Het grote SMEP-topic (Deel 6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lola1982, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. avond!!!
    heerlijk dagje gehad! en wat is hij mooi en lief!
    alleen wat last van krampjes t arme ding..

2. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Wauw, wat een mooi kindje is het. Je kunt zien dat je een trotse tante bent!

Mielenl, wat klote van die test gisteren.... Hoeist nu?

3. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He meiden,

Marieke van harte proficiat met je neefje! Mooie foto hoor! Jammer dat ze zo ver uit de buurt wonen :( Hoe voel je je nu? Als je nu al zoveel last hebt van de pregnyl, wil dat dan ook zeggen dat je tijdens een zwangerschap zo slecht te pas bent? Ik hoop zo dat het nu gelukt is dat je een blijvertje in je buik hebt!! Duim gewoon heeeeeeeel hard verder!

Miele, he wat k*t die negatieve test :( Heeft de ongi nu doorgezet?

Nyncke, mooie foto van je echo! Blijft bijzonder die echo-foto's. Moeilijk te bevatten dat daar zo'n mooi kindje uit kan komen!

Miepie, jeetje meid, moet wel vaak aan je denken. Kan me voorstellen dat je verschrikkelijk druk bent! Hoe gaat het nu met R?

Nou, hier de vrijgezellenfeestjes overleefd, er kan getrouwd worden :D De mannen zijn met de trein naar Münster (DL) geweest. Na een uurtje bowlen zijn ze naar het Oktoberfest geweest. Om via een stripclub weer naar de stad te gaan maar om 00.15 uur was hij alweer thuis :$ Hihi, dat deden wij meiden toch beter ;)

4. goeiemorgen!

wieffie hihi leuk feestje gehad dus, maarre wel vroeg weer thuis hoor.. en dat voor een kerel haha

ik heb geen idee of dat ook zo zal zijn dan als ik nu zwanger zou zijn.. weet alleen dat de gyn zei dat ik nu een gevoelige cyclus had, met dus meer eiblaasjes en dat ik daardoor ook meer op de meds kan reageren.. maar goed.. op t moment dat ik me nu zo weeig voel ga ik gelijk wat eten en dan is t wel weer goed..
    van mijn part ben ik 9 maanden kotsmisselijk haha

5. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Nou idd marieke, ik zou haast zeggen, dat gun ik je ook :D Maar liever gewoon 9 maanden genieten hoor!

6. hihi ja idd!

nu had mn zwager gister wel een verhaal, hij loopt bij een osteopaat.. en vertelde dat daar ook vrouwen komen die zwanger willen worden maar wat niet lukt. dat sommige daar een blokkade hebben zitten en dat die verholpen kan worden en dat ze toen ineens wel zwanger werden.. dus ik heb gewoon de stoute schoenen aangedaan en een osteopaat hier in de buurt gemaild.
    baat t niet schaat t niet toch??
    iemand ervaring hiermee?

7. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Zo is het inderdaad Marieke, baat het niet dan schaadt het niet. Ik heb wel goede ervaringen met een osteopaat wat betreft het verhelpen van klachten bij baby's maar zo'n ervaring niet. Wel goede verhalen gehoord van acupunctuur. Maar ik geloof best dat een osteopaat dingen kan verhelpen, ik ben benieuwd.

Nog niks gehoord van Mielenl :(, hoop dat het goed met haar gaat.....dikke x!

8. ja dat vroeg ik me ook idd toen strax af hoe t met miele is.. meid waar beeeen je?

ik ben benieuwd of ik wat terug hoor. zo niet ga ik van de week wel bellen.. ben niet zon bellerig typje haha ik mail liever

9. kijk zo snel kan het dus ook gaan, heb al mail terug gehad en ze kan me zeker helpen. nu doen ze ook osteopathie bij zwangere, maar de eerste 3 maanden niet. dus ik moet sowieso nu eerst de iui afwachten. mocht deze keer mislukken (gaan we gewoon niet vanuit) dan mag ik een afspraak maken. over t algemeen heb je 3 tot 4 behandelingen nodig.. a 75 euro pfff.. maar goed ik krijg er 75% tot 300 euro van vergoed.. dus dat scheelt dan weer. hoef ik maar 20 euro zelf te betalen.

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmiddag!

@Mielenl: wat raar dat je test wit was gisteren. Hoe is het vandaag???
    @Marieke: ik hoop eigenlijk heel erg dat je die ostheopaat NIET nodig hebt!

*DUIM*

btw...weer prachtspam gezien zeg! lief!!!

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
  12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
  13. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Wow, wat lijken ze toch allemaal op elkaar of niet Tezz? En wat is hij al weer groot zeg. Een knap mannetje!

Marieke, dat is fijn al hoop ik ook dat je het gewoon niet nodig hebt punt! Daar gaan we eerst voor.

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    en nog eentje voor het nageslacht ( :D ...zal ie zooo leuk vinden als ie 16 is! :D )

Bekijk bijlage 189244

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    keeeeeeee...nog eentje dan! :)

Bekijk bijlage 189247

@Leen: ja, ze lijken qua uiterlijk echt heeel erg veel op elkaar. Maar qua karakter is L totaal anders dan haar broertjes. Echt zo'n beetje het tegenovergestelde!

16. hihi dank jullie dames, daar ga ik ook voor hoor.. ;)

mooie spam tezz ze lijken idd op mekaar! zo leuk om te zien :D en qua karakter mogen ze verschillen toch, anders word t zo saai hihi

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    haha, nou, saai is het hier bijna nooit! Met L die om een blik van Y al kan flippen, Y die constant op en neer staat te springen en K die om de 2 tellen 'mamma?' zegt. :D Overigens is dat gewoon z'n stopwoordje of zo hoor, want meestal is ie gewoon aan het spelen en heeft ie m'n hulp helemaal niet nodig.

Tussen de middag nog gelachen trouwens...We gingen aan tafel om te eten en Y wilde weer eens niet. K opeens heel hard : Joeeeehie! sittuh!
    :D :D :D

18. hahaha ja leuk he hoe die kindjes zo lekker bijdehand zijn.

zo zaten we laatst bij die vrienden van ons.. en angela was aan t praten en ineens zegt mn vriend wat tegen haar vader (ging heel ergens anders over) zegt angela heel boos met haar vinger in de lucht tegen C: je moet je mond dicht houden als ik aan t praten ben met grote mensen!! als je niet luisterd ga je maar naar boven

aan de ene kant heel brutaal, maar o wat moest ik eigelijk lachen. t kwam er zo serieus uit en ze keek zo boos. moest echt weglopen omdat ik mn lach niet in kon houden.
    ze heeft dit natuurlijk van haar ouders gehoord als zij erdoorheen zat te kwaken.. tja net een kopieermachine

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    :D :D :D Ge-wel-dig!

20. hihi ja he.. kinderen kopieren gewoon alles.. soms heel komisch en leuk. maar soms dan denk ik och hemel deed ik dat vroeger ook? kan me niet voorstellen dat ik dingen deed die ik angela soms zie doen of hoor zeggen (of klink ik nu echt als een oude doos hahaha)

Deel Deze Pagina