mja voor t eerst sinds maanden weer gericht geklust.. eigelijk uberhoupt weer geregeld geklust.. want dat stond een beetje stil de laatste tijd.. zo zie je maar weer dat dit alles ook zo zn dieptepunten kent in de relatie. gelukkig is het weer top nu... Heb nu 4 sessies bij de osteopaat gehad, ik had er maar 3 of 4 nodig, maar ze kwam de laatste keer pas echt door het spanningsveld in mn buik heen.. dus over 2 weken gewoon weer terug komen. zo jammer dat de verzekering veel minder vergoed sinds 1 jan. maar ja heb t er voor over. vorige maand had ik meteen na de behandeling van haar mn eisprong en werd ik zo heftig ongesteld met stolsels en krampen dat ik denk dat doen alles van oktober er pas uit is gekomen. Dus wat dat betreft doet het wel een beetje zn werk. Deze maand dus gericht geklust en ovu testen gebruikt. nu natuurlijk overal last van haha.. dus ben heel benieuwd!!! maar wacht het rustig af hoor..
had een zwanger en kids test bij mn ovu testen gekregen. dus dacht ach.. gedaan en dacht iets te zien.. hier op t forum even gevraagd of deze meer of minder hcg nodig heeft dan de kv voor 5 euro en die zeiden dat als je daar wat op ziet je op de kruidvat zeker wat moest zien.. zo gezegd zo gedaan.. zie resultaat.. in t echt wat duidelijker te zien.. kwam meteen en is nog roze ook.. maar ja ik zou ik niet zijn... dus wacht mn nod nog even af.. 3 daagjes nog en dan nog maar testje doen..
...zoals altijd gelijk even je foto in negatief gezet en...Ja! Ik zie wat! *duimmodus standje omhoog*
thx tezz.. ja hier is het duidelijker te zien maar ja das altijd zo.. nog erg licht maar logisch voor 3 dagen voor nod. do of vrijdag weer een testje wagen..
Met mij gaat het prima, geniet er nog elke dag van ! En we weten ook wat het is. Gun het jou en daan ook zo (en mielen ook maarja ) Maar je komt nu erg dichtbij he, hoop het zo voor je. Oooohh ga echt zoveel dansjrs doen van geluk haha.
@ Marieke, ik zie het ook!!! Maar idd jij zal jij niet zijn... Maar wat killing de aankomende dagen!! Ik duim heel hard..
Dank je!! Zo zie je maar weer! Drink nooit.. Zal je bet zien hahaha och die ene breezer... Ben benieuwd hoe of de test er do uitziet
Nope big suprise hihi. Marieke, zolang je niet overtijd loopt moet je inprincipe kunnen eten en drinken wat je wilt !! Zolang je het maar met mate doet. Je bent zelf een voorbeeld van eeuwig wachten, dus af en toe een drankje moet kunnen hoor. Al hoop ik wel dat die breezer t laatste is wat je hebt mogen drinken. Super spannend !!!
Ooooh marieke wat maak je het weer spannend. Hoop voor je dat het donderdag of vrijdag nog duidelijker is. En wat eten en drinken betreft: ik zou nu nog eten waar je zin in hebt. Want ik hoop voor je dat na deze week 9 mnd niet mag. Wat heb ik toch een zin in een lekkere cappacio haha
ooooooh Marieke..... Je maakt het weer spannend!!! Duimen draaien al in volle snelheid!! Ik hoop het zo meid. Wanneer ga je de volgende test doen,donderdag?? Hier lijkt mijn cyclus weer van slag.Vorige week het telefoontje gehad. Vorige poging is volgens ziekenhuis wel goed gegaan. Kwaliteit van de eicellen was erg goed (hormoonwaarde was hoog) en 12 eicellen is voor een punctie erg goed. Wel vond ze het jammer dat er van die 12 maar 5 embryo's zijn onstaan. Daarentegen wel 3 A-tjes dus waaruit natuurlijk wel een zwangerschap ontstaan. Al met al zelfde spuiten maar wel al op dag 8 de eerste echo (vorige keer zat ik nl wel tegen een overstimulatie aan) i.p.v. dag 10. Nu dus alleen nog ongesteld worden. Er zat weer wat regelmaat in (rond dag 35 à 36) maar zit nu alweer over de 40.. Fijne avond!
hihi ja in feite wel he nyncke. vanaf 6 weken heb je pas een bloedband haha.. maar toch.. op t moment dat ik weet dat ik zwanger ben dan stop ik meteen met alles wat niet mag hahaha maar eerst moet ik duidelijk zwanger zijn hoor balen dat je lichaam het ook weer laat afweten daan, ik heb nu ook een lange cyclus. afgelopen keer 42!! dagen en nu 39 dagen.. naja.. zit dan nu op dag 36 en hoop niet ongesteld te worden maar toch.. misschien dat de osteopaat hier iets mee te maken heeft.. ze zei dat ze nu eindelijk door het spanningsveld heen is dus mn lichaam is wel bezig.. hier trouwens mn foto toen de test was opgedroogd.. op foto nog wel lichter dan in t echt (lijkt grijs maar is echt roze) maar ik vind m voor 3 dagen voor nod best duidelijk haha maar ja we moeten t maar zien wat er de komende dagen uitkomt
O, mariek, wat spannend en wat gun ik het jullie enorm dat t nu eindelijk eens gelukt mag zijn en dit een blijvertje is! Daan, heb je er zelf een goed gevoel bij? Wel fijn dat ze je al eerder in de gaten willen gaan houden.... Hier de hele bups weer thuis, heb R vandaag me sonde weer mee mogen nemen uit het ziekenhuis, maar vandaag al niet bij hoeven voeden via de sonde. Denk dus dat ie er overmorgen ofzo wel weer uit kan.... Meiden en ik zitten nog steeds vollop met de buikgriep waar R ook zo ziek van was . Meiden vandaag allebei vier keer van nek tot in hun slofjes onder de smurrie, arme grietjes. Maar ja, zal ook wel weer over gaan....
*inbraak* Whoeeeeeee Marieke!!! *duimmodus staat aan hier!!!* Wat zou dat toch gaaaf zijn!!!!! Als ik het iemand gun ben jij het wel *uitbraak*
Wow marieke, die test ziet er zeker heel veel belovend uit Zo heb ik ze ook en die lopen toch echt 2 mannetjes rond! Ik ga vreselijk hard voor je duimen dat je morgen een mooi positieve test in je handen mag houden en dat het eindelijk zo ver mag zijn voor jullie!! *doet heel voorzichtig een rondedansje en ga hard aan het duimen* Daan, blijft vreemd om het je toe te wensen maar hoop dat je snel ongi wordt! Ik vind gewoon dat je met marieke mee moet zwangeren. Is veel gezelliger Ik hoop echt dat deze poging helemaal raak mag zijn! Ga voor jou natuurlijk ook weer volop duimen!!! Miepie, Jeetje meid, wat vervelend dat het zo'n ziekenboeg bij jullie is. Wens jullie heel veel beterschap. Heb je wel een beetje hulp? Lijkt me erg lastig als je zelf ziek bent en voor 3 min of meer zieke kindjes moet zorgen.
aaaah snoopy wat lief!!! hoe is het met jou meid???? pb me anders ff dank je wieffie!!! hoe is het nu met jou dan??