Dus marieke PUPO!!!!!!! En testen kunnen idd vals weergeven. Ik heb ooit bijna 2 jaar geleden een digi test gedaan en die zei zwanger. DE tweede digi test gaf aan niet zwanger. En de test van de HA was ook nega. Dus het kan alle kanten op. Mag je donderdag wel naar je "eigen" gyn???
lola die test had ik gisterochtend. nyncke mja de gyn zei dat de test dan misschien niet goed was.. joa joa.. gek genoeg heb ik t echt al naast me neergelegd dat ik niet kan geloven dat er eventueel nog iets zou zitten. ben wel benieuwd wat er donderdag te zien is, ik moet eerst bellen dus geen idee welke gyn ik dan krijg. maaaaaar, eindelijk de knoop door, na al jaren lang erover nagedacht gaan we dan eindelijk voor een klein hondje. even gedachten op heel iets anders.. dus als iemand nog een leuke korte stoere naam weet voor een reutje.. suggesties altijd welkom!
@ mariek helaas ken ik het gevoel. je probeert van het ergste uit te gaan maar blijft op de één of andere manier toch hoop houden. sterkte de komende dagen, ik denk aan je en wat leuuuuuuk, een puppie! wat voor een ras? (ik wil ook heel graag een hondje, maar zit het maar af te houden voor het geval er nog een kleine spruit bij komt, maar als dat van de baan is dan ga ik serieus op zoek naar een fokker ) oeh en een naam.....ik zag laatst op tv een hond die "bikini" heette, vond ik wel grappig (al is het niet echt een stoere naam, hahaha)
miele, had niet eens op jou gereageerd! erg vreemd dat er ineens 2 eitjes weg zijn dan.. ben benieuwd wat de volgende echo doet!! de pup is een boomerhondje, een kruiding tussen een maltezer en een shih tzu. Er zijn heeeel veel broodfokkers als het om boomers gaat dat is jammer! maar deze komt vanuit een gezin, beide ouders aanwezig en is ook echt het enige nestjes en de enige honden die er lopen. heb gister de hele dag heen en weer gemaild en al talloze foto's gehad. bikini voor een hond??? haha wij hebben nog op t lijstje staan, Senna, Denzo en Django... het moet wel iets zijn wat lekker bekt zeg maar..
wat een scheetje zeg mariek! wanneer mogen jullie hem ophalen? ja er wordt wat afgefokt in die boomer-hondjes, maar als ik het zo hoor dan hebben jullie de juiste keuze gemaakt
leuk hoor.... als er bij ons een hondje komt dan wordt het waarschijnlijk een poedel (met een stoer kapsel ) of een ander anti-allergisch modelletje.....al blijf ik hopen van niet
Boef! wij willen ook zoooo graag een hond! En die boomers zijn zo schattig, maar ons te klein. Zou toch te gek voor woorden zijn als je katten groter zijn dan je hond? Maarreh Marieke...niet om het een of ander...maar ik dacht dat je de poezels juist had weggedaan omdat je ze niet genoeg aandacht kon geven? Heb je dan wel tijd voor een hondje? Of heb je daar een oppas voor? ...zucht..kwilookeenpuppy...
tezzz we hebben 1 kat weg gedaan toen omdat ze steeds zo krols was en erin bleef hangen. daardoor konden we haar de aandacht niet geven die zij verdiende, bovendien was het een boerderij kat dus was het binnen geen doen voor haar. dat vonden we erg zielig daarom hebben we haar toen naar een gezin gedaan die op een boerderij woont. de andere kat minou hebben we nog, maar daar kunnen we niks mee, die is zooo schuw. zit alleen maar boven en kan je soms 2 sec aaien en dan vliegt ze alweer achter t schot. laat staan dat je haar kan oppakken. vind ik zo zielig voor haar maar ja ik kan er niks mee. maar die hebben we dus nog. een hondje is natuurlijk anders dan een kat, ik heb altijd een hond gewild maar mocht nooit van mn vader. ik snap wel hoor waarom je t vraagt. maar het is (zegt ook iedereen) denk ik erg goed voor ons, een hondje. gedachte op wat anders. lekker kunnen wandelen (kan je ook zonder hond maar ik ga niet zo snel in mn eentje wandelen. en met een hond moet je wel) ben net bij de osteopaat geweest. ze heeft me helemaal onderzocht en heb een spanningsveld bij mn baarmoeder en mn lever geeft heel veel spanning af. en je lever is een van de belangijkste organen in je lichaam. verklaard ook waarom ik veel moe ben en slechte conditie, waarom ik zo jojo met mn gewicht en ook een reden kan zijn waardoor ik dus moeizaam zwanger raak en vooral blijf. ze heeft me nu behandeld en ben kapot nu. over 3 weken mag ik weer terug komen. ben heel benieuwd of het gaat werken.
hier net weer 1 veeg bruinig afgeveegd.. zou t er dan toch nog niet uit zijn? of zou er dan miss toch nog wat zitten? of zou dit een uitwerking zijn van de osteopaat gister? pff naja morgen naar t ziekenhuis en dan een test daar doen en verder zien hoe en wat
word een monoloog zo langzamerhand.. anyway.. net zh gebeld! nou mn broek is afgezakt hoor! ik zeg dat ik een afspraak wil voor morgen, vraagt die assistent voor een uitgangsecho? eeh nee dus ik weer mn verhaal gedaan en gezegd dat de assistent me maandag zei dat ik eind van de week even kon komen voor een test en verder zouden kijken. Maar ik zou graag even een onderzoek willen (echo) om te zien of het schoon is of dat er rotzooi zit. Ja maar mw op de echo is nog niets te zien met 5 weken! DAT VRAAG IK NIET. en dan daarbij, met 5 weken is er een zwangerschapsring te zien. maar ik vraag het niet omdat ik denk dat ik nog zwanger ben, ik vraag het omdat ik bang ben dat de miskraam niet goed is doorgezet vanwege t weinige bloed. Toen zei ze dat ik over 2 weken mag komen want het heeft echt geen zin. 2 WEKEN???? toen ik nog probeerde : en boedprikken dan? dan kunnen ze de waardes toch zien? nee mw dat heeft totaal geen zin, want als de test negatief zou zijn dan zit er ook niets in je bloed.. mijn god!!!!! toen ging ze nog even met een gyn overleggen, 1 van de mannelijke die uberhoupt al zo lekker luisteren en toen ze terug kwam zei ze nogmaals dat er toch echt niets op een echo te zien zou zijn en dat die positieve testen misschien wel pregnyl waren. ja hoor mw.. ik heb al een beetje teveel ervaring dat als testen donkerder worden en 15/16/17 dagen na pregnyl positief zijn dat het toch echt geen pregnyl meer is.. maaaaar sloot ze af.. als ik ergens onzeker over ben of toch die test daar wil komen doen dan ben ik altijd welkom.. KRIJG TOCH HET GEBREK MENS!! IK BEN ONZEKER OVER WAT ER IN MN BUIK AFSPEELT! GEEF ME DAN TOCH GEWOON DIE VERDOMDE ECHO!!! waar is die smepquad als je m nodig hebt maar goed.. ik ga morgen dus zelf maar even een testje kopen, bedoel of ik nu naar het zh rijd en benzine kwijt ben, of ik koop voor 5 euro 2 testjes.. ga dr echt niet vanuit dat die positief is.. maar ja ik moet wat
hmm...volgens mij had je beter kunnen zeggen dat je voor een uitgangsecho wou komen... ...of je gaat naar de eerste hulp wegens 'buikpijn' tjeemig, wat kunnen mensen toch moeilijk doen he? knuf voor jou hoor! Ben trouwens erg benieuwd wat de test laat zien..
hihi met 4 man sterk! laat ze maar komen stom gedoe allemaal. zal morgen eens een testje kopen en doen. heb net wel nog even contact gehad met mn vk. op t moment dat de test helemaal negatief is morgen dan zijn er ook geen resten in het lichaam want anders zou die nog licht positief moeten wezen. dus dan weten we dat ook weer
Tjonge marieke, zoiets kan alleen jou overkomen. Kun je morgen niet naar je eigen gyn vragen? Mss dat ze er is en wat voor je kan regelen?
nycnke idd.. zulke dingen gebeuren alleen mij heb ik soms wel eens t idee van. mijn vaste gyn werkt alleen op ma en di. ik heb dus over 2 weken wel een afspraak bij haar. morgen doe ik een test, is deze negatief weet ik genoeg. alleen heb ik al de hele dag gigantische lage rugpijn en veegde ik net weer wat bruin af en zit nu ook wat bruin in mn inlegkruisje. heel weinig maar toch.. irritant gedoe
jeetje mariek wat frustrerend! ik heb dat bij ons in het zkh echt nog nooit meegemaakt, ze zijn daar echt altijd bereid om je geruststelling te geven als je die nodig hebt.... maar in elk geval, als je echt zwanger bent geweest, dan moet er echt wel behoorlijk wat bloed komen hoor. bij mijn mk van 6w (daar was de termijn ergens tussen 4 en 5 wkn; niets te zien op de echo) heb ik ook flink gebloed, duidelijk meer dan normaal. Ik hoop maar voor je dat het helemaal schoon is (of morgen gewoon een knal positieve test! ) hier vanmorgen weer bij de gyn geweest, er zat er eentje van 14mm, de rest allemaal een stukje kleiner. Vrijdag moet ik weer terug komen. Het duurt wel lang dit keer.....en ook sinds gisteren behoorlijk last van mijn eierstokken (of daar ergens in de regio). Plus dat we zaterdag een nachtje gaan logeren dus hopelijk hoef ik vrijdag nog niet gelijk de pregnyl te zetten, want anders moeten we vieze spelletjes gaan spelen daarzo hahaha
@mielenl: Dat het lang duurt is niet zo erg. Had ik afgelopen ronde ook. En die was wel geslaagd. Dat is trouwens wel het voordeel van spuiten. Je hoeft de rondes niet af te breken en je kunt de spuit ophogen.
miele ze zeggen wel dat als het lang duurt je eitje des te beter rijpt enneh vieze spelletjes in een andere omgeving.. wie weet helpt t mja normaal zijn juist de assistentes zo aardig enzo. vorige week vrijdag en afgelopen maandag waren ze ook erg aardig enzo. maar dat mens van vanmiddag was echt een kreng! ik ga er echt niet vanuit dat ik morgen een positieve test heb, maar dat ik helemaal schoon ben geloof ik idd ook niet. zeker niet nu ik al de hele dag mega last van mn rug heb en weer 1 keer een veeg bruin heb gehad.. waarom moet t toch altijd zo gaan bij mij? bah!