Het grote SMEP-topic (Deel 6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lola1982, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dank je nyncke hihi
    denk dat hij gister klopte met mn gevoel.. een eisprong.. hebben goed geklust afgelopen dagen.. dus laat het nu maar eens spontaan raak zijn..

2. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Zo is het maar net Mariekske! Heb je vandaag ook een ovutest gedaan?

Nyncke, een beetje laat maar wat fijn dat de echo goed was!

Ik was al lang niet meer geweest. Sinds ik weer een nieuwe opdracht heb zit ik thuis minder vaak achter de computer en als ik erachter zit is het om te werken. Maar wat is het fijn om weer aan de slag te zijn!

X!

3. lekker is dat he leentje? kan ik me voorstellen. thuis zitten is leuk.. maar eruit zijn is ook wel lekker.. mensen zien je daar toch anders dan alleen moeder..

ja om 12u nog een ovutest gedaan en verschijnt wel een lijntje maar veel lichter.. maar nu moet ik zeggen dat hij sochtends altijd lichter is hoor.. dus vanmiddag doe ik er nog 1 en dan kan ik pas zien of hij weer t zelfde is of echt lichter.. maar heb gisteravond wel een eisprong gevoeld.. als dat t niet was ben ik benieuwd wat het dan wel was haha

4. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Mijn duimmodus gaat aan voor je mariek. Het is jullie zo gegund

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Fijn dat het werk je zo goed bevalt, Leentje!

Mariek, ik vind idd alleen de onderste positief... de andere zijn (op de foto in elk geval) toch wel iets lichter dan de controlestreep. Hoe was de test vanmiddag? Ben het helemal met je eens; het mag nu wel eens....

Nyncke, hoe gaat het met jou? Druk kleintje in je buik?

6. heb net weer even een testje gedaan en zo te zien is die echt wel negatief.. ik zal straks even een foto maken in daglicht van mn testrijtje.... nu de test van gister ook is opgedroogd zie ik geen verschil tussen die van de avond ervoor als gisteravond.. maar het schijnt te kunnen he.. hebben iig op tijd geklust dus daar zal t niet aan liggen..

7. Door het licht lijken ze wel heel licht nu haha.. maar het 6e en 8e stripje van boven zijn de streepjes toch echt net zo donker als de controle.. maar zoals jullie zien is de onderste van net zo goed als weg.. dus denk dat ik het gisteravond goed gevoeld heb :D

8. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    haaai,

Mariek, we gaan 'gewoon' voor een spontane beeb!! Goed dat jullie zoveel geklust hebben en je de eisprong hebt gevoeld!!

Leentje, lekker hoor dat je nieuwe opdracht je zo goed bevalt! Hoe lang duurt de opdracht en ben je ook echt bij de opdrachtgever op de werkplek? En hoe is het met de kids?

Wieffie, en heb je nog controle gehad i.v.m. het afbouwen van de pret? En hoe gaat het met de nieuwe meds?

Miep, jij bedankt hoor! Moet zeggen dat ik altijd veel steun aan je heb als mede IVF/ICSI-er!! Ik moet zeggen dat ik er wel heel positief in sta. Lichaam en geest voelen goed :cool:... Alleen was ik weer heeeel er boos op de apotheek. Radboud had een recept gestuurd voor de pil, micogynon en dan krijg ik van hun een andere pil mee. Volgens haar dezelfde maar een andere merknaam. Radboud heeft het vanochtend ook even opgezocht en die geven ook aan dat het het hoofdbestandeel hetzelfde is. Nu ben ik aan het twijfelen of ik nog terug ga naar de apotheek.... Mijn gevoel zegt dat ik gewoon de microgynon wil (ik weet dat ik daar goed op reageer), maar aan de andere kant ben ik dan geen enorme doos als iedereen zegt dat het hetzelfde is??? twijfel twijfel...

Liefssssss

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Daan, ik heb (voordat ik stopte met de pil) ook de andere gehad - is écht precies dezelfde, maar een ander merk (wit-groen doosje toch?). Fijn dat je er zo'n positief gevoel over hebt.... ik hoop enorm dat jij en Mariek zwanger of als moeder 2012 weer uit gaan!

10. kan me voorstellen dat je eraan twijfelt daan, als iets goed werkt of voelt bij mij wil ik ook altijd t zelfde.. maar als hun allemaal zeggen dat het hetzelfde is, zal het haast wel t zelfde zijn toch? snap je gevoel!

dank je miep :D je bent een schat!

11. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Thanks, ben weer helemaal gerustgesteld!

Miep, die pil heet Eleonore, ik had er nog nooit van gehoord maar heb net even gegoogeld en er staat bij dat het idd een andere naam is voor Microgynon.... Ik laat het dus zo.. Hopen dat ik heeeeel snel ongesteld wordt en dan mag beginnen!!!! Hoe gaat het met de triplets? Mooie foto hoor!

Mariek, vind dat miepie gelijk heeft, wij gaan gewoon zwanger of al met beeb 2012 uit!! O zo!!! Heb je er nog een ovutest tegen aan gegooid??

Liefssss

12. hoop voor je dat je dan snel ongi word en weer kan beginnen :D je had nu geen cryos meer in de vriezer toch??
    misschien een lullige vraag.. maar zie dat je dan voor ivf nr 3 zit? dus dan MOET deze raak zijn anders word het niet meer vergoed?? of hoe zit dat precies?

hier nadat de ovutest negatief was ook niet meer getest.. vond ik zonde en heb er deze ronde 10 verbruikt.. heb er nog 10 over dus die gebruik ik dan volgende maand.. mocht het nodig zijn.. waar ik wel vanuit ga haha bedoel.. zijn al ruim 5 jaar bezig.. dus kan me niet voorstellen dat het nu ineens met gericht klussen wel raak is maar toch.. dromen mag altijd hihi..

13. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    hey,

Idd dit is de laatste vergoedde poging. Maar zoals we het niet bekijken gaan we gewoon door... zelf betalen dus.. en dat is heeeeeel veel geld,dus dat wordt sparen:$.
    Ik denk dat als dit echt de laatste was de druk zo hoog is dat dat ook niet goed was.
    Maareh dit moet hem gewoon gaan worden hoor!!!

En dromen hoeven geen bedrog te zijn toch? Dus wie weet... Je bent in ieder geval wel goed bezig geweest met die testen!!

Voor ons beiden wordt dit dus ons vijfde jaar..
    Dat moeten we vieren met een beeb :D!!!

Liefssss

14. heb je helemaal goed daan! alles ervoor over hebben dus geen druk op een poging! enneh dit is gewoon idd de laatste keer!

eehm.. wij zitten helaas al in ons 6e jaar.. november 2006 van de pil afgegaan dus aankomende november al 6 jaar bezig..

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Daan, tip: als de artsen vragen of je nog genoeg medicatie hebt, altijd nee zeggen ;). Ze schrijven dan extra voor, en als je over hebt, hoef je bij een evt 4e poging niet 100% meds zelf te betalen (en dat is al gauw 1500€ voor een poging). En als je het toch niet nodig heb (wat ik natuurlijk hoop) kan je er altijd wel iemand blij mee maken die wel in een 4e/5e poging zit.....

Mariek, ik duim!!!!

16. kijk dat is nog eens een goede tip miep :D
    dank je voor het duimen

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hallo dames!

@ Daan, hoe was je telefonische afspraak de tweede?

@ Marieke, hoe is het me tjou?

18. hai lola :D

ja gaat wel goed! deze maand weer vollop aan de klus geweest en ovulatie testen gebruikt.
    wel weer een enorm lange cyclus van 39 dagen maar ja..

hoe is het met jou dan?

19. haha kan je nagaan hoe gewend ik onderhand ben om niet met t zwanger worden bezig te zijn.. ik drink nooit maar had ineens zin in een breezer! (drink normaal altijd wijn of likeurtjes als ik drink maar zag m staan en denk jaaa daar heb ik zin in haha)
    dus lekker een breezer op.. ach ja.. als er uberhoupt al een wonder is gebeurd zal die ene breezer ook geen kwaad kunnen hahaha
    proefde geen eens dat er alcohol in zat haha heb alleen wel warme voeten hihi (al maanden niet gedronken) nu lekker t bedje opzoeken en morgenvroeg weer werken

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke, hahahaha! Lekker toch die warme voeten!
    Ik las het idd nadat ik had gereageerd dat jullie zelf goed geklust hadden!! Super, ik ga duimen!!

Deel Deze Pagina