Het grote SMEP-topic (Deel 6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lola1982, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek

haha...ze zien ons al aankomen! :D K molt zooo vaak wat, daar is niet tegen te verzekeren ben ik bang! Laten we die verzekering maar bewaren tot hij echt GROTE dingen begint te mollen ;)

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Dimple: oooh spannend! Ik duim voor je!

Hier heeft mijn mede tijdelijk contract genoot te horen gekregen dat hij wel blijft... Dat wist hij al even, maar moest geheim blijven... De reden: Hij is een man...

Tsssk. Ik ben er klaar mee voor vandaag! Ik heb 5 jaar meer ervaring! En ik wordt dan maar gewoon wegbezuinigd omdat ik zonder piemeltje ben geboren!

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    SmepSquad?

4. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey,

Heel even snel, zit er namelijk even helemaal doorheen.
    Ze zouden vandaag bellen tussen 11.00 en 15.00, toen ze om 15.00 nog niet gebeld hadden, heb ik zelf maar gebeld. Ze hadden het erg druk en zouden me voor 16.00 bellen. En ik maar in spanning zitten. Om 15.55 belden ze....helaas ze zijn alletwee niet goed ontdooid..

En weg is weer alle hoop, we zijn alweer klaar.
    Medicatie is alweer opgeborgen en ik zit continue met tranen in mijn ogen. Even heel hard gehuild en gepraat met manief.

We laten het nu even zo... weer even een tijdje wachten totdat deze klap weer verwerkt is en de hormonen weer mijn lichaam uit zijn...

En weer een jaar die kut decembermaand in zonder kindje/ zonder zwangerschap. Ben het allemaal zo ontzettend zat. Waarom moeten wij al bijna 5 jaar wachten....

Natuurlijk weet ik wel dat er veeeeel ergere dingen zijn, maar wil nu alleen dit weekend alleen maar janken, gillen, schelden en mijn frustraties uiten. Dan ben ik maandag hopelijk weer een normaal mens..

5. lola belachelijk!! idd smepquad!!! grrrrr

oooh neee lieve lieve daan.. wat een ellende!!!! meid ik leef zo met je mee.. traantjes prikken in mn ogen nu :(
    idd.. daar gaan we weer.. die decembermaand, een maand waarin je vol pret sinterklaas kadootjes voor je kids moet kopen, een maand vol spanning voor zwarte piet, de maand van lachende gezichtjes voor de kerstboom, de maand van zingende kindjes om die boom... wat zal het ook deze decembermaand weer stil zijn bij ons in huis meid! maar weet dat ik aan je denk!
    een hele dikke knuffel voor jou..

6. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    tranen biggelen weer over mijn wangen, idd Mariek dat gevoel herken jij natuurlijk als geen ander.
    Dank je!

Dikke knuffel

7. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Dikke knuff voor jou Daan.

8. uhu daan helaas wel.. elk jaar weer proosten we met oud en nieuw op het nieuwe jaar. elk jaar weer roepen we "dit word ons jaar" helaas roepen we dit dus nu al 5 jaar lang.. dat geld ook voor jullie.. en dat het ons overkomt.. oke.. maar ik vind het zo erg om te moeten zien/horen/lezen dat ook andere mensen met deze gevoelens te maken hebben.. want dit gun je gewoon je ergste vijand nog niet toe.. dikke knuff

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Lieve lieve Daan, ik had het zo graag voor je gewild dat ze goed ontdooit waren met een redelijke kwaliteit.. Hoe fucking moeilijk moet dit nou weer zijn... Die klote december maand, ik wou dat ik hem voor je kon doorspoelen... Ik heb er geen woorden voor... 5 jaar, 5 lange lange jaren... Dikke knuffel!

En Marieke, ook voor jou een dikke knuffel!

10. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    Daan, dikke knuffel, weet even niks anders te zeggen.

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    gatverdarrie Daan...wat een rotnieuws :(

Dikke knuffel

12. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Lieve meiden,
    Ik lees zo nu en dan nog wel mee met jullie en toen ik het nieuws van Daan las kon ik niet anders dan toch even reageren..

Lieve Daan, een hele dikke knuffel voor jullie!

*Marieke, na volgende week even wat afspreken? Ben bijna vergeten hoe je eruit ziet...*

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    O, Daan, wat enorm klote....wat oneerlijk, wat shit, wat k*t, wat verdrietig :(. En inderdaad met de decembermaand voor de boeg, wat een enorm moeilijke maand is als je al zo lang hoopt het jaar erna MET kindje (of in elk geval zwanger) de feestdagen zal vieren.... Heel veel sterkte (en natuurlijk ook voor Mariek)....

14. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey,

Ontzettend bedankt voor het medeleven lieve meiden!!
    Inmiddels de grote klap alweer voorbij (op een paar huilbuien na ;)).
    En zit nu aan een lekker wijntje. Besloten om even een paar maanden te stoppen, is maar weer de hormonentroep uit het lijf, cyclus weer enigzins op orde krijgen en afvallen..
    Denk dat we rond februari of zo ons weer aanmelden. Eerst deze klap maar weer verwerken en dan top fit er tegen aan!

Lool, wat is dat voor een belachelijk gedoe op het werk? Bah! En daar gaat je motivatie weer!

Tezz, ben je alweer aan de betere hand of nog steeds aan het snotteren? Werkt de glasvezel trouwens goed?

Leen, en al wat gehoord van die nieuwe opdracht? Ben druk aan het duimen voor je!

MAariek, de dag dat senna komt, komt steeds dichterbij! Is het huis al puppy-proof?

Mielen, hoe voel je je? Weer erge last van hoofdpijn of valt het mee? Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis?

Nyncke, heeeeel veel succes maandag! Ik duim voor je! Klinkt wel erg positief dat je al zo snel mag komen!!

Miep, hoe gaat het met jou en de kids? Heeft R. nog steeds veel zorg nodig?

Stephanie, hoe gaat het met jou dan. Moet wel zeggen dat ik het gezellig vind als je soms eens langs komt!

Allemaal heeel erg bedankt!

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    daan ik lees nu pas het verdrietige nieuws.....wat een tegenslag weer. En ja, die decembermaand is echt de moeilijkste om door te komen.....daan en mariek een hele dikke knuffel voor jullie allebei!

tezzz toetsenbord in de vaatwasser! ik stond ook vreemd te kijken toen ik op mijn werk een keer een toetsenbord in de vaatwasser vond, maar het schijnt toch echt dat ze er tegen kunnen (of anders eerst even testen met je oude)

hier dus twee dagen met een verschrikkelijke hoofdpijn gelopen, sinds gisteren eindelijk weer een beetje gezakt. nu gezellig een (snotverkouden) digger te logeren, wat een vrolijk mannetje is dat toch.
    morgen voor de eerste fm, zal mij benieuwen.

Leen, lool, nyncke en dimple mijn duimen draaien voor jullie!

16. Dimple

Dimple Fanatiek lid

10 feb 2009
    2.579
    0
    0
    @Miele, helemaal gisteren vergeten succes te wensen voor vandaag, dat ze maar goed mogen groeien.

17. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Mielen , heel veel succes met de eerste follimeting! Hoop dat ze goed zijn gaan groeien!

De rest allemaal een fijne dag!!!

18. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ik heb voor iedereen vandaag een kaarsje opgestoken. Dat we allemaal maar heel goed nieuws mogen krijgen.

Dikke knuff

19. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    :$ bijna pagina 4...:$

Mielen, hoe was het vandaag? Was er al iets moois te zien en hoe ziet het vervolg er nu uit? Gaan ze je nu op andere dingen prikken?

Nyncke, jij had het gesprek toch vandaag? En hoe is het gegaan?

Leentje en dimple, jullie al iets gehoord van jullie sollicitaties?

Ben ook druk aan het solliciteren, heb op twee functies gereageerd, sluitingsdatum was afgelopen maandag en dinsdag. Ben zo benieuwd wanneer ik een reactie krijg. Afwachten maar.

Fijne avond allemaal!!

20. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Geen mielenl nieuws vandaag???
    Dimple hoe is het bij jouw gegaan?

Hier zo ff eten en dan tegen 19:50 richting mn gesprek

Deel Deze Pagina