Het grote SMEP-topic (Deel 6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lola1982, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Oe, Marieke, wat spannend! Ziet er erg veelbelovend uit :)

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Miele, WHAHAHA sorry, ben officieel blond, onder de dikke laag zwarte verf! Gut... :)
    Enne, WHOEIII Bosch... Knappe jongen, ik zag het filmpje al!! Echt goed hoor!!

3. avond!!

miele jahoeeeeeeee super dat bosch kan fietsen :D

weet even niet meer wie t vroeg, maar hier de foto :D
    boven gistermiddag, onder vanmiddag

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    *breekt even in*

Waaaaaaa dit ziet er wel heeeeuuuuuul goed uit hoor Marieke!!!!:D:D:D We hadden hier vnv roze koeken bij de koffie omdat we wat te vieren hadden (traditie hier niet alleen bij zwangerschappen:p) maar ik moest wel aan jou denken en niet voor niets zie ik nu!!:)

*breekt weer uit*

5. hihi snoopy!! t dringt totaal niet tot ons door.. kan er 100 fotos van maken en posten en nog denk ik dan.. oooo ja diegene die die test post is hoogstwaarschijnlijk wel zwanger!!! haha
    maare wat hadden jullie te vieren dan? ;)

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ons huis dat verkocht is (onder voorbehoud):p Bij mn man thuis aten ze altijd roze koeken als ze iets te vieren hadden dus die waren nu bij ons met.....roze koeken:D Hopelijk mogen we snel weer roze koeken eten;)

7. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Marieke, whoaaaaaa, spannend.....kan niet wachten, moet nu ook roze koeken inslaan morgenochtend alvast:D

@Miele, alsnog wow en knap van Bosch hoor:D

@Lola, blondie:cool:

Slaap lekker allemaal, vandaag gewerkt voor geld:D:D, morgen factuurtje in elkaar knutselen van ruim 200 eurotjes:D

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    hier geen roze koeken in huis...mogen roze tompoezen ook??? :) :) :)

*hoop zooooo erg dat de digi morgen het goeie antwoord geeft*

Trustuhkus...

9. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Morgen!

Even spieken of Marieke niet getest heeft haha en echt tot vanmiddag kan wachten.

Snoopy, gefeliciteerd! Dat is supernieuws zeg. Zeker een reden voor roze koeken en dan kun je er vanmiddag gewoon nog eentje nemen.

Ik heb gisteren ook iets rozigs gemaakt, was wel in the mood haha. Ik heb voor N haar taart gemaakt en dat wilde ik ook voor S. Een stapeltaart maar dat was afgelopen maandag mislukt waardoor het toch een enkele wordt (de andere hebben we als troost maar opgegeten). Dus heb ik gisteren voor S zelf een ieniemienie taartje gemaakt van een feestvarken (ontwerp grotendeels gejat), van een Ikea schaaltje van 12 cm. Ik eet hem nu niet op, maar heb hem in de vriezer gedaan. Volgende week zaterdag vieren we haar verjaardag en dan neem ik er een hapje van als er nog iets overblijft nadat S eraan heeft gezeten en dan denk ik aan Mariekske haha. Dit is hem trouwens:

10. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Marieke, deze was ik aan het maken tijdens onze Whatsapp conversatie, al die positieve berichten zorgde ervoor dat het lekker goed ging.

11. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Marieke, we wachten met smart...

@Leentje, wat knap zeg dat je dat kan, heb je iets van een workshop hiervoor gevolgd, of heb je dat jezelf aangeleerd?

12. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ik heb een keer een workshop basistaart gehad, was erg leuk om te doen. Daarna een aantal keer geoefend. De ene keer lukt het goed, de andere keer niet...
    Fijn trouwens dat het eerste factuurtje de deur uit kan!

13. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    leentje jee zeg je kunt altijd nog in de taartelarij gaan als ik het zo zie! echt super leuk!

mariek wauw die laatste foto heeft me echt wel overtuigd hoor, waaaaaaaa! ik ga roze koeken halen!!!!

ja en verder natuurlijk apetrots op bosch.....hij vindt het zelf ook superstoer, zegt tegen iedereen die hij tegenkomt dat hij "met zonder zijwieltjes kan fietsen"

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mogge!

@ Dimple: Bloos!

@ Marieke, en???

@ Leentje: Gaaf!!!

Ik ga maar snel op huisbezoek, ben laat!

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    marieke, ben je al klaar?

16. ik ben dr.. net met moeite er een plasje uitgeperst.. test deed er erg lang over moet ik zeggen.. en...
    niet zwanger?????????? snap er dus helemaal geen ene reet meer van.. straks nog maar een gewone test proberen dan.. dat streepje gistermiddag is toch overduidelijk??? :(

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    hmm...als ie er lang over doet heeft ie misschien gewoon net iets meer hcg nodig nog...komt wel goed ;)

@Hier: vanmorgen van de trap gegleden...oeps...beetje au aan m'n arm en rug dus... ;)

18. moet je niet doen tezz! sterkte met je arm en je rug!

mja hij deed er echt super lang over.. vanmiddag ga ik de gewone doen.. als die dan wel weer donker is dan haal ik nog een digitale en doe ik die met dezelfde urine erachteraan..

19. op de streepjes test verschijnt gelukkig wel weer een streepje. dus lichte hoop dat de digitale te vroeg was

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Fotooooo

Je moet digitale met indicator halen

Deel Deze Pagina