He meiden, Marieke, wat spannend zeg!! Die test ziet er erg hoopvol uit!!! *duimt gewoon heel hard door* Daan, wat vervelend dat die rot ongi zich niet komt melden! Hoop dat ie snel doorbreekt zodat je snel je eskimo kan gaan ophalen! Leentje, wat stoer zeg dat N zonder speentje gaat slapen! Hopelijk hoef je niet te gaan wordfeuden en anders mag je me altijd uitnodigen voor een spel hoor... (ben stiekem vreselijk verslaafd ) Miele, wat cool dat Bosch zo goed zonder zijwieltjes fietst!! Ook knap dat jij dat al wat langer kunt hoor Nyncke, wat een vervelend vooruitzicht! Hoop toch dat je je snel wat beter gaat voelen! Hier zijn de laatste dagen voor het trouwen nu echt aangebroken! Vandaag mijn jurk opgehaald en me weer heerlijk bruin laten spuiten (spraytan, scheelt weer zonnebanken ). Morgen moeten we oefenen in de kerk en dan donderdag de laatste dingen regelen! Zal zo eens kijken of ik een foto van mijn jurk in mijn album kan zetten...
Ik heb een paar foto's in een fotoalbum gezet Oh ja en deze wil ik jullie niet onthouden... het nieuwe bed van C....
Hey! Mariek, vind het zoooo spannend, maar gaat helemaal goed komen, dat moet gewoon!! Miele, hmmm vergeten om te spuiten , dan ben je ook geen echte junk ! Heel veel succes morgen! Wieffie, jeetje wat zie je er mooi uit zeg! Ook bruidskapsel erg mooi, zijn dat een soort van witte bloempjes in je haar? Ben erg benieuwd naar de 'echte' foto's strax! Leentje, ach wat goed zeg! Vind het trouwens een erg goed idee dat je er een ketting van hebt gemaakt samen met haar! En is ze erin getrapt met je chantage? Nog steeds rustig bij jullie in huis? En lief dat je naar die pijnlijke plek vraagt, de pijn is echt stukken minder geworden. Dus hoop dat het langzaam aan steeds minder wordt! Lool, heb je al enig zicht dan op dat er duidelijkheid komt op je werk? Dimple, en hoe gaat het met je eerste klant? Hoe is het eigenlijk afgelopen met je sollicitaties? Hier vanavond lekker alleen thuis, mannetje staat op een beurs en komt pas rond 23.00 thuis. Heb net lekker al op de bank gehangen met HNTM en project catwalk erop.. Miele en Dimple volgen jullie het ook nog?? Weltrusten allemaal voor straks!
@Miele, weer iets waar Bosch sneller mee is dan Wup, komt nog eens goed met hem @Wieffie, kan je nog slapen?? Spannend, nog een paar nachtjes. En wow, mooie jurk hoor, wel mijn smaak. @Daan, werk is ook binnen, morgen een paar uurtje werken hieraan en daarna een factuurtje maken, helaas zijn beide sollicitaties niks geworden. En nee ik volg beide niet en heb het ook nooit gevolgd, volg op dinsdag Hermans restaurant school. @Marieke, hij gaat knallen morgen hoor
@Leentje, lijkt me best leuk, zo gezellig samen speentjes knippen, Wup heeft ze alleen nooit gebruikt, hij slaapt altijd met zijn Tijgetje lap-ding en die heeft hij ook wel een paar nachten weleens apart gelegd en daarna wilde hij hem gewoon weer. Hopelijk blijft ze het accepteren, heb je nog een speentje achter de hand? (Just in case...)
Wieffie, wat een supermooie jurk zeg! Nog eventjes en dan mag je er lekker een hele dag in pronken. En het brandweerauto-bed, GAAF! Daar is hij zeker wel blij mee. Daan, weet je wel wat voor plek het is onder je oor? Mielenl, had je morgen een fm? Succes! Lool, nog wel interessante vacatures gezien of valt het tegen? Hier gaat het goed. Ik heb nog wel ergens een speentje liggen maar die geef ik niet meer want ze is in de veronderstelling dat ze allemaal kapot geknipt zijn en ze dus niet meer kan 'fiepen'. Maar de nacht is nog niet voorbij... Welterusten...morgen is een mooie dag voor een mooie test.
@Wieffie: moooooooooooooooooi! Mooi kapsel ook trouwens! Gaat heel mooi bij elkaar passen! laptop wil niet meer..
@Miele, suc6 vandaag @Marieke, ben beetje nieuwsgierig, kan niet wachten.... @Leentje, hoe is het gegaan?? @Wieffie, trouwens nog een super gave brandweerauto bed....moet ik nog even harder voor werken en klanten werven
@ M iele, vandaag je eerste FM meting? Ben benieuwd! @ Wieffie, Wauw, mooie jurk meid.. Staat je goed! En dat bed, fantastisch!!!! Daar zal mijn broer (brandweerman) jaloers op zijn! hahaha! @ Daan, Nee geen duidelijkheid nog.. Helaas. Andere vestigingen zijn mensen met een tijdelijk contract met dezelfde werkzwaam wel al gezegd weg te moeten! Dus helaas nog afwachten... Lekker genoten van je avondje alleen? Hihi! @ Leentje, niet meer gekeken! Ik wacht het nog eventjes af! hihi! Ben benieuwd hoe N. het deed zonder speentje de hele nacht!
Morgen! Het ging erg goed met N, geen centje pijn. Ze doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Saar daarentegen.....pfffff....die heeft tussen 12 en half 4 ontzettend liggen spoken. Om 2 uur stuurde Miepie een wordfeud, die was dus ook wakker door spookje Anna. Meiden... Ik heb je dus niet vannacht uitgenodigd Wieffie omdat in bang was om je wakker te maken. Ik zal het nu even doen. Mijn speelnaam is een soort verbastering van mijn achternaam voor het geval je denkt, wie is dat nou weer.
@ Leentje, wat goed van N. zeg... Beetje jammer van Saar! hihi! Maar toch even met Miep kunnen wordfreudten! hihihi!
mariek, waar blijft de foto van vandaag??? wief, prachtige jurk en kapsel!! En wat een gaaf bed zeg! Dimple, wat goed dat je je eerste opdracht binnen hebt! jammer dat de sollicitaties niks zijn geworden, maar goed, het begin is er! lool jammer dat je nog niks interessants hebt gevonden. hopelijk binnenkort dan.. leentje gezellig hoor, lekker wordfeudten dankzij die spookjes hahaha! hier net terug van de gyn (de vriendin van dimple). ik had een afspraak om 9.30, ik zat om 9.36 alweer in de auto (ik werd gewoon VOOR 9.30 al binnen geroepen!) Niks te zien nog (eentje van 11mm en wat kleinere), vrijdag weer terugkomen.
marieke er al? @Mielenl: Nou, er groeit tenminste iets. Nog ff doorspuiten dus... @Wordfeut: Manlief heeft het dus ook op z'n mobiel. Worden jullie er niet knettergek van dat je mob steeds afgaat??? Ikke wel in elk geval. Zijn we gezellig een film aan het kijken, begint dat ding steeds te zoemen. Manlief is er al helemaal aan gewend zegt ie...nou, ik schrik me elke keer weer het apezuur! Heb niks tegen het spelletje hoor, is best wel leuk...maar heb wel last van de 'bijwerkingen'! zucht...hoop dat Marieke zich snel meldt...
morgen... hier beetje dikke baal.. gisteren bijna overtuigd met zon mooie test.. gisteravond wel veel gedronken want heb de hele tijd zon dorst!! maar goed.. vanmorgen dus getest en er verschijnt direct een 2e streepje maar een stuk lichter dan gister.. nu weet ik wel dat in t begin hcg kan schommelen maar toch.. vind t niet leuk! zou het dan toch pregnyl zijn???? zit nu 14 dagen na pregnyl.. dan zou er toch geen streepje meer moeten komen? iig geen streepje die je zonder draaien en mieren kan zien toch???