en vanmiddag een afspraak bij uitzendbureau voor werk van 16 uur in de week, beetje zekerheid naast eigen ding is toch wel fijn. Ik heb trouwens wel een paar gesprekken lopen, hopelijk komt daar nog iets uit, maar omzet voor januari zie ik somber in.
O nog meer..... @Daan, kom maar op met die &%#@%$ @Lola, wie weet vind je iets leuks met die open sollicitaties, je weet maar nooit @Leen, is er makkelijk iets te vinden aan werk denk je? Ik vind het maar lastig hoor. @Marieke, nog succes vanmiddag (of was het vanmorgen), in ieder geval succes en neem een emmer met lijm mee om erbij te laten stoppen
@ lool succes met je sollicitaties, hopelijk komt er iets leuks op je pad! @ dimple ik duim voor je! zou lekker zijn, een vast inkomen naast je eigen bedrijfje. maar hopelijk gaat dat straks ook lekker lopen... ik heb trouwens een lading luiers klaargezet om mee te nemen morgen, of heb jij (of liever gezegd: wup) ze inmiddels ook niet meer nodig? @ mariek succes met de echo vandaag! ik heb al een mooi plekje voor je warm gemaakt op het wachtbankje wat naar dat ze zo onzeker is.....ik had ook geen ervaring hoor (behalve 1 poepluier van wup) toen Bosch geboren was. Logisch dat je een beetje onzeker is, maar zo in de paniek schieten klinkt niet gezond.....en groot kans dat J die stress dan ook weer van haar overneemt.... @ leen nee joh, ik heb mijn banner van de week aangepast, hij loopt helemaal goed! zit dus nu op 11 DPO! Maar ik ga nog niet testen hoor, heb ze ook niet in huis dus dat is makkelijk. Ik wil op z'n vroegst pas zondag gaan testen, maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik vandaag of morgen gewoon ongi ga worden (ik heb zelfs al bij de apotheek de meds besteld voor de volgende ronde....)
@ Marieke, ja is ook spannend idd met zo'n kleintje s'nachts. Ik had dan het 'geluk' dat ik bij mijn moeder woonde. Niet dat ze mocht helpen of wat dan ook, maar het idee dat ze er toch op de achtergrond bij was vond ik wel prettig! @ Leentje, Beide... Ik vind het nu wel ok hier, weinig uitdaging, maar die probeer ik uit neventaken te halen (en dat lukt), maar ook omdat ik binnen nu en 2 maanden hoor of ik kan blijven. Dus mezelf toch maar orienteren! @ Miele, hoeveel DPO werd je vorige keer ongesteld? Ik duim voor je! @ Dimple, zekerheid is ook belangrijk idd! Succes!
leentje en dimple klopt idd.. zit ook wel in t aard van t beestje. zij zijn beide altijd al erg onzeker. vooral zij.. ze heeft ook een beetje een psychische voor geschiedenis dus vind het soms een beetje eng.. niet verkeerd bedoeld.. maar ben altijd bang dat dat soort mensen eerder in een postnatale depressie schieten ofzo. ze doen hun best! en ik hoop voor ze dat t snel beter gaat! verder thx.. ik zal idd een emmer met lijm meenemen hihi ben ook heeeel benieuwd naar die echo! de pregnyl doet iig zijn werk goed blerggg stond net op en gelijk geknuffeld met de wc.. zo erg heb ik t nog nooit gehad van de pregnyl. ja de aller eerste keer.. misschien toch omdat het toen ook IM gezet is geweest?! de rest van de keren hebben ze t subcutaan gespoten. gister ook weer IM. misschien dat t dan toch beter in t lichaam komt op de een of andere manier ofzo. miele maar gevoel van ongi kan ook een goed teken zijn he duimpjes blijven draaien!
@ mariek dewatte? ik doe hem gewoon altijd in de buurt van mijn navel, hahaha! Leuk hoor, dat geknuffel met de wc maar de oorzaak zou niet zo nep moeten zijn.... hoe laat mogen jullie voor de inseminatie??
Hey, Mielen, waar kan ik tekenen om het van je over te nemen??? Is dan echt wel een win-win situatie ! Laat ze lekker wegblijven bij jou! Voel je je anders dan normaal? Mariek, succes straks. Vind het wel erg goed dat ze nog een echo doen voor de tijd! Super!! Laat je weten hoe het is gegaan? Dimple, groot gelijk heb je dat je je ook orienteerd op ander werk met zo'n klein contractje, beetje zekerheid naast je eigen bedrijf. Succes met je gesprekken! Leen, hoe gaat het met jou job search? En hoe gaat het met de kids. Vind het eigenlijk wel weer een keer tijd worden voor spam van de meiden! Hier vanochtend de eerste ontslagronde overleefd. Van de 12 FTE zijn er vanochtend 3 mensen ontslagen. Was wel heel naar, we moesten met z'n allen vanochtend om 8.30 aanwezig zijn. Eerst werden er persoonlijke gesprekken gevoerd met degene die weg moesten en daarna gezamelijk overleg gehad. Ik zit naast het kantoor van de leidinggevende dus zag de mensen 1 voor 1 naar binnen gaan en overstuur naar buiten komen.Bah! Wel erg opgelucht dat ik er nu nog niet bij zit, maar heb het gevoel dat er voor december nog een ronde aan gaat komen. We wachten af. Nu lekker naar huis gegaan aangezien ik me erg verrot voel.. Dus een pcm erin, in bad en dan naar bed.. Groetjess
@ daan ik kan me voorstellen dat zoiets erin hakt....rustig aan meis! en ik weet niet goed wat ik voel. wel mega pijnlijke (.)(.) maar dat had ik de vorige ronde ook na de pregnyl.
hahaha miele.. jullie thuis spuiten m subcutaan, dat betekend onder de huid. ik krijg m altijd in t ziekenhuis. daar hebben ze m ook bijna altijd subcutaan gespoten.. maar de allereerste keer en ook gisteren IM, dat wil zeggen intra musculair = in de spier. dan krijg je dus zon lange naald en die zetten ze in je spier. echt respect voor de mensen die de pregnyl zelf zetten, schijnt dat dat niet zo heel veel voorkomt.. echt toppie! (ik ben gewoon een watje )
getver daan das niet leuk idd! rustig aan dikke knufff ik laat t zeker weten. vriendlief komt zo thuis. en brengt half 3 t prutje weg hihi en ik ga dan om half 4 erheen. dan eerst echo en dan inseminatie. miele je zit nu 10 dagen na je pregnyl denk ik dan? balen is dat he dat pregnyl zoveel met je doet? ik heb er de ene keer minder last van maar deze keer ontzettend veel. stond op en kon gelijk naar de wc rennen... kotsmisselijk blerg....
Daan, wat heftig zeg! Dat grijpt iedereen aan in het bedrijf. Wel fijn dat je de eerste ronde overleefd hebt al zal het voor veel onrust zorgen. Mielenl, spannend hoor. Goed om te wachten tot zondag al zal het telkens spannend zijn als je naar het toilet gaat...blegh. Marieke, wat een termen van het spuiten, die ken ik nog niet. Wat betekenen ze? Succes zodadelijk. Dimple, het is erg moeilijk met het zoeken van werk. Vandaag weer een rondje gedaan en alles nagezocht maar het schiet gewoon niet op. Gelukkig heb ik nog wat tekenwerk thuis maar ik zal toch echt er wat bij moeten zoeken want ik heb echt geen weken werk meer. Ik ga dadelijk nog even met wat projectontwikkelaars contact opnemen, misschien komt daar nog wat thuiswerk van. Bapsie, hoe gaat het bij jullie? Ik zal eens een mooi fotootje van de meiden posten....even zoeken...
aaaah mooie spam leentje mooie meiden Im= intramusculair = in de spier subcutaan =onder de huid missie 1 is volbracht, vriendlief kwam net thuis om even t potje vol te maken haha.. zn collega's hadden m al na geroepen: trekse he!! hihi vond t wel humor! het is inmiddels ook ingeleverd dus over een half uurtje ga ik de hort op, dan is t mijn beurt
leentje mooie spam zeg! wat worden ze toch al groot he! mariek, je zult het vrachtje inmiddels wel geladen hebben....dus mijn duimen draaien volop de komende twee weken! ik zit nu 13 dagen na de pregnyl, ik heb mijn ei niet gevoeld maar ik reken maar twee dagen na de pregnyl, net als vorige maand. vorige maand dus op 10 dpo (12 dagen na de pregnyl) ongesteld geworden. De gyn zei dat ik 16 dagen na de pregnyl mag testen, dus dat doe ik dan maar braaf he
hihi knap dat je t volhoud! zo hier idd weer terug! was super! die gyn is zon leuk mens! ze zei tijdens het inspuiten ook: kom op jongens.. zwemmen!!! haha hele tijd nog zitten kletsen enzo.. leuk! zaad was top, 23,4 miljoen zaadjes met een bewegelijkheid van 72% super dus echo was ook mooi, zat al vocht achter de eiblaasjes dus eisprong komt eraan.. de 2 eiblaasjes zijn nog steeds even groot.. heel iets gegroeid na gister.. heb natuurlijk ook geen puregon meer gespoten. dus vanavond of vannacht eisprong.. wel kans op een meerling dus. maar ben al blij als er 1 bevrucht wordt..
nou, als ik die uitslagen lees dan moet dat helemaal goedkomen meis! de duimstand is hier aangezet hoor!