Het grote SMEP-topic (Deel 6)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lola1982, 13 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Ben ook erg benieuwd Marieke..

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    me too

3. Dat is aan t doorzetten. Zit half dood te gaan van de pijn.. Heb al 2 ibuprofen op maar t helpt niet...verlies nog altijd niet bijster veel, wel meer als gister.. Laat t maar opschiete. Want dit is niet te houde

4. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Oh wat kl*te marieke :( Ik kan je alleen maar een dikke knuffel geven! Sterkte meid!

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    He bah marieke... dikke knuf!!!

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Hoe gaat het hier vandaag?

7. bagger...

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
  9. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    X Marieke...

10. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Marieke, hoe gaat het nu met je?

Daan, is de ongi al doorgebroken of nog niet?

11. gaat wel hoor.. en hoe is het daar? carnaval vieren?

daan hoe is het daar? opoe al op bezoek?

12. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Yep eindelijk zijn de duivels gekomen donderdagavond.
    Gisterochtend gelijk met het Radboud gebeld en moet zondag aan de pil. Ze sturen me z.s.m. het rooster door. Dus ben benieuwd.

Allemaal nog bedankt voor de felicitaties op H of F!! Superlief!!

Vandaag alweer 31 jaar geworden en giga verwend door manlief. Heb een hele mooie fotocamera gehad!!
    Vandaag naar Willemstad geweest en een mooi boeket bij het graf van mijn beste vriend gelegd (hij was vandaag anders ook 31 geworden) en daarna naar mijn beste vriendinnetje in Rotterdam geweest toen weer twee uur terug naar huis gereden en daarna lekker ouders en schoonouders mee uit eten genomen.

Hoe is het met jullie??

Mariek, hoe gaat het met jou? Ga je binnenkort weer bellen met het ziekenhuis of wil je eerst weer even rust?

Weltrusten voor straks alvast!

13. oooooooooooo daan schandalig sorry helemaal vergeten! gefeliciteerd!!!
    en dubbel gefeliciteerd met je duiveltjes haha
    spannende tijd dus weer.

wij hebben 27 feb afspraak bij de gyn staan. dan wil ik weten of er wat is voor t bevorderen van een innesteling. ze zullen nu toch niets doen denk ik, vorige keer na spontane zwangerschap moest ik een jaar wachten eer ze weer wat wilde doen...

14. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hey Marieke, hoop toch echt niet dat ze nu weer zeggen dat je een jaar moet wachten... Dat zou echt belachelijk zijn!
    Bij de behandelingen die ik doe moet je utrogestan gebruiken, 3 x daags 2 tabletten, deze bevorderen het baarmoederslijmvlies en de innesteling. Tenminste zo begreep ik het altijd. Misschien kan je daar naar vragen?

Hier vanavond de eerste pil... het gaat weer beginnen!!!

15. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    up up up
    pagina 4 kan echt niet..

16. Daan spannend meid :D ik duim voor je!
    en zijn dat vaginale tabletten ofzo? ga dat zeker de 27e even navragen.. we weten niet of we moeten wachten maar weten wel dat t ook spontaan kan. alleen t blijft niet zitten.. dus miss dat we zelf kiezen voor nog zelf proberen met medicijnen voor de innesteling ofzo.

17. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Mariek, zijn idd vaginale tabletten die je 3 x daags 2 stuks van moet inbrengen, geeft wel een smerige bende :cool:.
    Navragen kan nooit kwaad!

Slaap lekker voor straks allemaal!

18. jeetje 3 keer daags 2 tabletten.. en voor hoelang? lekker zootje dus hahaha

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Mariek, ik heb na de verse tp's en eerste twee cryopogingnen ook utrogestanbolletjes gehad - het wordt idd gebruikt ter bevordering van de innesteling. Je kan evt ook eens uitzoeken hoe en wat er verder mogelijk is adhv dr Alan Beer, die heeft veel onderzoek gedaan naar vmks geloof ik. Op het IVF-moeders forum zit een heel groepje dat zich daarin verdiept heeft....

Daan, spannend! Succes!

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    O, ik moest trouwens vanaf de eisprong de bolletjes gebruiken tot 11.4 weken zwangerschap als ik zwanger was.....

Deel Deze Pagina