Jeetje, vervelend zeg dat je punctie zo pijnlijk was maar 11 is toch wel een mooie opbrengst zeg! Ga zeker heel hard duimen dat ze alle 11 bevrucht zijn! Wat spannend zeg! Ga zeker heel hard
Hier ook hard aan het duimen voor je Daan. Hopelijk heb je veel bevruchtingen en krijg je morgen je terugplaatsing
Wat lief dat jullie allemaal zo meeleven. Werd pas laat in de middag gebeld, we hebben 7 embryo's. Zo'n goede score hebben we nog niet eerder gehad!! Morgen om 11.30 de terugplaatsing van twee embryo's en dan horen we ook pas wat de kwaliteit is.. Nog even spannend dus!! Miepie, ik heb nu zo'n last van mijn buik, is ook echt opgezwollen en heb moeite met opstaan en lopen. Lijkt alleen maar erger te worden.. Ik rust veel en drink nu 3 liter water op een dag. Heb jij dit ook een keer gehad? Liefs
Daan, super!! Mooie score hoor! (wederom: ik had er de 2e ICSI ook 7 ) Opgezette buik, gevoel helemaal beurs te zijn van binnen had ik na de eerste punctie ook. Rustig aan doen, inderdaad veel drinken en goed luisteren naar je lichaam! Ik heb de laatste (en eerste) tp ook echt geleefd alsof ik al zwanger was - en of het nou geholpen heeft of niet, kwaad kan het niet en als het voor jouw gevoel helpt, helpt het al . Succes morgen!
Wow Daan, wat een mooi aantal! Volgens mij is de tp achter de rug, ik duim voor jullie dat er heel wat toppertjes bijzaten! X
Hey, Ben nu in het trotse bezit van twee embryo's van A-kwaliteit, echte toppertjes dus !!!!! En er zijn er nog twee de vriezer in die waren van A/B kwaliteit. Helemaal blij dus. Op de echo was wel een overstumilatiebeeld te zien dus nu gelijk weer plat en water weg klokken! Lief dat jullie allemaal zo meeleven!
Whohoo, super, Daan! En nog twee cryootjes ook! Bijna-overstimulatie serieus nemen hoor, echt rusten en enorm drinken. Kan met die twee toppertjes in je buik sowieso geen kwaad . Duimen draaien!!
Wow Daan, wat een goed nieuws zeg!!! Let goed op jezelf zeker met 2 toppertjes aan boord! Ga gauw weer verder duimen hoor PUPO PUPO PUPO!!!
Wauw Daan, wat super!!!! Miepie haar raad opvolgen en heeeeel hard duimen dat je over 2 weken een mooie knallende test hebt! Ik duim voor je, hopelijk kom je de komende 2 weken een beetje door en anders hier veel spuien!
JOEPIE! Wat een goed nieuws Daan. En inderdaad plat nu en rust houden, je lichaam heeft al heel wat moeten presteren en moet dat de komende tijd ook doen. Maar het begin is er, nu duimen dat je binnenkort nog meer geweldig nieuws hebt!
Hey, Pijn in mijn buik is gelukkig al stukken minder. Maar moet zeggen dat ik echt de hele dag op de bank lig met een maatbeker water naast me. Die drie liter drink ik sowieso op. Van manlief mag ik helemaal niets doen dus die is nu erg druk , wel superlief natuurlijk! Gisteren nog even naar de osteopaat geweest en die gaf aan dat mijn lichaam het super deed, was er helemaal klaar voor. Dat is wel lekker zoveel positiviteit! Zal zo even onze twee toppertjes posten.. Hoe is het met jullie?