Het grote SMEP-topic (Deel 6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lola1982, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ja die heb ik, maar die geeft dus negatief aan. snap er nix van.. ik doe iig voorlopig helemaal niks. wacht het wel even af tot t weekend en dan doe ik wel weer een digitale.

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wat raar, maar met een uitgeperst plasje is t ook wel logisch hoor !
    Dat is toch een straaltje van niets :D, ik heb goede hoop hoor.

3. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Marieke, ik zou als ik jou was alleen de 'gewone' test doen. Je zit nu 14 dagen na inseminatie en dan waarschijnlijk op 13 dpo (of misschien 12 als je ei iets later is gesprongen) en dat lijkt mij gewoon nog te vroeg voor een digitale. Heeft die niet meer zwangerschapshormoon nodig? Ik heb even terug gekeken en ik hem hem op 15 dpo gedaan. Op 13 dpo had ik ook nog een heeeel licht streepje en dat was ook echt een gevoelige test. Ik zal mijn test even opzoeken.

Je zit nu al voorbij je lf en je hebt lichte streepjes op je test die donkerder worden. Dat zijn al goede tekenen, bewaar die digitale gewoon maar even (of koop hem nog niet, dan kom je ook niet in de verleiding). Ik weet dat als je de tekst leest dat het dan een soort bevestiging is, maar wellicht is het nog te vroeg en zorgt het juist voor teleurstelling. Dikke x

Oh ja, test 13 dpo:

4. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Oh, ik lees nu dat je ook even wacht met de digitale. Ben wel benieuwd naar de fotoooo!

5. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Dju, ik moet er vandoor. Kom straks weer even spieken!

6. ja die test ken ik ook wel leentje.. heb ik ook ooit eens gehad.
    maar de dititale had ik al gedaan en die zei dus niet zwanger he..heb nu geen digitale gekocht. die komt wel een keer..
    mn testen streep die ik om 12 u deed gaf nu een beetje t zelfde lijntje als eergistermiddag.. dus lichter dan gistermiddag..
    ik doe morgen ofzo wel weer een testje.. snap er weinig meer van.. zit nu 15 dagen na pregnyl en 14 dagen na inseminatie.. oke ik weet idd niet precies wanneer mn eisprong is geweest.. maar de test van gistermiddag was toch overduidelijk? hoe kan die dan nu weer lichter zijn? maar goed.. we zien t wel.. kan toch niks anders doen dan afwachten nu.

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke, balen, maar wat Leentje ook al zei, tis nog wel vroeg. Ik had met N. op 14 DPO een vaag lijntje en hij werd langzaam aan wat donkerder... Idd wachten tot na het weekend en morgen een streepjes test.

8. jawel snap ik ook wel.. maar gister was hij toch echt duidelijk.. kan het dan zijn dat hij dus nu gewoon lichter is? hij droogt dus op richting die van eergister.. maar goed streep is streep.. maar hij moet niet lichter worden :(

9. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Even heel snel...

Mariek, de lijnen zijn toch echt duidelijk wrs heeft die digitale gewoon meer HCG nodig. In Almelo mocht ik altijd pas op dag 15 testen. Je bent natuurlijk nog wel vroeg. Over een paar daagjes komt het vast goed!!

Ik blijf gewoon stug doorduimen!

Knuffel!

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ja maar ligt dan net ook aan je plasje he? Ws net niet goed geconcentreerd!

11. mja naja ik houd er over op :D we kunnen toch niks anders doen dan afwachten momenteel..

daan hoe is het verder daar?

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Maar heb je wel een foto van je test van vandaag???

13. ja heb ik maar zijn erg wazig.. batterije leeg van fototoestel dus met telefoon gemaakt. maar kan ze wel ff posten. hij is nog niet zo opgedroogd als die van gister enzo.. hij word wel steeds donkerder zeg maar. maar ja dit stond er zeg maar met 5 min. dat ie donkerder word na een paar uur telt eigelijk niet toch

14. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Marieke, deze is toch ook erg goed te zien. Is hij echt lichter dan die van gisteren? Die is al opgedroogd hè, dat scheelt ook. Deze is goed te zien vanaf mijn telefoonschermpje. Bij mij leek het trouwens eeeeuwen te duren voordat ik echt een knaltest had, bij Saar helemaal. Dat duurde volgens mij minimaal een week als het niet langer was.

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke, ik zie hem ook duidelijk hoor! Zit wel goed...

Ik heb net onder werk tijd het eerste Sint kado van dit jaar gescoord voor N. en thuis gedropt! Kan nu al niet wachten totdat het echt Sinterklaas tijd is! Leuk, leuk... (ik ga maar alvast beginnen met inslaan, want mevrouw is 18/12 ook nog eens jarig!)

16. ja hij is ook wel duidelijk te zien idd.. en ik zit nu 2 weken na de inseminatie dus in feite zou je dit als positief moeten beschouwen. al kan ik het verschil denk ik morgen pas zien als de test van nu net zo is opgedroogd als die van gister. maar hij is wel iets lichter nu nog. zal morgen eens een foto maken voor t verschil

17. hihi jaaa sinterklaas! hier deden we vorige jaar voor alle kindjes die lief waren kadootjes kopen. maar hebben besloten, omdat er weer nieuwe kindjes bij zijn gekomen, dit jaar dat maar niet te doen.. anders is deze sinterklaas helemaal failliet eind van t jaar haha

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke, hij is gewoon positief, dus zwanger ben je zeker!
    Enne, groot gelijk dat jullie dat dit jaa rniet doen! ;) Ik moet me ook inhouden, hahaha, al zit ik nu al bijna aan mijn ingelaste budget voor N. dus daar ga ik ws ruimschoots overheen! Oepsie...

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Nou ja ik ga weer, huisbezoek met de psych...

20. suc6 met je huisbezoek!!!

ik vind eigelijk ook gewoon dat ik zwanger ben :p ook al geeft de digitale het nog niet toe!
    dus ik ga gewoon een banner aanmaken!! mocht het toch anders worden heb ik iig weer eens een keer even van mn banner mogen genieten ;)

Deel Deze Pagina