Het grote SMEP-topic (Deel 6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lola1982, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Avond!

@ Miele, hmmm. heb niet zoveel verstand ervan, maar wat is er dan niet goed precies? Wat houdt dat in? Kan je menstruatie daardoor uitblijven?

@ Marieke, hier zijn N. en ik ook al weer aan het hoesten en proesten.. Nja N. ik heb al bijna 2 weken onwijze keelpijn! Grrrr...

@ Daan, Spannend jullie poolexpeditie! Ik duim heel hard!
    Enne, oooh ben je fysiotherapeute van oorsprong? En wat voor ziekte heb je dan precies? Ook spannend mbt sollicitaties!
    Vandaag ook nog cursus gehad en aankomende maandag ook en daarna dan dat ´nieuwe project´ in samenwerking met een andere organisatie! (jeugdz.)
    Ik heb er nu wel weer vertrouwen in dat ik mag blijven. Er gebeurd van alles bij ons op de werkvloer...

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    de waarde moet minimaal 30 zijn, en was bij mij iets van 6,5. dat betekent dat ik geen (goeie) eisprong heb gehad, en had mijn menstruatie ook langer kunnen uitblijven. maar gelukkig ben ik alweer ruimschoots aan het junken :)

lool wauw, dat zou mooi zijn als je toch kunt blijven....heb je nu ook iets meer uitdaging in je werk?

daan jij ook succes met de zoektocht! wat rot dat je je werk niet kunt uitvoeren vanwege je ziekte....

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Miele, oh wat een geluk bij een ongeluk dan dat je nu weer aan het junken bent!
    Enne, uitdaging niet in het werk zelf, maar heb nu 2 (eigenlijk 3) projecten waar ik mij naast mijn clienten mee bezig houdt wat ik ook wel erg interessant vind en waar ik dan de voldoening probeer uit te halen! Maar mijn oren en ogen blijven sowieso ook als ik mag blijven openstaan voor een interessantere baan!

4. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Wou vandaag eens uitgebreidt reageren, maar ben niet vooruit te branden. Mss straks nog ff. Ky zit voor de tv en ik ga ff op de bank

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Nycnke, hoe gaat het verder met je?

@ marieke, ben je eigenlijk nog gestopt met roken? Ik dacht er opeens aan dat je gestopt was, omdat ik zelf weer eens een poging waag.. nu al 4 weken op de teller dus gaat de goede kant op!

@ Daan en Miele, alles ok bij jullie?

6. lola super joh!
    nee ik ben uiteindelijk weer begonnen. wel veel minder.. waar ik voorheen een pakje per dag rookte, doe ik er nu zon 3 dagen mee..
    ik stop wel weer een keer.. nu even niet

7. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey!

Miele, waar gaan ze je volgende keer op prikken dan? Ik wordt altijd op het laatst geprikt op oestradiol, daarmee kunnen ze zien of de follikels wel rijp zijn, tenminste dat is mij zo verteld. Wel rot zeg!
    Gaat het junken weer goed?

Lool, fijn dat er wel weer leuke nieuwe uitdagingen zijn op je werk!! Houden zo!

Hier vandaag in Nijmegen geweest. Baarmoederslijmvlies was 6.5 mm, vond het zelf wel dun maar verpleegkundige gaf mij aan dat dat netjes was voor een cyclus die gestimuleerd werd met progynova. De eskimo's worden ontdooid en vrijdag wordt ik tussen 11.00 en 15.00 gebeld met de boodschap hoe het is gegaan.SPANNEND!! Als alles goed is gegaan dan hebben we zaterdag de terugplaatsing!

Ook vanmiddag gelijk begonnen met de utrogestan, lekker smerig weer!!

Miep, jij vertelde dat jij ook de cryo cycli in was gegaan met progynova,hoe dik was jou bmslv?

Graag alle duimpjes weer laten draaien, heb het nodig :)

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Daan, whoeiii spannend! Ik duim heel hard voor jullie!

@ Marieke, wauw, netjes een pakje per 3 dagen... Als ik minder kon roken was ik blijven roken, maar dan idd minder.. Ik rook(te) onwijs veel met mijn werk. Vooral als ik een dag met veel huisbezoeken heb, dan rookte ik er wel 2 per uur... Blugh...

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    daan, spannend! duimstand staat weer AAN!

lool goedzo, nu volhouden he!

hier weer knallende koppijn dus zit de klok vooruit te kijken ;)

10. lola ja ik heb ook wel periodes hoor dat ik meer rook.. beetje met vlagen.. nogal een beetje gestresss hier de laatste tijd.. beetje mot in de familie van mn vriend zn kant, mn vriendin die depressief is en nu eindelijk hulp heeft gezocht maar je bent er toch steeds mee bezig, dan natuurlijk ons eigen verhaal erbij..

van de week nog tegen mn moeder uitgevallen, ze maakte ineens de opmerking dat ze ons niet een uur met die hond ziet lopen straks.. dus ik herinnerde haar er even aan dat ik altijd degene was die op de honden van kennissen paste en daar 3 keer per dag een uur mee liep, ik altijd de hond van mn oma uit liet enz.. toen ik dus zei dat we dit jaar even helemaal nix meer zouden doen die 2 maanden, dus niet naar het ziekenhuis maar ook niet aan de lijn, begon ze te mekkeren dat het gezonder is als ik ga lijnen en dat ik me nu dan niet vol moet proppen.. ik zei al wie heeft het nu over vol proppen!!! en toen werd ik boos en zei ik we hebben al genoeg meegemaakt afgelopen jaar en dan niet alleen het zwanger worden.. ook 2 vrienden verloren enz enz. mogen we dan even 2 maandjes leven als we willen? dus niets moeten en lekker alles mogen? grrrrrrrrrr

Daan ik duim zeker voor je meis! dit gaat hem gewoon worden!!! :D
    suc6 zaterdag!

miele knuff voor de hoofdpijn!

11. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Mielenl, is er eerder niet bij je geprikt naar deze waardes? Hopelijk komt er iets uit waar ze (en jullie) iets mee kunnen.

Daan, woeiiiii spannend! Ik ga duimen dat ze morgen als toppertjes ontdooit zijn! Spannend hoor!!!

Marieke, dikke x. Soms wil je een holletjes graven en erin gaan zitten om er eventjes niet meer uit te komen maar helaas gaat dat niet. Ik hoop dat de komst van jullie lieve hondje aan alles een positieve draai geeft en het vanaf dan alleen maar beter gaat!

Lool, wel fijn dat je een beter gevoel hebt over het mogen blijven op je werk. Naar iets anders kijken kan altijd, maar dan zit er niet zo'n druk op.

Nyncke, hoe voel je je?

Willen jullie duimen voor mij. Ik heb een aanvraag gehad voor een opdracht voor 3 dagen in de week die inhoudelijk zo ontzettend goed past. Het is iets verder rijden maar dat heb ik er zeker voor over. Ik hoop zo dat ik uitgenodigd wordt voor een gesprek want dan kan ik ten minste mezelf goed presenteren, veel beter dan vanaf een papiertje dat zichzelf CV noemt. Mijn CV ziet er goed uit maar er zijn tegenwoordig veel meer kapers op de kust en dan kun je je bij een gesprek onderscheiden. Oooooh, ik hoop het zo!! Ik heb het zo gehad met thuis werken blegh...

12. dank je leentje!!! ik ga zeker heel hard voor je duimen!!

13. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @daan: mn duimen draaien voor je. Hopelijk krijg je goed nieuws.

@mariek: Dikke knuff voor jou.

@lola: fijn dat je een iets beter gevoel hebt over het werk.

@:Leentje: Ook voor jou draaien mn duimen.

Nu mijn vraag: willen jullie ook voor mij duimen. Had gister nog een vacature gevonden hier in de beurt op een kdv. Gelijk mn brief en cv gemaild. Kreeg ik vandaag al telefoon of ik maandagavond op kennismakingsgesprek wil komen.

Verder gaat het eigenlijk hier wel goed. Merk wel als ik een dag te veel heb gedaan en te weinig heb gerust.

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Miele, dan gaan de spuiten iig hun werk doen!! whoeiii! Ik hoop dat het toch echt gaat lukken deze ronde, het is je zoooo gegund!

@ Leentje, spannend!!! Ik duim voor je!!!

@ Marieke, Ik sluit me aan bij Leentje!

Willen jullie dan ook voor mij duimen? Vandaag hadden wij een presentatie van een andere instelling gehad en die baan klonk als muziek in mijn oren.. Dat is de uitdaging die ik zoek! Perfect, voor mij... Ik heb echt een gevoel van, DIE WIL IK; DIE WIL IK...
    Ik wil gillen, schreeuwen van blijdschap dat ze in mijn regio zo´n leuke baan hebben! Een nieuw, groeiend team! MAAR nu geen openstaande vacatures... Dus heb de stoute schoenen aangetrokken en toch een brief gestuurd net! Heel impulsief, niet mijn beste brief ooit, maar wel mijn spontaanste, zelfverzekerste en gewoon zoals ik ben brief!
    ooooooh dit moet iets voor mij zijn! Ik wil daar werken, NU! hahahahaha!

(alleen al het feit dat er in deze regio zoiets leuks zit maakt me al helemaal blij!)

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Nycnke, Wauw spannend!!! Ik duim voor je!!!

Wat een geduim draai hier zeg! hihihihi!!

16. haha nu draaien onze duimen eens voor andere dingen dan alleen zwanger worden! als eerste draaien ze natuurlijk voor Daan en miele!
    en vervolgens draaien ze ook heel hard voor leentje, nyncke en lola voor een leuke baan!!!

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    nou...da's wel duidelijk... IK DUIM MEEEEE!!! :) :) :)

Hier hebben ze (man en kids) het eindelijk voor elkaar hoor. Na weken van snotteren, griep, keelpijn en koortsaanvallen is het ze eindelijk gelukt...mamma aan te steken! ;) Wanneer is het weer zomer????

hmm...K heeft vanmiddag de fles cola leeggegoten over ons (1 week oude!) toetsenbord...dacht dat ik het wel aardig schoon had gekregen (tientallen wattenstaafjes en ruim een half uur later), maar de spatiebalk laat het geloof ik een beetje afweten...aiaiai..
    zal pappa leuk vinden ;)

Ben er weer vandoor! Zo hopelijk lekker slapen (ZONDER loopneus :( )

dikke knuffels voor allemaal!

Liefs Tezzz

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Daan: Heel veel succes met het afwachten van het telefoontje vandaag!!!

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Daan: spannend vandaag, ik duim!!!
    @ Tezzz: Beterschap!!!

20. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Zoooo, het is nieuw werk tijd bij de smeppies:D
    Gister ook weer een mail gestuurd voor een vacature voor 12 uur. Sluit precies aan bij mijn eigen ding, wat nog steeds niet opschiet.

Duimen draaien voor iedereen hoor.

Tezzz, verzekering??

Deel Deze Pagina