ah neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! FUCKFUCKFUCKEDIEFUCKFUCK! Gatverdegatver! Dit MAG gewoon niet! Ontzettende grote knuf!!!
Dikke knuffel meid! Ik zou het idd eens aangeven want het lijkt erop alsof het zich niet goed wil innestelen bij je..sorry heb je nu niets aan maar het is al erg genoeg dat een kindje op zich laat wachten en dat je dan ook nog zoveel miskramen moet meemaken
Mariek, schrik van je berichtje....wat is dit ontzettend klote, oneerlijk, verdrietig . Weet even niet wat verder te zeggen. Dikke dikke knuffel....
gut dacht gewoon even hier heel stoer doorheen te komen... maar zit alweer te brullen.. ik ben gewoon boos op alles en iedereen.. ik haat valentijnsdag!!!! ik vind er geen bal meer aan! dat het maar snel morgen mag worden zodat ik weer even t knopje om kan zetten en door kan gaan! en ik wil verdorie nu een peuk! *sorry*
Marieke, brullen mag. Het is ook zo fucking oneerlijk allemaal... Waarom nou weer... Gooi het er uit, schreeuw, huil.. Ik denk aan je! x
Wat een ontzetten kl*te bericht . Kan je alleen maar een hele dikke knuffel geven!! Bah bah bah, waarom mag het nu niet 1 x-tje goed gaan... Wordt hier zo verdrietig van!!!
Lool, wat een dappere meid is het toch! Goed zeg, knap hoor!! Ben trots op d'r ! En hoe gaat het in de liefde? Denk dat heel je brievenbus natuurlijk overliep met alle valentijnskaarten of niet. Leentje, lief dat je er naar vraagt. Met mijn schoonvader gaat het gelukkig goed naar omstandigheden. De kanker is natuurlijk helemaal uitgezaaid maar hij houdt zich er goed. Hij geeft iedere keer weer aan dat hij net zolang bij ons blijft totdat hij een kleintje van ons kan zien. Die man is echt zo lief! En door zijn mega positieve instelling maakt dit proces wat makkelijker voor ons. Hoe is het met jou? En hoe bevalt die nieuwe opdracht.. Liefss
dank jullie lieve meiden! het wil nog neit doorzetten. vanmiddag enorme krampen.. na de ibu snel weg. nu lichte krampjes en alleen nog bij het afvegen bloed. laat t maar doorzetten! heb morgen wel vrij genomen. daan al ongi?? lola jaaa hoe staat t met je liefde? iemand nog wel leuke dingen gekregen vandaag?
Ik een rode roos gekregen....................... .......................................................... maar die had hij zeer romantisch bij de boodschappen gekregen. Hoop dat het dan nu maar snel doorzet bij jou.. Bah! Nee hier nog steeds geen duivels, grrrrrr. Wel continue krampen en al dagen bloed chagerijnig.... Vandaar dat wrs ook niets heb gekregen voor valentijn ...
@ Daan, hihi! En wat lief van je schoonvader! Hopelijk lukt dat ook nog! Enne die roos, hahahaha! @ Daan en Marieke, had een tijdje leuk contact met iemand, maar volgens mij was hij niet helemaal eerlijk, dus dan hoeft het van mij niet!! En mijn gevoel laat mij meestal niet in de steek, moet soms alleen wat eerder naar de signalen luisteren en niet zoals bij bijv. ex dat maar gewoon domweg negeren! (bij ex 4 jaar, hahaha) Dus nu lekker niets, ook lekker!! @ Marieke, innestellingsbloeding? (ik blijf positief denken!!) Mijn ex staat helaas (alleen in de weekenden) ook weer op vrije voeten... Wat vliegt een jaar voorbij... Grrrrrrrrrrrrr! Hij belde meteen alweer! Jak!
Haha daan! Ik kreeg een whats app bericht met een roos, zodat ik m lang kon bewaren! Hij haddus gewoon geen tijd om wat te kopen haha. Ach ja had gehoopt op een romantisch kaartje van een stille aanbidder maar helaas
Mariek,wel lekker practisch en over nagedacht zo'n roos via de telefoon .. This natuurlijk ook wel alleen maar ene super commerciele dag. Gelukkig heb ik wel een romantische/ lieve man. Iedere keer na een punctie o.i.d. staat er een grote bos met gerbera's (mijn lievelings bloemen en trouwboeket) op tafel. Dat waardeer ik dan meer dan met zo'n dag. Lool, bah weg met die ex!! Weet hij ook waar jullie nu wonen en vraagt hij ook dan echt om N te zien? En idd gewoon op je gevoel afgaan. Weg met foute mannen!!! En heeeel snel een lieve man vinden! Over foute mannen gesproken ga 'opgelicht' even kijken
@ Marieke, ach lief bedoelt! Hihihi... en zo kan je er dag in, dag uit naar kijken! @ Daan, wat lief van je man, dat vind ik nou echt attent! Ex weet niet waar ik woon. Hij vraagt wel naar N. en vraagt ook of we binnenkort kunnen afspraken. Gister was ik aan het opruimen, echt lades uitzoeken etc. N. zag foto´s van mij en ex ze vroeg wie dat was en ik zei je ´papa´. Toen zei N. MIJN GOD!!! Dat meen je niet. Wat kijkt hij boooooos! Ahahahahahahaha, ik kwam niet meer bij.... N. trouwens ook niet, hahaha, als ik er weer aan denk moet ik weer heel hard lachen....
Hihi lola, t berichtje is al gewist dus ach hahaha Daan aaaah dat is lief. Ik heb echt een a romantische man die ook niet goed weet om zn gevoel te uiten en te moeten zorgen.. Tis een schat hoor maar op die punten kan ik m soms wel hahahah