stuiter de stuiter... ruim 5 jaar lang bezig.. ziekenhuis in ziekenhuis uit... men nemen een pup.. en tadaaaaaa *huilt stiekum even verder*
Jaaaaaahhh!!! Wow marieke! Het is zomaar roze woensdag!! Das super zeg!!! Van harte proficiat!!! *huilt ff mee!!* Ben echt super blij voor je! *spreekt dat hele kleine frummeltje ff streng tegen dat ie zich goed moet vasthouden en pas over 9 maandjes los mag laten!!*
Mariek!!!!!!! Whaaaaaaa!!!!! Da's echt echt echt roze! O, mijn verkleumde duimpjes draaien overuren dat dit humpie komende 8 maanden blijft waar ie zit! Gefeliciteerd....
jullie maken me weer aan t huilen hahaha weet gewoon niet hoe ik het heb... hadden wel ovu testen gebruikt enzo.. maar ik ging er eigelijk vanuit dat we over 2 mnd gewoon weer die ziekenhuis sleur in moesten... ooo laat het alsjeblieft blijven zitten!!!! als alles goed gaat ben ik 3 dagen na mn eigen verjaardag uitgeteld haha.. morgen de digitale maar eens doen.. als die zwanger aangeeft ga ik een bannert uitkiezen
Wauw Marieke, dit is toch andere koek dan die tuurstreepjes! Van harte gefeliciteerd!!!!! Ik feliciteer je gewoon, want je bent zwangerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
@ Daan, dat je maar snel ongesteld mag worden en ook dit jaar nog een klein humpie in je armen mag houden. Voor jou draaien mijn duimen ook op volle toeren! x
dank je lola snap en geloof er nog steeds niks van.. zit soms echt naar die test te kijken en denk dan, is die echt van mij haha maar goed. eer ik nog niet "zwanger" heb zien staan verander ik nog niet mn banner haaha
Zoals ik je al had gewhat's apped ziet het er super uit, geweldig! Hopelijk morgen een mooie digitale!
Kan ik me voorstellen. Ik deed digitale pas na 1 week over tijd. Wilde graag 3+ zien. Maar was bang dat ik 2-3 zou komen staan. Gelukkig niet hihi. Hoelaat ga je morgen testen ?
Hoeveel dpo zit je?! Anders eventjes wachten nog met digitale, maar zwanger ben je zeker!!!! Echt super gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dank je nyncke Lola morgen of vrijdag is nod.. Weet dat ik beter kan wachten maar wil t gewoon zien hahaha
Haha nee maar verveelde me dus dacht maak dr vast 1 al zou t maar voor even zijn.. Maar doe straks toch eerst nog een streepjes test. Ben zo bang dat die testen vals zijn ofzo