Het grote SMEP-topic (Deel 6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lola1982, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik voel van alles maar ook weer niet... donderdag dag 14, morgen eventueel ongi...

2. heb t volgehouden tot 1 dag voor nod, vind ik best knap van mezelf..
    dit is 12 dagen na inseminatie, 13 dagen na pregnyl...

3. sorry sorry sorry leentje. voel me nu wel lullig tegenover jou!!! :(

4. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Marieke, wow ziet er goed uit. En toch knap van je hoor, dat je het zolang hebt volgehouden;)

@Rest, lees mee, maar ben druk met allerlei dingen.

5. haha ja toch dimple.. vond het ook best knap.. mij kennende!
    morgenochtend de andere test eens doen. kijken hoe die eruit ziet 14 dagen na pregnyl met ochtendurine..

suc6 met je dingen hihi

6. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Volgens mij is opoe dementerende en kan hij de weg niet vinden ;)... Nog steeds niets dus. Wel al een week ongesteldheidskrampen en vorige week woensdag wat spotting... Hoop zo dat het snel gaat komen!!
    Jij heel veel succes morgen met de eerste meting!!! Hoe voel je je verder? Nog last van hoofdpijn?

Mariek, ja ja ja ja ik zie een streep.... Woow spannend! Hopelijk morgen een vettere streep! En van de familie, bah. Maar idd wat Miele zegt probeer het naast je neer te leggen en richt je op belangrijkere dingen!

Nyncke, he wat vervelend dat je je zo voelt. Jij veel succes morgen! Hopelijk weer een echo zodat je die hier ook kan showen!!

Ellen, over showen gesproken, wanneer kunnen we G. bewonderen?

Lool, wat goed om te lezen dat de stootkuur bij N geholpen heeft! Hoe is het verder met jou?

De rest allemaal zwaai!

7. aaaaah das klote dat opoe de weg niet kan vinden. tomtom meegeven? ;) flauw maar hoop echt dat het snel komt meid!

de test is nu opgedroogd en echt super duidelijk.. vind het maar niks haha klinkt stom maar vind het doodeng

8. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ik had hem zojuist via What'sapp gezien, maar ziet er goed uit Marieke. Nu ben ik benieuwd hoe donker de lijn is op mijn test. Maar knap dat je het zolang volgehouden hebt!

9. haha ik vind t ook wel knap maar baal ook wel dat ik niet nog langer heb gewacht haha gewoon omdat ik graag had gewild dat ik dat eens kon haha o dit is trouwens de opgedroogde test

10. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Vandaag met Ninthe haar speentjes verknipt en daar zijn we nu een ketting van aan het maken. Nu maar hopen dat ze vannacht ook zo standvastig is over dat ze niet meer met een speentje slaapt. Ach ja, anders ga ik vannacht wel Wordfeudten als ik niet kan slapen haha.

11. ooo wat superstoer van N :D hopen dat t goed gaat vannacht!

ik kan toch heul niet worddingesen op mn blackberry :(

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    Mariek wauw dat ziet er fantastisch uit! Hopelijk morgen een nog donkere streep!

Leentje knap hoor! Hopelijk een rustige nacht want ik kan niet goed tegen mijn verlies hahaha!

Hier net een rondje wezen fietsen...zonder zijwieltjes! bosch dan hè, ik fiets al lang zonder. Ik hoefde hem nauwelijks vast te houden, ben helemaal trots!

13. dank je miele :D

hahaha ik las idd je zin eerst verkeerd. denk huh zonder zijwielen maar snapte natuurlijk wel dat t bosch moest zijn :D super joh!

14. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ik geloof best dat je daar trots op bent mielen.

@marieke: je maakt het wel spannend hoor. Mijn duimen draaien overuren voor je

15. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Wauw Mielenl, dat is echt knap zeg! Dat duurt bij N nog wel even.

Daan, wat balen dat die ongi er nog steeds niet is. Heb je nog last van dat plekje onder je oor?

N ligt lekker te slapen met koekiemonster bij haar (heeft ze gekregen...jaja ik weet het, chantage haha). Ze ging zonder zeuren slapen, misschien ook omdat ze inziet dat de speentjes verknipt zijn ofzo. Ik ben benieuwd....

Nu snel spullen pakken want moet over een uurtje volleyen en nog alles opruimen.

16. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Nyncke, je bent al weer 10 weken zwanger. Wat gaat dat snel!

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Avond!

@ Marieke, wauw, dat is een spetterende test! Ik duim voor je en ben zeer benieuwd naar je test van morgen!!

@ Miele, daar mag je best trots op zijn!

@ Leentje, wat goed van N. zeg! Hopelijk komt die dag ooit ook bij mijn N. die is zo verknocht aan d´r speentje en d´r lap er aan! Ben benieuwd hoe de nacht bij je gaat lopen!

@ Nycnke, balen allemaal zeg en ook van je baan! Kan me voorstellen dat je de WW niet in wil... Blugh...

@ Daan, beetje jammer dat je menstruatie uitblijft! Grrr!
    enne met mij alles goed! Maak me een klein beetje zorgen over mijn baan en alles maar ja... Je kan niet alles hebben he! hahaha!

Wat een vies weertje he dames?

18. woeii leentje hopen dat t goed mag gaan :D

lola hoest daar? leuk testje he:D ik kijk er ook stiekum steeds op of ik het me niet verbeeld haha. testen van vorige maand waren veeel lichter en toen dacht ik al dat t raak was. nu behoorlijk streepje en denk ik: wie weet word ik wel gewoon ongi haha
    morgenochtend test ik maar moet wel werken.. dus pas tegen 11u kom ik m posten

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ daan helemaal vergeten! jee wat balen dat opoe de weg niet kan vinden......hopelijk heeft ze gauw een helder moment en staat ze ineens voor de deur :)
    hier trouwens * oh k**......derde keer dat ik mijn meds vergeet en veel te laat prik * niet veel last van bijwerkingen, afgezien van wat hoofdpijn afgelopen zaterdag.

nou, ik ga snel nog even voor junk spelen ;)

20. miele das een goed teken want ik vergat soms mn meds afgelopen maand ook. toen dat allemaal achter de rug was vergat ik dat we midden in een behandeling zaten hihi dus vergeten is goed naja hopen we dat dat goed is haha

Deel Deze Pagina