kwam nog even snel voor de Daan check....nog niets Maarehhhhhhhhhh..ik zie me daar echt wel een streep Mariek !!!!!! *zonder bril nog wel...........* duimerdeduimmmmmmmmmmm truste allemaal ! *jullie liggen natuurlijk allang in je mandje *
hmz kwam ook ff kijken ..maar nix helaas.. hier heeft t goed doorgezet vannacht.. zoals gedacht.. morgen dus t ziekenhuis bellen. word morgen een druk dagje, auto moet naar de garage, moet naar t ziekenhuis, al kan dat dinsdagochtend ook nog wel.. en wilde eigelijk de dokter bellen of er niet iets te krijgen is wat en werkt en niet schadelijk is voor tijdens een behandeling.. maar ja dat allemaal tegelijk gaat niet lukken. dus bel eerst t ziekenhuis maar en dan wacht ik wel tot dinsdag met de dokter bellen.. hoest verder hier?
aaahw balen Marieke, maar nu kunnen jullie wel weer verder met behandeling!! Drukke dag morgen dus! hier alles ok, beetje een kater! Vanmiddag een bbq dus hoop dat het heerlijk weer wordt!
zijn er hier kindjes s´nachts zindelijk? (Wup vast wel, dus dimple wie weet heb jij tips) N. is nu sinds 3 maanden zindelijk op de dag, ook tijdens haar slaapje, maar nu weigert ze s´nachts een luier. Vandaag kreeg ik hem echt niet om, althans ik heb de strijd snel opgegeven. Ze wordt vaker wel dan niet met een droge luier wakker, dus vandaag maar geen luier om gedaan. Heeft iemand tips? Moet ik haar wakker maken voordat ik naar bed ga om haar te laten plassen? (met het risico dat ze dan niet meer gaat slapen!) Of een potje in haar kamer? (dat heb ik dus wel) Ik heb echt geen flauw idee hoe dit aan te pakken. Zindelijkheid overdag ging vanzelf, heb ik niets voor hoeven te doen. Ze wou geen luier en die bleef af en haar zindelijkheid is een feit! Maar dat s´nachts vind ik nog wel spannend hoor!
lola helaas kan ik je dr niet bij helpen. vind t wel super dat ze overdag al zinderlijk is.. miss toch laten plassen voor t slapen gaan? nog altijd geen daan? ze laat ons wel in spanning hoor
@ Marieke, ja super goed van N. hoor dat ze overdag zonder enkele moeite zindelijk is geworden! Vannacht ging wel ok. Droog tot dat ze vanmorgen om 6 uur in mijn bed kroop en mijn nieuwe matras doordrenkt was van N. haar plas! Oepsie... Dus volgende keer als ze bij mij kruipt eerst op het potje! Maar ze was dus zo goed als droog! Joehoe! Ik ben ook wel erg benieuwd naar Daan!
Gats Mariek, balen hoor meis. Maar Juli is een mooie maand om zwanger te worden! Dus mijn duimen draaien weer voor deze ronde weer met hulp! Daaaaaannnnnn, waor bun ie?
@ Baps, ik heb dat ook een beetje, vooral omdat ik wel zag dat ze online kwam zaterdag! Maar ja aan de andere kant, misschien heeft ze nog niet getest en mijdt ze het forum een beetje ofzo!
Even Daan-check zo vlak voor we weggaan. Helaas. @Marieke, balen hoor, gewoon over een paar weken test jij positief, ik weet het nu zeker. @Lola, helaas, Wup is 's nachts nog steeds niet zindelijk, ik baal er ook wel van, hij wil ook nauwelijk wakker worden als ik hem naar de wc doe als wij naar bed gaan en vaak heeft hij dan al een natte luier. Dus wat dat betreft kan ik je niet helpen. Het enige wat ik wel eens gehoord heb is om N zonder luier naar bed te doen en als ze in diepe slaap is de luier omdoen, maar ik begrijp van je dat ze makkelijk wakker wordt en dan vaak niet meer wil slapen. Ik hoop voor je dat het snel lukt. O ja, Bosch is 's nachts droog heb ik begrepen van Miele, althans het was 1x, of het zo is gebleven weet ik niet. Mail haar eens ofzo. Zo en nu weg op naar de Ardennen. DOEIIII Tot over een week. (of eerder voor een Daan-check)
dimple have fun meid... maak me ook zorgen om daan, zeker omdat ze wel online is geweest en niets gepost hier trouwens deze maand ook geen mooie test hoor heb zon last van mn arm dat ik toch aan de diclofenac moet en mn arm in een band nu moet hangen.. en diclofenac en behandelen gaat niet samen dus moeten ook deze maand overslaan dat word dus eind juli...
Hè Marieke, wat klote zeg. Maar ben je straks dan wel echt een hele tijd van de pijn af? Lool, Ninthe hield het al erg goed op en heeft ook geen ongelukjes gehad in bed. Ze kan het heeeel lang ophouden. Voordat ze naar bed gaat dan gaat ze naar de wc en dan vraag ik het 's ochtends weer. Soms wordt ze 's nachts wakker en dan vraag ik wel eens of ze naar de wc moet en dan ze ik haar halfslapend op de wc, maar het is niet nodig. Mijn beste vriendin heeft de eerste tijd haar dochter rond 11 uur half slapend op de wc gezet en dan weer in bed gelegd. Maar ik vind dat N. het erg goed doet hoor, knap! Je hebt bij de kv ook van die wegwerp zeiltjes, die kun je op het matras leggen onder de hoes en dan wordt het matras niet nat bij een ongelukje. Ik ben ook erg benieuwd hoe het met Daan is.