Hey miepie, Wat grappig zeg, bij C was het net andersom Als baby juist erg klein! En ohjee de 14 maanden spuit is de BMR toch? Gelukkig hebben beide jongens hier beide spuiten al gehad. Bij jullie krijgen ze de eerste volgens mij met 14 maand en de 2e als ze 9 zijn ofzo. Dat zijn erg vervelende spuiten. C had er maanden last van Sterkte, zeker als je er ook nog eens 3 tegelijk moet Gaat het verder moet met jullie 3? Moest wel lachen om de foto's op FB
Morgen! Marieke, fijn dat je een gesprek hebt gehad. Weet je al wat je nu verder wil gaan doen (nav gesprek met psycholoog). Wieffie, fijn dat je mag afbouwen! Tezz, leuk dat je Tom gesproken hebt! Nyncke, hoe gaat het met jou? Daan, morgen de echo, spannend. Ik kom morgen weer even spieken. Ik kan weer bijna helemaal horen, joepie haha. Ben blij dat het achter de rug is. X
Daan, ik wil je ff succes wensen vandaag! Je eerste FM weer toch? Hopelijk doen de meds goed zijn werk! Ga weer verder duimen Leentje, fijn dat je weer alles kunt horen! Daar heb je dan toch nog wel een hele poos last van gehad, zeg.
Hey dames, lief dat jullie eraan denken! Vanochtend dus om 06.15 al in de auto gestapt en om 05.30 opgestaan, gaap gaap. Ga normaal altijd alleen naar de follikelmetingen maar manlief stond erop om mee te gaan. Vond het anders zo zielig dat ik alleen al zo vroeg moest opstaan en dat eind alleen moest rijden.. wat een schatje is het toch! Om 08.30 hadden we de afspraak. Zag er allemaal goed uit. In totaal al 21 follikels van 10mm of meer. Er was er al 1 van 16mm en 2 van 14 mm. Onder de 10 mm zaten er nog eens 10 maar die doen waarschijnlijk niet mee. Fertiliteitsverpleegkundige vond het er allemaal super uitzien. Bmslv was al 7,8 mm (moet nu 6 mm zijn, dus zit er mooi boven). Vrijdag weer een meting (dan zit op op dag 10 van stimuleren) dus het gaat waarschijnlijk dit weekend spannend worden. Op een goede ei-oogst met pasen zeg maar ! Dikke kusss
Wow Daan zo te horen ben je goed bezig zeg! Dat kon wel eens flink eieren zoeken met de paasdagen Jeetje, is 21 niet een beetje heeeeel veel???
Hey, ja het lijkt heel veel, maar zeer waarschijnlijk doen er al een heleboel niet mee omdat ze dan bij de punctie nog te klein zijn/ niet rijp zijn. Dus er zijn ook genoeg niet bruikbare surprise eieren . Maar liever nu dit aantal dan dat er maar een paar te zien zijn, toch! Ga weer lekker verder met broeden, hihi. Liefs
Daan, super dat het stimuleren zo goed gaat! Wel veel blijven drinken zodat je geen overstimulatie krijgt he! Ben benieuwd hoe je eieren er vandaag bij liggen . Ze doen wel gewoon puncties met pasen bij jullie? Leentje, fijn dat je weer kunt horen MArieke,hoest daar? Tezzz, groeten aan Tom als je haar weer spreekt!!
Zo Daan dat is een goed gevuld paasmandje. Jammer dat jij in het radboud moet zijn ik moet nl naar het CWZ (andere zh in nijmgen) Hoe is het verder met alle dames? Hier gister op controle geweest. Kleine heeft het ineens erg goed bij mij. Ligt erg ver voor op schema, dus vandaag een dagcurve laten prikken ivm suiker. En over twee weken terug
Hey, Miepie, ben idd vanaf vandaag weer veel aan het drinken minstens 2.5 lter. Gisteren heel de dag overleg gehad en dan lukt het niet. Nyncke, wat goed zeg dat die kleine het zo goed doet.Zal volgende keer wel even naar je zwaaien in Nijmegen. Vandaag dus weer een meting gehad en als volgt de telling: 1 van 10 mm, 2 van 11 mm en 3 van 13 mm (maar deze gaan allemaal niet mee doen). 9 van 14mm, 1 van 15 mm, 4 van 16 mm, 4 van 17 mm, 1 van 18 mm, 1 van 19 mm, 1 van 20 mm en 1 van 22 mm. Dus we hebben 22 follikels in de race. Bmslv was 10,0 mm. Gelijk bloed geprikt, oestradiol waarde is nog laag vanavond nog 1 x gestimuleerd. Morgen de pregnyl (tijdstip krijg ik nog door) en dan 2de paasdag de punctie. Jeeej!!
Daan succes vandaag of als het al gebeurd is hopelijk is alles goed gegaan. hier gaat het wat minder. Heb last van buikpijn. fijne 2e paasdag allemaal
Hallo, Ben ik dan. Was gisteren echt niet in staat om achter de computer te kruipen dus vandaar mijn late reactie. Ik werd om 10.00 geholpen, het was weer lekker pijnlijk. Punctie heeft een half uur geduurd en de opbrengst was 11 eicellen. Vond het een beetje tegenvallen, maar volgens de arts was het een mooie score. Morgen wordt ik gebeld en krijg ik te horen of en hoeveel embryo's er zijn ontstaan. Als alles goed gaat dan heb ik donderdag de terugplaatsing. Graag duimen voor me! Hoe is het met jullie?
Daan, fijn van je te horen, balen dat het zoveel pijn deed. Hoe gaat het nu (naast dr zenuwen?) 11 is mooi hoor! Ik had er de 2e punctie 10 - en zie wat daarvan gekomen is . Hoe laat word je morgen gebeld/mag je bellen? Ik duim!!!
@ daan spannend! Ik heb er niet zoveel verstand van, maar 11 klinkt best goed! Ik duim voor een goed resultaat morgen! X