Het grote SMEP-topic (Deel 6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lola1982, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Van mij ook een dikke kus aan Mielenl.

Marieke, vandaag ook een testje of sla je een dag over?

Oh ja: goedemorgen allemaal!

Wieffie, wat heftig zeg. Ben je dan ook niet ontzettend vermoeid?

Hier gaat het wel goed. N heeft sinds gisteren de waterpokken, het zal dus niet lang duren voordat S ze heeft. S loopt trouwens sinds een maand, zo schetig. Ik zal eens een nieuwe foto plaatsen van de dame.

2. jaaaaa fotos!!!
    aaah waterpokken.. heerst geloof ik he? hoor er veel die het hebben.
    vandaag mn nod dus ga gewoon voor t idee wel een testje doen.. net thuis van het werk dus even eten en wachten tot ik moet plassen haha

3. had gehoopt dat hij donkerder zou zijn omdat vandaag nod is (denk ik) maar hij is net zo donker als gister.. ach ja zolang hij niet lichter word....

4. ik moet leren geduld te hebben geloof ik haha hij is aardig aan t opdrogen en hij is wel donkerder dan gister :)
    hier mijn rijtje.. onderste dus van net

5. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ziet er goed uit Marieke. Ik blijf voor je duimen

6. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hij wordt echt donkerder, joepie! Hoeveel testen heb je nog ;).

7. haha nog 1 kv test en een digitale

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Wauw, Marieke gaat goed hoor!!!! Superrrr!!!

9. vandaag weer t zelfde streepje als gister.. haha dus morgen zou dan mn hcg weer gestegen moeten zijn en t streepje weer wat donkerder..

had trouwens in de bijlage van de digi ook gelezen dat hij maar hooguit 3 min nadenkt. mijn streepje komt als schim als de urine doorloopt.. en word steeds iets donkerder.. rond de 3 min is er dus wel een streepje maar denk idd te weinig voor de digi. rond de 5 min staat er een behoorlijke streep. dus voorlopig nog even geen digi voor mij.. eerst een streep krijgen die meteen dus zo dik verschijnt

10. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Toch moet ik zeggen marieke dat je streepjes goed te zien zijn. En dat dan nog niet eens met ochtendurine. Mss is valentijnsdag een mooie dag om die digi te doen!

11. ja dat is een goeie nyncke! valentijnsdag it is :D

12. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Marieke, foto??? Het is altijd leuk om testen met twee streepjes te bekijken.

13. hahaha lijntje is t zelfde als gisteren.. beetje lichte foto sorry...

14. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ziet er goed uit! Al vind ik testen met op de achtergrond een bierviltje nog mooier haha ;), dat vond ik zo grappig bij je eerste testen.

15. hahaha zal dr morgen weer een maken voor je op t bierfiltje.. kreeg daar ook al leuke reakties over op t testen topic hahaha

(blijf net zo lang door testen tot ik een knal test heb, anders geloof ik t niet)

16. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He marieke, heb je alweer getest? Was benieuwd of je inmiddels een positieve digitale hebt. Zou nu toch wel moeten lukken lijkt me :D

17. Nee heb niet getest, afgesproken hier thuis even niet te testen haha want zit hele dag alleen maar naar die testen te kijken. Digitale wou ik sowieso pas van de week doen aangezien mijn streepjes. Rond de 3 min pas opkomen zetten en de digi maar 3 min nadenkt. Heb geen zin om weer te zien : niet zwanger. Heb al hele morgen last van krampjes met vlagen. Vind het helemaal niks hahaha was t maar gewoon vast een paar weken verder!

18. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Oké, en die krampen zijn normaal hoor! Weet nog dat ik in get begin soms wel eens dubbel heb gelegen van de krampen! Wel vreemd dat het zo lang duurt voor de streep er staat... Dat ken ik niet, wel dat de streep na 10 minuten
    Veel donkerder bleek dan in het begin...

19. ja hij verschijnt wel meteen maar meer als schim zeg maar.. en dan word hij donkerder.. na 3 min staat er een behoorlijke streep die dan alleen maar donkerder word. vind het zelf ook wel raar.

eerste keer dat ik zwanger was, liep de test door en verscheen gelijk het roze streepje. test was veel lichter als ik ze nu heb en was heel snel zwanger 1-2 op de digi. van de week dus met donkerdere streepjes een niet zwanger.. misschien toch niet goed dan? nu de test van gister is opgedroogd lijkt hij iets lichter als eergister.. nu lees ik overal dat mensen wel vaker ineens een lichtere test ertussen hadden en dat t toch goed ging, en t verschilt niet veel.. maar toch.. daarom test ik voorlopig even niet.. maak mezelf alleen maar gek. zolang ik niet bloed zal het wel goed zijn. en dan vrijdag weer een testje doen.. dan ben ik 5 weken en zal die toch moeten knallen toch.

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke, ik had met N. pas met een week of 6 een knaltest. Zo donker als de jouwe had ik pas met 5 weken. zelfs voor NOD was er niets waarneembaar. En het is niet dat ik pas later een ei had dan ik zelf dacht, want ik had die ronde getempt en ovu testen gebruikt!

Krampjes had ik ook onwijs en het maakte mij ook erg onzeker, maar het eind resultaat is N.

Deel Deze Pagina