haha ja.. net iig vast streepjes test gedaan.. staat weer een streepje.. maar durf gewoon die digi niet te doen. stom he haha... maar ga m zo maar doen.. als hij zegt niet zwanger dan is t gewoon nog te vroeg.. toch? haha
Hahaha ja mooi he! Streepje is net zo donker als gister.. Maar digi zei met klein plasje niet zwanger dus hoop of te weinig urine of gewoon te vroeg. Upc heeft storing dus foto volgt later
Mariek, had je de gewone digi of die met indicator? Die met indicator is heel gevoelig, die zonder heeft best veel hcg nodig - daar test je meestal echt pas na je nod positief mee. En dat lijntje van gisteren (en dus vandaag) is toch wel echt een positieve test hoor! (dacht dat kv testen en digi+ind vanaf 10hcg meten en de gewone digi pas vanaf 50 - dus normaal gesproken pas 2-4 dagen later)
ik had met indicator.. maar denk dat die niet lang genoeg heeft nagedacht.. want hier de foto van mn lijntjes test. *onderste is van vandaag.. op de rijtjes foto. begrijp dus niet zo goed waarom de digitale niet gewoon "zwanger" zegt dan.. bedoel.. tis geen tuurtest!! toch?
ow ja op de foto is de test al geheel opgedroogd. hadden storing van de upc dus vandaar dat ik nu net weer even een foto heb gemaakt om erop te zetten.. dus niet roze maar paars hahaa
Marieke, Van harte gefeliciteerd meis!!! Het zijn geen tuurlijntjes, joepie!! Nu nog even de digitale over een paar dagen en dan lekker zwangeren jij!! Kom op meis geef mij het goede voorbeeld !!! Hier nog steeds geen duivels en de test bleef bij mij vanochtend maagdelijk wit.. Dus dat ook weer uitgesloten. Laat die duivels maar komen!! Miep, wat een ziekenboeg bij jullie thuis, bah! Hoop dat jullie allemaal snel weer opknappen! Wief, hoe gaat het nu met de meds? Liefsss
Dank je daan!! hopelijk word je snel ongi!! dan gaan we daarna lekker samen zwangeren! ben alleen zo onzeker door die niet zwanger op de test. ze zeggen dat die echt even gevoelig is als de kv. maar hoe kan het dan dat ik toch een behoorlijk lijntje heb en dat hij nog zegt niet zwanger.. dit zijn toch geen valse testen meer? wou dat ik die eerste 2 maanden over kon slaan, gewoon hup tot over de 12 weken heen ofzo
Mariekske hij wordt gewoon donkerder maar hoeveel dpo zit je nu? Ik heb geen ervaring met een digitale met indicator maar ik zou die pas over een dag of twee weer doen, of langer als je het volhoudt.
Denk ik: ff kijken of er nog wat spannends gebeurd hier....en JA HOOR. Marieke, ziet er echt geweldig uit!!!!!!!!!!!!!!! Nu blijven plakken kleintje.... Digi test, geen ervaring mee, heb alleen gebruik toen ik al overtijd was. Gewoon zondag nog een keer proberen ofzo. Mooie bannerrrrr hoor
dank je dimple!! leentje hij word idd wel donkerder he! ik zit nu op 12 dpo. word normaal altijd 13 dpo ongesteld dus dat zou morgen dan zijn. vanmiddag na 3 koppen thee nog eens een testje gedaan omdat ik zoo onzeker werd.. en gelukkig meteen weer een mooi streepje digitale doe ik op zn vroegst zaterdag.. dan ben ik 1 dag over tijd.. hoop dat ik tot zondag kan wachten..
Mariek, maak je maar niet druk hoor... btw op de site van clearblue staat duidelijk deze tekst bij de zwangerschapstest met indicator; Als je test vóór de dag waarop je menstruatie zou moeten beginnen en een niet zwanger resultaat krijgt, kan het zijn dat je toch zwanger bent maar dat het hormoongehalte in je urine nog niet hoog genoeg is om met de test te kunnen waarnemen. Klinische testen met de Clearblue digital zwangerschapstest vroeg in de zwangerschap hebben de volgende resultaten opgeleverd: 4 dagen voordat hun menstruatie zou moeten beginnen, kreeg 55% van de vrouwen de uitslag 'zwanger', 3 dagen van tevoren was dat 86% van de vrouwen, 2 dagen van tevoren 97% en 1 dag van tevoren 99%. Oh ja en dan zullen ze met 1 dag voor nod ook wel 13 dpo bedoelen Kortom, ik denk dat je over 2 dagen echt wel mooi zwanger krijgt hoor! Ik had bij E ook pas op 15dpo zwanger op deze test bedenk ik me net terwijl ik ook zulke streepjes al had op de kv testen Enne, zwanger ben je echt wel! Marieke en Daan, lief dat jullie na me vragen. Ik moet zeggen dat het nog steeds niet helemaal gaat zoals het zou moeten. Nog steeds verlies ik bloed en is de ontsteking niet rustig. Maar de arts heeft ook uitgelegd dat de imuran pas na 8-12 weken optimaal werkt en ik gebruik het nu 7 weken. Dus ik zit daarnaast nog steeds op een hoge dosis pret erbij. Tja, nog maar ff afwachten dus.
mijn rijtje so far. de onderste is van vanmiddag 16u na 3 koppen thee.. dus vond hem nog best duidelijk haha
aaah dank je wieffie! ben weer wat gerust gesteld hihi jeetje dat het zolang duurt eer de med's pas goed werken.. trek je t allemaal wel met de kids?
Fijn dat ik je een beetje gerust heb kunnen stellen Soms is het met de kids wel zwaar nu. C is sinds vanmiddag ook nog eens ziek (net ook gezellig zijn bedje enzo allemaal weer ondergespuugd) dus dan is het wel zwaar maar gelukkig heb ik mijn mannetje nog die me heel goed helpt. Ach ik blijf moed houden dat het over een paar weekjes echt weer beter gaat
Ik heb haar al een tijdje niet gesproken, maar volgens mij heeft ze het er best moeilijk mee. Zal toch eens snel langsgaan. Heb alleen zo weinig tijd op het moment.